نمایندگی هود گرنیه gorenje

نمایندگی هود گرنیه ، گرنجه ، گرنج ، گرنجی که میبایست تلفظ صحیح این برند را با نام گرنیه و علامت انحصاری این برند را gorenje نامید .
گرنیه یک شرکت اروپایی تولید کننده لوازم توکار آشپزخانه میباشد که کارخانه و دفتر اصلی این شرکت خوشنام اروپایی در کشور اسلوونی میباشد .واردات محصولات گرنیه gorenje در ایران توسط دو شرکت بزرگ بازرگانی از سالهای گذشته در ایران انجام میگردید که نام یکی از این شرکتها شرکت بزرگ بازرگانی فربر میباشد و دیگرشرکت وارد کننده محصول شرکت شکوفا الکتریک میباشد .

همزمان با واردات این محصولات توسط دو شرکت بازرگانی فربر ، شکوفا هر دو شرکت جهت ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات خود اقدام به عقد قرارداد با شرکت های زینو اطلس و شکوفا سرویس نمودند تا در زمان نصب و ارائه خدمات مشتریان در آرامش کامل نسبت به رفع عیوب احتمالی محصولات بدون دغدغه و مشکل اقدام نمایند.
اما از ابتدای سال 1397 و  لغو قانون واردات لوازم خانگی در ایران ، هر دو شرکت نسبت به ورود دستگاه های این شرکت بزرگ (gorenje ) دچار مشکل گردیدند و واردات محصولات با کیفیت این شرکت خاص اروپایی دیگر در کشور انجام نشد .

و اما مشکل از آنجا شروع شد که شرکتهای ارائه کننده خدمات وتعمیرات این برند (gorenje) واردات قطعات ولوازم یدکی محصولات خود را ادامه دادند تا مشتریان این مجموعه ها و تعهد انجام شده به آنها در قبال برگه گارانتی پایمال نگردد متاسفانه افراد سودجو و افرادی بدونه هرگونه مجوز قانونی در بستر و فضای مجازی اقدام به ثبت وانتشار آگهی تعمیرات محصولات مختلف مینمایند از این فرصت سو استفاده و شروع به درج آگهی های تعمیرات در سراسر کشور نمودند که این امر توانسته موجبات نارضایتی مشتریان این برند مطرح و معروف اروپایی را فراهم آورد .

این افراد بدون در دست داشتن قطعات این برند و به بهانه های مختلف نسبت به دریافت اطلاعات مشتریان اقدام و با مراجعه به آنها قطعات اصلی واورجینال دستگاه را از آن جدا کرده وقطعات بسیار بی کیفیت چینی را جایگزین این قطعات نموده و در شکل وظاهر و از همه مهمتر عملکرد دستگاه به صورت درست و طبیعی اختلال درست میکنند و مشتری را با هزینه های هنگفت تعمیرات بی کیفیت مواجه مینمایند .
از این رو لازم به توضیح مجدد میباشد نمایندگی رسمی محصولات گرنیه gorenje در ایران دو شرکت بزرگ و معتبر زینو  اطلس و شکوفا میباشند و این مجموعه ها هیچ نمایندگی ویا دفتر خدمات وتعمیرات دیگری در ایران ندارند لذا شما مشتری گرامی میبایست جهت تعمیرات و خدمات محصولات خود با این دو مجموعه در تماس باشید .

تاریخچه شرکت زینو اطلس

شرکت خدمات طلایی زینو اطلس ، از ابتدای سال 1390 در تهران تاسیس و اقدام به اخذ مجوز های لازم در حوزه خدمات پس از فروش و بازرگانی محصولات وقطعات نموده است . این مجموعه نمایندگی رسمی محصولات شرکت گرنیه gorenje در ایران میباشد که با توجه به خدمات گسترده خود در سراسر کشور توانسته برترین ارائه کننده خدمات و تعمیرات محصولات در کشور را به مشتریان محترم خود و محصولات با کیفیت گرنیه gorenje ارائه دهد .

توجه داشته باشید جهت دریافت خدمات و تعمیرات ، خرید قطعات ، خرید دستگاههای موجود میبایست همه روزه در ساعات اداری با شماره 02126326554 با زینو اطلس در ارتباط باشید .
این مجموعه میتواند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارائه خدمات و تعمیرات ، فروش قطعات ، و فروش محصولات در سراسر کشور در کنار شما عزیزان باشد .

محصولات گرنیه gorenje

اگر تازه به جمع دارندگان محصولات گرنیه gorenje پیوستید و یا قصد تجهیز آشپزخانه خود را با محصولات خاص و لاکچری گرنیه gorenje دارید لازم است با محصولات این شرکت آشنا شوید .

هود گرنیه gorenje :

هود های گرنیه gorenje در دو نوع دیواری و جزیره تولید میگردد .
هود گرنیه gorenje دیواری معمولا با عرض های 60 و 90 سانت ارائه گردیده و از تکنولوژی سبز ودوستدار محیط زیست بهره میبرد . این محصول مجهز به موتور قدرتمند با توان مکش 900 متر مکعب و سوپر سایلنت (بی صدا ) با توجه به قدرت موتور مکنده خود میباشد . ضمانت و نصب خدمات این محصول در ایران بر عهده شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد .

اجاق گاز گرنیه gorenje :

این محصول یکی از مهمترین ابزار آشپزخانه هر کدبانوی ایرانی بوده و در دو اندازه 4 و 5 شعله در کشور ارائه گردیده از مشخصات و امکانات این محصول میتوان به ترموکوپل تاپ تایم ، سرشعله با کیفیت و اصلی برند ساباف ، دیفندی ، سامی پرس ، همچنین مجهز به سیستم فندک اتوماتیک و از همه مهمتر مجهز به شیشه سرامیکی شات و مقاوم به حرارت و شک که باعث تمایز این محصول با دیگر محصولات موجود در بازار بوده است.
نصب و گارانتی و همچنین تعمیرات و خدمات این محصول بر عهده شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد.

فر توکار گرنیه gorenje :

یکی دیگر از محصولات خاص ومهم در آشپزخانه که در توسط شرکت گرنیه با طراحی و امکانات بی نظیر ارائه گردیده است . توجه کنید نصب و تعمیرات این محصول بر عهده شرکت خدمات طلایی زینو اطلس میباشد. این محصول در دو نوع گازی و تمام برق ارائه گردیده و دارای برنامه های بسیار متنوع پخت میباشد که هر برنامه دارای قابلیت های بسیار زیاد بوده و پخت های خاص را برای شما فراهم آورده است .
۱۸ تیر ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • نمایندگی فادینی تعمیرات و خدمات fadini نوپی 66 فادینی

    نمایندگی فادینی تعمیرات و خدمات fadini نوپی 66 فادینی

    نمایندگی تعمیرات و خدمات جک fadini نوپی 66 فادینی نمایندگی اصلی و رسمی تعمیرات جک پارکینگی فادینی ایتالیا مدل نوپی 66 fadini nupi66 تعمیر جک فادینی نوپی 66 توسط تکنسین و نصاب دوره دیده فادینی خدمات فوری و رفع عیب فادینی نوپی 66 رفع روغن ریزی fadini نوپی 66 تعمیر جک بازویی نوپی فادینی تعمیر پکینگ فادینی تعمیر اورینگ fadini نوپی 66 فادینی FADINI محصول 100% ایتالیایی ساختکشور ایتالیا با گارانتی 4 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش توسط نماینده تعمیر و خدمات و فروش فادینی دایان درب دیبا جک هیدرولیک فادینی نوپی 66 ساخت کمپانی fadini در ایتالیا است که با توجه به کیفیت بالا و قدمت کارخانه فادینی یکی از محصولات درجه یک جک پارکینگی ایتالیایی است . جک پارکینگی فادینی اگر توسط تکنسین های خبره نصب کردد به راحتی و بدون مشکل سال ها عملکرد خوبی خواهد داشت .دایان درب دیبا نمایندگی جک فادینی . 02126764001 02144111025 09123036082

    تعمیرات تهران
  • پشتیبانی و تعمیرات انواع لیبل زن Zebra (دستگاه زبرا) + گارانتی

    پشتیبانی و تعمیرات انواع لیبل زن Zebra (دستگاه زبرا) + گارانتی

    ارائه خدمات پشتیبانی و تعمیر دستگاه لیبل پرینتر زبرا (Zebra) در کمترین زمان : 1- تعمیر انواع مدل های S4M , Z4M , 105SL , ZM400 , ZT230 , ZT410 , ZT411 , ZM600 , ZT420 , ZT421 و سایر دستگاه های Zebra 2- تعویض قطعات یدکی شامل تسمه ، غلطک وهد لیبل پرینتربا قطعه اورجینال (اصلی) کمپانی Zebra با ضمانت 3- تعمیر یا تعویض قطعات غیرمصرفی شامل مین برد (برد اصلی) ، برد پاور(منبع تغذیه) ، استپر موتور ، سنسور لیبل ، سنسور ریبون ، کنترل پنل ، کاتر، ریوایندر(لیبل جمع کن) و ...... به همراه گارانتی و مهلت تست 4- پشتیبانی با راهنمایی تلفنی و ریموت کامپیوتری جهت نصب و راه اندازی لیبل پرینتر زبرا از راه دور 5-امکان تعویض هد ، غلطک و تسمه در محل شما (ویژه مشتریان تهران)

    تعمیرات تهران
  • نمایندگی جک فک ایتالیا راهبند فک خدمات و فروش تهران -02144111025-02126764001

    نمایندگی جک فک ایتالیا راهبند فک خدمات و فروش تهران -02144111025-02126764001

    دایان درب دیبا (نمایندگی faac ) نمایندگی فک راهبند فک جک هیدرولیک فک جک مکانیکی فک ایتالیا مدل 412 44929013 تهران و غرب تهران 26764001 44111025 خدمات ارزان تر از نمایندگی های جک فک faac و نمایندگی بی اف تی bft در تهران شرکت دایان درب دیبا نمایندگی فروش و خدمات و تعمیرات جک faac ایتالیا فک ایتالیا در غرب تهران. نمایندگی جک های ایتالیایی فک اصلی در ایران . نمایندگی راه بند های ایتالیایی فک اصلی در ایران . نمایندگی محصولات BFT اصلی در ایران . فروش و خدمات راهبند faac ایتالیا و جک های 412 و 402 و راهبند های 615 و 614 و جک های ریلی فک ریموت فابریک جک فک ایتالیا ریموت اصلی جک Faac ریموت اصلی راهبند Faac فلاشر فابریک جک فک با یک تماس با نمایندگی رسمی Faac ایتالیا در دسترس شماست

    تعمیرات تهران
  • اجرای راه پله گرد در فومن و صومعه سرا

    اجرای راه پله گرد در فومن و صومعه سرا

    جوشکاری تخصصی ساختمان اجرای اسکلت فلزی،سربندی،پارکینگ، راه پله گرد،وسط شاسی،انواع الاچیق،کلبه سوئیسی،والپست، اهنکشی،نما رومی،بابیش از 20سال تجربه تخصصی در زمینه جوشکاری ساختمان،اخذ گواهینامه جوشکاری از فنی حرفه ای،داری مجوز رسمی از اداره ثبت شرکت ، حیطه کاری فومن ،صومعه سرا، گوراب زرمیخ،طاهر گوراب ضیابر،وحومه جوشکار سیار حتی در ایام تعطیل ساخت درب و پنجره با قیمت مناسب، تعمیر و ساخت انواع نرده و حفاظ و سایه بان جوشکار سیار در کل نقاط فومن رشت،انزلی رضوانشهر ،پونل با کادری مجرب و آموزش دیده جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست با ما در تماس باشید .

    تعمیرات گیلان