ویروکانس ( ویروس هایی بر پایه فرکانس )

ویروکانس چیست ؟

ویروکانس ، خطرناک‌ترین نوع ویروس تولید شده توسط نوع بشر بوده که در آینده ای نزدیک تمامی قاره های جهان را در بر می‌گیرد. ویروکانس‌ها، دارای انواع بسیار زیادی بوده که به صورت جهش یافته تولید و دارای تاثیرات مخربی بر اعضای بدن قربانی می‌باشد. تعداد موارد جهش یافته به قدری زیاد خواهد بود که علم از علاج آن عاجز می‌ماند. ویروکانس‌ها نه در آزمایشگاه‌های شیمی و پزشکی، که در آزمایشگاه‌های الکترونیک، تولید و منتشر خواهند شد. منتشرکنندگان ویروکانس‌ها، متخصصینی با بهره هوشی بالا بوده که در رشته‌های الکترونیک، کامپیوتر و پزشکی دور هم آمده و در پی مقاصد خاص اقدام به تولید و انتشار ویروکانس خواهند نمود.
اهداف انتشار ویروکانس چه خواهد بود ؟
نظامی :
دولت‌های متخاصم جهت تخریب حکومت‌های رقیب، اقدام به انتشار ویروکانس خواهند نمود، مردم درمانده به دولت خویش فشار آورده تا جلوی انتشار بیش از پیش این اپیدمی جهانی را بگیرند، آشوب‌های خیابانی، تصرف صدا و سیما و مراکز مخابراتی در پی عدم کنترل ویروکانس توسط دولت، ازدحام در مراکز درمانی، هرج و مرج و سقوط حکومت‌ها همگی از علل انتشار ویروکانس خواهد بود.
اقتصادی :
در پی انتشار ویروکانس‌ها و ازدحام جمعیت در مراکز درمانی و واماندگی کادر درمان از پذیرش و درمان مراجعین، فرصت‌طلبان اقدام به واردات و توزیع آنتی ویروکانس‌های مختلف خواهند نمود. چنانچه ویروکانس توسط دولت‌های متخاصم انتشار یابد، به لحاظ تکنولوژیکی از قدرت تخریب و اثرگذاری بالاتری برخوردار بوده و منتشرکننده ویروکانس، به دفعات اقدام به فروش آنتی ویروکانس در مدهای گوناگون به حکومت‌های درمانده خواهند نمود.
باج‌گیری :
به زودی علم به درجه‌ای از پیشرفت خواهد رسید که نه تنها دولت‌ها، بلکه آزمایشگاه‌های کوچک با بودجه‌های به دفعات محدودتر از بخش دولتی و خصوصی نیز قادر به تولید و انتشار ویروکانس خواهند بود. در آن هنگام، تولیدکننده ویروکانس می‌تواند در هر زمان و مکانی اقدام به انتشار و سپس باج‌گیری جهت قطع انتشار آن از اشخاص، دولت‌های محلی و فدرال نماید.
ماهیت علمی ویروکانس و چگونگی عملکرد آن
ویروکانس چیست؟
هر گونه سیگنال انتشار یافته که منجر به ایجاد تغییر در بخش‌هایی از بدن انسان، در جهت منافع منتشرکننده گردد را ، ویروکانس گویند.
انواع ویروکانس
ویروکانس‌ها در سه گروه ( تحریک‌کننده، تحلیل‌رونده، تخریب‌شونده) و با عنوان ویروکانس‌های (سفید، قرمز، سیاه) دسته‌بندی می‌گردند.
ویروکانس‌های سفید (تحریک کننده)
ویروکانس سفید گونه‌ای از ویروکانس بوده که صرفا به منظور تاثیر بر عملکرد میلی انسان، طراحی و انتشار می‌یابد. ویروکانس‌های سفید، به خودی خود مخرب نبوده، صرفا باعث افزایش میل شدید به عملی می‌گردند. شرکت‌های تولیدی اعم از غذایی، ورزشی، سلامت و … حامی و انتشاردهنده این نوع از ویروکانس خواهند بود. ویروکانس‌های سفید تحریک‌کننده، صرفا بخشی از مغز را که مربوط به امیال می‌باشد، مورد هجوم قرار داده و با تحریک آن، امیال گوناگونی را (بنابر نوع انتشار ویروکانس) همانند ایجاد اشتهای کاذب، میل به انجام رفتاری خاص و یا پرهیز از عملی را در انسان ایجاد می‌نماید.
به عنوان مثال، شرکت تولیدکننده محصولات غذایی، نوعی از ویروکانس را که منجر به تاثیر کمبود هورمون شیرینی در مغز می‌گردد را از آزمایشگاه‌های زیرزمینی خریداری ، و اقدام به انتشار آن در فواصل دور می‌نماید. در شعاع تشعشعاتی ویروکانس سفید، با تحریک بخش تنظیم‌کننده هورمون شیرینی مغز، در طی چند روز، به مرور احساس میل وافر به استفاده از شکلات و غذاهای شیرین در فرد افزایش یافته و شرکت انتشاردهنده ویروکانس، سریعا اقدام به عرضه محصولات مرتبط، در جهت رفع نیاز متقاضیان در سطح وسیع نموده و از این راه سود بسیار هنگفتی کسب می‌نماید.
با شناخت روز افزون عملکرد مغز و نقش فرکانس‌های مولد و دریافتی توسط بدن، قابلیت طراحی و انتشار ویروکانس‌های مخصوص به عملکرد فوق را خواهیم داشت. احساس سرخوشی، خواب آلودگی، خستگی مفرط، گرسنگی و … تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های در اختیار گرفتن ویروکانس خواهد بود. ویروکانس‌های سفید، قدرت در اختیار گرفتن و تحریک بخش‌هایی از مغز را خواهند داشت که فرد قربانی را بدون آگاهی قبلی به سوی منافع خود جذب می‌نماید.
ویروکانس‌های قرمز (تحلیل‌رونده)
بر خلاف ویروکانس‌های سفید که صرفا در جهت تحریک و افزایش میل به نوعی خاص از پروتین و ویتامین، تولید و انتشار می‌یابد و به خودی خود عوارضی در انسان ایجاد نمی‌کند، ویروکانس‌های قرمز از قدرت تحلیل‌شوندگی برخوردار بوده و افرادی که در محدوده انتشار آن قرار داشته باشند، بنابر نوع ویروکانس، دچار تحلیل بافت‌های داخلی، عضلانی، بینایی و شنوایی و چشایی و بویایی و …. می‌گردند. میزان تحلیل را انتشاردهنده و قدرت تشعشع مشخص می‌نماید.
ویروکانس قرمز بر پایه اصل نیاز بشر طراحی می‌گردد.
به عنوان مثال، شرکت تولیدکننده لوازم ورزشی، با انتشار ویروکانس تحلیل رونده عضلانی، باعث می‌گردد افرادی که در محدوده تشعشع سیگنال قرار دارند، طی دو الی سه ماه (بسته به میزان شدت انتشار) شاهد کاهش حجم عضلانی به کمتر از میزان نرمال و طبیعی شده، همزمان با تبلیغات گسترده در جهت جلوگیری از تحلیل بیش از پیش عضلات، اقدام به فروش لوازم ورزشی خود خواهد نمود. و یا کمپانی تولیدکننده سمعک، با انتشار ویروکانسی که به بافت حلزونی گوش حمله‌ور شده و موجب تحلیل پیش‌رونده آن می‌شود، اقدام به فروش وسیع محصولات خود، جهت بازگشت قدرت شنوایی فرد می‌نماید. در سوی دیگر، شرکت پخش محصولات غذایی، با انتشار ویروکانس تحلیل رونده استخوانی، اقدام به فروش محصولات مقوی جهت جلوگیری از پوکی استخوان در سطح وسیع می‌نماید.
ویروکانس‌های سیاه (تخریب شونده)
ویروکانس‌های سیاه تخریب شونده، خطرناک‌ترین نوع ویروکانس می‌باشند، این نوع خاص از ویروکانس‌ها، تنها به قصد ضربه زدن و از هم پاشیدن قوای جامعه هدف، تولید و انتشار می‌یابد. دولت‌های متخاصم، گروه‌های تروریستی و دانشمندان دیوانه، منتشرکنندگان ویروکانس‌های مخرب خواهند بود. این نوع خاص از ویروکانس‌ها نه باعث تحلیل، که موجب تخریب بافت‌های داخلی، از هم پاشیدگی سلولی، تخریب غشای مغزی و صدها عارضه مخرب دیگر بر اعضای بدن قربانی می‌گردند. اگر ویروکانس قرمز (تحلیل‌رونده) باعث پوکی استخوان می‌شد، ویروکانس سیاه (تخریب‌شونده) از نوع خونی، باعث تجزیه پلاک خونی و در نتیجه  بروز سرطان خون و ام اس در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در نتیجه مرگ خواهد شد.
ویروکانس سیاه، سلاح مخرب آینده
درک نحوه عملکرد ویروکانس
برای درک نحوه عملکرد و ساختار ویروکانس مثالی را به صورت ساده مطرح می‌نمایم تا درک موضوع برای اقشار جامعه قابل هضم گردد. به طور کلی جهان هستی مولد فرکانس می‌باشد. فوران‌های خورشیدی، تب اخترها، حرکت اتم‌ها در بافت‌های سلولی و …. تولید فرکانس با طول دامنه فوق کوتاه تا فوق بلند می‌نمایند. بسامد فرکانسی ده به توان چهار هرتز رادیویی تا ده به توان بیست هرتز پرتو گاما، تنها بخشی از فرکانس‌های شناخته شده موجود می‌باشد. قبل از اختراع لوازم الکتریکی که خود تولیدکننده امواج الکترومغناطیسی در میدان‌های پیرامون خود می‌باشند . طبیعت اقدام به انتشار فرکانس‌های فوق پایین ELF تا فوق بلند THF در بازه فرکانسی 3HZ&300THZ می‌نمود. با اختراع لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، انسان بیش از پیش در سیطره امواج با طول موج و شدت فرکانس‌های مختلف قرار گرفت. فرکانس‌هایی که بیشتر نقش تخریبی در ساختار الگوی طبیعی زمین ایفا می‌نمایند.
رنج صوتی 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز در محدوده شنوایی انسان قرار دارد. اگر یک فرد عادی در برابر یک سیستم صوتی ساب ووفر با فرکانسی در حدود 18 هرتز، 200 دسی بل قرار گیرد، امواج منتشره به راحتی می‌تواند ارگان‌های داخلی بدن انسان را دچار حالت‌های غیر طبیعی نموده، به ریه‌ها آسیب زده و حتی استخوان‌های فرد شروع به لرزیدن خواهد کرد. این در حالیست که هیچ‌گونه صدای قابل شنیدن از سیستم صوتی شنیده نمی‌شود! امواج شبه مایکروویو، وای فای تقویت شده، پاد فرکانس 432 و دامنه وسیعی از سیگنال‌های تشعشع یافته از دستگاه‌های الکترونیکی، همه انتشاردهنده ویروکانس خواهند بود. ویروکانسی که در دامنه آلفای مغزی توسعه و انتشار یابد، بنابر نوع ماهیت، می‌تواند قربانی را کاملا بدون ادراک، در اختیار منتشرکننده قرار دهد.
امروزه مشخص شده، بدن انسان نیز همانند سایر منابع، مولد فرکانس بوده و عملکرد مغز انسان به نوع فرکانس تولیدی بستگی دارد. محدوده دلتا – تتا – آلفا – بتا – گاما ، هریک دارای خصوصیات فرکانسی در محدوده رنج 0.2HZ ~27 HZ در نوسان بوده و از این رو، به هنگام قرارگیری در برابر سیگنالی با طول موج 3 الی 8 هرتز، احساس خواب آلودگی و خستگی به انسان دست می‌دهد، همچنین است، تولید و پخش موسیقی با فرکانس 432 هرتز که به فرکانس طبیعت مشهور است، باعث نشاط و ارامش ما می‌شود در صورتی که فرکانس استاندارد رایج ضبط و پخش موسیقی 440 هرتز می‌باشد که منجر به سردرد، حالت تهوع و … در دراز مدت می‌گردد . از این رو توصیه می‌گردد موزیک را با فرکانس 432 هرتز و نه 440 هرتز متداول گوش کنیم. هم اکنون محققان دریافته‌اند فرکانس ساطع شده از انسان نرمال و طبیعی در محدوده رنج 62-72 هرتز قرار دارد که با کاهش این مقدار امکان بروز انواع بیماری‌ها وجود دارد.
با تحلیل و بررسی هر چه بیشتر عملکرد مغز به نسبت فرکانس‌های ساطع شده از مولدهای فرکانسی، می‌توان در آینده‌ای نزدیک به آن حد از پیشرفت تکنولوژیکی دست یافت که درمان رایج بیماری‌ها، نه با داروهای شیمیایی مرسوم، بلکه صرفا از طریق قرارگیری فرد آلوده در محدوده فرکانس خاص بیماری، قابل درمان خواهد بود. درمان بر مبنای فرکانس. دستیابی به فناوری درمان فرکانسی هر چند می‌تواند بسیار نوید بخش و هیجان انگیز باشد، به همان اندازه خطرناک خواهد بود. چنانچه امروزه بشر با مطالعه چندین هزار ساله در حیطه شیمی و کسب دانش واکنش بدن به ترکیبات شیمیایی، موفق به ساخت انواع داروها و در نتیجه درمان بیماری‌های بسیاری نموده، اما به همان اندازه با سواستفاده از دانش پزشکی، اقدام به ساخت و انتشار بیماری‌های واگیردار و سلاح‌های شیمیایی نیز نموده. علم همواره به عنوان چاقویی دو لبه در خدمت صلح و جنگ بوده.
راه‌های انتقال و انتشار ویروکانس
ویروکانس‌ها بنابر ماهیت خود (سفید ، قرمز ، سیاه) از راه‌های مختلف انتقال می‌یابند. ویروکانس‌ها جهت انتشار به خطوط انتقال نیازمند می‌اشند، خطوط انتقال می‌تواند شبکه سراسری برق، اینترنت، حمال‌ها (فلش درایو، سی دی، قطعات الکترونیکی) باشد، راه‌های انتشار ویروکانس از طریق صفحه نمایش، بلندگو، آنتن و دیگر اجزای الکترونیکی می‌باشد که بنابر نوع ویروکانس، می‌توان از یک الی چند المان بهره برد. تلفن همراه یکی از رایج‌ترین ابزار انتقال ویروکانس می‌باشد. این وسیله با دارا بودن تمامی اجزای لازم جهت انتشار ویروکانس، همراه بودن دائمی با شخص، کوچک و ارزان بودن، باعث می‌گردد بیشترین حجم انتشار ویروکانس بر پایه پلتفرم گوشی صورت پذیرد.
تشعشعات ساطع شده از صفحه نمایش، تولید فرکانس‌های خارج از حد شنوایی توسط بلندگوی تلفن همراه در کنار انتشار امواج رادیویی توسط آنتن، تهدیدی بسیار بالقوه می‌باشد. همچنین ویروکانس‌ها می‌توانند از طریق تلویزیون، رادیو، سیستم پخش خودرو، کامپیوتر و تبلت و هر آنچه دارای شرایط فوق می‌باشد، حتی در حالت استند بای انتشار یابد. نوع انتشار بستگی مستقیم به ماهیت ویروکانس و تصمیم خالق آن دارد که می‌تواند از یک الی چند روش انتقال و انتشار را برای آن در نظر گرفت. بلندگوهای نصب شده به روی تجهیزات صوتی و تصویری، قابلیت پخش زیر و فراموج‌ها را دارند. فرکانس‌هایی که با گوش انسان شنیده نمی‌شود اما اثرات جانبی خود را به روی بدن می‌گذارد. نمایشگر گوشی و تلویزیون نیز از این امر مستثنی نیستند. قطعات الکترونیکی می‌توانند در شرایط خاص، همانند رادار عمل نموده و امواج الکترومغناطیسی و فرکانس‌های مورد نظر را تولید و انتشار دهند.
اثرات جانبی ویروکانس
شاید با مطالعه مقاله فوق، احساس شود که ویروکانس‌های سفید به لحاظ ماهیت کم‌خطرتر از دو نوع قرمز و سیاه می‌باشند، این برداشت کاملا غلط است! زمان حال را در نظر بگیرید ، همه ما به صورت روزانه توسط بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ، به شیوه‌های مختلف بمباران تبلیغاتی می‌شویم، حجم بیشتر اطلاعات دریافتی توسط مغز در طی روز، به تبلیغات اختصاص می‌یابد. از تبلیغ خرید انواع کیف و کفش از یک برند خاص، تا تبلیغ جذب مشتری فست‌فودها، کلاس‌های آنلاین و تقویتی و … . روش‌های تبلیغاتی مرسوم عبارتند از: تبلیغات صوتی، تبلیغات تراکتی، تبلیغات بیلبوردی، تبلیغات خبری، تبلیغات سمعی و بصری، تبلیغات مستقیم و ….
زمانی را متصور شوید که فروشندگان، به جای تبلیغات مرسوم، ویروکانس‌های سفید خود را انتشار دهند! هزاران فروشنده، در جای جای شهر اقدام به تهیه و انتشار ویروکانس‌های سفید و قرمز، در جهت افزایش میل در انسان‌ها و در نتیجه، فروش محصولات خود می‌نمایند. جامعه‌ای را متصور شوید که در بخشی از شهر، مردم با احساس کاذب نیاز به مصرف شیرینی‌جات، روزانه حجم بالایی از مواد قندی را مصرف نمایند، در گوشه‌ای از شهر، میل به استفاده از دخانیات افزایش بی‌رویه داشته و یا تمایل به استفاده مفرط از لوازم شرط‌بندی، مردم را تا ساعت‌ها درگیر خود می‌نماید. حال تصور کنید در این جامعه، انواع ویروکانس‌های سفید و قرمز، به طور هم زمان منتشر گردند! ایجاد اشتهای کاذب، میل به مصرف دخانیات، تمایل به شرکت در حراجی‌هایی با چند برابر قیمت! بیداری شبانه و … همه باعث ایجاد اختلالات عصبی و ادراکی و در نتیجه تنزل شخصیت فردی شده و در نتیجه انحطاط جامعه را در بر خواهد داشت.
افراد این جامعه، دچار وسواس فکری ویروکانس‌های سفید و قرمز خواهند بود، به محض احساس گرسنگی، این پندار که ویروکانس سفید، آنها را وادار به خوردن می‌کند، دست از خوردن می‌کشند! روزانه به کرات وزن و حجم عضلات خود را چک کرده تا مغلوب ویروکانس‌های قرمز تحلیل‌رونده نشوند! به داروهای تقویتی رجوع و مدام خود را در سیطره سیگنال‌های ویروکانس که پیرامونشان را فرا گرفته، به بیماری‌های روحی و روانی حاد دچار می‌شوند. اثرات روانی ویروکانس‌ها بر جامعه انسانی، بیش از خود ویروکانس‌ها خواهد بود.
با آشکار شدن نحوه ساخت و انتشار ویروکانس‌ها و اثرات جبران ناپذیر آن، هیجان استفاده از ویروکانس شخصی در کنار علاقه طیف وسیعی از جامعه به در اختیار داشتن انواع ویروکانس، منجر به شکل‌گیری بازار سیاه خرید و فروش تجهیزات تولید و انتشار ویروکانس خواهد شد. گروه‌های کوچک دانشجویی، نوابع برنامه‌نویسی و مهندسین الکترونیک، اقدام به طراحی و تولید هزاران نوع ویروکانس در آزمایشگاه‌های کوچک خانگی خواهند نمود، مافیا و سوء استفاده‌کنندگان در مقیاسی وسیع، مبادرت به تولید ویروکانس‌های قرمز و سیاه، و انتشار آن در جامعه، به قصد بر هم زدن نظم حاکم خواهند نمود.
تولید و انتشار ویروکانس روز به روز سهل‌تر و راه‌های مقابله با آن به صورت تساعدی سخت‌تر و پر هزینه‌تر خواهد شد . میتوان جامعه ای را در نظر گرفت که یک چهارم آن در حال تولید هفتگی ویروکانس های سفید و قرمز بوده و خود نیز قربانی سایر تولید کنندگان خواهند بود. راه مقابله با ویروکانس، همچون تونلی یک طرفه و پر ازدحام، تقریبا غیرممکن می‌نماید. جامعه به زودی دچار هرج و مرج افسار گسیخته ویروکانسی و تبعات جبران ناپذیر آن می‌گردد، پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور، بشریت ناتوان از کنترل حجم عظیم ویروکانس‌های منتشر شده، به ناچار به سمت ساختارهای طبیعی دور از دسترس سیگنال‌های ویروکانس کوچ کرده، دوران پارینه سنگی نوین، دوباره احیا خواهد شد.
راه‌های مقابله با ویروکانس
در صورت انتشار ویروکانس، بنابر نوع ماهیت آن، می‌توان تمهیداتی اندیشید، اما به جرات می‌توان گفت راه‌حلی دائمی و کامل برای مقابله با ویروکانس وجود نخواهد داشت! قطع اتصال رادیو و تلویزیون از برق، قرار دادن موبایل به هنگام خواب در جعبه‌های مخصوص تله موج، قطع اتصال کامپیوتر و تبلت از شبکه اینترنت، تسکینی کوتاه مدت جهت مقابله با هزاران نوع از ویروکانس‌های انتشار یافته می‌باشد. و این تنها شامل ویروکانس‌های منتشر شده از تجهیزات زمینی است. چنانچه ویروکانس‌ها از سوی ماهواره‌های مستقر در مدار زمین انتشار یابند، مقابله با آن به لحاظ تکنولوژیکی، تقریبا محال به نظر می‌رسد. در واقع یک ویروکانس تولیدشده، از راه‌های گوناگونی که برای آن تعریف شده خود را به قربانی رسانده و انتشار می‌یابد.
در پایان به قوانین وضع شده در خصوص ویروکانس می‌پردازم. قوانین حاکم بر ویروکانس عبارتست از :

  • ویروکانس‌ها دارای 3 گونه (تحریک‌کننده – تحلیل‌رونده – تخریب‌شونده ) می‌باشند.
  • راه‌های انتقال ویروکانس از طریق سیگنال می‌باشد.
  • راه‌های انتشار ویروکانس از طریق لوازم الکترونیکی خواهد بود.
  • به هر میزان تولید و انتشار ویروکانس سهل گردد، به همان اندازه راه‌های مقابله با آن دشوارتر می‌گردد.
  • علم پزشکی از حیطه درمان دارویی به درمان فرکانسی ارتقاء خواهد یافت.
در آینده‌ای نزدیک‌تر از آنچه که می‌پندارید، نسل بشر، قربانی همیشگی ویروکانس خواهد بود.
سعید بیگ‌زاده

 


۳۱ خرداد ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • خریدو فروش انواع الکتروکوتر آکبند و کارکرده(سرجری)

    خریدو فروش انواع الکتروکوتر آکبند و کارکرده(سرجری)

    خرید و فروش انواع الکتروکوترهای : • الکتروکوترهای 60 وات – 70 وات – 80 وات ایرانی – مونوپلار – بای پلار - به قیمت کارخانه – سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش - به همراه لوازم جانبی ( قلم – سرقلم – پدال – پلیت و ... ) • 50 وات LED ایتالیا – درحد نو – مونوپلار • الکتروکوتر متین – 400 وات – مونوپلار و بای پلار – کارکرده • الکتروکوتر مارتین آلمان 400 وات – مونوپلار و بای پلار – کارکرده • الکتروکوتر ولیلب آمریکا – 400 وات – مونوپلار – بای پلار • و انواع الکتروکوترهای دیجیتال و RF در برندها و مدل های مختلف • انواع الکتروکوترهای نو و کارکرده شما را خریداریم • تعمیرات پذیرفته می شود . الکتروکوتر فروش الکتروکوتر خریدالکتروکوتر تعمیرالکتروکوتر خدمات الکتروکوتر آشنایی با دستگاه الکتروکوتر الکتروکوتر چیست؟ الکتروسرجری چیست ؟ الکتروکوتر آر اف الکتروکوتر RF قیمت الکتروکوتر الکتروکوتر چشمی عکس الکتروکوتر

    پزشکی تهران
  • خریدوفروش انواع مانیتورینگ علائم حیاتی

    خریدوفروش انواع مانیتورینگ علائم حیاتی

    فروش انواع مانیتورهای : • صاایران مدل LX110 • دیتا اسکوپ آمریکا مدل پاسپورت • گلد وی کره جنوبی • سعادت مدل *** S 1600*** S740*** S1800 • و انواع مدل های دیگر • اکسسوری اطفال و بزرگسال ( پروب پالس مانیتور و کاف NIBP) • انواع مانیتورهای نو و کارکرده شما را خریداریم • تعمیرات پذیرفته می شود .

    پزشکی تهران
  • فروش پودر شارکول خوراکی

    فروش پودر شارکول خوراکی

    سهند تجهیز نوین واردات و تهیه کلیه لوازم یکبار مصرف پزشکی و بیمارستانی. فروش پودر شارکول خوراکی 20 گرمی، فروش پودر شارکول خوراکی 40 گرمی، فروش پودر شارکول خوارکی 50 گرمی، پودر شارکول خوراکی فعال (CHARCOAL ACTIVATED) چیست؟ پودر شارکول خوراکی فعال جهت درمان غیر اختصاصی اورژانسی در مسمومیت های ناشی از اکثر داروها و مواد شیمیایی کاربرد دارد. پودر شارکول خوراکی به بسیاری از سموم در معده پیوند یافته و جذب آنها را کاهش می دهد . پودر شارکول خوراکی فعال ماده سمی مصرف شده را جذب می‌کند و از جذب گوارشی آن جلوگیری می‌کند. پودر شارکول فعال خوراکی برای شستشوی معده و روده در صورت مسمومیت غذایی و دارویی و شیمیایی کاربرد دارد. پودرشارکول در صنعت آرایشی و بهداشتی و صنایع غذایی و شیمیایی کاربرد دارد. جهت خرید و اطلاع از قیمت پودر شارکول خوراکی با ما تماس بگیرید . آدرس: تهران تقاطع باب همایون و صوراسرافیل سرای همایون پلاک 81 تلفن تماس: 02133990495 - 02133927760 تلفن همراه: 09364200997

    پزشکی تهران
  • الکتروکوتر نو و کارکرده

    الکتروکوتر نو و کارکرده

    خرید و فروش انواع الکتروکوترهای : • الکتروکوترهای 60 وات – 70 وات – 80 وات ایرانی – مونوپلار – بای پلار - به قیمت کارخانه – سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش - به همراه لوازم جانبی ( قلم – سرقلم – پدال – پلیت و ... ) • 50 وات LED ایتالیا – درحد نو – مونوپلار • الکتروکوتر متین – 400 وات – مونوپلار و بای پلار – کارکرده • الکتروکوتر مارتین آلمان 400 وات – مونوپلار و بای پلار – کارکرده • الکتروکوتر ولیلب آمریکا – 400 وات – مونوپلار – بای پلار • و انواع الکتروکوترهای دیجیتال و RF در برندها و مدل های مختلف • انواع الکتروکوترهای نو و کارکرده شما را خریداریم • تعمیرات پذیرفته می شود . الکتروکوتر فروش الکتروکوتر خریدالکتروکوتر تعمیرالکتروکوتر خدمات الکتروکوتر آشنایی با دستگاه الکتروکوتر الکتروکوتر چیست؟ الکتروسرجری چیست ؟ الکتروکوتر آر اف الکتروکوتر RF قیمت الکتروکوتر الکتروکوتر چشمی عکس الکتروکوتر الکتروکوتر دندانپزشکی الکتروکوترزیبایی الکتروکوتر متین دست دوم الکتروکوتر جراحی الکتروکوتر مطبی الکتروکوتر بیمارستانی

    پزشکی تهران