هشت تلفیقی که افراد موفق با خود تکرار می کنند؟

 تکرار یک سری افکار هم می‌توانند در زندگی ما تاثیرگذار باشند و راه را برای رسیدن به موفقیت هموار نمایند، زیرا هر دستاوری نشات گرفته از اندیشه‌ای است. ما می‌توانیم از افکارمان نیز در جهت کسب موفقیت استفاده نماییم چون عمل زاییده افکار است.
 
   1 - " من نمی‌توانم همه کارها را امروز انجام دهم، اما می‌توانم اولین قدم کوچک را بردارم"
یک طرح، یک هدف یا یک ایده را انتخاب کنید و کارتان را آغاز نمایید. اولین قدم کوچک را بردارید. اولین قدم معمولاً  سخت‌ترین قدم است. قدم‌های پشت سر هم همیشه آسان‌ترند.
 
   2 - " من کاری را انجام می‌دهم که کسی تمایل به انجام آن ندارد"
اغلب ساده‌ترین راه برای متفاوت بودن، انجام کارهایی است که دیگران از انجام آن سرباز می‌زنند. مهم نیست چه کاری باشد. هر چیزی که هست، انجامش دهید. با این کار کمی از دیگران متفاوت می‌شوید. پس ادامه دهید.
 
   3 - " من با ترس روبرو می‌شوم"
بدترین ترس، ترس از ناشناخته‌‌ها است. هنوز هم هیچ چیز سخت‌تر و ترسناک‌تر از آنچه که فکر می‌کنیم، نیست. مطمئن باشید که راهی برای غلبه بر مشکلات پیدا خواهید کرد، چون شما می‌توانید.
 
   4 - "ده برابر آنچه که صحبت می‌کنم، گوش می‌دهم"
حقیقت این است که افراد مطمئن و با اعتماد به نفس نیاز چندانی به صحبت کردن احساس نمی‌کنند.
 
   5 - " مهم نیست دیگران در مورد من چه فکری می‌کنند"
نباید بگذاریم نظر دیگران ما را از راهی که برای زندگی خود انتخاب کرده‌ایم، باز دارند. اگر واقعا می‌خواهید کسب و کاری را آغاز کنید و  به نظر خودتان در این زمینه اطلاعات لازم را دارید و مطمئن هستید، این کار را انجام دهید. نگران نباشید که دیگران شما را دیوانه خطاب کنند،کار خودتان را انجام دهید. این زندگی شماست. بگذارید به کام شما باشد.
 
   6 -  " من خوبم ولی کامل نیستم"
هیچ کاری به سرانجام نمی‌رسد مگر اینکه بگذارید پیش برود. به خودتان اعتماد داشته باشید شما می‌توانید با سخت کوشی به هر مشکلی غلبه کنید.

   7 -  "سعی می‌کنم بهترین را انجام دهم"
انسان‌های موفق انتظار ندارند کامل باشند، اما همیشه فکر می‌کنند که می‌توانند بهتر باشند.
 
   8 -  " صبر می‌کنم و به نتیجه کارهایم نگاهی می‌اندازم"
آنچه که در وجودتان دارید، امید، آرزو، یا رویا نیست.آنچه که دارید واقعیت است. آنچه که دارید متعلق به شما است. قدرش را بدانید.

مرجع: متحدپرچ
۳۱ خرداد ۱۳۹۶


محصولات مشابه