مشخصات دیدنگار

  • تاریخ ثبت شرکت: 1389/1/1
  • تعداد نیرو: ۱۱-۲۰ شخص
  • فعالیت شرکت: توزیع کننده و عمده فروش
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: متفرقه
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1436
درباره شرکت
مجموعه دیدنگار در سال 1389 با رویکرد حضور در بازار دوربین عکاسی و فیلمبرداری تأسیس شد. از آغاز تأسیس به مرور بخش های زیر به این مجموعه اضافه شد و اکنون افتخار ما این است که قابلیت ارایه مجموعه ای کامل از خدمات را به عکاسان عزیز خواهیم داشت:

1-فروشگاه دیدنگار: در فروشگاه دیدنگار انواع دوربین عکاسی و فیلمبرداری ، تجهیزات و لوازم عکاسی ، تجهیزات آتلیه و لوازم نورپردازی با شرایط نقد و اقساط و با قیمت رقابتی و مناسب در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

2- آکادمی عکاسی دیدنگار: آموزشگاه عکاسی دیدنگار برای پوشش نیاز عکاسان و علاقمندان در زمینه آموزشهای تخصصی عکاسی و فیلمبرداری بصورت آنلاین و حضوری فعالیت می کند. آموزشگاه دیدنگار دارای یک آتلیه کاملاً تخصصی است و برای هنرجویان دیدنگار کاملاً مجانی است.

3-تعمیرگاه تخصصی دوربین: تعمیرگاه تخصصی دوربین و تجهیزات جانبی با شعار ارائه خدمات فنی و ارزان تأسیس و در حال ارایه خدمات به مشتریان است. دریافت و ارسال کالاهای تعمیری برای مشتریان کاملاً رایگان است.

4- مجله دیدنگار: مجله علمی-آموزشی دیدنگار با هدف ارایه به روز ترین و کاربردی ترین مقالات علمی دنیا فعالیت خود را آغاز نموده و تا کنون بیش از 300 مقاله علمی روز را تألیف یا ترجمه کرده است.

از جمله خدمات دیگر دیدنگار می توان به ارایه کارت بیمه طلایی دیدنگار برای خرید دوربین و ارایه آموزش رایگان به خریداران دوربین و تجهیزات جانبی اشاره کرد.

امیدواریم به دور از هر گونه شعارزدگی و مبتنی بر رویکردهای نوین رضایت مشتری و نیز بر اساس منطق عقلانی بازاریابی و فروش بتوانیم خریدی لذت بخش را برای مشتریانمان فراهم کنیم.
دوربین عکاسی-فیلمبرداری
آموزشگاه عکاسی
آتلیه عکاسی

اطلاعات تماس
نامعلی فروغی
تلفن۰۲۱-۷×××۶۴۳۸callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۸۹۵۸callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرستهران خیابان انقلاب خیابان بهار جنوبی مجتمع بهار طبقه 5 اداری واحد 617 و 618
تلگرامچت تلگرام