مهاجرت از طریق ویزای کار و آیلتس

مهاجرت از طریق ویزای کار

امروزه یکی از روشهای مهاجرت که علاقه مندان بسیاری را به خود اختصاص داده، مهاجرت کاری از طریق اخذ ویزای کار می باشد. اما متاسفانه بدلیل نبود. شناخت کافی میان متخصصین و نیروی کار جوان ایرانی خیلی این استعداد ها در امر مهاجرت یا با شکست روبرو می شوند. و یا متحمل بسیاری از سختیها می شوند. در ادامه ما شما را با باید ها و نباید های مهاجرت کاری به کشورهای مختلف جهان  آشنا می کند.


ویزای کار

سوالات رایج شما در مورد ویزای کار

شاید تا به حال برای شما نیز این اتفاق افتاده باشد. که از خودتان بپرسید.

  • ویزای کار چیست؟
  • برای چه کشورهایی باید ویزا گرفت؟
  • برای کار کردن در یک کشور خارجی چه مدارکی لازم است؟
  • ویزای کار چه کاربردی دارد؟
  • به چه کسی ویزای کار می دهند؟
  • چگونه باید ویزای کار گرفت؟
  • هزینه ویزای کار چند است؟
  • انواع ویزای کار کدامند؟
  • کجا می توان درخواست ویزای کار تضمینی داد؟
  • از کجا می توان برای مهاجرت کاری مشاوره گرفت؟
  • مدارکم را برای اخذ ویزای کار و مهاجرت کاری به کدام موسسه مهاجرتی باید بدهم؟
  • برای اخذ ویزای کار نیاز به وکیل مهاجرتی داریم؟
  • مزایای مهاجرت کاری چیست؟

و بسیاری از این قبیل سوالات. 

ویزای کار چیست؟

اگر بخواهیم تعریف کوتاه و سادهی از ویزای کار داشته باشیم. باید بگویم که. اخذ این ویزای یکی از راه های مهاجرت و دریافت اقامت کشور مقصد می باشد. فرد دارنده ویزای کاری در ابتدای ورود به کشور مورد نظر. دارای اقامت یک یا دو ساله می باشد.  پس از یافتن شغل مناسب و پرداخت مالیات و به پایان رساندن این دوره یک یا دو ساله. میتواند برای دریافت اقامت دائم آن کشور درخواست دهد. پس از دریافت اقامت دائم فرد مهاجر میتواند. تابعیت آن کشور را بدست آورد. و یکی از شهروندان آن کشور شود.

انواع ویزای کار

ویزای کار را می توان در 3 گروه عمده دسته بندی کرد. که در هر یک از این 3 نوع ویزا. متقاضی باید روش خاصی را جهت اخذ ویزای کار و پیشبرد پروسه پرونده خود در امر مهاجرت پیس بگیرند. در این قسمت از مقاله ما قصد داریم. تا شما را با این 3 نوع ویزا جهت مهاجرت کاری بیشتر آشنا سازد.

ویزا های کار عبارتند از:

  1. ویزای جستجوی کار (  JOB SEEKER VISA ) 
  2. ویزای پیشنهاد کار ( JOB OFFER VISA )
  3. ویزای اسکیل ورکر ( SKILLED WORKER VISA )

ویزای جستجوی کار (  JOB SEEKER VISA ) 

ماهیت این ویزا بدین شکل است که. فرد متقاضی مهاجرت کاری با دریافت آن میتواند. به مدت شش ماه به کشور هدف خود رفته تا کاری را برای خود را پیدا کند. و قرار داد کاری مابین کارجو و کارفرما بسته شود. برای اخذ این ویزا فرد باید تخصص خود را در زمینه بخصوصی اثبات کند. تا به این روش به او اجازه ورود به خاک کشور هدف داده شود. و از آن پس او بتواند. به دنبال شغل مرتبط با تخصص خود باشد.

سفارت کشور هدف به فرد یک ویزای 6 ماهه میدهد. تا به وسیله این ویزا فرد با ورود خود به این کشور به جستجوی کارتخصصی بپردازد. و مراحل اخذ اقامت دائم خود را در این کشور طی کند.

ویزای پیشنهاد کار ( JOB OFFER VISA )

یکی از مسیرهایی که میتواند. به اقامت دائم و نهایتاً شهروندی کشور هدف منجر شود. داشتن پیشنهاد شغلی معتبر می باشد. چنانچه فرد مایل به مهاجرت از طریق پیشنهاد شغلی یا جاب آفر به کشور هدف باشد، لازم است در ابتدا با مشخصات و شرایط کار کردن اتباع خارجی در کشور هدف خود آشنا شود. به طور کلی چنانچه کارفرمایی بخواهد. فردی غیر بومی را به استخدام خود درآورد. ابتدا باید ثابت کند. که وی نتوانسته فرد مشابهی را بر اساس نیاز فرصت شغلی مورد نظرش در کشور خود بیاید. در این صورت چنانچه کارفرما در نتیجه پست نمودن آگهی های استخدام در جراید شناخته شده. و وب سایت های مربوطه نتواند. فرد مورد نظر خود را بیابد. ممکن است بتواند یک فرد خارجی را جذب نماید.

 البته در این راه لازم است ثابت شود که. چگونه فرد مورد نظر دارای صلاحیت هایی است. که در سایر متقاضیان همان کشور موجود نبوده. که خواهان کار در آن فرصت شغلی هستند. همچنین میزان حقوق در نظر گرفته شده. برای آن شغل می بایست منطبق با پایه حقوقی میانگین آن شغل در کشور مورد نظر باشد. 

ویزای اسکیل ورکر ( SKILLED WORKER VISA )

در صورتی که فرد متقاضی مهاجرت کاری از مهارت خاصی برخوردار است. و در یک فیلد تخصصی دارای تجربه کاری خوبی باشد. شانس مهاجرت کاری خواهد داشت. برخی از دولتها در قالب برنامه‌ای تحت عنوان اسکیل ورکر یا نیروی کار ماهر اقدام به پذیرش مهاجرانی می‌کند. که در عناوین شغلی موردنیاز آن کشور دارای مهارت باشند. هدف اصلی دولتها از این برنامه تسریع رشد اقتصادی و تأمین نیازهای بازار کار این کشورها است. شهروندان کشورهای دیگر می‌توانند. با اثبات مهارت خود در قالب برنامه اسکیل ورکر به عنوان یک نیروی کار ماهر مجوز اقامت در کشور مورد نظر را گرفته. و در آن کشور ساکن شوند.


۰۷ مهر ۱۳۹۹


محصولات مشابه
  • آموزش گیتار پاپ

    آموزش گیتار پاپ

    برگزاری دوره های تکمیلی آموزش گیتار در سبک پاپ با متدی جدید و بروز توسط نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ "حمید چیت ساز" (مزیت دوره های تکمیلی نسبت به سایر شیوه های آموزش=ساز شناسی،نت خوانی،گام شناسی،گام نوازی،ضرب شناسی،زمان بندی نت ها،مبحث سکوت،مبحث نت های زینت،ریتم شناسی،ریتم نوازی،ساخت ریتم های ترکیبی،انگشت گذاری،ساخت آکورد،ساخت آهنگ،ساخت ملودی،آهنگهای پاپ،سلفژ،هارمونی،آواز پاپ،تکنیک های پاساژ،آرپژ،مبحث تنالیته ها،ملودی به سبک کلاسیک،میوتد ملودی،فرایند ادغام تکنیک های فلامینکو در آهنگهای پاپ) *کلاسها بصورت خصوصی و با هماهنگی قبلی برگزار میگردد__جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل بفرمایید* 09364611520 ___ 09195149701 http://hamid-chitsaz.blogfa.com

    آموزش تهران
  • اموزش برای کودکان , بزرگسالان

    اموزش برای کودکان , بزرگسالان

    اموزش برای کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان تایم کلاس - هر جلسه 1 ساعت شیوه ی نت خوانی آسان همراه با آهنگ های ماندگار و خاطره انگیز با مناسب ترین هزینه 09194260919 ( اموزش برای کودکان , بزرگسالان )

    آموزش تهران
  • مترجم, زبان, آلمانی‌,

    مترجم, زبان, آلمانی‌,

    مترجم زبان آلمانی‌ جهت ترجمه کتبی‌ و شفاهی‌ همراه و همزمان برای شرکتها، سفارتخانه‌ها, نمایشگاه ها و تمام اقشار و کسانی‌ که با آلمانی‌ زبان‌ها در ارتباط هستند، توسط فارغ‌التحصیل ارتباطات بین‌الملل از آلمان با ۲۲ سال تجربه کار و اقامت ، حسین‌زاده 09128140278 behnamsarat@yahoo.de

    آموزش تهران
  • تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان،دیفرانسیل،حسابان،گسسته

    تدریس ریاضی دبستان ،راهنمایی ، دبیرستان و هنرستان دیفرانسیل، حسابان، جبرواحتمال، هندسه1و2، ریاضیات گسسته،آمار تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان ریاضی ششم،ریاضی هفتم ،ریاضی هشتم ،ریاضی نهم آموزش نکات تستی و شیوه تست زنی آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی با بیش از 7 سال سابقه آموزشی و مدرک کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک برگزاری کلاس به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در تهران و کرج

    آموزش تهران