چگونه سنگ کانتر آشپزخانه را ضدلک کنیم؟

نانو ضد لک سنگ کانتر آشپزخانه یک ماده محافظ مخصوص است که بر روی سطوح سنگی کانتر آشپزخانه به کار می‌رود. 

این ماده معمولاً شامل انواع مواد نانویی شیمیایی است که ویژگی‌های ضد لکه، ضد آب و الماسه شدن را دارند.

استفاده از نانو ضد لکه سنگ کانتر آشپزخانه باعث می‌شود که سطوح سنگی دیگر به راحتی لکه نشود و به طور کلی ضد آب شوند. 

این ماده می‌تواند به صورت رقیق شده از طریق پاشش روی سطوح سنگی کانترها به کار گرفته شود.

 پس از اعمال ماده، سطح سنگ کانتر باید به طور کامل خشک شود.


استفاده از نانو ضد لک سنگ کانتر آشپزخانه دارای مزایای خاص خود است. 

مزایای عبارتند از نانو ضدلک سنگ کانتر آشپزخانه:

1. محافظت در برابر لکه‌ها: با استفاده از این نانوماده، سطح سنگ کانتر در برابر روغن، چای، قهوه و سایر مواد رنگی محافظت می‌شود و لکه‌ها را به سطح نفوذ نمی‌دهد.

2. ضد آبی: نانو ضد لکه سنگ کانتر آشپزخانه باعث ایجاد لایه‌ای ضد آب بر روی سطح سنگ می‌شود و جلوی نفوذ آب و مواد مایع را می‌گیرد.

3. سهولت در تمیزکاری: با وجود ماده ضد لکه، تمیزکردن سطح سنگ کانتر آسان‌تر می‌شود زیرا ذرات گرد و غبار و لکه‌ها به راحتی به سطح نفوذ نمی‌کنند.



توجه:
لایه ضد لکه با گذر زمان ممکن است تحت تأثیر فرآیندهای روزمره مانند تمیزکردن و استفاده قرار گیرد و نیاز به تجدید خواهد داشت.


قبل از استفاده از نانو ضد لکه سنگ کانتر آشپزخانه، توصیه می‌شود همیشه دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های سازنده را به دقت مطالعه کنید و در صورت لزوم، از توصیه‌های یک متخصص مربوطه استفاده کنید.
 


۱۹ بهمن ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • فروش بلوک های شیشه ای و تایل های شیشه ای

    فروش بلوک های شیشه ای و تایل های شیشه ای

    این شرکت با بیش از 60 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید تایل های شیشه ای با برترین کیفیت جهانی ، آمادگی خود را جهت اعطای نمایندگی رسمی در سراسر کشور اعلام می نماید تایل های شیشه ای با بهترین مواد اولیه ساخته شده و کاملا در برابر شرایط جوی مقاوم هستند همچنین واردات و نصب تخصصی بلوک های شیشه ای از دیگر فعالیت های شرکت می باشد ضمانت اجرایی و پایین ترین قیمت را از ما بخواهید اعطای نمایندگی رسمی در سراسر کشور تهران 77447662 09121094020 زیبایی در شومینه ، کانتر ، راه پله ، فضای بین کابینت ، سقف ها ، ستون ها ،‌آب نما ها ، و همه جای محیط زندگیتان با تایل های زیبا و منحصر به فرد تولیدات ما اجرای دکوراسیون داخلی توسط مهندسین مجرب

    دکوراسیون و نما تهران
  • نانو محافظ و آبگریز چوب و ترموود

    نانو محافظ و آبگریز چوب و ترموود

    روغن نانو محافظ پوشش و ابگریزی و محافظت کلیه سطوح چوبی و ترموود در فضاهای خارجی و داخلی، شامل نماهای بیرونی ترموود، مبلمان چوبی باغ، دیواره و حصار های چوبی بیرونی ، آلاچیق و سایبان چوبی ،مناسب می باشد. این محصول حتی برای پوشش و ابگریزی و محافظت از سطوح چوبی و ترموود رنگ نشده (خام ) در فضای خارجی (به عنوان خود رنگ ) و یا برای پوشش سطوح چوبی از قبل رنگ شده نیز ، می توان استفاده کرد و باعث ابگریزی و محافظت و نوسازی و شفافیت کلیه سطوح چوبی (حتی رنگ شده ) و محافظت از ان سطوح در مقابل کلیه عوامل محیطی میگردد و به عبارتی روغنی همه کاره و پر کاربرد مباشد . محصول مذکور بی رنگ و نیمه شفاف، ابگریز کننده قوی، انتی یووی، ضد خش، ضد پوست پوست شدگی، ضد کپک و بدون سرب ،غیر سمی ،مقاوم در برابر اب و هوای نامساعد می باشد. و باعث آسودگی خاطر شما از هر نوع نم زدگی و رطوبت و تغییر رنگ و افتاب زدگی یا جرم و سفیدک و رسوب زدگی سطوح چوبی و ترموود شما میگردد، جدای اینکه مستقلا به عنوان پوششی خود رنگ و نیمه شفاف، قابلیت اجرا بر سطوح چوبی خام و رنگ نشده را نیز دارد. محصول مذکور تک جزیی بر پایه روغن بوده و با رول، شوت، پارچه، ابر و پیسوله ،(بدون نیاز به رقیق سازی )قابل اجراست و هر لیتر ان تا۱۵ متر مربع را پوشش میدهد تذکر؛ قبل اجرا خوب تکان داده شود تا همگن گردد، تک جزیی و اماده استفاده می باشد (ترکیب یا رقیق نگردد). در زمان بارندگی اجرا نشود، زمان خشک اولیه ۴ ساعت و خشک نهایی ۲۴ ساعت. ماندگاری ۲ تا ۵ سال (بسته به شرایط محیطی) برای محافظت و نوسازی کلیه سطوح چوبی رنگ شده، ایده ال می باشد. بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. نکته؛ سایز قوطی ۱ لیتر، جهت پوشش محدود در سطوح چوبی شما به میزان (۱۵ تا ۲۰ مترمربع) مناسب است.

    دکوراسیون و نما تهران
  • دیوارپوش ترمووال و ماربل

    دیوارپوش ترمووال و ماربل

    با پیشرفت علم و تکنولوژی در این عرصه ها، دیوارپوش ترمووال جایگزین مناسب ترموود و دیوارپوش ماربل جایگزینی برای سرامیک و سنگ شده است. دیوارپوش ترمووال و دیوارپوش ماربل به خاطر طراحی زیبا و شبیه به چوب و سنگ در دیزاین خانه و پوشش دیوار به کار برده می شود. جنس این دیوارپوش پی وی سی و ضد آب می باشد. این دیوارپوش هم در فضای داخل و هم در بیرون از ساختمان به کار برده می شود. قیمت دیوار پوش ترمووال نسبت به چوب بسیار با صرفه تر است. دیوارپوش ترمووال به طول دو متر و هشتاد سانتی متر در عرض های 12 و 20 سانتی متری در سطح بازار موجود است. دیوارپوش ماربل در ابعاد یک متر و بیست سانتی متر در دو متر و هشتاد سانتی متر در ضخامت های 2/5 و 3 میل در بازار موجود است. این دیوارپوش ها از تنوع رنگ بالایی برخوردار است. جهت دیدن محصولات از لینک سایت بازدید فرمایید.

    دکوراسیون و نما تهران
  • گچکاری و گچبری پیش ساخته و پتینه

    گچکاری و گچبری پیش ساخته و پتینه

    ⚘از خدمات تیم گچبری هنر پیش ساخته بهرمند شوید⚘ ⚘از خدمات ما (چیدمان قطعه و مشاوره)رایگان استفاده نماید⚘ ⚘تولید کننده انواع گچبری پیش ساخته با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بدون هیچ واسطه و مستقیم از مدیر فروشگاه خریداری کنید⚘ ⚘ارسال جنس پیش ساخته به صورت جزئی(از یک بسته کیلویی…..) و کلی در سراسر شهرستان ها و نقاط ایران باضمانت قطعی⚘ ⚘اجرا و نصب پیش ساخته با بهترین ظرافت در سراسر ایران با اکیپ کامل و حرفه ای⚘ ⚘همکاری مستقیم با دفاتر دکوراسیون داخلی و پتینه کاران و طراحان داخلی و همکاران عزیز⚘ ⚘طراح و مجری انواع گچبری پیش ساخته و پتینه ⚘ ⚘شما سفارش های خودتان را به دوصورت میتونید انجام بدید: 1_به صورت حضوری از نمایشگاه پیش ساخته دیدن کنید و ازمشاوره رایگان ما بهرمند شوید⚘ 2_به صورت خرید اینترنتی که طرح مدنظرتون برای بنده میفرستید و ما جنس های شما را ارسال میکنیم⚘⚘

    دکوراسیون و نما تهران