برای جستجوی یک تعمیرکار خوب چه نکاتی را باید مد نظر داشت؟

قبل ازهر کاری اصلاع پیدا کنید آیا مکانی دارد مثلا آدرس کارگاه و تلفن ثابت بگیرید  اگر گفت سرویس منزل هم داریم بگین شاید آوردیم چون گاها شرکتهایی که اسمی در آورده اند با افراد یا کارگاه های مختلف قراد داد می بندند و چنانچه مشتری معرفی کنند درصد می گیرند حال طرف باید یک جوری پول بیشتری دریافت کندتا درصدی جهت معرفی کننده را بدهد.
صرفا فقط به این فکر نکنید چون در منزل هست شما مراقب هستین تعمیرات بسیار پیچیده است !!
البته 99 درصد تعمیرگاه های مجاز الکترونیک همه با تجربه با انصاف هستند و مشکلی ندارند مشکل همون یک درصد است جای نگرانی نیست.
-2 اگر اطمینان دارید که کار این تعمیر کار هست بگذارید باز کنند چون دستگاهی که توسط تعمیرکار باز شود چنانچه تعمیر نشود یا طرف قطعه مورد نظر را نداشته باشد یا ازآن سردرنیاورد و بازش کند و تجربه کافی نداشته باشد تعمیرگاه های (واقعی) دیگر از پذیرش آن امتناع خواهند کرد  یا اگر قبول کنند حتما به عنوان کار دستکاری شده قیمت بالاتری را مطالبه خواهند نمود.
 -3 تعویض برد بسیار پرهزینه استو صرف اینکه برد را تعویض کنند تعمیرکار خوبی نیست  و هزینه بسیار زیادی دریافت خواهد نمود.در این صورت تعمیرات خوبی صورت نگرفته است چون امکان دارد این برد تعمیر شده باشد لذا یک تعمیرکار خوب و با انصاف صد درصد تلاش خود را بروی تعمیر برد باید صرف کند سپس چنانچه بعد از نلاش نرم افزاری و سخت افزری میسر نشد دنبال تعویض برد باشد.
 -4 اکثر عیوب دستگاه ها نرم افزاری می باشد  یک تعمیر کار خوب و کار آزموده و  باسابقه می بایست با استفاده از جدید ترین نرم افزار های به روز و ابزارهای مخصوص پروگرامر آی سی و آبگرید مادر برد  اقدامات نرم افزاری انجام  دهید و سپس چنانچه نتیجه نگرفت به سراغ قسمت سخت افزار بردها برود.
 -5 تعمیرکار حتما باید عضو اتحادیه باشد و معرفی نامه داشته یا حداقل شما می توانید ضمن هماهنگی با اتحادیه از داشتن مجوز لازم آگاه شوید بعدا اقدام کنید در غیر این صورت کسی جواگوی شما نیست و حتما از داشتن جواز کسب اطمینان حاصل کنید سپس اقدام نمائید .
 -6 در تعمیر عجله نداشته باشید اگر شده یک دو روز صرف پیدا کردن یک تعمیر کار خوب کنید ارزش آن را دارد چون قیمت تلویزیونها این روزها بسیار بالاست و قطعات اکثرا چینی هستند.لذا توصیه می شود حتما تحقیق کنید.خوش نامی یکی از اساسی ترین چیزها برای یک کاسب است .آوازه یک کاسب خوب در شهرهای دیگر هم می پیچد چون خداوند پشتیبان اوست و هر کسی را که دوست دارد برای او می فرستد.
 -7 برای اینکه خیالتان راحت باشد که پنل یا قطعه ای  تعویض شده یا  نشده؟ می توانید روی پنل برچسب بزنید یا اگر خش رو پنل هست آن را به یاد بسپارید یا روی سوکتهای مادر برد علامت کوچکی بزنید و جایی  یاداشت کنید .
 -8  گول حرفهای قلمبه سلمبه و تخصصی را نخوریدفکر نکنید اگر طرف چند حرف اسم خارجی زد سطح دانش او بالا است بیشتر به جنبه راستگویی و صداقت طرف توجه داشته باشید و چنانچه آدم خوبی باشید طبق قانون جذب جذب تعمیرکاران خوب خواهید شد  اگر خودتان مردم اذیت می کنید و سر دیگران را کلاه می گذارید انتظار نداشته باشید که حتما یک تعمیر خوب گیر بیاورید .
 -9 حتما قیمت بگیرید و حداقل و حد اکثر قیمت را بپرسید مثلا بپرسید اگر برد تعویض شود چقدر هزینه دارد و اگر تعمیر شود چقدر می شود .اگر قیمت نداد یکم مشکوک است چون  معمولاعیبها مشخص است
 -10در کل همه خوب هستند و دید ما روی افراد تاثیر دارد اگر با دید مثبت نگاه کنیم طرف هم مثبت می شود و اگر بادید منفی نگاه کنیم حتما یک جای کار عیب پیدا خواهد کرد همیشه توکل داشته باشین  .ولی اگر یکم حواسمتان جمع باشد از طرز برخورد طرف خواهید فهمید که با چگونه آدمی رو به رو هستید. پس به چندین تعمیر کار زنگ بزنید سولات مختلف بپرسید ببینیدآیا با حوصله جواب می دهد یا نه اگر بعد اقدام کنید (البته به نه نکته ای که گفته شد توجه داشته باشید )
 
وجدان یکانه قاضی برای زندگی ماست امیدوارم هیچگاه  پیش وجدان خود شرمنده نباشیم
 
نمایندگی مجاز و گارانتی 8 برند LCD-LED شرکت پیشرو(روزی حلال)
تمام سعی ما این است چیزی باشیم که تا دیروز نبودیم(فقط با یاری خدا)
آدرس گوگل
https://goo.gl/maps/xG46yPEFCnQ2
- مجهزترین مرکز تعمیر پنل آب خورده
- کارگاه تعمیرات به مساحت 130متر
- انجام اصلاحیه انواع تلویزیون ها
- 2 ماه ضمانت تعمیر
- تعمیر تلویزیون های معمولی با لوازم زیر 50 هزار تومان
- تعمیرات ال ای دی و ال سی دی 32 با لوازم کمتراز 150 هزار
- تعمیرات اینچ بالا با لوازم کمتر 190 هزار
- خرید LED ضربه خورده با قیمت بالا
برای ورود به کانال تلگرام ما روی لینک زیر عکس روبه رو کلیک کنید.
یا درقسمت جستجو تلگرام ابتدا@ را وسپس lcd20 تایپ کنید.
@lcd20
✅در صورت هر گونه دخل و تصرف اعم از تعویض یواشکی پنل یا بردها دستگاه تان علاوه بر تمهیدات قانونی ،از خود ما یک قطعه طلا جایزه بگیرید.
√ اصول کاری ما بر پایه بینش، دانش حرفه‌ای، صداقت، شفافیت، و یکپارچگی در کلیه کارها استوار است.
√ روی هم رفته، اعتبار ما به عنوان شرکت تعمیرات LCD-LED پیشرو در مشهد مرهون عملکرد ماست و با ایجاد اعتماد بدست آمده است.
√ شرکت ما به شدت مخالف کارهای نادرست و غیر حرفه ای است چرا که ما هرگز نمی‌خواهیم اصل صداقت و درستکاری در انجام تعمیراتی که به مشتری‌ها ارائه می‌کنیم زیر سوال برود.
ارائه ی جدیدترین تکنولوژی در تعمیر انواع پنل تلویزیون
تعمیر پنل تلویزیون های LED و LCD
پنل هایی که خط عمودی یا افقی دارند
پنل های اِسلو شده (سرعت آنها کم شده)
پنل هایی که یک قسمت از آن تاریک تر شده
پنل هایی که در اثراستفاده مایع شیشه پاک کن آسیب دیده اند
دریافت کمترین هزینه تعمیر تلویزیون
تعمیرات سریع و تحویل به موقع دستگاه
پلمپ دستگاه پس از تعمیر
دو ماه ضمانت تعمیر.
پارکینگ جلوی شرکت
♣️تخصص ما تعمیر تخصصی ومجاز، سونی.الجیLG
ایکس ویژن .سامسونگ.پاناسونیک.
شارپ.هیتاچی.اسنوا.دوو.پارس
◀️اصول کاری بر پایه
●دانش فنی به روز،صداقت و کسب روزی حلال می باشد
★از کسبه سعدی راجب تخصص،امانت داری ما تحقیق کنید
♣️سود کمتر← مشتری بیشتر★برکت بیشتر
[در این راستا]
1←دریافت کمترین هزینه تعمیر
2←تعمیرات سریع وعدم نگهداری بی مورد دستگاه
3←ضمانت طولانی دستگاه
4←پلمپ دستگاه
5←تخفیفات ویژه جهت افراد کانال
تعمیرات 42اینچ LED با لوازم متعارف 190هزار
تعمیرات 32 اینچ 130هزار
تعمیرات ستاباکس 20هزار
◀️ خرید دستگاه شکسته به بالاترین قیمت ممکن
◀️ 25 سال زیر مجموعه اتحادیه الکترونیک
◀️ نرخ نامه تعمیرات کاملا دولتی
♥️ از جمله نکاتی که باید در نظر داشت
1-مجوز رسمی اتحادیه
2-حسن شهرت
3- امانت داری
4-تخصص حرفه ای
ساعت کار 8 الی
نمایندگی تعمیرات ال جی در مشهد
  خدمات پس از فروش ال جی در مشهد
   نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در مشهد
    تعمیرگاه تلویزیون مشهد
   خدمات پس از فروش مشهد
   مجاز تعمیر LED
خرید ال سی دی مشهد
مرکز تعمیرو نمایندگی مجاز8 برند مطرح LED,LCD با کمترین هزینه مشهد
تلویزیون LED48 تعمیر تلویزیون مشهد
تعمیر و نمایندگی LED و LCD با کمترین فی
مرکز تعمیرو نمایندگی مجاز8 برند مطرح LED,LCD باکمترین هزینه تعمیرفوق تخصصی پنل
نمایندگی رسمی -- تعمیرات LG-الجی ایکس ویژن-سونی
 
۱۰ مهر ۱۳۹۶


محصولات مشابه
  • اجرای راه پله گرد در فومن و صومعه سرا

    اجرای راه پله گرد در فومن و صومعه سرا

    جوشکاری تخصصی ساختمان اجرای اسکلت فلزی،سربندی،پارکینگ، راه پله گرد،وسط شاسی،انواع الاچیق،کلبه سوئیسی،والپست، اهنکشی،نما رومی،بابیش از 20سال تجربه تخصصی در زمینه جوشکاری ساختمان،اخذ گواهینامه جوشکاری از فنی حرفه ای،داری مجوز رسمی از اداره ثبت شرکت ، حیطه کاری فومن ،صومعه سرا، گوراب زرمیخ،طاهر گوراب ضیابر،وحومه جوشکار سیار حتی در ایام تعطیل ساخت درب و پنجره با قیمت مناسب، تعمیر و ساخت انواع نرده و حفاظ و سایه بان جوشکار سیار در کل نقاط فومن رشت،انزلی رضوانشهر ،پونل با کادری مجرب و آموزش دیده جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست با ما در تماس باشید .

    تعمیرات گیلان
  • نمایندگی فروش قطعات دستگاه اسپرسوساز در شیراز

    نمایندگی فروش قطعات دستگاه اسپرسوساز در شیراز

    برای اولین بار در شیراز نمایندگی فروش قطعات انواع دستگاههای خانگی : ( نوا 131 . 139. 140. 148. 149. میباشی جیمبالی رومانتیک هوم. بزرا گستروبک پرومبیز مایو آستوریا زیگما و ... = سرویس و تعمیر انواع ماشینهای اسپرسوساز خانگی و نسپرسوساز با نازلترین قیمت =عیب یابی و رفع نقص دستگاه زیر نظر متخصصین آموزش دیده جهت اراِیه بهترین خدمات انجام می پذیرد. =تعمیر بورد دستگاهها در کمترین زمان =تهیه انواع قطعات کمیاب و نایاب در کمترین زمان و با نازلترین قیمت ما تلاش میکنیم برای کمتر شدن هزینه قطعات دستگاه را تعمیر کنیم و تعویض نکنیم.

    تعمیرات فارس
  • نمایندگی فادینی تعمیرات و خدمات fadini نوپی 66 فادینی

    نمایندگی فادینی تعمیرات و خدمات fadini نوپی 66 فادینی

    نمایندگی تعمیرات و خدمات جک fadini نوپی 66 فادینی نمایندگی اصلی و رسمی تعمیرات جک پارکینگی فادینی ایتالیا مدل نوپی 66 fadini nupi66 تعمیر جک فادینی نوپی 66 توسط تکنسین و نصاب دوره دیده فادینی خدمات فوری و رفع عیب فادینی نوپی 66 رفع روغن ریزی fadini نوپی 66 تعمیر جک بازویی نوپی فادینی تعمیر پکینگ فادینی تعمیر اورینگ fadini نوپی 66 فادینی FADINI محصول 100% ایتالیایی ساختکشور ایتالیا با گارانتی 4 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش توسط نماینده تعمیر و خدمات و فروش فادینی دایان درب دیبا جک هیدرولیک فادینی نوپی 66 ساخت کمپانی fadini در ایتالیا است که با توجه به کیفیت بالا و قدمت کارخانه فادینی یکی از محصولات درجه یک جک پارکینگی ایتالیایی است . جک پارکینگی فادینی اگر توسط تکنسین های خبره نصب کردد به راحتی و بدون مشکل سال ها عملکرد خوبی خواهد داشت .دایان درب دیبا نمایندگی جک فادینی . 02126764001 02144111025 09123036082

    تعمیرات تهران
  • نمایندگی فروش قطعات اسپرسوساز

    نمایندگی فروش قطعات اسپرسوساز

    یکی از خوش طعم ترین، خوش عطر ترین، لذت بخش ترین و پر طرفدار ترین نوشیدنی های حال حاضر در دنیا، اسپرسو است که توسط دستگاهی به نام اسپرسو ساز تهیه می شود. خواب هم که باشید بیدارتان می کند و این نشان از انرژی بخش بودن این معجون خارق العاده است اما شاید روزی سر و کارتان به تعمیر اسپرسو ساز بکشد. برای اولین بار در شیراز نمایندگی فروش قطعات انواع دستگاههای خانگی : از جمله::: سرویس دستگاههای ( نوا 131 . 139. 140. 148. 149. میباشی. جیمبالی.رومانتیک.هوم.بزرا.گستروبک.پرومبی ز.مایو.آستوریا.زیگما و ... = سرویس و تعمیر انواع ماشینهای اسپرسوساز خانگی و نسپرسوساز با نازلترین قیمت =عیب یابی و رفع نقص دستگاه زیر نظر متخصصین آموزش دیده جهت اراِیه بهترین خدمات انجام می پذیرد. =تعمیر بورد دستگاهها در کمترین زمان =تهیه انواع قطعات کمیاب و نایاب در کمترین زمان و با نازلترین قیمت ما تلاش میکنیم برای کمتر شدن هزینه قطعات دستگاه را تعمیر کنیم و تعویض نکنیم. =خرید و فروش انواع دستگاههای خانگی و صنعتی لوازم کافه =تهیه ی انواع لوازم کافی شاپ بار سرد و گرم =آموزش و راه اندازی کافه و کافی شاپ و مشاوره جهت خرید دستگاه =فروش انواع اسیاب قهوه

    تعمیرات فارس