مشخصات توس شکن خراسان

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۵۱-۱۰۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده
  • مکان: استان خراسان رضوی
  • در زمینه: مواد غذایی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 906
درباره شرکت
شرکت توس شکن خراسان با قریب به دو دهه فعالیت گسترده همواره با در نظر گرفتن نیاز روز بازار و بهره جستن از تخصص مهندسین جوان و تجربه متخصصین زبده و با هدف خودکفایی و تامین بخشی از نیاز کشور عزیزمان در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات پودر میکرونیزه گام به این عرصه نهاده است و با مدد گرفتن از ایزد منان و تکیه بر تجربه و دانش مهندسین جوان و تلاشگر خود توانسته است کیفیت و راندمان ماشین آلات خود را در سطح تولیدات سایر کشورهای پیشرفته ارتقاء دهد.

شایان ذکر است طراحی ماشین آلات این شرکت با استفاده از تجهیزات و نرم‌افزار های به روز دنیا مطابق با استاندارد های تولیدات شرکت‌های اروپایی ساخته میشود. در طراحی و ساخت تجهیزات، همواره سه فاکتور مهم دقت در طراحی، کیفیت در ساخت و نصب و راه اندازی سریع مورد توجه مدیران این شرکت بوده است.

این شرکت با استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی به روز، استفاده از نیروهای توانمند و متخصص، نظارت مهندسین مجرب بر پروسه تولید و بررسی کیفیت محصولات، تمام تلاش خود را جهت ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود به کار میبندد. همچنین به جهت نظارت کامل واحد طراحی در روند تولید و ساخت تجهیزات، واحد طراحی در مرکز تحقیق و توسعه‌ی این شرکت مستقر شد که این خود حاکی از توجه کامل به امر بهینه کردن طراحی تجهیزات میباشد.بدیهی است با در نظر گرفتن دو مسئله‌ی مهم دقت در طراحی و کیفیت در ساخت، و اهتمام ورزیدن به این دو امر مهم، سرعت نصب و راه اندازی تجهیزات به مراتب بالاتر رفته و استفاده کنندگان از این تجهیزات با ارامش خاطر بیشتر قادر به استفاده از آنها خواهند بود.

شرکت توس شکن خراسان با یاری دانش و مهارت فنی، نیروی متخصص و سبد گسترده و متنوع محصولات تولیدی ، قصد دارد تا موفقیت های خود را همچنان پایدار و بدون وقفه ادامه دهد. از مهمترین خط مشی این شرکت احترام متقابل به مصرف کنندگان عزیز، نوآوری و تولید محصولات جدیدتر و به روز تر و استفاده از علوم روز در این زمینه میباشد.
اطلاعات تماس
نامتوس شکن خراسان
تلفن۰۵۱-۳×××۱۶۸۹callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۱۴۲۵callتماس بگیرید
وبسایت
استانخراسان رضوی
آدرسمشهد - بلوار توس - بین توس 72و74 کارخانه توس شکن خراسان
تلگرامچت تلگرام
محصولات و خدمات