تعمیر مبلمان راحتی و مبل استیل | دماوند ، گیلاوند

تعمیر مبلمان دماوند

در این مقاله سعی شده تا با تجارب مجموعه مبل راحتی در زمینه تعمیرات مبلمان سطح آگاهی شما را افزایش دهیم .

مبلمان به طور کلی به دو دسته ایرانی و خارجی ( ترک ، فرانسوی و… ) تقسیم می شود که هر دو دسته شامل : 

مبلمان راحتی و کلاسیک 

مبل استیل 

کاناپه های تختخوابشو 
 

و تعمیرات شامل : شکستگی فریم و کلاف مبلمان ، فرورفتگی ابر و اسفنج و فوم ، آسیب دیدگی و یا رنگ و رو رفتگی پارچه می باشد . 

اولین مرحله تعمیرات مبلمان مقایسه و محاسبه هزینه تعمیر مبل با قیمت مبلمان بازار مبل می باشد که پیشنهاد ما به شما در مرحله اول بررسی فریم و کلاف مبل می باشد . 

اگر اسکلت مبل شما سالم ، محکم و بدون سر و صدا و شکستگی می باشد ۱۰۰ ٪ صرف اقتصادی با تعمیر مبل می باشد و اگر چوب مبلمان دارای آسیب دیدگی بود می توانید با مشاوره گرفتن از کارگاه های تولیدی  مبلمان میزان آسیب را مشخص نمایید . 

مرحله دوم بررسی رنگ چوب مبلمان
 

اگر رنگ مبلمان اسیب و دارای خط و خش زیاد  بوده مبلمان میاز به رنگ کاری و اگر خط و اسیب دیدگی نداشت و فقط رنگ نمای کهنگی داشت می توان با ۵۰ درصد قیمت رنگکاری ، رنگ چوب را براق و تمیز کرد . 

 مرحله سوم در تعمیرات مبلمان بررسی چروک و کش آمدن پارچه مبل می باشد ، هر مقدار که پارچه مبل آزاد تر باشد و کشیدگی کمی داشته باشد به همان میزان ابر و فوم مبل نشست داشته و ضعیف شده است . 

ابر و فوم مبلمان قابل تعویض ، ترمیم و تقویت می باشد و معمولا مبلمان با طول عنر بالای ۱۰ سال نیاز به تعویض و اسفنج هایی با طول عمر پایین قابل تقویت بوده .

فرق بین ابر و اسفنج و فوم سرد 
 

ابر و اسفنج استفاده شده در مبلمان داری تاریخ / زمانمصرف می باشد و چه استفاده شود یا استفاده نکنید سرما و گرما یا تغییر فصل باعث تغییر رنگ و افت کیفیت آن شده

و شاید با عدم استفاده از مبلمان تغییر شکل در تشک و دسته مبل ایجاد نشود اما زمانی که در آینده از مبلمان استفاده کنید به سرعت افت و نشست کرده و فقط تا زمانی که بلااستفاده یا کم استفاده است افت و از دست دادن تراکم خود را نشان نخواهد داد . 

فوم سرد بسیار مقاومت تر از ابر و اسفنج بوده و سرما و گرما و تغییر فصل باعث اسیب جدی به آن نخواهد شد و ملاک افت فوم فقط تعداد دفعات استفاده می باشد .

تا این مرحله از کار شما میتوانید میزان آسیب به مبل را خودتان محاسبه کنید .

میزان پارچه مورد نیاز مبلمان تعمیری :

بسته به نوع مبلمان میزان مصرف پارچه متفاوت است به عنوان مثال مبلمان استیل کف ثابت و بدون لمسه حدود ۱۵ متر پارچه و مبلمان استیل بدون لمسه با تشک دوبل حدود ۲۳ متر پارچه و مبلمان استیل و سلطنتی لمسه خور با تشک دوبل حدود ۳۰ متر پارچه نیاز می باشد .

دقت نمایید با توجه به تنوع زیاد مبلمان و طرح های متنوع حدود متراژ درج گردید و متراژ دقیق پارچه پس از بررسی کارگاه های تعمیر اعلام خواهد شد و متراژ حدودی صرفا جهت محاسبه حدود هزینه تعمیر اعلام شده . 

معمولا خرید پارچه و هزینه آن به عهده مشتری بوده زیرا تنوع پارچه در بازار بسیار بالاشت و قیمت پارچه های موجود در بازار بسیار متنوع می باشد .

قیمت پارچه های مبلی
 

پارچه های مبلی دارای عرض ۱۴۰ بوده و از متری ۱۲۰ هزار تومان تا متوسط ۹۰۰ هزار تومان در بازار پارچه موجود می باشد که شامل پارچه های ایرانی ، چینی ، ترک و …. است .

پارچه های ایرانی ارزان ترین پارچه های موجود در پارچه فروشی و پارچه های چینی متوسط و ترک گران قیمت ترین پارچه ها می باشند . 

پارچه های چینی متوسط قیمت ۱۸۰  تا ۲۸۰ هزار تومان پارچه هایی با جنس خوب مختص تعمیر مبل راحتی و پارچه های یزد با بازه قیمتی ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان پارچه هایی با کیفیت جهت استفاده در مبلمان استیل می باشد . 

بررسی ابر و اسفنج و فوم مبلمان

ابر و اسفنج دارای دانسیته / تراکم  و سانت مختلف می باشند ، اندازه ورق های ابر معمولا ۲×۱ بوده و درصد دانسیته و تراکم آن هرچه بالاتر ، با کیفیت تر می باشد . 

در ساخت ، تولید و تعمیر مبلمان معمولا از ابر و اسفنج ۳۰ کیلوگرم به بالا استفاده می شود ، که قیمت امروز هر سانت ابر ۱۲۵۰۰۰ تومان است . 

به عنوان مثال برای پشتی یه کاناپه سه نفره اگر یک ورق ابر ۵ سانت ۳۰ کیلو استفاده کنیم قیمت ابر کار ۶۲۵۰۰۰ تومان است .

قیمت فوم سرد به ۲ برابر ابر بوده و مارک فوم تعیین کننده قیمت نهایی آن است .

علت تفاوت قیمت در تعمیر و یا  تولید مبلمان :
 

۱- تراکم ، دانسیته ، سانت و مارک ابر و اسفنج استفاده شده توسط کارگاه ها 

۲- جنس پارچه و مارک سایر مواد اولیه مصرفی مانند لایکو ، چسب و….

۳- کیفیت و تمیزی کار اجرا شده 

۴- تعداد واسطه ها از مشتری تا کارگاه های تعمیر و تولید مبلمان 

در این مقاله سعی شد به صورت کلی آموزش محاسبه میزان هزینه جهت تعمیر و باز سازی مبلمان را با شما به اشتراک بگزاریم و در صورتی که سوال یا ابهامی بود می توانید در تمام شبکه های اجتماعی به صورت تمام وقت با ما در ارتباط باشید .

ضمنا در صورت نیاز می توانید سایر مقالات ما را در زمینه تعمیرات مبل در سایت مبل راحتی به آدرس www.moblrahati.com بررسی نمایید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

 


۰۲ مرداد ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • نمایندگی فادینی تعمیرات و خدمات fadini نوپی 66 فادینی

    نمایندگی فادینی تعمیرات و خدمات fadini نوپی 66 فادینی

    نمایندگی تعمیرات و خدمات جک fadini نوپی 66 فادینی نمایندگی اصلی و رسمی تعمیرات جک پارکینگی فادینی ایتالیا مدل نوپی 66 fadini nupi66 تعمیر جک فادینی نوپی 66 توسط تکنسین و نصاب دوره دیده فادینی خدمات فوری و رفع عیب فادینی نوپی 66 رفع روغن ریزی fadini نوپی 66 تعمیر جک بازویی نوپی فادینی تعمیر پکینگ فادینی تعمیر اورینگ fadini نوپی 66 فادینی FADINI محصول 100% ایتالیایی ساختکشور ایتالیا با گارانتی 4 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش توسط نماینده تعمیر و خدمات و فروش فادینی دایان درب دیبا جک هیدرولیک فادینی نوپی 66 ساخت کمپانی fadini در ایتالیا است که با توجه به کیفیت بالا و قدمت کارخانه فادینی یکی از محصولات درجه یک جک پارکینگی ایتالیایی است . جک پارکینگی فادینی اگر توسط تکنسین های خبره نصب کردد به راحتی و بدون مشکل سال ها عملکرد خوبی خواهد داشت .دایان درب دیبا نمایندگی جک فادینی . 02126764001 02144111025 09123036082

    تعمیرات تهران
  • نمایندگی مرکزی هود گرنیه gorenje در تهران

    نمایندگی مرکزی هود گرنیه gorenje در تهران

    نمایندگی مرکزی هود گرنیه gorenje در تهران خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مجاز هود گرنیه gorenje فروش قطعات هود گرنیه gorenje _ تعمیرات تخصصی برد هود گرنیه gorenje _ شیشه اجاق گاز گرنیه gorenje مدل اورایتو شرکت خدمات طلایی زینو اطلس شماره ثبت:465086 عضو رسمی اتحادیه لوازم خانگی تهران این مجموعه هیچ نمایندگی و یا دفتر خدمات پس از فروش دیگری در تهران با هیچ نام و عنوان دیگر ندارد . لطفا جهت ارایه خدمات و تعمیرات محصولات گرنیه gorenje در ایام هفته و ساعات اداری با شماره های 26326554 _ 26320175 _ 76782775 _ 76781260 _ 77456283 و به صورت تمام وقت و ایام تعطیلات رسمی با شماره های 26326554 _ 09121968200 تماس حاصل نمایید. جهت اطلاع از دیگر برندهای طرف قرارداد با شرکت خدمات طلایی زینو اطلس از وبسایت رسمی این مجموعه به نشانی : www.zinoatlas.ir دیدن فرمایید. آدرس :تهران. تهرانپارس خ اتحاد خ باباییان کوچه صنعت کارخانه آزمایش واحد 146A ط اول

    تعمیرات تهران
  • نمایندگی مرکزی تعمیرات فر گرنیه GORENJE

    نمایندگی مرکزی تعمیرات فر گرنیه GORENJE

    نمایندگی_ مجاز_ فر_ گرنیه_ gorenje خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مرکزی محصولات شرکت لوازم خانگی گزینه gorenje در ایران تعمیر فر گرنیهgorenje،تعمیر برد فر گرنیه gorenje،قطعات فر گرنیه،خدمات پس از فروش شرکت گرنیه gorenje تنها نمایندگی رسمی محصولات شرکت گرنیه gorenje در ایران ، این مجموعه تنها نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مجاز محصولات   gorenje میباشد و هیچ نمایندگی دیگری با هیچ نام و عنوان غیر ندارد. شرکت خدمات طلایی زینو اطلس _شماره ثبت:465086 نمایندگی انحصاری محصولات شرکت لوازم خانگی گرنیه gorenje در ایران ارائه خدمات محصولات گرنیه gorenje در مناطق 22 گانه شهر تهران تعمیرات تخصصی و فوق تخصصی برد فر گرنیه gorenje با ضمانتنامه رسمی زینو سرویس  فروش قطعات فر گرنیه برد فر گرنیه gorenje، برد تاچ فر گرنیه gorenje، سینی فر گرنیه gorenje، لامپ فر گرنیه gorenje، لطفا جهت ارایه خدمات و تعمیرات محصولات گرنیه gorenje در ایام هفته و ساعات اداری با شماره های 26320175 _ 26326554 _ 76782775 _ 76781260 _ 77456283 و به صورت 24 ساعته و ایام تعطیلات رسمی با شماره 26326554 _ 09121968200 تماس حاصل نمایید. نشانی ما در اینستاگرام: @ZINO_GOLD_SERVICE جهت اطلاع از موجودی قطعات و یا ثبت درخواست انلاین قطعات فر گرنیه gorenje با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت خدمات طلایی زینو اطلس به نشانی www.zinoatlas.ir  ثبت درخواست خود را ارایه نمایید. تعمیرات فر گرنیه ، خدمات گرنیه ، زینواطلس ، فر گرنیه ، GORENJE ، ​ آدرس:تهران. تهرانپارس خ اتحاد خ باباییان کوچه صنعت کارخانه آزمایش واحد 146A ط اول

    تعمیرات تهران
  • نمایندگی مرکزی اجاق گاز گرنیه gorenje

    نمایندگی مرکزی اجاق گاز گرنیه gorenje

    نمایندگی مرکزی اجاق گاز گرنیه gorenje خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مجاز اجاق گاز گرنیه gorenje در تهران فروش قطعات اجاق گاز گرنیه gorenje _ تعمیرات تخصصی انواع اجاق گاز _ شیشه اجاق گاز گرنیه gorenje شرکت خدمات طلایی زینو اطلس شماره ثبت :465086 عضو رسمی اتحادیه لوازم خانگی تهران این مجموعه هیچ نمایندگی و یا دفتر خدمات پس از فروش دیگری در تهران با هیچ نام و عنوان دیگر ندارد. لطفا جهت ارایه خدمات و تعمیرات اجاق گاز گرنیه gorenje در ایام هفته و ساعات اداری با شماره های 26326554 _ 26320175 _ 76782775 _ 76781260 _ 77456283 و به صورت تمام وقت و ایام تعطیلات رسمی با شماره های 26326554 _ 09121968200 تماس حاصل نمایید. تمامی خدمات و تعمیرات ارایه شده در نمایندگی مرکزی شرکت گرنیه gorenje دارای 180 روز ضمانت زینو اطلس میباشد. لطفا جهت اطلاع از دیگر برندهای طرف قرارداد با شرکت خدمات طلایی زینو اطلس از وبسایت رسمی ایم مجموعه به نشانی : www.zinoatlas.ir دیدن فرمایید. آدرس :تهران. تهرانپارس خ اتحاد خ باباییان کوچه صنعت کارخانه آزمایش واحد 146A ط اول

    تعمیرات تهران