قیمت سقف کناف چقدر است؟

سلام و درود کاربر گرامی، یکی از متریال هایی که امروزه در ساخت و ساز محبوبیت و کاربرد فراوانی دارد سقف های کاذب می باشد که انواع مختلفی دارد. یکی از این سقف های کاذب، سقف کناف می باشد که به دلیل مقرون به صرفه بودن، سرعت نصب بالا، قابلیت انعطاف پذیری و رنگ امیزی بسیار پرفروش می باشد. قیمت سقف کناف براساس اندازه و متراژ سقف و وسایل و ابزار مورد نیاز و سختی کار محاسبه می گردد که معمولا هفتاد درصد برای مصالح و سی درصد برای اجرا و هزینه های جانبی برآورد می گردد. 
قیمت جدید کناف (کی پلاس)
شرکت آکس طرح و ساخت نماینده و عاملیت رسمی شرکت کناف ایران ، خدمات نصب و اجرای سقف کناف را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می کند. همانطور که می دانید نام دیگر سقف کناف، سقف کی پلاس می باشد. از زمان تحریم ایران شرکت کناف با نام کی پلاس در ایران فعالیت خود را ادامه می دهد. لیست قیمت جدید کی پلاس (کناف) و ابزارهای ان را می توانید در سایت رسمی شرکت اکس طرح و ساخت مشاهده نمایید. 
 
۰۶ خرداد ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • دیوارپوش ترمووال و ماربل

    دیوارپوش ترمووال و ماربل

    با پیشرفت علم و تکنولوژی در این عرصه ها، دیوارپوش ترمووال جایگزین مناسب ترموود و دیوارپوش ماربل جایگزینی برای سرامیک و سنگ شده است. دیوارپوش ترمووال و دیوارپوش ماربل به خاطر طراحی زیبا و شبیه به چوب و سنگ در دیزاین خانه و پوشش دیوار به کار برده می شود. جنس این دیوارپوش پی وی سی و ضد آب می باشد. این دیوارپوش هم در فضای داخل و هم در بیرون از ساختمان به کار برده می شود. قیمت دیوار پوش ترمووال نسبت به چوب بسیار با صرفه تر است. دیوارپوش ترمووال به طول دو متر و هشتاد سانتی متر در عرض های 12 و 20 سانتی متری در سطح بازار موجود است. دیوارپوش ماربل در ابعاد یک متر و بیست سانتی متر در دو متر و هشتاد سانتی متر در ضخامت های 2/5 و 3 میل در بازار موجود است. این دیوارپوش ها از تنوع رنگ بالایی برخوردار است. جهت دیدن محصولات از لینک سایت بازدید فرمایید.

    دکوراسیون و نما تهران
  • درب تاشو ضد آب مناسب جهت سرویس بهداشتی و حمام

    درب تاشو ضد آب مناسب جهت سرویس بهداشتی و حمام

    درب تاشو ضد آب مناسب جهت سرویس بهداشتی و حمام با بهتری کیفیت و مناسبترین قیمت

    دکوراسیون و نما تهران
  • کناف سقف و دیوار

    کناف سقف و دیوار

    مجری سقف کاذب کناف ( اجرای پروژه های بزرگ سقف کاذب در کشور ) اجرای سقف های ساده و دکوراتیو در مدل های مختلف اجرای دیوارهای پوششی و جدا کننده کناف ایران مطابق با استاندارد های روز شرکت کناف ایران گچ برگ مقاوم در برابر رطوبت برند کناف ایران (K+) شرکت سازندگان ارائه دهنده ی تمامی خدمات سقف کاذب، کناف و دکوراسیون برای منازل، ادارات، هتل ها، مساجد، سالن های پذیرایی و رستوران ها با تحویل به موقع کیفیت بالا و قیمتی مناسب در خدمت متقاضیان عزیز می‌باشد.

    دکوراسیون و نما فارس
  • فروش سنگ لاشه سنگ کف سنگ نما

    فروش سنگ لاشه سنگ کف سنگ نما

    فروش سنگ لاشه در حوزه ساختمان و سازه‌های ساختمانی بسیار گسترده است و انواع مختلفی از سنگ لاشه برای استفاده در کف‌سازی، پوشش دادن سطوح نما، دیوارهای ساختمان و... وجود دارد. در ادامه به توضیح بیشتر درباره فروش انواع سنگ لاشه مختلف می‌پردازیم: 1- سنگ لاشه سنگ کف: سنگ لاشه سنگ کف، یکی از محبوب‌ترین نوع سنگ لاشه برای کف‌سازی در ساختمان‌هاست. این نوع سنگ لاشه با روکش سطحی صاف و براق به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند در محیط‌های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد. 2- سنگ لاشه سنگ نما: سنگ لاشه سنگ نما، برای پوشش دادن سطوح نما در ساختمان‌ها به کار می‌رود. این نوع سنگ لاشه معمولاً با روکش سطحی ناهموار و بافت طبیعی به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند در انواع محیط‌های ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. 3- سنگ لاشه سنگ دیواری: سنگ لاشه سنگ دیواری نیز برای پوشش دادن دیوارهای ساختمان‌ها، نما و سطوح دیواری به کار می‌رود. این نوع سنگ لاشه با روکش سطحی ناهموار و بافت طبیعی به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند در انواع محیط‌های ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. در کل، فروش سنگ لاشه در فروشگاه‌های مختلف سنگ و مصالح ساختمانی، فروشگاه‌های آنلاین و با توجه به نیازهای پروژه و محیط‌های مختلفی که در آن‌ها قرار است استفاده شود، انجام می‌شود. همچنین باید به دقت نوع و کیفیت سنگ لاشه را بررسی کنید و از فروشندگان معتبر خرید کنید تا از کیفیت بالای سنگ و عدم وجود تقلب در محصول اطمینان حاصل شود.

    دکوراسیون و نما تهران