تغذیه کرم های میل ورم

تغذیه کرم های میل ورم

محمد آروین: تغذیه و منابع تامین آب در طول مدت پرورش برای این نوع حشره ها از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به نحوه صحیح انتخاب شود. برای بستر این کرم های لارو از خوراک دام و خوراک سبوس جو و برنج استفاده می شود که جو پرک هم مخلوط می کنند. بهترین نوع تغذیه استفاده از سبوس گندم است که نرم و ریز می باشد که ارزش غذایی این حشره تاثیر می گذارد.

مسئله مهمی که باید در این جا گفت کامل پودر شدن مواد غذایی است برای تغذیه این حشرات مهم است. با بکارگیری از میکسر ها که مواد را پودر می کنند تا به راحتی قابل هضم باشد.

میلورم ها نیاز به آب دارند که برای تامین آب از سیب زمینی و هویج استفاده می کنند که آبرسانی به کرم ها را انجام می دهند.

سیب زمینی پس از چند روز کپک خواهد زد و فاسد می شود که محیط نگهداری آن ها را آلوده می کند. باید گفت پس از گذشت بیست تا سی روز از تخم گذاری سوسک مولد لارو ها وقتی از تخم بیرون می آیند ریز و کوچک هستند که برای تامین آب آن ها می توانند از کاهو استفاده نمایند.
اگه نیاز داری میلورم رو پرورش بدی مهندس محمد آروین میتونه کمکت کنه


۰۱ بهمن ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • آموزش ارگ تصویری - گوشی

    آموزش ارگ تصویری - گوشی

    آموزش تصویری ویدئویی ارگ بصورت گوشی بسته آموزش تصویری و نُت فارسی 12 آهنگ همراه با آموزش تصویری آهسته با ارگ ، شامل فایل صوتی همان آهنگ با اجرای سریع ارگ ،نُت فارسی آسان به صورت دو ر می فا و راهنمائی کامل ، قابل دانلود و خرید آنلاین برای یادگیری تمام افرادی که حتی هیچ اطلاعاتی در مورد ارگ و نوازندگی نداشته باشند.، مخصوص افراد مبتدی ، با این پکیچ ارزنده ، شما هم می توانید. بدون هیچ اطلاعاتی 100% 12 آهنگ را دقیق و کامل با ارگ یا پیانو نوازندگی کنید و لذت ببرید. برای اطلاعات بیشتر به آدرس سایت مراجعه فرمائید. خرید آنلاین در asannote.ir orgeamozeshi.blogfa.com 09352401320

    آموزش تهران
  • دریافت دیپلم نقشه‌کشی ساختمان

    دریافت دیپلم نقشه‌کشی ساختمان

    مجتمع آموزشی نگین آفاق ایرانیان با بیش از 15 سال سابقه آموزش و با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در کوتاه ترین زمان با حداقل شهریه دیپلم رسمی آموزش و پرورش دریافت کنید. در مجموعه ما مشاوره تحصیلی و بررسی پرونده تحصیلی شما کاملا رایگان می باشد. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. برای مطالعه درباره رشته ها و شهریه ها در هر رشته به سایت ما مراجعه فرمایید. یا با ما تماس بگیرید. اخذ دیپلم کامپیوتر، اخذ دیپلم حسابداری، اخذ دیپلم نقشه کشی، اخذ دیپلم معماری، اخذ دیپلم هتلداری، اخذ دیپلم گردشگری، اخذ دیپلم گرافیک، اخذ دیپلم مکانیک و برق خودرو و ...اخذ دیپلم رسمی، آسان و قانونی در رشته های متفاوت با شهریه اقساط، غیرحضوری و فوری در هر مقطعی ترک تحصیل کرده اید شرایط ادامه تحصیل برای شما ممکن می باشد. اگر علاقمند به اخذ دیپلم نقشه کشی ساختمان هستید با ما همراه باشید. رشته نقشه‌کشی ساختمان(معماری) در مقطع دیپلم مطابق با استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور که همان دیپلم کاردانش نقشه‌کشی ساختمان می‌باشد، شامل 5 درس به شرح ذیل است: 1.کاربررایانه 2.نقشه کشی عمومی ساختمان 3.نقشه کشی سازه درجه1 4.نقشه کشی معماری 5.طراح معماری با نرم افزار 3dmax مدت زمان لازم برای گذراندن مهارت نقشه کشی ساختمان(معماری)مطابق با استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور 18 ماه می‌باشد.آموزشگاه نگین آفاق ایرانیان با همکاری اساتید محترم رشته نقشه کشی ساختمان(معماری) جزوات خاصی برای هر درس از این رشته تهیه نموده است. و این اطمینان را به کارآموزان خود می‌دهد که با مطالعه این جزوات درصد قبولی آن‌ها در امتحانات بسیار بالا می‌باشد.

    آموزش تهران
  • دریافت دیپلم مکانیک

    دریافت دیپلم مکانیک

    مجتمع آموزشی نگین آفاق ایرانیان با بیش از 15 سال سابقه آموزش و با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در کوتاه ترین زمان با حداقل شهریه دیپلم رسمی آموزش و پرورش دریافت کنید. در مجموعه ما مشاوره تحصیلی و بررسی پرونده تحصیلی شما کاملا رایگان می باشد. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. برای مطالعه درباره رشته ها و شهریه ها در هر رشته به سایت ما مراجعه فرمایید. یا با ما تماس بگیرید. اخذ دیپلم کامپیوتر، اخذ دیپلم حسابداری، اخذ دیپلم نقشه کشی، اخذ دیپلم معماری، اخذ دیپلم هتلداری، اخذ دیپلم گردشگری، اخذ دیپلم گرافیک، اخذ دیپلم مکانیک و برق خودرو و ...اخذ دیپلم رسمی، آسان و قانونی در رشته های متفاوت با شهریه اقساط، غیرحضوری و فوری در هر مقطعی ترک تحصیل کرده اید شرایط ادامه تحصیل برای شما ممکن می باشد. اگر علاقمند به اخذ دیپلم مکانیک هستید با ما همراه باشید. رشته مکانیک و برق خودرو در مقطع دیپلم مطابق با استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور که همان دیپلم کاردانش اتومکانیک و برق خودرو می‌باشد، شامل 3 درس به شرح ذیل است: 1.اتومکانیک درجه 2 (تعمیرکار اتومبیل های بنزینی) 2.برق خودرو درجه 2(تعمیرکار برق خودرو) 3.تون آپ(تنظیم موتور) مدت زمان لازم برای گذراندن مهارت مکانیک و برق خودرو مطابق با استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور 5 ماه می‌باشد. آموزشگاه نگین آفاق ایرانیان با همکاری اساتید محترم رشته مکانیک و برق خودرو جزوات خاصی برای هر درس از این رشته تهیه نموده است. و این اطمینان را به کارآموزان خود می‌دهد که با مطالعه این جزوات درصد قبولی آن‌ها در امتحانات بسیار بالا می‌باشد.

    آموزش تهران
  • آموزش حسابداری ویژه بازار کار با مدرک فنی و حرفه ای

    آموزش حسابداری ویژه بازار کار با مدرک فنی و حرفه ای

    مجتمع آموزشی نگین آفاق ایرانیان با بیش از 15 سال سابقه آموزش و با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در خدمت کارآموزان عزیز می‌باشد.در کوتاه ترین زمان با حداقل شهریه,مدرک از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت کنید. در مجموعه ما مشاوره کاملا رایگان می باشد.برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات کامل درباره دوره‌های آموزشی و نحوه دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای وارد سایت ما شوید. دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای در رشته‌های حسابداری به شرح ذیل می‌باشد: مدرک فنی و حرفه ای حسابداری مقدماتی مدرک فنی و حرفه ای حسابداری تکمیلی مدرک فنی و حرفه ای کمک حسابدار مدرک فنی و حرفه ای کاربر نرم افزار مالی مدرک فنی و حرفه ای نرم افزار مالی مدرک فنی و حرفه ای نرم افزار هلو مدرک فنی و حرفه ای نرم افزار همکاران سیستم مدرک فنی و حرفه ای متصدی اسناد مالی مدرک فنی و حرفه ای مسئول سفارشات مدرک فنی و حرفه ای حسابدار بهای تمام شده مدرک فنی و حرفه ای انباردار و .....

    آموزش تهران