موکت اداری خوب چگونه انتخاب کنیم

اگر یک محیط اداری برای خود با تعدادی کارمند تشکیل داده اید و قصد طراحی آن را دارید.
فاکتورهای متفاوتی را لازم است در نظر بگیرید.
فرض میکنیم که شما موکت را انتخاب کرده اید اولین نکته مهم این است که انوع موکت ها را بشناسید.
برای شناختن موکت تافتینگ و موارد دیگر می توانید به وبسایت گامان تزئین جاوید مراجعه کنید.
بعد از آن لازم است ازین مهم باخبر شوید که یک موکت اداری چه ویژگی هایی دارد و چه خصوصیاتی لازم است داشته باشد تا بتوانید راحت تر آن را انتخاب کنید.
در اینجا به تفاوت موکت های رول و موکت تایل میرسیم.
موکت رول های که دارای کیفیت های متفاوتی در سطح بازار هستند. تعداد زیادی مزیت و تعداد زیادی مشکل را دارا هستند که ما در مقاله ای در سایت آن را بررسی کردیم. 
تنوع رنگ موکت تایل های پرتردد نیز مزیت خاصی شده است که شما می توانید رنگ های متفاوت را باهم ترکیب کنید.
بنابراین اگر یک محیط کاملا یکدست میخواهید می توانید از موکت رول و موکت تایل استفاده کنید ولی اگر می خواهید از ترکیب چند رنگ بهره ببرید و کمی حالت مدرن بودن به فضای خود بدهید پیشنهاد ما به شما موکت تایل Tecsom با تنوع رنگ بیش از 32 مدل است که می توانید انواع مختلف آن را بررسی نمایید.
۰۳ اسفند ۱۳۹۶


محصولات مشابه
  • دیوارپوش پی وی سی و ام دی اف

    دیوارپوش پی وی سی و ام دی اف

    دیوارپوش های پی وی سی دارای تنوع مدل و جنس در سطح بازار می باشند. از انواع این دیوار پوش ها می توان به دیوارپوش های ماربل، دیوارپوش های ترمووال و دیوارپوش های فومی پشت چسب دار اشاره کرد. پروفیل سامان اقدام به تولید و پخش انواع این دیوارپوش ها در سطح کشور و ارائه سمپل و بازدید از پروژه ها جهت رفاه حال مشتریان عزیز نموده است. دیوار پوش های پی وی سی در اندازه استاندارد 6 متر طول با عرض 20 سانتی متر در بازار موجود و به چند دسته دیوارپوش سفید مات و براق، دیوارپوش روکش دار و دیوارپوش برچسب دار تقسیم بندی می شود و همچنین دارای مدل های پل دار و توپر یا ضد ضربه می باشد. جهت بازدید از محصولات از لینک سایت استفاده نمایید.

    دکوراسیون و نما تهران
  • تولید و پخش انواع پارکت لمینت

    تولید و پخش انواع پارکت لمینت

    تولید و پخش انواع پارکت لمینت پروفیل سامان تولید کننده برند پارکت لمینت LUXE WOOD در ایران و همچنین نماینده پخش انواع پارکت لمینت درجه یک و برندهای معتبر در سطح کشور به قیمت کارخانه در خدمت هموطنان عزیز می باشد. پارکت لمینت LUXE WOOD با مغز HDF ضریب سایش AC4 تحت لیسانس آلمان و دارای ده سال گارانتی مکتوب در اندازه استاندارد ابعاد پارکتی 20 /1.20 دارای تنوع در رنگ و کیفیت و همچنین پروفیل سامان نمایندگی فروش انواع برند های معتبر با قیمت کارخانه و ارسال به سراسر کشور را برعهده گرفته است. جهت استعلام کافیست نام برند و کد محصول را به شماره همراه 09193950233 پیامک و منتظر تماس همکاران واحد فروش باشید. پروفیل سامان جهت دسترسی اقشار مختلف جامعه، فروش اقساطی تمام محصولات خود را با مشارکت لندو فراهم نموده است. بازدید از لینک سایت را فراموش نکنید.

    دکوراسیون و نما تهران
  • تجهیز سالن آمفی تئاتر در استانداری یزد رض کو

    تجهیز سالن آمفی تئاتر در استانداری یزد رض کو

    افتتاح سالن آمفی تئاتر در استانداری یزد این سالن آمفی تئاتر زیبا واقع در استانداری یزد با ظرفیت 420 عدد صندلی که شامل 126 عدد صندلی آمفی تئاتر مدل r1600 m که زیبای خاصی به این سالن بخشیده است از ویژگی های این صندلی مخصوص سالن اجتماعات ، آمفی تئاتر، سینما و کنسرت می باشد با کفی تاشو و مکانیزم چرخشی تعادلی به صورت دسته مشترک است . نمای ظاهری کفی وپشتی این صندلی همایش از چند لایی پرسی رنگ شده بوده ودسته صندلی از چوب راش می باشد . فوم مورد استفاده در قسمت کفی وپشتی از نوع فوم سرد کند سوز درجه یک است .از دیگر صندلی تجهیز شده در این سالن می توان به صندلی آمفی تئاتری با صفحه آموزشی مدل r-1800/5 با تعداد 243 عدد اشاره کرد از ویژگی این صندلی آمفی تئاتری زیبا داشتن دسته تحریر است که قابلیت جمع شدن و باز شدن دارد این صندلی برای جلسات همایشی و آموزشی گزینه مناسبی است . صندلی سینمایی وی آی پی مدل میلانو تعداد 51 عدد از دیگر صندلی های این سالن آمفی تئاتر زیباست از ویژگی این صندلی vip راحتی وبرقی بودن آن است که مخصوص سالنهای وی آی پی، سینمایی و سینمای خانگی میباشد و برای ردیف وی آی پی این سالن نصب گردیده است اجرا ونصب مصالح و تجهیزات دکوراسیون به همراه تولید ونصب صندلی سالن آمفی تئاتر استانداری یزد توسط شرکت ما انجام گردیده است .

    دکوراسیون و نما تهران
  • تاج نگین نما کلاسیک

    تاج نگین نما کلاسیک

    تاج از جنس سنگ مهندسی رزین کورین قابل استفاده در نمای خارجی و داخلی ساختمان با قابلیت اجرا در تمام نقاط ایران و شرایط آب و هوایی سرد و گرم قابل تولید در رنگ های سفارشی و مشابه سنگ بدون تغییر رنگ وزن سبکتر از سنگ طبیعی نصب آسان با چسب سنگ و ملات سیمان قابل سفارش در رنگ های سفارشی مد نظر شما . مجموعه ما در زمینه تولید و توزیع ابزارهای پیش ساخته گچبری با کیفت بالا از جنس گچ ، پلی یورتان و رزین کورین مشغول به فعالیت می باشد.جهت راهنمایی بیشتر در مورد محصولات به اطلاعات تماس در پایین آگهی مراجعه بفرمایید.

    دکوراسیون و نما تهران