نحوه دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش، فوری و قانونی

امرروزه با توجه به شرایط جامعه ما داشتن حداقل مدرک دیپلم برای هر فرد لازم و ضروری می‌باشد، اما افراد زیادی هستند که موفق به دریافت دیپلم رسمی نشده‌اند و در اصطلاح دیپلم ردی یا ترک تحصیلی می‌باشند، این افراد بدون در نظر گرفتن سال تولد و آخرین مقطع تحصیلی‌ امکان دریافت دیپلم رسمی را درارند، با دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف از جمله استخدام، مهاجرت، افزایش حقوق و مزایا، جایگاه اجتماعی، دریافت کارت بازرگانی، ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی و موارد متعدد دیگر پیشرفت خواهید داشت.برای دریافت دیپلم رسمی، قانونی و آسان می‌توانید از مشاورین مجتمع آموزشی نگین آفاق ایرانیان یکی از برترین و معتبرترین مراکز آموزشی تهران مشاوره تحصیلی رایگان دریافت نمایید، و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با حداقل شهریه به صورت حضوری و غیرحضوری موفق به دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش شوید.
در این مقاله به طور کامل شرایط و قوانین دریافت دیپلم رسمی را بررسی می‌کنیم، و بعد از خواندن این مقاله پاسخ تمام سوالات خود را درباره دریافت مدرک دیپلم رسمی آموزش و پرورش دریافت خواهید کرد، با ما همراه باشید.
دیپلم رسمی آموزش و پرورش چیست؟ 

هر دانش آموز بعد از گذراندن ۱۲ کلاس شامل ۶ سال ابتدایی(اخذ مدرک ششم) و ۳ سال متوسطه اول(اخذ مدرک نهم) و ۳ سال متوسطه دوم(اخذ مدرک دیپلم) موفق به دریافت مدرک دیپلم می‌شود.
انواع دیپلم رسمی آموزش و پروش؟ اگر دانش آموز طی دوران تحصیل بصورت منظم در کلاسهای مدرسه ثبت نام کرده و با موفقیت سالهای تحصیلی را بگذراند در ابتدای سال دهم تحصیلی میتواند از انواع رشته های دیپلم یکی را انتخاب کرده و موفق به اخذ دیپلم شود.
برای گرفتن دیپلم، دیپلم مجدد یا تکمیل دیپلم ناقص ابتدا با انواع دیپلم رسمی آشنا شوید، دیپلم رسمی شامل سه گونه می‌باشد 
1. دیپلم نظری
2. دیپلم کاردانش
3.دیپلم فنی و حرفه ای
دیپلم نظری شامل سه رشته می‌باشد: دیپلم تجربی ، دیپلم ریاضی و دیپلم انسانی و دیپلم کاردانش شامل رشته های متفاوتی است مثل دیپلم گردشگری، دیپلم گرافیک رایانه، دیپلم کامپیوتر، دیپلم حسابداری، دیپلم مدیریت خانواده، دیپلم نقشه کشی ساختمان، دیپلم مکانیک، دیپلم ابزار دقیق و رشته‌های متفاوت دیگری که می‌توانید در سایت سازمان فنی و حرفه‌ای (www.portaltvto.com) به طور کامل درباره آن‌ها تحقیق نمایید. البته دانش آموزانی که در زمان قانونی (زیر ۱۸ سال) تحصیل میکنند میتوانند بجای دیپلم نظری و یا دیپلم کاردانش ، دیپلم فنی و حرفه ای هم دریافت نمایند بنابراین دیپلم فنی و حرفه ای مختص افرادی است که در مدارس روزانه موفق به دریافت دیپلم رسمی می‌شوند. برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.
شرایط ادامه تحصیل، برای ترک تحصیلی ها و دیپلم ردی ها در مدارس بزرگسال و مدارس شبانه چیست؟
 در صورتیکه فرد در زمان معین یعنی تا ۱۸ سال موفق به دریافت دیپلم در مدارس روزانه نشده باشد و یا دانش آموزانی که زیر ۱۸ سال هستند و به دلیل شرایط خاص نتواند در مدرسه روزانه دیپلم بگیرد شرایطی مثل ازدواج کردن دانش آموز یا اجبار دانش آموز به اشتغال برای امرار معاش خانواده، نیز شامل دریافت مدرک دیپلم از مدارس بزرگسال و شبانه شده و دیگر تنها راه ادامه تحصیل و دریافت دیپلم از طریق شاخه کاردانش یا مدارس شبانه است که البته مزیت آن نیز گرفتن دیپلم غیرحضوری است به این معنا که با گذراندن دروس به صورت آموزش از راه دور در زمان و حتی هزینه صرفه جویی می‌شود و در این حالت دانش آموز به دلیل گذراندن دروس عمومی و دروس مهارتی به طور همزان سریعتر دیپلم میگیرد.برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.
شرایط ترک تحصیل از مدارس روزانه و ورود به مدارس شبانه و بزرگسال چیست؟

دانش آموزانی که در مدارس روزانه در حال تحصیل هستن و سن آنها زیر 18 سال است بنا به شرایطی امکان ورود به مدارس شبانه را دارند، در حالتی که دانش آموز حداقل یک ترم تحصیلی را در مدرسه روزانه ترک تحصیل کند یعنی حداقل یک ترم از ترک تحصیل آنها گذشته باشد و یا نامه از محل کار داشته باشد که مجبور به کارکردن هستند برای امرار معاش خانواده خود و یا گواهی پزشکی مبنی بر عدم امکان تحصیل در مقطع دیپلم در مدارس روزانه را داشته باشد می تواند برای گرفتن دیپلم بزرگسال اقدام کند. و با هزینه کمتر در مدت زمان کوتاهتر موفق به دریافت دیپلم رسمی از آموزش و پرورش شوند. مهمترین نکته اخذ دیپلم قانونی یا همان دیپلم رسمی است که در کمترین زمان ممکن انجام شود و نسبت به سایر رشته ها ساده تر باشد.برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

شرایط دریافت معافیت تحصیلی برای گرفتن دیپلم و سیکل برای آقایان چیست؟
برای پسران که اقدام به ترک تحصیل میکنند بحث مشمول شدن در نظام وظیفه نیز وجود دارد. و بعد از تمام شدن 18 سال امکان ادامه تحصیل را ندارند تا زمانی که تکلیف وضعیت سربازی آنها مشخص شود، برای جلوگیری از این مشکل ترک تحصیلی های زیر 18 سال می توانند سریعتر اقدام به ثبت نام در مراکز شبانه و شروع تحصیل نمایند تا  از معافیت تحصیلی برخوردار شوند.برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.
شرایط دریافت دیپلم نظری آموزش و پرورش برای ترک تحصیلی ها در مدارس بزرگسال چیست؟
دانش آموزان برای گرفتن دیپلم نظری که در ۳ رشته دیپلم ریاضی فیزیک، دیپلم علوم تجربی و دیپلم علوم انسانی می‌باشد باید ۱۰۵ واحد درسی را بگذرانند و در هر کدام از این رشته‌ها در سال سوم دبیرستان امتحانات 5 درس تخصصی هر رشته ای به صورت نهایی برگزار میشود و شخص خود دانش آموز باید نمره قبولی را کسب کند و معلمان هیچگونه دخالتی در دادن نمره کمکی به دانش آموزان ندارند و برگه های امتحانی در حوزه های امتحانی اداره کل آموزش و پرورش تصحیح می شود. و امکان کمک به دانش آموزان وجود ندارد و به ترک تحصیلی ها و دیپلم ردی ها پیشنهاد نمی‌شود. مدت زمان دریافت دیپلم نظری برای بزرگسالان در شرایط داشتن مدرک نهم حدود ۲/۵ سال می‌باشد چون تمام واحدها را باید ترم به ترم در دبیرستان پاس کنند و به همین دلیل برای گرفتن دیپلم نظری این زمان  طولانی می باشد، بر خلاف دیپلم کاردانش که در شرایط داشتن مدرک نهم 1/5 سال زمان میبرد. مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای دریافت دیپلم نظری باید به صورت حضوری هر دانش آموز باید حتما در کلاسها شرکت داشته باشند تا بتوانند در امتحانات پایان ترم نمره قبولی را کسب کنند. اما برای دریافت دیپلم کاردانش امکان دریافت دیپلم رسمی به صورت غیرحضوری میسر می‌باشد.برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

شرایط دریافت دیپلم کاردانش آموزش و پرورش چیست؟

 برای دریافت دیپلم رسمی از آموزش و پرورش باید ۱۰۵ واحد درسی مطابق با استاندارد آموزش و پرورش پاس کند.که این ۱۰۵ واحد درسی در پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به دانش‌آموزان مدارس روزانه ارائه می‌شود، که شامل دروس عمومی و دروس تخصصی می‌باشد و فرد با قبولی تمام واحدهای ارائه شده موفق به دریافت دیپلم رسمی از آموزش و پرورش می‌شود، شما می‌توانید واحدهای مهارتی و واحدهای عمومی را هم‌زمان با هم پاس کنید و این مدت زمان دریافت دیپلم را کاهش می‌دهد.برای گذراندن واحدهای تخصصی و اخذ مهارت از سازمان فنی و حرفه‌ای، می توانید در آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای نگین آفاق ایرانیان ثبت نام نمایید و همزمان دروس عمومی و مهارت خود را با کمک آموزشگاه پاس کنید و موفق به دریافت دیپلم رسمی از آموزش و پرورش شوید.
طبق استاندارد مجموعه هشتم دانش آموزان جهت گرفتن دیپلم کار و دانش باید ۹۶ واحد درسی را بگذرانند یعنی درحدود ۵۴ تا۶۲ واحد دروس عمومی و ۲۴تا ۴۲ واحد مهارت فنی و حرفه ای. (این تعداد واحد ها در مجموعه نهم به ۱۰۵ واحد افزایش یافته است) که تغییر تعداد واحدها در دروس عمومی و مهارتها بستگی به انتخاب رشته دیپلمی دارد. دروس عمومی را باید در مدارس شبانه یا غیر حضوری (آموزش از راه دور) پاس کنند و مهارت را در آموزشگاه فنی و حرفه ای بگذرانند.برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.
مدت زمان لازم برای دریافت دیپلم کاردانش برای ترک تحصیلی ها و دیپلم ردی ها چقدر است؟

در هر مقطعی که ترک تحصیل کرده‌اید امکان ادامه تحصیل برای شما مهیا می‌باشد، برای افرادی که قبلا درسهایی از دبیرستان را پاس نکرده باشند و آخرین مقطع تحصیلی آنها نهم میباشد در حدود یک سال و نیم است ولی افرادی که قبلا تا سال اول و یا دوم دبیرستان تحصیل کرده باشند می توانند با گذراندن یک مهارت ۶ ماهه در مدت زمان  کمتری دیپلم رسمی بگیرند.برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.
شرایط دریافت دیپلم فنی و حرفه ای آموزش و پرورش چیست؟
تحصیل در هنرستان و دریافت دیپلم فنی و حرفه ای آموزش و پرورش مختص دانش آموزانی است که بصورت عادی در مدارس روزانه تحصیل می‌کنند و از نظر سنی بزرگسال محسوب نمیشوند (زیر 18 سال) در غیر اینصورت امکان دریافت دیپلم فنی و حرفه ای برای بزرگسالان در هنرستان ممکن نمی‌باشد و این افراد شامل اخذ دیپلم شبانه یا بزرگسال هستند و می توانند برای گرفتن دیپلم کاردانش اقدام نمایند و مدارک فنی و حرفه ای مربوط به رشته تحصیلی خود را از آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای دارای مجوز و معتبر دریافت نمایند. بنابراین در صورتیکه زمان قانونی برای تحصیل در مقطع روزانه گذشته باشد دیگر امکان اخذ دیپلم با عنوان دیپلم فنی و حرفه ای وجود ندارد. ولی امکان دریافت مهارت از سازمان فنی و حرفه‌ای برای این افراد ممکن می‌باشد. که با استفاده از مهارت های فنی و حرفه ای دریافتی از سازمان فنی و حرفه ای می توانند موفق به دریافت دیپلم کاردانش آموزش و پرورش شوند.برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.
شرایط گذراندن دروس عمومی برای دریافت دیپلم کاردانش چیست؟
همزمان با ثبت نام برای دروس اختصاصی دیپلم کاردانش دانش آموز باید برای ثبت نام دروس عمومی دیپلم در مدرسه اقدام کند. بسته به نوع دیپلم تعداد واحد دروس عمومی که باید در مدرسه گذرانده شود متفاوت است. برای گرفتن دیپلم باید ۱۰۵ واحد در مجموع گذرانده شود. بعنوان مثال برای گرفتن دیپلم گردشگری فنی و حرفه‌ای باید چهل و یک واحد دروس اختصاصی و شصت و چهار واحد دروس عمومی در مدرسه گذرانده شود.با ثبت نام در مجتمع آموزشی نگین آفاق ایرانیان تمام دروس عمومی و مهارتی را از طریق موسسه ثبت نام می‌نمایید و دیگر نیازی به جستجو برای مدرسه و نگرانی برای پاس کردن دروس عمومی نخواهید داشت و با حمایت کامل موسسه امکان پاس کردن تمام دروس عمومی را خواهید داشت.برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.
تغییرات دیپلم رسمی آموزش و پرورش از نظام قدیم به نظام جدید چیست؟
تا سال ۱۳۹۱ در نظام آموزش و پرورش دبستان، راهنمایی و دبیرستان وجود داشت. اگر دانش آموزی میخواست دیپلم رسمی آموزش و پرورش بگیرد نیازی نبود در مقطع دبیرستان تا سال چهارم  دبیرستان را بخواند ( با ۱۱ سال تحصیل مدرک دیپلم میگرفت ) و اگر میخواست ادامه تحصیل بدهد باید حتما پیش دانشگاهی را هم میگذراند. تغییرات دیپلم از سال ۹۱ به بعد نظام ۶ – ۳ – ۳ برقرار شد که برای اخذ دیپلم باید دانش آموزان ۱۲ سال تحصیلی را بگذرانند.
از سال دهم مقطع متوسطه انتخاب رشته دیپلم توسط دانش آموزان انجام میشود. به این ترتیب که از بین دیپلم رشته های نظری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم انسانی)  و فنی و حرفه ای یا کاردانش یکی را انتخاب کرده و تا پایان سال ۱۲ ادامه داده و دیپلم خود را میگیرند. در ضمن بعد از انتخاب رشته اجازه تغییر رشته را ندارند.با توجه به این تغییر، تمام دیپلم‌های نظام جدید دوازده ساله هستند و بعد از دریافت دیپلم رسمی، فارغ از رشته تحصیلی دیپلم امکان ادامه تحصیل در رشته های دیگر مهیا می‌باشد.برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.
بعد از دریافت دیپلم ادامه تحصیل در دانشگاه بدون کنکور به چه صورت است؟
راه برای ادامه تحصیل برای کسانی که نیاز دارند یا علاقه دارند باز است چه در مقطع فوق دیپلم و چه در مقاطع بالاتر. بعد از اخذ هر دیپلم کاردانش بعنوان دیپلم رسمی میتونید بدون کنکور وارد رشته مورد علاقه خود در دانشگاه علمی کاربردی بشید و فوق دیپلم یا کاردانی خود را بگیرید. لازم بذکر است که فرقی نمیکنه در چه رشته ای در مقطع دیپلم فارغ التحصیل میشید و فارغ از رشته تحصیلی دیپلم، در هر رشته ای میتونید در مقطع کاردانی و سپس در مقطع کارشناسی  ادامه تحصیل بدید و موفق به دریافت مدرک کاردانی و سپی مدرک کارشناسی شوید. برای مثال هر فرد که موفق به دریافت دیپلم گرافیک شده است می تواند در رشته معماری یا رشته کامپیوتر یا رشته حسابداری و ... در مقطع کاردانی ثبت نام نماید. این موضوع کمک میکنه که افراد در مقطع دیپلم رشته های آسانتر را که سریعتر هم به سرانجام میرسد انتخاب کنند و در کاردانی در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. و بعد از کاردانی نیز در صورت تمایل میتوانید تحصیل تا مقطع کارشناسی و بالاتر از آن تا دکترا را در رشته‌های متفاوت ادامه دهید.برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.
آیا امکان خرید دیپلم وجود دارد؟
برای دریافت دیپلم عجله دارید حوصله هم نداری اولین موضوعی که به نظر شما میرسد خرید دیپلم هست، اگر تصمیم به خرید دیپلم دارید بهتون پیشنهاد می کنیم حتما قبل از انجام این کار مقاله تهیه شده توسط آموزشگاه نگین آفاق ایرانیان درباره دیپلم فروشی را مطالعه بفرمایید برای خواندن این مقاله می توانید وارد سایت www.neginlearn.ir شوید، مدت زمان خواندن این مقاله پنج دقیقه است اما با خواندن این مقاله شاید بتوانید از افتادن در دام کلاهبرداران نجات پیدا کنید.برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.
بهترین انتخاب برای شما دریافت دیپلم رسمی به طور قانونی و واقعی است. دیپلمی که بعدا در هر مقطعی یا زمانی شما را دچار مشکل نکند. از مشاوره رایگان و تخصصی استفاده کنید و درست و منطقی و بدون ریسک تصمیم بگیرید و عمل کنید. دیپلم معتبر و قانونی باید در سامانه تاییدیه تحصیلی-وزارت آموزش و پرورش قابل رویت و استعلام باشد. تا مورد قبول سازمان ها، شرکت ها و مراکز آموزش عالی برای ادامه تحصیل باشد.
شما میتونید بصورت آموزش از راه دور دروس خود را گذرانده و با ثبت نام در مراکز معتبر صرفاً در جلسه آزمون شرکت کنید. توصیه میکنیم با توجه به شرایط راحتی که مدارک قانونی دارند با خیال راحت به مراکز معتبر مراجعه و از راه قانونی اقدام نمایید.برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.
هزینه دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش چقدر است؟

شهریه دیپلم های کاردانش چقدر است؟
لیست شهریه و هزینه دیپلم های کاردانش کلا شامل دروس اختصاصی و عمومی است که درسال ۱۴۰۱ مصوب و اجرایی در تهران در جدول زیر درج شده است
نام رشته شهریه مجتمع آموزشی نگین آفاق ایرانیان(تومان) شهریه مصوب سازمان(تومان)
دیپلم گرافیک رایانه‌ای ۵/۰۰۰/۰۰۰ ۵/۰۲۲/۰۰۰
دیپلم گردشگری ۴/۵۰۰/۰۰۰ ۸/۱۱۳/۰۰۰
دیپلم مدیریت خانواده ۶/۵۰۰/۰۰۰ ۸/۸۴۰/۰۰۰
دیپلم حسابداری مالی ۱۰/۵۰۰/۰۰۰ ۱۵/۷۰۰/۰۰۰
دیپلم کامپیوتر ۱۲/۵۰۰/۰۰۰ ۱۵/۶۰۰/۰۰۰
دیپلم هتلداری ۷/۹۰۰/۰۰۰ ۱۰/۷۰۰/۰۰۰
دیپلم نقشه کشی ساختمان ۱۱/۰۰۰/۰۰۰ ۲۱/۰۰۰/۰۰۰
لیست شهریه دیپلم های بالا صرفا مربوط به مجتمع آموزشی نگین آفاق ایرانیان است.تخفیف‌های اعمال شده در شهریه‌ها صرفا برای رفاه حال کارآموزان و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه می‌باشد، امیدواریم با این تخفیف‌ها کمکی باشیم برای کارآموزان تا با خیالی آساده برای دریافت دیپلم رسمی اقدام کنند.لازم بذکر است هیچ موسسه ای نمیتواند بالاتر از شهریه مصوب دریافت کند و در غیر اینصورت خلاف قانون عمل کرده و متقاضی میتواند اعتراض و شکایت خود را به سازمان اعلام کند تا مقادیر اضافه مسترد شود. در لینک زیر شهریه مصوب به تفکیک شهرها مشخص شده که متقاضیان میتوانند شهریه هر دیپلم یا مهارت را که تمایل دارند مشاهده کنند.
رشته‌های دیپلم کاردانش 
برای دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش در شاخه کاردانش، رشته‌های متفاوتی وجود دارد، نکته اینجاست که در رشته‌های ارائه شده در مجتمع آموزشی نگین آفاق ایرانیان امکان دریافت دیپلم به صورت غیرحضوری و صرفا شرکت در امتحانات و ارائه کمک به کارآموزان وجود دارد. لازم بذکر است با توجه به این بخشنامه که هر فرد بدون در نظر گرفتن رشته دیپلم امکان ادامه تحصیل در رشته دلخواه خود را در دانشگاه دارد. و همچنین مهم نبودن رشته دیپلم رسمی برای ارائه به سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و اینکه صرفا داشتن دیپلم رسمی آموزش و پرورش مد نظر ایشان است. به کارآموزان پیشنهاد می‌کنیم رشته ای را انتخاب نمایند که با حداقل هزینه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و دریافت حداکثر کمک و حمایت مجتمع برای تضمین دریافت دیپلم رسمی، موفق به دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش شوند.در ادامه می‌توانید درباره رشته‌های محبوب برای دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش بیشتر بخوانید..برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 88775602 و 88776744 با پیش شماره 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

 
۰۲ بهمن ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • آموزش گیتار پاپ

    آموزش گیتار پاپ

    برگزاری دوره های تکمیلی آموزش گیتار در سبک پاپ با متدی جدید و بروز توسط نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ "حمید چیت ساز" (مزیت دوره های تکمیلی نسبت به سایر شیوه های آموزش=ساز شناسی،نت خوانی،گام شناسی،گام نوازی،ضرب شناسی،زمان بندی نت ها،مبحث سکوت،مبحث نت های زینت،ریتم شناسی،ریتم نوازی،ساخت ریتم های ترکیبی،انگشت گذاری،ساخت آکورد،ساخت آهنگ،ساخت ملودی،آهنگهای پاپ،سلفژ،هارمونی،آواز پاپ،تکنیک های پاساژ،آرپژ،مبحث تنالیته ها،ملودی به سبک کلاسیک،میوتد ملودی،فرایند ادغام تکنیک های فلامینکو در آهنگهای پاپ) *کلاسها بصورت خصوصی و با هماهنگی قبلی برگزار میگردد__جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل بفرمایید* 09364611520 ___ 09195149701 http://hamid-chitsaz.blogfa.com

    آموزش تهران
  • اموزش برای کودکان , بزرگسالان

    اموزش برای کودکان , بزرگسالان

    اموزش برای کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان تایم کلاس - هر جلسه 1 ساعت شیوه ی نت خوانی آسان همراه با آهنگ های ماندگار و خاطره انگیز با مناسب ترین هزینه 09194260919 ( اموزش برای کودکان , بزرگسالان )

    آموزش تهران
  • مترجم, زبان, آلمانی‌,

    مترجم, زبان, آلمانی‌,

    مترجم زبان آلمانی‌ جهت ترجمه کتبی‌ و شفاهی‌ همراه و همزمان برای شرکتها، سفارتخانه‌ها, نمایشگاه ها و تمام اقشار و کسانی‌ که با آلمانی‌ زبان‌ها در ارتباط هستند، توسط فارغ‌التحصیل ارتباطات بین‌الملل از آلمان با ۲۲ سال تجربه کار و اقامت ، حسین‌زاده 09128140278 behnamsarat@yahoo.de

    آموزش تهران
  • تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان،دیفرانسیل،حسابان،گسسته

    تدریس ریاضی دبستان ،راهنمایی ، دبیرستان و هنرستان دیفرانسیل، حسابان، جبرواحتمال، هندسه1و2، ریاضیات گسسته،آمار تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان ریاضی ششم،ریاضی هفتم ،ریاضی هشتم ،ریاضی نهم آموزش نکات تستی و شیوه تست زنی آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی با بیش از 7 سال سابقه آموزشی و مدرک کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک برگزاری کلاس به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در تهران و کرج

    آموزش تهران