5 نکته مهم در انتخاب شرکت چاپ بنر

زمانی که می خواهید بنرهای خود را برای چاپ ببرید نباید به هر شرکتی که فکر می کنید متناسب با نیازهای شماست، اعتماد کنید. بهتر است به دنبال شرکتی بگردید که علاوه بر نیازهای شما خدمات و کیفیت بهتری هم ارائه دهد. بیشتر مردم شاید هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاک های انتخاب آگاهی نداشته باشند. به همین سبب ما 5 ملاک مهم را کنار هم قرار دادیم تا هنگام انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر فوری در نظر بگیرید.

1- قابل اعتماد بودن

کسب اطمینان از قابل اعتماد بودن شرکت مورد نظر شما بسیار مهم است. شما به دلیلی شرکت مد نظر را انتخاب می کنید که برای چاپ از آیتم های باکیفیتی استفاده کنند. باید مطمئن شوید که تولیداتشان برای شما موفقیت می آورد. بنابراین مطمئن باشید که می توان به این کار اعتماد کرد. یک راه مطمئن دیگر بررسی مشتری های آن هاست، داشتن مشتری های خوب می تواند ملاک موثری برای سنجش آن شرکت باشد. در خارج از ایران معمولا شرکت های چاپ را در سایت Yelp رتبه بندی می کنند. متاسفانه در ایران چنین معیاری نیست و شما می توانید با بررسی مشتری ها به قابل اعتماد بودن آن ها پی ببرید.

2- تصدیق نامه

معمولا راه دوم برای بررسی مشتری ها، خواندن تصدیق نامه هایی است که مشتری های سابق برای شرکت چاپ بنر تقدیم کرده اند. شرکت های معتبر چاپ معمولا تصدیق نامه ها را در وب سایت خود منتشر می کنند. این تصدیق نامه ها همان پیام ها و تجربه هایی است که مشتری ها به صورت کتبی نوشته اند.

3- نمونه کارها

قبل از ثبت سفارش در یک شرکت چاپ بنر، نمونه کارهای آن ها را درخواست کنید. برخی از این شرکت ها تعدادی از نمونه های خود را در وب سایت قرار می دهند. بخشی هم نمونه های خود را در مغازه یا چاپ خانه ارائه می دهند. کمی وقت صرف کنید و نمونه ها را از جنبه کیفیت بررسی کنید. قبل از سفارش سعی کنید آن ها را بسنجید، بعد تصمیم بگیرید.

4- چیزی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید

مطمئن شوید که آن ها خواسته شما را برآورده می کنند. شما یک شرکت را برای دلیل معین و هدف خاصی که در سرتان هست می گردید. از این که شرکت چاپ بنر مد نظر شما این خواسته ها را برآورد می کند اطمینان حاصل کنید.

5- تعامل بسیار خوب

وقتی بحث چاپ می شود تعامل درست کلیدی ترین ملاک است. به دنبال شرکتی باشید که پای صحبت های شما بنشیند و نیازهای شما را بشناسد. تعامل خوب در کسب موفقیت و احساس رضایت شما نسبت به کار را بیشتر می کند. یک شرکت خوب چاپ بنر صحبت های شما را با دقت گوش می دهد و به چگونگی ارائه خدمات به شما فکر می کند.

شما این 5 فاکتور را در شرکت های خوب چاپ بنر گرافیک پیدا می کنید. ما در خانه طراحان سام، سالهاست که در این زمینه فعالیت می کنیم و می دانیم که یک شرکت خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد.
۱۳ تیر ۱۳۹۷
خانه طراحان سام


محصولات مشابه
  • تولید کننده نایلکس رکابی

    تولید کننده نایلکس رکابی

    نایلکس دسته رکابی نایلکس دسته رکابی شرکت سحاب پلاستیک پارس محصولی از پلی اتیلن سنگین ( HDPE) که طی فرآیند “دمیده شدن فیلمی (blowing filming) ” حاصل می شود، در ابتدا به صورت رول تولید شده، سپس توسط دستگاه کاتر(دوخت) به کیسه تبدیل می شود. سحاب پلاستیک 09197749148

    چاپ و بسته‌بندی تهران
  • تولید کننده نایلکس درجه یک بهداشتی

    تولید کننده نایلکس درجه یک بهداشتی

    تولید کننده نایلکس درجه یک بهداشتی تولید انواع نایلکس سفید، دسته دار ، رکابی، ساده -درجه یک-شفاف تولیدکننده انواع نایلکس تولید نایلکس دسته دار سفید تولید نایلکس دسته دار سفید تولید کننده نایلکس دسته دار سفید تولیدکننده انواع نایلکس نایلکس دسته دار سفید تولید نایلون سحاب پلاستیک 09197749148 تهران -شورآباد

    چاپ و بسته‌بندی تهران
  • کیسه زباله تبلیغاتی خودرو

    کیسه زباله تبلیغاتی خودرو

    کیسه زباله تبلیغاتی خودرو یکی از جدیدترین محصولات تبلیغاتی می باشد که شرکت ها به مشتریان خود هدیه می دهند. در واقع شرکت ها با قرار داددن کیسه زباله تبلیغاتی ارزان به مشتریان خود، ضمن تبلیغ کسب و کارشان، حمایت خود از محیط زیست را نیز نشان می دهند. جنس این کیسه ها به گونه ای می باشد که به خوبی می توان اطلاعات کسب و کار را بر روی آن چاپ کرد. در واقع با چاپ کیسه زباله تبلیغاتی خودرو، اطلاعات و تبلیغ کسب و کارتان همیشه همراه مشترینتان خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت چاپ کیسه زباله تبلیغاتی خودرو با شماره های آگهی تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه داده شود. همچنین می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تهیه، و به آدرستان در سراسر ایران ارسال شود.

    چاپ و بسته‌بندی تهران
  • عرضه استرچ 50 سانتی

    عرضه استرچ 50 سانتی

    معرفی استرچ پلی اتیلن: فیلم های پلی اتیلنی الاستیک و چند لایه ، فیلم های کششی هستند که معمولا به روش ورقه ای تولید می شوند. این فیلم ها بر پایه پلی اتیلن LLD هستند و در محافظت و بسته بندی محصولات به کار می روند.به دلیل ضخامت کم ودوام بالای این فیلم ها ، استفاده از این فیلم ها برای پوشش محصولات ،بیشترین بازده را دارد. مشخصات فنی استرچ - دارای کشش ، چسبندگی و شفافیت بالا - مناسب برای بسته بندی پالت - بهترین محافط در برابر گرد و غبار -ضخامت 25 میکرون -عرض 50 سانتی -مناسب برای استرچ دستی و ماشینی -ضریب کشسانی 500 درصد الی 600 درصد -مواد اولیه درجه 1 -5 لایه موارد استفاده استرچ پالت بند - بسته بندی پالت وقابل استفاده در فرودگاههای کشور - بسته بندی قطعات کوچک - روکش بر روی کاغذ دیواری، چرم و الیاف پارچه - صفحات آلومینیومی، ورقهای خشک P.V.C و صفحات گالوانیزه

    چاپ و بسته‌بندی اصفهان