مقالات هنری، فرهنگی و صنایع دستی

چاپ و نشر کتاب
چاپ و نشر کتاب

توصیه‌هایی برای انتخاب اسم کتاب اگرچه انتخاب نام مناسب برای کتاب تاثیر زیادی روی فروش آن دارد، ولی از تاثیر عوامل دیگری مانند موضوع کتاب، محتوای آن، طرح جلد و صفحه‌آرایی، چاپ، بازاریابی و فروش هدفمند و شهرت نویسنده نباید غافل شد. انتخاب یا پیشنهاد نام برای کتاب کار سختی است. یک نام خوب برای کتاب باید هم بتواند پیام کتاب را به‌خوبی به مخاطبان منتقل کند، هم آن‌ها را برای خرید ک ...

1402/4/18
درک نقاشی‌ های آبستره و انتزاعی
درک نقاشی‌ های آبستره و انتزاعی

نقاشی‌های انتزاعی و آبستره سرشار از رنگ، اشکال و طرح‌هایی هستند که لزوما شبیه به هیچ چیز نیستند و کمتر به شی مشخصی در دنیای واقعی شباهت دارند.. گرچه می‌توانند نمایانگر شی‌ای در دنیای واقعی باشند. عکس‌العمل شما در مواجهه با اولین نقاشی‌هایی انتزاعی‌ای که دیده‌اید چه بوده است؟

1398/1/20
برندینگ
برندینگ

اغلب پیش از آنکه ما در یک ارتباط کاری حاضر شویم قضاوت‌هایی در ذهن اطرافیان ما نقش بسته و ممکن است که این افراد رفتارهای خود را از پیش بر اساس تصوراتی که از ما دارند بروز دهند. در فضای کاری در دوران صنعتی، افراد مجبور بودند کارهایی تکراری را با کیفیت بالا انجام دهند، اما امروزه هویت فردی شخص اهمیت زیادی داشته و استعدادها و توانایی‌های یک فرد نقش پررنگی در زندگی شخصی و کاری او دارند.

1396/3/31
24 نکته برای بالا بردن اعتماد به‌ نفس
24 نکته برای بالا بردن اعتماد به‌ نفس

روابط یکی از مهمترین قسمت‌های زندگی ماست و تقویت مهارت‌های اجتماعی یکی از مهمترین چیزهایی است که هر فردی باید یاد بگیرد. بهتر کردن نتایجی که در این زمینه می‌گیرید و به دست آوردن اطمینان بیشتر به مهارت‌های اجتماعیتان اعتمادبه‌نفستان را به طور کلی بالا خواهد برد.

1395/11/30
مرکز مشاوره یاس
menu دسته بندی مقالات