مشخصات گروه معماران نقش

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان اصفهان
  • در زمینه: متفرقه
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 758
درباره شرکت
چرا نقش مارکت؟
از آنجایی که در دنیای پیشرفته امروز ارائه خدمات، فراهم کردن رفاه، آسایش و رضایت مشتری از ارکان اصلی هر تجارت محسوب میشود و از طرفی دیگر قرن حاضر، قرن تجارت زمان است نه کالا. بر همین اساس مشاورین بازرگانی نقش برای دستیابی به مشتری مداری مدرن و ایجاد مشتریانی پایدار اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نقش مارکت کرده است. نقش مارکت سایتی است که از یک طرف به فروشندگان اجازه می‌دهد محصولات خود را در سراسر کشور بدون نیاز برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گران فناوری اطلاعات و بازاریابی، به فروش برسانند و از طرف دیگر مشتریان را به‌راحتی به طیف گسترده‌ای از محصولات، با استفاده از رایانه و یا تلفن همراه، در مکان و زمان دلخواه‌شان متصل می‌کند و اینجا فضایی است که این دو گروه را در یک بازار مجازی به هم پیوند می دهد.

پیشینه نقش مارکت
مشاورین نقش که اکنون یک گروه مستقل و فعال در زمینه فروش عمده و طراحی و اجرا است در سال ۱۳۸۵ توسط جناب آقای مهندس جواد دانشگر تاسیس و در سال ۱۳۹۴ فعالیتهای مجازی خود را در زمینه فروش عمده مصالح و متریال های ساختمانی آغاز نمود. هدف اصلی نقش مارکت در بازار داخلی، تامین متریال اولیه مورد نیاز در اقصی نقاط ایران است و با بهره گیری ازمهندسان مجرب و کارآزموده کوشیده است تا بتواند ضمن جلب رضایت مصرف کننده و پاسخ به تعهدات و کیفیت خدمات خود، تا حد امکان به اهداف خود برسد.

ویژگی های نقش مارکت
حمل رایگان(سفارش های بیشتر ار ۱میلیون تومان)
کاربر تنها با سفارش فاکتورهای بیشتر از یک میلیون تومان می توانید از امتیاز حمل و نقل رایگان(در محدوده شهری اصفهان) بهره مند شود.

امکان پرداخت در محل

نقش مارکت به کاربر این امکان را داده که در صورت تمایل می تواند تسویه حساب خود را در محل و زمان تحویل انجام دهد.

فروش بدون واسطه با ارزان ترین قیمت

به دلیل حجم انبوه خرید و فروش نقش مارکت، کلیه فروشندگان و تولیدکنندگان ترجیح می دهند محصولات خود را بدون واسطه به نقش مارکت ارائه کنند، به همین دلیل در همه موارد نقش مارکت از توزیع کنندگان اصلی می باشد.

امکان خرید از هر مکان و در هر زمان

به دلیل مجازی بودن خرید از نقش مارکت کاربر می تواند از هر مکان و در هر زمان خرید خود را انجام دهد و زمان خود را به جای مسافرت های درون شهری غیر ضروری صرف امور بهینه تری کند.

خرید سریع با اطمینان از اصالت کالا

مشاوره رایگان در محل پروژه

نمایش متنوع از همه محصولات

تبلور همه تلاشها در مجموعه این گروه در این جمله خلاصه میشود که “حق با مشتری است“ و تمام برنامه ریزی ها برای رسیدن به هدف فوق تنظیم و اجرامی گردد
پخش کننده انواع تجهیزات ساختمانی

اطلاعات تماس
نامنقش naghshmarket
تلفن۰۳۱-۳×××۵۹۸۲callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۳×××۴۴۹۶callتماس بگیرید
وبسایت
استاناصفهان
آدرساصفهان، خیابان مشتاق اول، خیابان ابوالحسن اصفهانی، ساختمان اداری فرنام، طبقه اول