ثبت شرکت در تبریز

برای توضیح بیشتر ثبت شرکت در تبریز ابتدا مختصری به آشنایی با تبریز میپردازیم، تبریز یکی از بزرگترین و خوشنام‌ ترین شهرهای ایران در بخش شمال غربی کشور در استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است. جمعیت شهر تبریز بر اساس آخرین آمار سال 1395 بالغ بر ۱٬۵۸۴٬۸۵۵ نفر عنوان شده است و پنجمین شهر پر جمعیت ایران محسوب می‌شود.

استان آذربایجان شرقی علاوه براین که در بخش کشاورزی سرآمد است، چهره صنعتی در این استان نیز موجب تقویت اقتصاد پایدار کشور شده است. شهرک‌های بزرگ صنعتی واقع در تبریز، شهر صوفیان، شهر علیشاه، شهر مرند و بسیاری از شهرهای دیگر که لیست کامل آن در انتهای این مقاله آورده شده است.

ما با بیش از 2500 کسب و کار در سطح کشور فعالیت دارم

برای مشاهده روزمه کاری ما از اینجا وارد شوید

ثبت شرکت در تبریز، ثبتینه

ثبت برند در تبریز توسط صنایع بزرگ

کارخانه‌های بزرگی و نام آوری چون برند نظری، برند ایسترم و بسیاری دیگر همچون این برندها در حوزه مواد غذایی و سایر صنایع به صورت شبانه روزی فعالیت داشته و بخش بزرگی از صادرات کشور را بر عهده دارند.

عمده تولیدات و صنایع فعال استان آذربایجان شرقی، به مواد غذایی، فرش، کالاهای مصرفی، کالاهای لوکس ساختمانی،کاشی و سرامیک، تجارت و بازرگانی، تراکتور سازی و خودرو سازی محصولات پتروشیمی و پالایشگاهی، رنگ‌های صنعتی، منسوجات، شیشه و جام، بلور و… اشاره کرد. کانون اصلی صنعت استان آذربایجان شرقی به ترتیب درشهرهای تبریز، بناب، شبستر و مرند است.

اهمیت ثبت برند در تبریز برای تجار

شهر تبریز به  لحاظ تعدد محصولات صنعتی، رتبه اول و به دلیل حضور صنایع مختلف مادر به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور به حساب می‌آید.

ثبت شرکت در تبریز برای تجار، فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که فعالان حوزه تجارت از شخصیت حقیقی به شخصیت حقوق تبدیل شده و روز به روز به اعتبار حقوقی افزوده و به ارزش و جایگاه ویژه‌ای دست می‌یابند.

ثبت برند در تبریز، ثبتینه

تعداد و اسامی شهرک‌های صنعتی در تبریز

بیشتر بخوانید: برای ثبت برند کدام مدارک قانونی لازم است؟

شهرک صنعتی اسکو، شهرک صنعتی اهر، شهرک صنعتی بستان آباد، شهرک صنعتی بستان آباد 2، شهرک صنعتی بعثت، شهرک صنعتی بناب، شهرک صنعتی بیلوردی (هریس)، شهرک صنعتی تبریز 1 – شهید رحایی، شهرک صنعتی تبریز 2 – شهید سلیمی، شهرک صنعتی تبریز 3 – سعید آباد، شهرک صنعتی تبریز 4 – سهند، شهرک صنعتی تبریز 5 – س.گ.خارجی، شهرک صنعتی ترکمنچای، شهرک صنعتی جلفا (هادی شهر)، شهرک صنعتی سراب، شهرک صنعتی سرامیکی مرند، شهرک صنعتی سنگ شهر، شهرک صنعتی شبستر، شهرک صنعتی صنایع ساختمانی تبریز، شهرک صنعتی عجبشیر، شهرک صنعتی فن آوری قطعات خودرو، شهرک صنعتی کوزه‌کنان، شهرک صنعتی کلیبر، شهرک صنعتی مراغه،  شهرک صنعتی مرند، شهرک صنعتی مرند 2، شهرک صنعتی ملکان، شهرک صنعتی میانه 1، شهرک صنعتی میانه 2، شهرک صنعتی ورزقان، شهرک صنعتی هشترود

ناحیه‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی

ناحیه صنعتی آخولا، ناحیه صنعتی اسیران تبریز، ناحیه صنعتی اسماعیل آباد ملکان، ناحیه صنعتی ترک میانه، ناحیه صنعتی تیکمه داش، ناحیه صنعتی چار اویماق ، ناحیه صنعتی چهرگان بخش تسوج، ناحیه صنعتی خضرلوی عجبشیر، ناحیه صنعتی خوشه مهر بناب، ناحیه صنعتی دوزدوزان سراب، ناحیه صنعتی زرنق هریس، ناحیه صنعتی زنوز، احیه صنعتی شورگل بناب، ناحیه صنعتی علیشاه، ناحیه صنعتی فجر هشترود، ناحیه صنعتی کرنگاه اهر، ناحیه صنعتی کوزه کنان شبستر، ناحیه صنعتی یوزبند کلیبر

ثبت شرکت در تبریز به انواع مختلفی صورت می‌گیرد

توجه به مسائل ثبت شرکت در تبریز و سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی از بطن مطالب بالا کاملا مشهود است به این دلیل است که ظرفیت‌های بلقوه موجود در بخش صنعتی و تولیدی شهر تبریز و سایر شهرهای یاد شده در استان آذربایجان شرقی بسیار بالاست.

از مجموع هزاران ثبت شرکت در تبریز اکثرا بیشتر آن‌ها به صورت شرکت سهامی خاص یا مسئولیت محدود انجام شده است که دیگر نوع‌ها نیز هرچند وجهه قانونی داد اما در قیاس با تعداد اشاره شده کمتر است.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در تبریز

این نوع از ثبت شرکت در تبریز فی مابین دو یا چند نفر برای آغاز فعالیت‌های تجاری به صورت قانونی انجام می‌شود که هر کدام از اعضا بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد تنها به اندازه سرمایه شخصی در شرکت مسئولیت محدود مسئول قروض و تعهدات هستند.

این تعریف از شرکت مسئولیت محدود نشان دهنده این است که شرکت با مسئولیت محدود از آنجا که مسئولیت شرکاء را محدود به سرمایه یا آورده آن‌ها می‌داند به مانند شرکت سهامی است و با توجه به اینکه شرکاء به نسبت سهم الشرکه (مالکیت درصدی از سرمایه شرکت) در مقابل قروض و تعهدات شرکت مسئولیت دارند شبیه شرکت تضامنی یا شرکت نسبی هستند.

اخذ جواز در تبریز، ثبتینه
ثبت شرکت مسئولیت محدود در تبریز چه شرایطی دارد؟

ثبت شرکت مسئولیت محدود در تبریز؛ معمولا  برای کسب و کارها و فعالیت‌های اقتصادی در حوزه صنایع غذایی، صادرات و واردات کالا و به شکل جامع برای تمامی مواردی که نیاز به شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌های دولتی و سازمانی ندارند، مناسب بوده و مورد ثبت قرار میگیرند.

ویژگی ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تبریز چیست؟

  1.  در این نوع از ثبت شرکت؛ حداقل دو نفر خواهد بود. (م 94 ق. ت )

  2. کمترین میزان سرمایه لازم و حداقل مبلغ حق الثبت صدهزار تومان است.

  3. اگر نام شریک در اسم شرکت استفاده شود حکم شریک ضامن در شرکت را داشته و در ابتدای امر، مسئول پرداخت کلیه قروض و تعهدات شرکت خواهد بود. (م 95 ق. ت)

  4.  شرکت با مسئولیت محدود وقتی تشکیل می‌شود که تمام سرمایه نقدی و سهم الشرکه غیر نقدی نیز تقویم و تسلیم شده باشد و مدیر عامل اقرار به دریافت کلیه سرمایه نقدی سهم الشرکه غیر نقدی، نماید و هر شرکت که بر خلاف این ماده تشکیل شود، باطل و از درجه اعتبار ساقط است. (م 96 ق. ت)

  5.  در شرکت نامه شرکت با مسئولیت محدود  باید صراحتاَ قید شود که سهم الشرکه غیر نقدی هر شخص به چه مقدار  تقویم شده است و اگر شرکتی  بر خلاف این ماده تاسیس شود، باطل و از درجه اعتبار ساقط است. (م 97 ق. ت)

  6. در شرکت با مسئولیت محدود کلیه شرکا نسبت به قیمتی که در حین تشکیل برای سهم الشرکه‌های غیر نقدی معین شده در مقابل اشخاص ثالث مسئولیت تضامنی دارند . (م 98 ق. ت)

  7.  سهم الشرکه شرکا نمی‌تواند به شکل اوراق تجارتی قابل انتقال اعم از با اسم و بی اسم و غیره درآیند و سهم الشرکه را نمی‌توان منتقل به غیر نمود، مگر با رضایت عده‌ای از شرکا که لااقل سه ربع سرمایه متعلق به آن ها بوده و اکثریت عددی نیز داشته باشند. (م 102 ق. ت)

  8. انتقال سهم الشرکه به موجب سند رسمی خواهد بود. (م 103 ق. ت)

  9. شرکت به وسیله یک یا چند نفر مدیر که به صورت موظف یا غیر موظف از بین شرکا یا از خارج برای مدت محدود یا نامحدود معین می‌شوند اداره می‌گردد. (م 104 ق. ت)

  10. مدیران شرکت کلیه اختیارات لازم را برای نمایندگی و اداره شرکت خواهند داشت، مگر اینکه در اساسنامه غیر این ترتیب مقرر شده باشد. (م 105 ق. ت )

  11. تصمیمات راجع به شرکت باید به اکثریت لااقل نصف سرمایه اتخاذ شود و اگر در دفعه اول این اکثریت حاصل نشد، باید تمام شرکاء مجدداَ دعوت شوند و در این صورت تصمیمات به اکثریت عددی شرکاء اتخاذ می‌شود. اگر چه اکثریت مزبور دارای نصف سرمایه نباشد ، اساسنامه شرکت می‌تواند ترتیب دیگری برای حد نصاب مجامع مقرر دارد . (م 106 ق. ت)

  12. هر یک از شرکاء به نسبت سهمی که در شرکت دارد، در مجامع دارای رای خواهد بود. اساسنامه شرکت می‌تواند ترتیب دیگری مقرر نماید. (م 107 ق. ت)

ثبتینه در سراسر کشور، ارائه دهنده انواع خدمات ثبتی (ثبت شرکت و موسسه، ثبت برند و علائم تجاری، ثبت طرح صنعتی و ثبت اختراع و…) در سریع ترین زمان و با کم ترین هزینه می‌باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص در تبریز

شرکت سهامی خاص، شرکتی است که بین حداقل سه نفر یا بیشتر تشکیل و سرمایه آن توسط موسسین آن تامین می‌شود. شرکت سهامی خاص همچنین دارای ارگان سه گانه است که عبارتند از:

  1. رکن تصمیم گیرنده (مجمع عمومی)

  2. رکن اداره کننده (هیات مدیره)

  3. رکن کنترل کننده  (بازرسان )

شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود در تبریز

برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در تبریز؛ ابتدا باید نام شرکت توسط اداره ثبت شرکتهای تبریز تایید شود و همچنین باید سی و پنج درصد تا صد در صد از سرمایه اولیه شرکت توسط اعضاء در حساب مخصوصی به نام شرکت در یکی از بانک‌های شهر تبریز واریز شود.

ثبت شرکت سهامی خاص چه میزان سرمایه لازم دارد؟

  1. سرمایه شرکت سهامی خاص به هنگام تاسیس نباید از یکصد هزار تومان کمتر  باشد. ولی در مورد افزایش یا حداکثر آن محدودیتی وجود ندارد.

  2. در نام شرکت باید کلمه ” سهامی خاص” حتما قبل از ذکر نام شرکت و یا بعد از آن بلافاصله اضافه شود.

  3. موضوع شرکت سهامی خاص با توجه به نوع فعالیتی است که شرکت برای آن منظور تشکیل شده و میتواند هم موضوع تجاری و هم غیر تجاری باشد.

  4. ثبت شرکت سهامی خاص در اراک حداقل با 5 نفر تشکیل میشود که سه نفر سهامدارو عضو هیئت مدیره و دو نفر بازرس شرکت هستند که تعداد اعضا و سهامداران قابل افزایش است. اعضا هیئت مدیره و بازرسین نباید با هم نسبت فامیلی درجه یک داشته باشند.

برای ثبت شرکت در تبریز چه مدارکی لازم است؟

  1. کپی مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره و شرکا (هیئت مدیره، سهامداران و بازرسین برای شرکت های سهامی خاص)

  2. مشخص کردن میزان سرمایه اولیه شرکت

  3. مشخص کردن میزان درصد سهم هر یک از اعضا و سهامداران

  4. تعیین سمت هیئت مدیره نفرات تشکیل دهنده شرکت

  5. گواهی عدم سوء پیشینه اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل و بازرسین در صورت داشتن مشکل قضائی در دادگستری

  6. کپی مجوز یا مدرک تحصیلی با توجه به موضوع فعالیت شرکت در صورت نیاز

  7. ارائه گواهی بانک خطاب به اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری اراک مبنی بر واریز حداقل 35% سرمایه اولیه شرکت در حساب افتتاح شده به نام شرکت با قید عبارت شرکت در شرف تاسیس (فقط برای شرکت‌های سهامی خاص واریز حداقل 35% و ارائه گواهی باید انجام شود).

  8. مشخص کردن مکان دفتر مرکزی شرکت

  9. ارائه پنج اسم پیشنهادی حداقل سه سیلابی برای انتخاب نام شرکت

زمان ثبت شرکت در تبریز

حداقل زمان ثبت شرکت در تبریز بعد از تکمیل و تحویل مدارک به شرکت گویا ثبت به مدت 7 روز کاری می‌باشد. در صورت رد شدن اسامی انتخابی شرکت یا نیاز به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه و همچنین ارائه گواهی بانکی بابت افتتاح حساب در شرکت‌های سهامی خاص این مدت زمان بیشتر خواهد بود و زمان دریافت روزنامه رسمی شرکت هم نیز حداقل هفت روز کاری بعد از ثبت شرکت نیاز به زمان می‌باشد.

هزینه ثبت شرکت در تبریز

هزينه ثبت شرکت در تبریز مانند خريدن يک کالاي خاص و مشخص از مغازه، قيمت واحد و ثابتي ندارد و بسته به نوع شرکت تجاري و ميزان سرمايه تاسيس آن، هزينه ثبت آن نيز متفاوت خواهد بود.

حال که دانستيم ثبت شرکت، هزينه ثابت و مشخصي ندارد، به اين نکته هم مي‌بايست اشاره نماييم که بخش زيادي از هزينه‌هاي ثبت کردن شرکت مربوط مي‌شود به پرداخت مقدار مشخصي پول به اداره‌ها و همچنين درج آگهي در روزنامه رسمي کشور و الباقي هزينه ثبت شرکت، کارمزد موسسه‌اي است که شرکت در خواستي شما را ثبت کرده است .

اگر خودتان مايل به ثبت شرکت به صورت اينترنتي در سامانه irsherekat.ssaa.ir باشيد، ديگر الزامي به پرداخت کارمزد به شرکت‌ها براي ثبت شرکتتان نخواهيد داشت، اما اين کار به اين معنا نخواهد بود که هيچ گونه هزينه ای براي ثبت شرکت به شما تعلق نمیگيرد، بلکه شما می بايست هزينه پست، هزينه حق الثبت در اداره ثبت شرکت‌ها و هزينه درج آگهي در روزنامه رسمي و همچنين حق التمبر را پرداخت کنيد.

هزينه چاپ آگهي تاسيس شرکت در روزنامه رسمي به تعداد کلمات و خطوط اين آگهي بستگي دارد که به صورت ميانگين از سیصدو هشتادوشش هزار تومان شروع مي‌شود و با افزايش تعداد کلمات و حروف آگهي، اين مبلغ زياد تر خواهد شد.

مراحل ثبت شرکت در تبریز

1-ثبت نام در سامانه پذیرش تاسیس ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری و اخذ شماره پیگیری پرونده از سامانه

2- پیگیری وضعیت کارشناسی پرونده با کد پیگیری پذیرش تاسیس از سامانه ثبت شرکت‌ها تا زمان دریافت ابلاغیه تایید نام شرکت.

3- مراجعه سهامداران به بانک و واریز 35% سرمایه اعلامی به حساب افتتاح شده به نام شرکت و اخذ گواهی بانک خطاب به اداره ثبت شرکت‌ها مبنی بر پرداخت 35% سرمایه اولیه (مختص شرکت های سهامی خاص )

4- پرینت اوراق رسمی شرکت شامل اساسنامه، تقاضانامه، شرکتنامه و متن صورتجلسه از سامانه و امضای کلیه صفحات آن توسط کلیه افراد شرکت (شرکا و هیئت مدیره) و برای شرکت های سهامی خاص شامل اساسنامه، اظهارنامه و متن صورتجلسه از سامانه و امضای کلیه صفحات آن توسط کلیه افراد شرکت (سهامداران و هیئت مدیره )

5- پست کلیه مدارک به اداره ثبت شرکت های تبریز

6- پیگیری وضعیت کارشناسی پرونده تا زمان اخذ ابلاغیه صدور آگهی تاسیس در سامانه ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری

7- مراجعه به اداره ثبت شرکت‌های تبریزو دفترنویسی توسط یکی از سهامداران یا اعضای هیئت مدیره و اخذ آگهی تاسیس و مدارک ثبتی شرکت

8- پرداخت هزینه روزنامه رسمی شرکت در سامانه روزنامه رسمی کشور

ثبت در تبریز

مراحل ثبت شرکت در استان آذربایجان شرقی

تمامی مراحل ثبت شرکت در شهرهای استان آذربایجان شرقی هم مانند مراحل ثبت شرکت در تبریز می‌باشد با یک تفاوت که در مرحله اخر و دریافت مدارک ثبتی از اداره ثبت شرکت‌ها باید شخص مراجعه کننده به اداره ثبت شرکت‌های شهرستان مورد نظر که دفتر مرکزی در آنجا معرفی شده مراجعه نماید.

آدرس اداره ثبت شرکت‌های تبریز

خیابان آزادی – خیابان ملت – جنب تاکسیرانی – ساختمان سابق – شرکت شهرک های صنعتی – طبقه سوم
تلفن : ۰۴۱۳۴۴۸۴۱۴۲

موارد مهم و ضروری برای ثبت شرکت در تبریز

  • بعد از ثبت شرکت باید با مراجعه به اداره امور مالیاتی تبریز نسبت به پرداخت مالیات نیم در هزار سرمایه اولیه شرکت اقدام نمود.که از تاریخ ثبت شرکت به مدت دوماه فرصت انجام این کار و پرداخت هزینه وجود دارد و بعد از این مدت زمان مشمول جریمه 2 برابری خواهد شد.

  • مالیات کلیه شعب از طریق حوزه مالیاتی محلی که دفتر مرکزی در آن واقع شده است بررسی می‌شود.

  • با ثبت شرکت در یک شهر در شهر دیگری هم می‌توان فعالیت داشت.

  • در هر شهر نمی‌توان بیش از یک شعبه به ثبت رساند. شهری که دفتر مرکزی در آن واقع شده است اصلاَ امکان تاسیس شعبه وجود ندارد.

  • بعد از ثبت شرکت باید حتما نسبت به انجام و دریافت دفاتر کل و روزنامه شرکت اقدام نمود.

ثبتینه سامانه جامع ثبتی و حقوقی در ایران

  • دفتر ارومیه (پشتیبانی شمالغرب کشور)؛ خیابان برق نبش کوی مخابرات، برج جواهر، طبقه 7، واحد 2

044-33488469

  • دفتر تهران؛ خیابان ولی عصر، خیابان رشت، ساختمان یاس، طبقه 3

021-91015843


۲۶ دی ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • دستگاه حضور و غیاب F20

    دستگاه حضور و غیاب F20

    دستگاه حضور و غیاب F20 شاید یکی از راه هایی که باعث رشد یک مجموعه و صرفه جویی در زمان باشد، انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب مناسب است که کار حضور و غیاب پرسنل را راحت تر می کند.اگر کمی در بازار جستجو کرده باشید با برند ها و مدل های متفاوت در این زمینه روبررو خواهید شد پیشنهادی که ما برای شما داریم، دستگاه حضور و غیاب F20، سری جدید از محصولات حضور و غیاب فراتکنو می باشد که بعد از بررسی های بسیار تخصصی سرانجام روانه ی بازار شد. مدل F20 امکان شناسایی تردد از طریق تشخیص چهره، کارت و رمز عبور را فراهم می کند و با توجه به کیفیت، کارایی و قیمت مناسب آن طرفداران زیادی را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کرده است.دستگاه حضور و غیاب F20 امکان تخلیه اطلاعات از طریق USB و شبکه را داراست. F20 همچنین دارای سنسور اثر انگشت میباشد. این دستگاه دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منو های ان به زبان فارسی بوده درضمن سنسور تشخیص چهره آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. همراه دستگاه دو نرم افزار حضور و غیاب رایگان و حقوق دستمزد ارائه می شود که پردازش اطلاعات و تردد ها را با توجه به الگوی کاری که تعریف می کنید انجام می دهد.اگر شرکت یا مجموعه ای کوچک یا متوسط دارید و به دنبال دستگاهی با کیفیت و قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما مدل F20 می باشد.

    مالی، حسابداری و حقوقی تهران
  • نرم افزار حسابداری بازرگانی قیاس

    نرم افزار حسابداری بازرگانی قیاس

    شرکت آذر حسابان نمایندگی رسمی فروش و پشتیبانی نرم افزار های مالی و تولیدی قیاس نرم افزار حسابداری بازرگانی حسابداری بازرگانی قیاس، جریان خرید و انبار داری و فروش کالا را با تمام الزامات آن پشتیبانی می‌کند. یکی از بزرگترین مزیت های نرم افزار حسابداری تحت وب و تحت ویندوز قیاس یکپارچگی کامل بین سیستم ها و صدور اتوماتیک اسناد حسابداری سیستم ها می باشد. دارای تفصیل شناوری مشاهده و مرورهای قدرتمند صدور اسناد مرجع حسابداری برای تحریر دفاتر قانونی اولین نرم افزار مالی یکپارچه با قابلیت استفاده هم زمان در محیط ویندوز ، وب و موبایل سادگی در استفاده و نیاز به آموزش کمتر – پشتیبانی آنلاین – (رعایت قواعد کاربرد پذیری UX) دارای قفل نرم افزاری با قابلیت پارک قفل و نصب مجدد توسط مشتری سرعت و امنیت بالای نرم افزار نصب اتوماتیک

    مالی، حسابداری و حقوقی آذربایجان شرقی
  • نرم افزار حسابداری تولیدی  قیاس

    نرم افزار حسابداری تولیدی قیاس

    شرکت آذر حسابان نمایندگی رسمی فروش و خدمات پشتیبانی نرم افزار های مالی قیاس نرم افزار حسابداری تولیدی قیاس در یک مجموعه تولیدی مهم‌ترین موضوع مطرح شده محاسبه بهای تمام شده محصولات خط تولید خواهد بود که بدست آوردن این عدد، کنترل و محاسبات دقیقی را بر روی هزینه های مواد، دستمزد و ... نیاز دارد. نرم افزار حسابداری تولیدی قیاس این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با داشتن قابلیت کنترل تولید و موجودی مواد اولیه انبار، خواب سرمایه و حجم نگهداری مواد اولیه خود را مدیریت کنید. امکان پیش‌بینی احتیاجات مواد اولیه و همچنین شناسایی کالاهای پر سود و کم سود خود را داشته باشید و در نهایت برای خطوط تولید خود برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهید. دارای تفصیل شناوری مکانیزه شدن جریان تولید پیش بینی بهای تمام شده محاسبه بهای تمام شده محصولات صدور اسناد مرجع حسابداری برای تحریر دفاتر قانونی اولین نرم افزار مالی یکپارچه با قابلیت استفاده هم زمان در محیط ویندوز ، وب و موبایل سادگی در استفاده و نیاز به آموزش کمتر – پشتیبانی آنلاین – (رعایت قواعد کاربرد پذیری UX) دارای قفل نرم افزاری با قابلیت پارک قفل و نصب مجدد توسط مشتری سرعت و امنیت بالای نرم افزار نصب اتوماتیک

    مالی، حسابداری و حقوقی آذربایجان شرقی
  • وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

    وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

    ارائه مشاوره حقوقی در کلیه امور و دعاوی و پذیرش کلیه دعاوی حقوقی ، دعاوی تجاری ، دعاوی ثبتی ، دعاوی ملکی ، دعاوی خانوادگی ، دعاوی کیفری و ارائه مشاوره جهت تنظیم انواع قرارداد ، لایحه ، دادخواست و شکواییه سهروردی جنوبی سایت : http://edmanlaw.ir/ وبلاگ : http://vekalatlegal.blogfa.com/ تلفن : 86072210 مدیریت : 09127184919 دفتر وکالت مهدی نوری (پذیرش با تعیین وقت قبلی)

    مالی، حسابداری و حقوقی تهران