مشخصات دنیای باطری

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱۱-۲۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , شرکت بازرگانی , توزیع کننده و عمده فروش
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: تجهیزات الکترونیکی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 349
درباره شرکت
فروشگاه دنیای باتری مرکز فروش باطری موبایل تهران است، که با حضور چندین ساله در بازار تجهیزات الکترونیکی و لوازم جانبی موبایل به ارائه خدمات با کیفیت شناخته شده است. ارائه انواع مختلف تجهیزات و خدمات موبایل از جمله باطری و لوازم جانبی، بخش عظیمی از نیاز مشتریان را تامین میکند. بخش فروش اینترنتی و آنلاین دنیای باتری با تکیه بر توان و تجربه در حوزه تامین و توزیع عمده منابع انرژی در کشور برای راه اندازی فروش الکترونیکی محصولات حوزه تامین انرژی همراه راه اندازی شده است. دنیای باتری موبایل با تمرکز و شناسایی گستره وسیعی از سیستم های تامین انرژی همراه شامل انواع باتری گوشی تلفن همراه، باتری اسباب بازی، باتری گجت های پوشیدنی و بهره گیری از متخصصین سعی دارد تا تجربه تامین امن، سریع و با کیفیت منابع انرژی را برای مصرف کنندگان ایجاد نمایید.

دستگاه های الکترونیکی برای تامین انرژی از باتری بهره میبرند و بدون آن کاملا بی استفاده هستند. فروشگاه دنیای باتری به عنوان یکی از مرکز فروش باطری موبایل تهران با تامین این بخش از نیاز دستگاه های الکترونیکی در کنار لوازم جانبی آنها کارکرد مطلوب این تجهیزات را تضمین می کند. ایجاد تجربه تامین مداوم انرژی همراه از طریق منابع انرژی در گستره وسایل شخصی (موبایل، تبلت و کتابخوان ها، لپ تاپ لوازم جانبی، دوربین) ، لوازم اداری (ماشین های اداری و لوازم جانبی)، ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی و تجهیزات سفر)؛ از برندهای متنوع، متعدد و با قیمتی متناسب با کیفیت صورت می گیرد. محصولات اورجینال و باتری گوشی همراه اصلی ارائه شده در دنیای باطری عملکرد موثر و مطلوب باتری گوشی را فراهم آورده و سلامت گوشی موبایل شما را تضمین خواهد می نماید. تنوع و گستره محصولات مرکز فروش آنلاین دنیای باتری موبایل انواع باتری موبایل و تبلت، شارژر و کابل شارژ را شامل می شود.

همچنین در بخش مجله دنیای باطری میتوانید با اطلاعات کامل در خصوص گوشی های تلفن همراه، روش های افزایش سلامت باتری و مواردی از این قبیل، آشنایی کسب کرده و مشکلات خود را برطرف نمایید. استفاده از خدمات مرکز فروش باطری موبایل تهران به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری به فروشگاه دنیای باتری موبایل امکان پذیر است.
اطلاعات تماس
نامدنیای باطری
تلفن۰۲۱-۶×××۹۰۰۱, ۰۲۱-۶×××۹۰۰۲, ۰۲۱-۶×××۹۰۰۳, ۰۲۱-۶×××۹۰۰callتماس بگیرید
همراه۰۹۰۱×××۷۵۳۳callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرستهران، خیابان جمهوری، رو به روی شیخ هادی، مجتمع تجاری یگانه، طبقه دوم پلاک 219
تلگرامچت تلگرام
واتساپچت واتساپ
اینستاگراماینستاگرام