راه حل همیشگی از بین بردن آب دادن سقف و سرویس های بهداشتی چیست؟

راه حل همیشگی از بین بردن آب دادن سقف و سرویس های بهداشتی چیست؟
 

عایق رطوبتی موارد مصرفی گسترده ای دارد و برای عایق کاری پشت بام ها و سرویس های بهداشتی همین طور حمام و آشپزخانه یک گزینه مهم تلقی می شود . برای ضد زنگ کردن بدنه ورقه های گالوانیزه و فلزی از عایق رطوبتی استفاده می شود . برای آب بندی استخرها و آب بندی درز کاشی ها می توان از این محصول به شکل مناسبی استفاده کرد . آب بندی، محافظت مناسبی برای پاشنه درب های چوبی ایجاد می کند و به همین ترتیب برای این که قطعات یونولیت به طرز مناسبی به یکدیگر بچسبند و روی دیوار قرار بگیرند می توان از عایق رطوبتی مناسب استفاده کرد . 

همان طور که گفته شد عایق رطوبتی بر اساس مواد تشکیل دهنده انواع مختلفی دارد که شامل انواع زیر است. عایق قیر و گونی که دارای مقاومت بالایی می باشد و کارایی زیادی در استفاده طولانی مدت دارد . عایق ایزوگام که با داشتن وزن سبک یکی از محصولات مناسب می باشد . عایق رطوبتی پیش ساخته که انعطاف پذیری آن بالا بوده و مقاومت خود را در برابر تغییرات دمایی حفظ می کند . عایق رطوبتی مایع که می توان برای چسباندن سطوح مختلف از آن استفاده کرد . عایق پلیمری پاششی که دارای عمر مفید بالایی است،  عایق ارت فلکس نصب آسانی دارد و سرعت اجرای آن بالا می باشد . رنگ نانو به عنوان یک عایق رطوبتی عمل می کند و مانند رنگ آمیزی قابلیت اجرا در سطوح را دارد. عایق رطوبتی استخر، عایق رطوبتی نما و نانو عایق رطوبتی از انواع دیگر می باشد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر بفردی برای اجرا هستند .



عایق رطوبتی به عنوان محصولی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و ایجاد فرسودگی در برابر رطوبت در ساختمان ها به کار می رود . در واقع زمانی که احتمال فرسودگی و آسیب دیدن ساختمان بر اثر برخورد با رطوبت و یا آب وجود دارد استفاده از یک عایق رطوبتی یک ضرورت می باشد . در هر قسمتی از ساختمان ممکن است به هر دلیل امکان نفوذ رطوبت وجود داشته باشد از این رو عایق رطوبتی باکیفیت و مناسب به عنوان محافظ برای ساختمان در برابر فرسودگی و تخریب در طولانی مدت عمل می کند. عایق های رطوبتی انواع مختلفی دارند و بر اساس مواد تشکیل دهنده و همین طور نوع اجرا به صورت متفاوت از یکدیگر به بازار مصرف ارائه می گردند . عایق رطوبتی به عنوان یک پوشش مناسب عمل می کند که می تواند با داشتن ترکیبات متنوع سبب حفاظت از سطح مورد نظر شود . در مکانهایی که احتمال برخورد و پوسیدگی با آب وجود دارد مشکلاتی مانند زنگ زدن فلزات و یا رشد قارچ تشدید می شود از این رو برای جلوگیری از بروز مشکلات مختلفی که به دلیل وجود رطوبت دائم در محیط ایجاد می شود بهتر است که از یک عایق رطوبتی خوب استفاده شود .

عایق رطوبتی بر اساس روش اجرا متفاوت می باشد. در یک روش استفاده اجرا، عایق برای این که به سطح مورد نظر بچسبد با کاربرد گرما و حرارت توام می باشد. نوع دیگری از روش اجرای عایق رطوبتی به صورت سرد می باشد به این ترتیب که برای اجرای آنها مخلوطی از جزئیات آماده و استفاده می شود .

عایق رطوبتی و ایجاد پوشش مناسب 

عایق برای آب بندی، چسباندن و عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرد و در مکان های مختلف کاربرد گسترده ای دارد . برخی از انواع عایق های رطوبتی می توانند در برابر انواع مواد شیمیایی نیز از خود مقاومت بالایی نشان دهند  و از آنجایی که کاربرد آن ساده و راحت می باشد مورد توجه قرار گرفته است. در ضمن بهتر است با توجه به کاربردی که از این محصول انتظار می رود نوع مناسبی از عایق انتخاب شده مورد استفاده قرار بگیرد .

عایق رطوبتی همچنین می تواند عمر تاسیساتی را که در برخورد با رطوبت همیشگی قرار دارند تا میزان قابل توجهی افزایش بدهد و از نفوذ آب به داخل لوله ها و سطوح جلوگیری کند. برای کف تاسیسات و همین طور زمین و پی ساختمان ها می توان از یک پوشش عایق مناسب استفاده کرد تا رطوبت کنترل شود و عمر سازه و تاسیسات بیشتر شود. رطوبت در طولانی مدت می تواند سبب فرسایش و حتی تخریب شود در نتیجه برای ممانعت از خسارت های وارده بهتر است که از عایق بندی خوب در نوع مناسب آن استفاده شود .

عایق های رطوبتی به شکل های مختلف و با ضخامت متنوعی تولید می شوند . این محصول می تواند به صورت پودر، مایع، رولی یا صفحه ای تولید شود و با ابعاد متنوعی که دارد کاربردی گسترده برای قسمت های مختلف خواهد داشت .

 

 


۰۵ مهر ۱۴۰۲
وستا شیمی


محصولات مشابه
  • واردات اسید سیتریک و مواد اولیه صنایع غذایی

    شرکت آراز تجارت خاتون با نام تجاری دارکوب ، وارد کننده و فروشنده عمده مواد اولیه صنایع غذایی و ادویه جات در سراسر ایران می باشد. شرکت دارکوب اقلام زیر را با قیمتی رقابتی تامین میکند: فروش اسید سیتریک خشک و ابدار چین و ایران (جوین ) فروش سوربیتول مایع و پودری واردات و فروش پودر کاکائو S9 نماینده مستقیم کارخانه جوش شیرین پارس شیراز نماینده مستقیم خمیر مایه ناب مایه و فریمان نماینده مستقیم پنج کارخانه تولید بیکینگ پودر بازرگانی انواع پودر کاکائو واردات و بازرگانی انواع کنجد هندی و پاکستانی بازرگانی پودر نارگیل سریلانکا و اندونزی بازرگانی انواع سیاه دانه دفتر هماهنگی واردات هلدینگ الماس صدرا:: تهران ، ونک ، برزیل غربی شماره تماس: 02186058065 دفتر فروش شیراز: شیراز ، صدرا ، خیابان امید ، ساختمان کیا تجارت شماره تماس: 09129276085 09129632340 07136414796

    مواد شیمیایی تهران
  • تری اکسید آنتیموان

    تری اکسید آنتیموان

    شرکت بازرگانی مهان تجارت راشا -واردات و توزیع تری اکسید آنتیموان چین به صورت عمده و خرده فروشی (صدور پروفرما)sb2o3 -اولین وارد کننده تری اکسید آنتیموان اروپایی -20سال سابقه واردات فلز و ترکیبات آنتیموان -وارد کننده شمش آنتیموان از چین و ترکیه (صدور پروفرما) sb metal -سولفور آنتیموان sb2s2 -پودر آنتیموان sb metal - تمام کالاهای فوق با آنالیز و تاییدیه های معتبر عرضه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید: دفتر فروش:58945-021 واتساپ:09332900240

    مواد شیمیایی تهران
  • فروش ویژه انواع سیلیکاژل گرانول

    فروش ویژه انواع سیلیکاژل گرانول

    شرکت آوین صنعت کیمیا تولید کننده و تامین کننده انواع سیلیکاژل گرانول آبی و سفید و نارنجی تولید کننده سیلیکاژل آبی ترانسفورماتور تولید کننده سیلیکاژل آبی و سفید و نارنجی در سایزهای 1تا3 و 3تا5 تولید کننده انواع سیلیکاژل بسته بندی(ساشه ای) از نیم گرمی،یک گرمی و...تا 1 کیلوگرمی تولید کننده سیلیکاژل پارچه ای با ابعاد و وزن دلخواه مشتری تولید کننده سیلیکاژل پرک سفید و آبی در اندازه های مختلف تولید کننده سیلیکاژل پودری سفید و آبی امکان همکاری به صورت نقد و چک امکان تحویل حضوری درب انبار و یا ارسال برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت ما مراجعه و یا تماس حاصل فرمایید WWW.Avinsanatkimia.ir

    مواد شیمیایی تهران
  • فروش استون ایرانی با کیفیت عالی

    فروش استون ایرانی با کیفیت عالی

    متیلال محصولی سبز(دوستار محیط زیست) ، شفاف ، بی رنگ ، با بویی ملایم جایگزین بسیار مناسبی برای استون در صنایع مختلف از جمله صنایع آرایش بهداشتی، صنایع رنگ ، چسب ، رزین و ... می باشد. این ماده با سمیت بسیار کمتر و قیمت مناسب تر در مقایسه با استون ، جایگزین بسیار مناسبی برای استون به شمار می رود. متیلال با افتخار تولید داخل بوده ، مشکلات ناشی از تحریم بر عرضه ی آن تاثیر گذار نخواهد بود. این محصول با دو خلوص 96 و 99 درصد با بسته بندی مورد نظر خریدار مستقیم توسط تولید کننده عرضه میگردد.

    مواد شیمیایی تهران