جوجه کشی خزندگان و طیور

پرورش خزندگان و طیور یکی از بهترین راه کارها برای راه اندازی یک کسب و کار است. گروه صنعتی دی کیو شاپ عرضه کننده ماشین آلات جوجه کشی و تجهیزات جانبی با بیش از ۱۰ سال سابقه در این حوزه در وب سایت خود تمامی راه کارها و آموزش های لازم جهت راه اندازی این گونه کسب و کارها را می دهد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دستگاه های جوجه کشی دی کیو شاپ 

- برای راه اندازی یک مجتمع پرورش طیور اعم از ، مرغ ، اردک و غاز ، بلدرچین و شترمرغ و ... و حتی خزندگان می توانید از دستگاه های جوجه کشی هوشمند این مجموعه استفاده نمایید. دستگاه های دی کیو شاپ دارای سیستم هوشمند و قابل اتصال به جی اس ام و کنترل از طریق موبایل هستند. همچنین تمامی دستگاه ها دارای ۱ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشند.
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت دی کیو شاپ مراجعه فرمایید.
۰۸ آبان ۱۳۹۸


محصولات مشابه
  • خوراک دام در قزوین

    خوراک دام در قزوین

    فروش انواع خوراک دام و طیور و ماهی در استان قزوین ملاس و ویناس با انواع بریکس و قند مناسب کاربری مشتریان خرید جزیی و عمده از 20 کیلو تا 16 تن به بالا خرید بدون واسطه ملاس و ویناس و کنجاله فوق العاده با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای مرغداری ها - گاوداری های و استخرهای پرورش ماهی فروش و پخش در سراسر استان قزوین و روستا و شهرستان های اطراف با تخفیف در باربری *فروش ویژه ملاس چغندر و نیشکرقند و ذرت با قیمت ویژه * جهت اطلاع از قیمت و تخفیف ها با ما تماس حاصل فرمایید. 09904730057 ایران ملاس / شرکت تجارت نهاده شیرین خاورمیانه عرضه کننده انواع نهاده های دامی در سراسر کشور

    دام و طیور تهران
  • فروش ملاس فله ای تناژ بالا

    فروش ملاس فله ای تناژ بالا

    ملاس تناژ بالا به صورت فله ای ۲ - ۱۰ -۱۶ -۲۵ تن به بالا کیفیت عالی فوق العاده غلیظ قابل ارائه با انواع بریکس و قند و کربوهیدرات مناسب خریداران عمده و مقرون به صرفه تخفیف در ارسال محصول بدون هزینه بسته بندی ارسال با کامیون های مجهز به تخلیه آسان و سریع به سراسر ایران جهت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید : ۰۹۹۰۴۷۳۰۰۵۷

    دام و طیور تهران
  • جوجه بوقلمون،فروش جوجه بوقلمون،پرورش بوقلمون

    جوجه بوقلمون،فروش جوجه بوقلمون،پرورش بوقلمون

    جوجه بوقلمون،پرورش بوقلمون،فروش جوجه بوقلمون *ارایه کلیه خدمات پرورش بوقلمون *فروش جوجه یک روزه بوقلمون *فروش جوجه یک ماهه بوقلمون(واکسن خورده و نوک چین شده) *بوقلمون نژاد بیوتی *بوقلمون نژاد برنز *بوقلمون نژاد بورن بورن *بوقلمون گوشتی *بوقلمون صنعتی *کنسانتره و جیره بوقلمون *شرکت مهندسی کشاورزی پارس برزگر اذربایجان شماره نظام مهندسی کشاورزی020860195 شماره ثبت 9253 _ارومیه _خیابان حافظ 2_نرسیده به میدان شهدا 2/180_کدپستی96436_57138 _تلفکس:32253347_044(4خط) مدیریت: 09149380704 09147907288 (مهندس نیکنام)

    دام و طیور آذربایجان غربی
  • فروش ملاس چغندر برای خوراک دام و طیور

    فروش ملاس چغندر برای خوراک دام و طیور

    ملاس چغندرقند مناسب استفاده در جیره و آب دام و طیور جهت تقویت و تکمیل منابع مورد نیاز بدن حیوانات پرورشی و افزایش اشتها و رفع مشکلات گوارشی و یبوست مورد استفاده برای احشام در گاورداری ها و طویله های پرورش گوسفند و اسب مورد استفاده برای مرغداری ها و پرورش دهندگان شترمرغ - کبک - قرقاول و حیوانات گوشتی یا تخم گذار وزینتی مناسب برای تولیدکنندگان ورمی کمپوست یا کشاورزان و پرورش دهندگان گل و گیاه فروش و عرضه به سراسر کشور عزیزمان از قزوین و تهران و زنجان و شهرهای مرکزی تا دورترین نقاط مرزی ایران خرید ملاس بدون واسطه = قیمت بهتر همراه با کیفیت بالاتر شرکت تجارت نهاده شیرین خاورمیانه ( ایران ملاس )

    دام و طیور تهران