شیشه واینه دکوراتیو

برای شیشه دکوراتیو یک تعریف ساده هر شیشه ای که برای استفاده در دکوراسیون داخلی مناسب باشد، جزئی از شیشه های دکوراتیو به حساب می آید. از آنجایی که یکی از استفاده های مهم شیشه، بخش دکوراسیون است، تنوع زیادی را نیز در این بخش شاهد هستیم. در ادامه چند نوع شیشه که بخشی از همگی زیر مجموعه ی شیشه های دکوراتیو هستند را نام می بریم

شیشه های نقش دار رنگی علت محبوبیت این نوع شیشه ها قابلیت بالا و انعطاف آن در طرح و نقش پذیری می باشد. هر طرح و نقشی قابلیت چاپ شدن بر روی شیشه را داراست و این سبب می شود بسیاری به این فکر بیافتند که طرح مورد نظرشان را بر روی شیشه چاپ نمایند. بسیاری از سازمان ها، کارخانه ها و نهادهای دولتی و خصوصی، برند خود بر روی شیشه چاپ و در قسمت های مختلف نصب می کنند. در دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی، شیشه های طرح دار را بخش های مختلف مانند آشپزخانه، حمام، نشیمن، اتاق خواب و … نصب می کنند. فروشگاه های مختلف نیز، شیشه چاپی را برای نمایش برند خود مورد استفاده قرار می دهند.

شیشه های لاکوبل رنگی شیشه های رنگی یکی از پر استفاده ترین شیشه های دکوراتیو می باشد که تحت عنوان شیشه دکوراتیو رنگی هم شناخته می شود. به علت تنوع بالای رنگ و قابلیت استفاده ی گسترده ی این نوع شیشه در فضاهای متفاوت، شیشه رنگی توسط عموم مردم و همینطور معماران و طراحان داخلی مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است. شیشه لاکوبل، تقریبا در هر فضایی نظیر مجتمع مسکونی، اداری، تجاری، فرهنگی و … قابل استفاده است.

آینه های پخدار دکوراتیو امروزه به دلیل کوچک شدن فضاها و زندگی در سوییت ها و آپارتمان های کوچک به کارگیری ترفندهای دکوراسیون و راهکارهای ساده اما هوشمندانه می تواند تاثیرات معجزه آسایی بر فضا داشته باشد.
استفاده از آینه و آینه های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی فضا را بزرگ تر و روشن تر نشان داده و در عین حال ایده دکوری بسیار مناسبی برای منازل محسوب می شود.
امروزه شکل آینه ها نسبت به گذشته تغییر کرده و آینه های دکوراتیو با ظاهری متفاوت دکوراسیونی مدرن تر را برای منازل ایجاد کرده است. و زیبایی و کارآیی را به صورت تلفیقی و همزمان در منزل ایجاد می کند.
آینه ها عمق و بعد و نور را به فضا می افزایند و همانند پنجره دکوراتیوی هستند که می توانید آن را جا به جا کنید و در مکان مورد علاقه خود نصب کنید. هم چنین آینه ها منعکس کننده رنگ ها و طرح ها و اشیا هستند که به همین سبب فضا را بزرگتر جلوه گر می سازند.


۰۱ فروردین ۱۴۰۰


محصولات مشابه
  • فروش بلوک های شیشه ای و تایل های شیشه ای

    فروش بلوک های شیشه ای و تایل های شیشه ای

    این شرکت با بیش از 60 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید تایل های شیشه ای با برترین کیفیت جهانی ، آمادگی خود را جهت اعطای نمایندگی رسمی در سراسر کشور اعلام می نماید تایل های شیشه ای با بهترین مواد اولیه ساخته شده و کاملا در برابر شرایط جوی مقاوم هستند همچنین واردات و نصب تخصصی بلوک های شیشه ای از دیگر فعالیت های شرکت می باشد ضمانت اجرایی و پایین ترین قیمت را از ما بخواهید اعطای نمایندگی رسمی در سراسر کشور تهران 77447662 09121094020 زیبایی در شومینه ، کانتر ، راه پله ، فضای بین کابینت ، سقف ها ، ستون ها ،‌آب نما ها ، و همه جای محیط زندگیتان با تایل های زیبا و منحصر به فرد تولیدات ما اجرای دکوراسیون داخلی توسط مهندسین مجرب

    دکوراسیون و نما تهران
  • نانو محافظ و آبگریز چوب و ترموود

    نانو محافظ و آبگریز چوب و ترموود

    روغن نانو محافظ پوشش و ابگریزی و محافظت کلیه سطوح چوبی و ترموود در فضاهای خارجی و داخلی، شامل نماهای بیرونی ترموود، مبلمان چوبی باغ، دیواره و حصار های چوبی بیرونی ، آلاچیق و سایبان چوبی ،مناسب می باشد. این محصول حتی برای پوشش و ابگریزی و محافظت از سطوح چوبی و ترموود رنگ نشده (خام ) در فضای خارجی (به عنوان خود رنگ ) و یا برای پوشش سطوح چوبی از قبل رنگ شده نیز ، می توان استفاده کرد و باعث ابگریزی و محافظت و نوسازی و شفافیت کلیه سطوح چوبی (حتی رنگ شده ) و محافظت از ان سطوح در مقابل کلیه عوامل محیطی میگردد و به عبارتی روغنی همه کاره و پر کاربرد مباشد . محصول مذکور بی رنگ و نیمه شفاف، ابگریز کننده قوی، انتی یووی، ضد خش، ضد پوست پوست شدگی، ضد کپک و بدون سرب ،غیر سمی ،مقاوم در برابر اب و هوای نامساعد می باشد. و باعث آسودگی خاطر شما از هر نوع نم زدگی و رطوبت و تغییر رنگ و افتاب زدگی یا جرم و سفیدک و رسوب زدگی سطوح چوبی و ترموود شما میگردد، جدای اینکه مستقلا به عنوان پوششی خود رنگ و نیمه شفاف، قابلیت اجرا بر سطوح چوبی خام و رنگ نشده را نیز دارد. محصول مذکور تک جزیی بر پایه روغن بوده و با رول، شوت، پارچه، ابر و پیسوله ،(بدون نیاز به رقیق سازی )قابل اجراست و هر لیتر ان تا۱۵ متر مربع را پوشش میدهد تذکر؛ قبل اجرا خوب تکان داده شود تا همگن گردد، تک جزیی و اماده استفاده می باشد (ترکیب یا رقیق نگردد). در زمان بارندگی اجرا نشود، زمان خشک اولیه ۴ ساعت و خشک نهایی ۲۴ ساعت. ماندگاری ۲ تا ۵ سال (بسته به شرایط محیطی) برای محافظت و نوسازی کلیه سطوح چوبی رنگ شده، ایده ال می باشد. بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. نکته؛ سایز قوطی ۱ لیتر، جهت پوشش محدود در سطوح چوبی شما به میزان (۱۵ تا ۲۰ مترمربع) مناسب است.

    دکوراسیون و نما تهران
  • دیوارپوش ترمووال و ماربل

    دیوارپوش ترمووال و ماربل

    با پیشرفت علم و تکنولوژی در این عرصه ها، دیوارپوش ترمووال جایگزین مناسب ترموود و دیوارپوش ماربل جایگزینی برای سرامیک و سنگ شده است. دیوارپوش ترمووال و دیوارپوش ماربل به خاطر طراحی زیبا و شبیه به چوب و سنگ در دیزاین خانه و پوشش دیوار به کار برده می شود. جنس این دیوارپوش پی وی سی و ضد آب می باشد. این دیوارپوش هم در فضای داخل و هم در بیرون از ساختمان به کار برده می شود. قیمت دیوار پوش ترمووال نسبت به چوب بسیار با صرفه تر است. دیوارپوش ترمووال به طول دو متر و هشتاد سانتی متر در عرض های 12 و 20 سانتی متری در سطح بازار موجود است. دیوارپوش ماربل در ابعاد یک متر و بیست سانتی متر در دو متر و هشتاد سانتی متر در ضخامت های 2/5 و 3 میل در بازار موجود است. این دیوارپوش ها از تنوع رنگ بالایی برخوردار است. جهت دیدن محصولات از لینک سایت بازدید فرمایید.

    دکوراسیون و نما تهران
  • گچکاری و گچبری پیش ساخته و پتینه

    گچکاری و گچبری پیش ساخته و پتینه

    ⚘از خدمات تیم گچبری هنر پیش ساخته بهرمند شوید⚘ ⚘از خدمات ما (چیدمان قطعه و مشاوره)رایگان استفاده نماید⚘ ⚘تولید کننده انواع گچبری پیش ساخته با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بدون هیچ واسطه و مستقیم از مدیر فروشگاه خریداری کنید⚘ ⚘ارسال جنس پیش ساخته به صورت جزئی(از یک بسته کیلویی…..) و کلی در سراسر شهرستان ها و نقاط ایران باضمانت قطعی⚘ ⚘اجرا و نصب پیش ساخته با بهترین ظرافت در سراسر ایران با اکیپ کامل و حرفه ای⚘ ⚘همکاری مستقیم با دفاتر دکوراسیون داخلی و پتینه کاران و طراحان داخلی و همکاران عزیز⚘ ⚘طراح و مجری انواع گچبری پیش ساخته و پتینه ⚘ ⚘شما سفارش های خودتان را به دوصورت میتونید انجام بدید: 1_به صورت حضوری از نمایشگاه پیش ساخته دیدن کنید و ازمشاوره رایگان ما بهرمند شوید⚘ 2_به صورت خرید اینترنتی که طرح مدنظرتون برای بنده میفرستید و ما جنس های شما را ارسال میکنیم⚘⚘

    دکوراسیون و نما تهران