کرایو

کرایو تراپی امروزه به عنوان یکی از موثر ترین و ایمن ترین روش های درمان انواع زگیل پوستی ، زگیل تاسلی ، میخچه ، زخم های دهانه رحمی و برداشتن انواع خال گوشتی و ضایعات پوستی شناخته میشود . کرایو تراپی با سرما بسیار زیادی که ایجاد میکند باعث سوزاندن و از بین بردن ویروس زگیل میشود . در ادامه با چندین روش کرایو درمانی شما را آشنا میکنیم  :
 

کرایو اسپری


کرایو تراپی که در مطب پزشک انجام می شود شامل استفاده از نیتروژن مایع روی زگیل است.که نیتروژن مایع را در تانک ازت نگه داری میکنند .و کرایو اسپری را از این مخازن بزرگ شارژ میکنند . این روش با فریز کردن زگیل عمل می کند. سپس، بافت مرده ظرف یک هفته یا بیشتر از بین می رود. این روش همچنین ممکن است سیستم ایمنی بدن شما را برای مبارزه با زگیل های ویروسی تحریک کند. احتمالاً به درمان های تکراری نیاز خواهید داشت.

 

کرایو اسپری خانگی


همچنین می‌توانید از محصولات کرایوتراپی برای از بین بردن زگیل در خانه استفاده کنید. اسپری کرایو نیتروکسی پن در بازار موجود هست که همراه دوعدد ژل ضد فریز عرضه میشود .
استفاده از کرایو اسپری معمولاً 50 تا 70 درصد زگیل ها را پس از 3 یا 4 درمان درمان می کند.
 

عملکرد کرایو اسپری


مکانیسم کرایوتراپی در سه مرحله انجام میشود:
مرحله اول-انتقال حرارت: در این مرحله با استفاده از اسپری یا پروب-رایجترین ماده در کرایوتراپی- نیتروژن مایع یا همان ازت را روی ضایعه مورد نظر منتقل میکنیم. ازت سرمایی معادل ۱۹۶- درجه سانتیگراد بر روی ضایعه ایجاد میکند و درجه حرارت بافت ضایعه مورد نظر را به شدت و با سرعت بسیار زیادی کاهش میدهد و مقدمات تخریب سلولی در محل ضایعه ایجاد میکند.
مرحله دوم-تخریب سلولی: تخریب سلولی به سرعت یخ زدگی آب موجود در داخل و خارج سلول و همچنین سرعت آب شدن یخ بستگی دارد. این عمل باعث دهیدراتاسیون سلولی و تخریب سلول میشود

فاز سوم-فاز التهابی: ضایعه پوستی که روی آن اسپری شده است، به مدت چند روز به صورت تاول سفید یا قرمز و کبود رنگ مشاهده خواهد شد که البته پاسخی طبیعی به فرایند مرگ سلولی است. بعد از پوسته پوسته شدن، ضایعه مذکور از بدن جدا خواهد شد. در طی این روند بدن با تولید سلول های جدید بافت جدید را جایگزین ضایعه فریز شده خواهد کرد. در نتیجه از ضایعه مذکور اثری باقی نخواهد ماند، جز در برخی موارد که ممکن است محل درمان به صورت لکه سفیدی کمرنگ یا اسکار باقی بماند.
 
۰۱ آذر ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • خریدو فروش انواع الکتروکوتر آکبند و کارکرده(سرجری)

    خریدو فروش انواع الکتروکوتر آکبند و کارکرده(سرجری)

    خرید و فروش انواع الکتروکوترهای : • الکتروکوترهای 60 وات – 70 وات – 80 وات ایرانی – مونوپلار – بای پلار - به قیمت کارخانه – سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش - به همراه لوازم جانبی ( قلم – سرقلم – پدال – پلیت و ... ) • 50 وات LED ایتالیا – درحد نو – مونوپلار • الکتروکوتر متین – 400 وات – مونوپلار و بای پلار – کارکرده • الکتروکوتر مارتین آلمان 400 وات – مونوپلار و بای پلار – کارکرده • الکتروکوتر ولیلب آمریکا – 400 وات – مونوپلار – بای پلار • و انواع الکتروکوترهای دیجیتال و RF در برندها و مدل های مختلف • انواع الکتروکوترهای نو و کارکرده شما را خریداریم • تعمیرات پذیرفته می شود . الکتروکوتر فروش الکتروکوتر خریدالکتروکوتر تعمیرالکتروکوتر خدمات الکتروکوتر آشنایی با دستگاه الکتروکوتر الکتروکوتر چیست؟ الکتروسرجری چیست ؟ الکتروکوتر آر اف الکتروکوتر RF قیمت الکتروکوتر الکتروکوتر چشمی عکس الکتروکوتر

    پزشکی تهران
  • فروش پودر شارکول خوراکی

    فروش پودر شارکول خوراکی

    سهند تجهیز نوین واردات و تهیه کلیه لوازم یکبار مصرف پزشکی و بیمارستانی. فروش پودر شارکول خوراکی 20 گرمی، فروش پودر شارکول خوراکی 40 گرمی، فروش پودر شارکول خوارکی 50 گرمی، پودر شارکول خوراکی فعال (CHARCOAL ACTIVATED) چیست؟ پودر شارکول خوراکی فعال جهت درمان غیر اختصاصی اورژانسی در مسمومیت های ناشی از اکثر داروها و مواد شیمیایی کاربرد دارد. پودر شارکول خوراکی به بسیاری از سموم در معده پیوند یافته و جذب آنها را کاهش می دهد . پودر شارکول خوراکی فعال ماده سمی مصرف شده را جذب می‌کند و از جذب گوارشی آن جلوگیری می‌کند. پودر شارکول فعال خوراکی برای شستشوی معده و روده در صورت مسمومیت غذایی و دارویی و شیمیایی کاربرد دارد. پودرشارکول در صنعت آرایشی و بهداشتی و صنایع غذایی و شیمیایی کاربرد دارد. جهت خرید و اطلاع از قیمت پودر شارکول خوراکی با ما تماس بگیرید . آدرس: تهران تقاطع باب همایون و صوراسرافیل سرای همایون پلاک 81 تلفن تماس: 02133990495 - 02133927760 تلفن همراه: 09364200997

    پزشکی تهران
  • خریدوفروش انواع مانیتورینگ علائم حیاتی

    خریدوفروش انواع مانیتورینگ علائم حیاتی

    فروش انواع مانیتورهای : • صاایران مدل LX110 • دیتا اسکوپ آمریکا مدل پاسپورت • گلد وی کره جنوبی • سعادت مدل *** S 1600*** S740*** S1800 • و انواع مدل های دیگر • اکسسوری اطفال و بزرگسال ( پروب پالس مانیتور و کاف NIBP) • انواع مانیتورهای نو و کارکرده شما را خریداریم • تعمیرات پذیرفته می شود .

    پزشکی تهران
  • رژیم غذایی مادران باردار

    رژیم غذایی مادران باردار

    تغذیه سالم پیش از بارداری غذایی که هر روز می‌خورید، می‌تواند روی شانس باردار شدن تاثیر داشته باشد. به‌ جای مواد غذایی فرآوری شده سفید (نان سفید، برنج و ماکارونی) غذاهای سبوس‌دار انتخاب کنید. میوه، سبزیجات، عدس و لوبیا را بیشتر از قبل مصرف کنید. از چربی‌های بد اشباع شده مانند غذاهای سرخ شده، شیرینی، بیسکوییت و کیک دوری کنید. چربی‌های خوب غیراشباع مانند آووکادو، انواع مغزها، ماهی‌های روغنی و دانه‌ها را استفاده کنید. از غذاها و نوشیدنی‌های شیرین مانند شیرینی، بیسکوییت، کیک و نوشابه گازدار دوری کنید. اگر باردار هستید یا خود را برای بارداری آماده می‌کنید، بهتر است تحت نظر متخصص تغذیه باشید. تغذیه در بارداری در دوران بارداری باید از تغذیه سالم پیروی کنید. تغذیه در بارداری باید انواع سبزیجات، میوه‌ها، غلات کامل، لبنیات بدون چربی یا کم‌چرب و غذاهای پروتئینی را در رژیم غذایی شامل شود. سعی کنید غذاهایی را انتخاب کنید که قندهای اضافه، چربی‌های اشباع و نمک آنها بسیار کم باشد. در مواد غذایی مانند نان سفید و کلوچه غلات و نشاسته تصفیه شده وجود دارد. به همین دلیل باید این نوع میان وعده‌ها را محدود کرد. برخی افراد به‌اشتباه تصور می‌کنند که باردار بودن به معنای خوردن غذا دوبرابر قبل است. اما باید بدانید بیشتر خانم‌ها در سه‌ماهه اول بارداری به کالری اضافی نیاز ندارند. در سه‌ماهه دوم (هفته ۱۳ تا ۲۶) اکثر زنان ۳۴۰ کالری در روز باید بیشتر از قبل مصرف کنند. در سه‌ماهه آخر (بعد از هفته ۲۶) اکثر خانم‌ها ۴۵۰ کالری بیشتر از قبل استفاده می‌کنند. از آنجا که تغذیه نقش بسیار مهمی در سلامت افراد دارد، رژیم غذایی و تغذیه مناسب می تواند در روند بهبود یک بیماری و یا سلامتی بدن تاثیر گذار باشد. ما شما را برای داشتن رژیم درمانی دیابت ، درمان چاقی ، رسیدن به تناسب اندام و... همراهی می نماییم . جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید . در صورت عدم پاسخگویی لطفا پیام ارسال کنید. https://doctor-yab.ir/Search/24703/%d9%81%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%82%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87/

    پزشکی البرز