تجهیزات فیزیوتراپی دست دوم

 بسیاری از افراد برای کاهش و درمان دردهای عضلانی خود به دکتر مراجعه می کنند و پزشک پیشنهاد می‌کند که از دستگاه های فیزیوتراپی استفاده کنند. امروزه فیزیوتراپی های زیادی به بیماران خدمات ارائه می دهند و دارای دستگاه ها و تجهیزات زیادی هستند. نکته ای که وجود دارد این است که آیا تمامی کلینیک های فیزیوتراپی توانایی مالی برای خرید این دستگاه ها را دارند؟ در این مواقع خرید و استفاده از تجهیزات فیزیوتراپی دست دوم با صرفه تر است. مطمئنا خرید وسایل فیزیوتراپی دست دوم با چالش هایی رو به رو است. چرا که باید به سلامت دستگاه ها و عمر مفید آن ها توجه شود. در ادامه به بررسی نکاتی که باید قبل از خرید دستگاه‌های فیزیوتراپی دانست و قیمت‌های آن ها می پردازیم: 

تجهیزات فیزیوتراپی کارکرده

پیشرفته ترین تجهیزات ساخته شده در دنیا در زمینه های الکترو تراپی، لیزر(پرتوان، کم توان، اسکنر)، تکار، بیوفیدبک، دیاترمی، اولتراسوند، شوک ویو و... هستند که در زمینه‌های مختلف طب ورزشی، آماده کردن و تقویت عضلات بدن، آزمایشگاه‌های ارزیابی تعادل و...کاربرد دارند و افراد زیادی از جمله معلولین تا ورزشکاران از آن‌ها استفاده کنند. تمامی دستگاه‌های فیزیوتراپی را می‌توان به صورت دست دوم خریداری و استفاده کرد اما باید قبل از خرید تجهیزات فیزیوتراپی همواره نکاتی را مورد توجه قرار داد تا وسایل فیزیوتراپی دست دوم کارایی مناسب را برای ارائه خدمات به مراجعین داشته باشند.
تجهیزات فیزیوتراپی دست دوم

نکاتی که باید قبل از خرید تجهیزات فیزیوتراپی دست دوم بدانید!

• نام‌های تجاری معروف و برندهای شناخته شده را بشناسید. برای خرید وسایل فیزیوتراپی دست دوم بهتر است، سراغ برندهای معتبر بروید. دلیل آن هم این است که برندهای  شناخته شده و مطرح معمولا عمر مفید بالایی دارند، کارایی مناسبی داشته و از آزمایش‌های تایید کیفیت عبور کرده‌اند. در واقع احتمال خرابی و آسیب دیدگی در تمامی تجهیزات و برندها وجود دارد اما احتمال خرابی در برندهای مطرح به مراتب کمتر است.
 
• آگهی‌های توضیح محصول را به دقت بررسی کنید و اگر ویژگی‌هایی از تجهیزات به طور کامل توضیح داده نشده‌اند، با فروشنده تماس بگیرید و از او سوال کنید. پس از اینکه از مشخصات دستگاه مطمئن شدید، خرید خود را انجام دهید.
 
• برای خرید بهتر است، حضوری به محل بروید و مشخصات دستگاه‌ها را بررسی کنید. حتما اگر دستگاه‌ها برقی هستند، آن‌ها را روشن و خاموش کنید و از سلامتی آن‌ها مطمئن شوید. یا اگر برقی نیستند، حتما قبل از خرید از کارایی دستگاه‌ها مطمئن شوید. بهتر است برای این کار یک یا چند بار از هر دستگاه استفاده کنید.
 
• از تجهیزات فیزیوتراپی اطلاع کافی ندارید، یک فرد آگاه و با تجربه را به همراه خود ببرید. در واقع باید قبل از خرید از برند دستگاه، کارایی، عملکرد درست و سایر مشخصات آن مطمئن شوید و این فقط توسط یک فرد مطلع امکان پذیر است.
 
• گول ظاهر خوش رنگ و زیبای تجهیزات فیزیوتراپی دست دوم را نخورید. گاهی ممکن است دستگاه‌های دست دوم را ظاهرا تعمیر و رنگ کرده باشند اما شما نباید تنها به ظاهر آن‌ها توجه کنید. با دقت عملکرد آن‌ها را نیز بررسی کنید تا معیوب نباشند. 
 
• همیشه برای خرید وسایل فیزیوتراپی دست دوم مهلت تست از فروشنده بگیرید. در واقع گاهی اوقات تجهیزات دست دوم در مرحله اول و در ظاهر درست کار می‌کنند اما پس از چندین بار استفاده اولیه، کارایی خود را از دست می‌دهند. مهلت تست استرس خرید وسایل دست دوم را از بین می‌برد و به شما اجازه می دهد تا از صحت عملکرد دستگاه به طور کامل اطمینان یابید.
 
• برای خرید سعی کنید به سایت‌ها یا فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید تا محصولات با کیفیتی به شما ارائه دهند. 
 
• برای خرید وسایل و تجهیزات دست دوم فیزیوتراپی بهتر است با مشخصات هریک از دستگاه‌ها آشنایی داشته باشید.

قیمت تجهیزات فیزیوتراپی دست دوم

برای بررسی قیمت تجهیزات و دستگاه‌های فیزیوتراپی دست دوم نکته‌ای وجود دارد. بهتر است از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر خرید خود را انجام دهید و نکته دیگر این که مواردی مانند برند، مقدار استفاده از دستگاه، سال تولید دستگاه و ... است. برای اطلاع از قیمت تجهیزات فیزیوتراپی دست دوم بهتر است قبل از اقدام به خرید، از قیمت دستگاه‌های نو با همان برند و مشخصات مطلع شوید. این گونه می‌توانید مطمئن شوید هزینه‌های غیرمنطقی برای خرید این دستگاه ها نمی‌پردازید.
تجهیزات فیزیوتراپی کارکرده

خرید اینترنتی وسایل فیزیوتراپی دست دوم

اگرچه خرید تجهیزات فیزیوتراپی دست دوم شاید ریسک بزرگی به نظر برسد اما اگر از محل مناسب و معتبری خرید خود را انجام دهید، مطمئنا در هزینه‌های خرید سود زیادی کرده‌اید. شما می‌توانید برای خرید این دستگاه‌های کارکرده به فروشگاه‌های موجود در شهر خود مراجعه کنید یا اینکه از سایت‌های معتبری خرید کنید. سایت‌ها می‌توانند منابع مناسبی برای خرید این دستگاه‌های دست دوم باشند، زیرا اولا فروش حضوری محصولات دست دوم فیزیوتراپی در هر شهری وجود ندارد و ثانیا سایت‌ها وسایل دست دوم را از شهرهای مختلف به اشتراک می‌گذارند و شما دامنه انتخاب گسترده‌تری دارید.
 
 توجه کنید برای خرید از سایت‌های فروش تجهیزات کارکرده، باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. مثلا اینکه اگر تمامی مشخصات دستگاه مورد نظرتان در سایت فروشگاهی، به طور کامل توضیح داده نشده است با مسئول یا مشاورین سایت تماس گرفته و دقیقا سوال خود را مطرح کنید. از خرید کردن از سایت‌های غیر معتبر که نه نشان معتبری دارند و نه حتی شماره تلفن و آدرسی در سایت خود دارند، جدا جلوگیری فرمایید. چرا که پیگیری این گونه موارد در زمان کلاه‌برداری دشوار است. در زمان خرید حتما از مشاوران سایت کمک بگیرید.
 
سخن آخر
برای کاهش هزینه‌های خرید وسایل فیزیوتراپی، می توان تجهیزات فیزیوتراپی دست دوم خریداری کرد اما برای خرید وسایل کارکرده باید به مشخصات آن ها توجه کرده و کارایی آن ها را قبل از خرید دقیقا مورد بررسی قرار دهید تا پس از خرید هزینه های نگهداری زیادی بابت این دستگاه ها پرداخت نکنید. همچنین بهتر است تجهیزات دست دوم را از برند های معتبر خریداری کنید زیرا این برند ها، شناخته شده هستند و آزمون های تایید کیفیت را گذرانده اند و بیشتر می توان به صحت عمل آن‌ها اعتماد کرد.
 

۲۴ آبان ۱۴۰۰
جویشگر


محصولات مشابه
  • لباس بستری تترون کودک

    لباس بستری تترون کودک

    لباس بستری تترون کودک طرحدار دارای دو مدل دخترانه و پسرانه تنوع در رنگبندی(صورتی، یاسی، لیمویی، کرم، آبی) سایزبندی 2 و 3 و 4 و 5 مناسب برای پوست حساس کودک

    پزشکی تهران
  • کرایو اسپری درمان زگیل پوستی و تناسلی خانگی

    کرایو اسپری درمان زگیل پوستی و تناسلی خانگی

    [کرایو اسپری نیتروکسی پن](https://bellepeau.ir/product/nitroxy-cryo/) مناسب درمان زگیل پوستی و زگیل تناسلی و میخچه حاوی یک عدد اسپری کرایو ، یک عدد ژل و یک نازل حجم اسپری کرایو 200 سی سی است. تاریخ انقضاء: 2 سال قدرت سرما دهی: 60- درجه سانتی‌گراد اسپری حاوی گاز N2O میباشد بدون نیاز به شارژ روزانه مناسب استفاده خانگی اسپری کرایو نیتروکسی پن (Cryotherapy Nitroxy Pen Spray) یک درمان خانگی برای از بین بردن زگیل و میخچه میباشد که برای انجام روش کرایوتراپی یا سرمادرمانی استفاده می‌شود. این اسپری حاوی ازت یا N2O است که به صورت اسپری بر روی مناطق مورد نیاز اعمال می‌شود. درمان با اسپری کرایو نیتروکسی پن به این صورت است که مایع ازت با تماس با پوست، باعث خنک شدن سریع و انقباض بافت می‌شود. این فرایند سبب از بین بردن بافت غیرمطلوب، مثلاً زگیل‌ها، میخچه‌ها یا نقاط برجسته پوستی می‌شود.

    پزشکی تهران
  • اسپری کرایو کوچک

    اسپری کرایو کوچک

    مشخصات فنی محصول: مناسب برای درمان زگیل تناسلی، زگیل پوستی، میخچه و ضایعات پوستی قابل استفاده در مصرف خانگی (شخصی) و مطب حجم مخزن: 200cc انقضاء: 2 سال قدرت سرما دهی: 60- درجه سانتی‌گراد مبع تغذیه: گاز N2O بدون نیاز به شارژ روزانه [دستگاه کرایو](https://www.azin-co.com/%da%a9%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88/) محتوا پکیج: اسپری [کرایو](https://www.azin-co.com/%da%a9%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88/) حاوی گاز N2O با توان فریز بسیار بالا دارای 2 عدد ژل ضد فریز برای استفاده اطراف موضع سر سوزن مزوتراپی نازل مخصوص لووراک قابل استفاده در مصرف خانگی (شخصی) و مطب تجهیزات آزمایشگاهی آذین

    پزشکی تهران
  • لوپ  کاشت مو

    لوپ کاشت مو

    فروش ویژه لوپ G5 مخصوص کاشت مو - کاشت ابرو - دارای گارانتی یک ساله و خدمات 10 ساله مشخصات لوپ جی 5 ویژگی های میکروسکوپ G5 : 1- میکروسکوپ یا لوپ G5 دارای لنز های چشمی 10 برابر واید WF10X 2- دارای لنز های شیئی 20 برابر واید WF20X 3- قابلیت چرخش 360 درجه هد و فیکس شدن در محل دلخواه 4- دارای منبع نور Power LED 5- منع نور بالا و پایین 6- منبع نور سرد ( مخصوص کاشت مو و ابرو و ریش ) 7- دارای گارد چشمی ( جهت ممانعت از ورود نور محیط ) 8- بزرگ نمای 7X تا 40X 9- قابلیت زو مینگ 10- دارای آداپتور 5 ولتی 11- دارای شفافیت و میدان دید وسیع 12- لنز های چشمی با زاویه 45 درجه جهت سهولت کارکرد 13- دارای گارانتی یک ساله 14- دارای فاصله قابل تنظیم دو عدسی چشمی بین 55 تا 75 میلیمتر 15- دارای برد کنترل شدت جریان ( کنترل شدت نور LED ) 16- دارای سلکتور 3 حالته جهت انتخاب نور بالا و پایین 17- دارای پلیت 95 میلیمتری سفید و سیاه ( برای بستن مسیر نوری پایین )

    پزشکی تهران