مشخصات ماناباتری

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت بازرگانی , نمایندگی , توزیع کننده و عمده فروش , فروشگاه
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: برق صنعتی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 111
درباره شرکت
ما در شرکت حامی انرژی مانا با رویکرد فناورانه و دانش محور فعالیت خود را در صنعت برق آغاز کردیم. در این مجموعه همواره در تلاش هستیم تا با نگاه تخصصی و حرفه ای به نیازهای حوزه انرژی بپردازیم. بر همین اساس، مانا باتری به عنوان یکی از محصولات این مجموعه راه اندازی شد تا به طور تخصصی در زمینه مشاوره، خدمات و فروش باتری های صنعتی فعالیت بپردازد.
در مانا باتری می توانید با استفاده از نرم افزار تخمین بار، مقدار مصرف الکتریکی تجهیزات خود را تخمین بزنید و گزارش تفصیلی آن را نیز دریافت کنید. همچنین می توانید از مشاوره فنی کارشناسان ما بهره مند شوید و حتی در صورت نیاز کارشناسان ما در محل حاضر خواهند شد و تخمین بار را انجام خواهیم داد.
در ادامه، محاسبات مربوط به انتخاب باتری مناسب خود را در سایت انجام دهید و گزارش محاسباتی فنی آن را دریافت کنید. همچنان کارشناسان مانا باتری نیز برای راهنمایی دقیق تر در کنار شما خواهند بود. بعد از مشخص شدن باتری مورد نیاز، در صورت انتخاب فروشگاه مانا باتری، می توانید باتری مورد نظر را از بخش مربوطه خریداری کنید.
بعد از خرید، باتری ها برای شما ارسال خواهد شد و در صورت نیاز، کارشناسان ما آن را نصب خواهند کرد. ضمنا سرویس های دوره ای مانا باتری نیز برای شما انجام خواهد شد و در صورت خرابی باتری در دوره گارانتی، باتری مناسب جایگزین آن خواهد شد.
و مأموریت مانا همچنان ادامه خواهد داشت،
در حامی انرژی مانا در تلاش هستیم تا حامی باشیم و اشتغال آفرین؛
و با ارائه محصولات جدید و دانش بنیان در صنعت برق و انرژی، پویا و نوآور باشیم.
به امید مانایی، روشن بمان .
اطلاعات تماس
ناممانا باتری
تلفن۰۲۱-۶×××۵۳۷۰callتماس بگیرید
همراه۰۹۲۰×××۰۴۴۸callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرستهران , خیابان ولی عصر (عج), پایین تر از پارک ساعی , نبش بن بست کوزه گر , پلاک 2131 , شرکت حامی انرژی مانا
کد پستی1511733316
تلگرامچت تلگرام
واتساپچت واتساپ
اینستاگراماینستاگرام