بهترین ورق ژئوممبران

بررسی کلی بهترین ورق ژئوممبران

حفاظت از محیط زیست همواره اهمیت زیادی داشته است. انسان ها با بهره‌برداری بی رویه از طبیعت، صدمات جبران ناپذیری به این نعمت الهی وارد کرده‌اند. یکی از راه های جبران این خسارات جایگزین کردن ورق ژئوممبران است. شما با خرید بهترین ورق ژئوممبران و به کار گیری آن می توانید بخشی از این صدمات را جبران کنید.

از محصولات ژئوممبران در صنایع مختلفی استفاده می شود. دلیل اصلی استفاده از ورق های ژئوممبران در عایق کاری و استخر های کشاورزی مقاومت بالای این محصولات در برابر نفوذ آب می باشد. این محصولات به دلیل وجود پلی اتیلن در ساختار خود در برابر خوردگی نیز مقاوم اند و می توانند حدود 50 تا 100 سال عمر کنند.

ویژگی های ذاتی ژئوممبران و طراحی فرمولاسیون ویژه شرکت آرین خاک ایرانیان باعث شده تا این شرکت به عنوان تولید کننده بهترین ورق ژئوممبران در ایران شناخته شود. ویژگی های دیگری نظیر مقاومت در شرایط آب و هوایی متفاوت باعث شده تا بتوانیم از این محصول در شرایط آب و هوایی دشوار استفاده کنیم.

کاربرد اصلی ورق های ژئوممبران آرین خاک ایرانیان در ساخت استخر های ذخیره آب کشاورزی، عایق کاری مخازن بتنی، استخر پرورش ماهی، عایق کاری ساختمان ها و تونل ها و جلوگیری از نفوذ پساب در محل های دفن زباله می باشد.

یکی از مهمترین کاربرد های ورق ژئوممبران استفاده از آن در فرآیند استخراج فلزات گرانبها از سنگ معدن آن ( مانند Heap Leaching) است.

مواد افزودنی به کار رفته در این ورق منجر به مقاومت بسیار بالای آن در هر دو شرایط آب و هوایی و نور خورشید و باکتری های در حال تجزیه خاک می شود. در محل های دفن زباله، مهم است که قبل از تکمیل تجزیه مواد و پساب های خطرناک برای محیط زیست، به زیر خاک نفوذ نکنید.

مشخصات فنی بهترین ورق ژئوممبران

 بهترین ورق ژئوممبران آن است که طبق استاندارد های جهانی تولید شده باشد. این محصول در عرض 7 متر (بزرگترین عرض در کشور ما و متداول ترین در جهان) با ضخامت 0.8 تا 3 میلی متر و بر اساس شاخص های استاندارد GRI-GM13 به عنوان استاندارد مورد قبول جهانی برای تولید و عرضه می شود.

این محصول و اندازه نشانگرهای مذکور در آزمایشگاه مجهز و مستقر در کارخانه به دقت کنترل شده و سپس در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. اگرچه مصرف کمتر است اما برای ظرفیت تولید سالانه 7 میلیون متر مربع سرمایه گذاری شده و با سابقه 10 سال فعالیت میلیون ها متر مربع از آن در صنایع مختلف از جمله نیروگاه ها و پوشش حوضچه های تبخیر استفاده شده است.

    شرکت آرین خاک ایرانیان با 10 سال سابقه در محصولات ژئوسنتتیک این محصول را با کیفیت سطحی بسیار خوب و خواص مکانیکی عالی (مقاومت در برابر سرما، گرما، رطوبت و ضربه و …) تولید می کند. گروه آرین خاک ایرانیان تمام تلاش خود را برای دستیابی به بالاترین کیفیت محصول با انتخاب مواد اولیه مناسب انجام می دهد.

2 نوع از متداول ترین ورق های ژئوممبران

ورقی که برای پوشاندن سطح یا دیواره یک ظرف، استخر یا یک ظرف بزرگ استفاده می شود به عنوان ژئوممبران شناخته می شود. یک ورق ژئوممبران به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض انواع مختلف عوامل محیطی و فیزیکی که می تواند به کل ساختار آسیب برساند، محافظت لازم را در برابر سایش و پارگی ایجاد می کند.

این ورق ‌ها همچنین کاربرد خود را در قالب آستر برای کانال های انتقال زباله، استخر های پرورش ماهی و صنایع کشاورزی پیدا می کنند، زیرا از آسیب های ناشی از سایش و پارگی سطح ناهموار مناطق مربوطه جلوگیری می کنند. حال، بیایید به انواع مختلف ژئوممبران که برای اهداف مختلف استفاده می شوند نگاهی بیندازیم.

برای درک ویژگی های بهترین ورق ژئوممبران ابتدا بهتر است با انواع این ورق ها آشنا شویم.

1. ورق ژئوممبران پی وی سی

PVC مخفف پلی وینیل کلراید، ماده ای برای ساخت این نوع ژئوممبران است. یک ژئوممبران پلی وینیل کلراید نسبتاً گرانتر از سایر ورق های ورق های خود است زیرا از بهترین مواد ساخته شده و عملکردی استثنایی ارائه می دهد.

2. ورق ژئوممبران HDPE

ژئوممبران پلی اتیلن با چگالی بالا یا ژئوممبران HDPE واقعا بهترین ورق ژئوممبران است؛ زیرا همانطور که از نام آن پیداست، چگالی پلی اتیلن به کار رفته در ساخت این ژئوممبران، آن را نسبت به هر نوع دیگر ژئوممبران بادوام تر می کند. همچنین این نوع ژئوممبران از نظر قیمت و کیفیت بسیار مقرون به صرفه است.

بهترین ورق ژئوممبران

چرا آرین خاک ایرانیان

شرکت ما به دلیل ایجاد تغییرات جزئی بر ساختار این ورق ها باعث شده تا آن ها در برابر خوردگی و سوراخ شدن، شرایط مختلف اسیدی، قلیایی یا شیمیایی موجود در پساب ها مقاوم بوده و تا پایان تجزیه و رفع خطرات زیست محیطی از حوضچه های پساب محافظت کند.

مشخصات فنی ورق های ژئوممبران آرین خاک ایرانیان:

در برابر نفوذ مایعات مقاوم است

در برابر خوردگی مقاوم است

قابلیت لمینیت با ژئوتکستایل برای تولید ژئوکامپوزیت

موارد استفاده:

جلوگیری از هدر رفت آب در استخرهای کشاورزی، استخرهای پرورش ماهی و…

جلوگیری از نفوذ پساب به لایه های زیرزمینی

آب های سطحی را جمع آوری کرده و به منابع اصلی هدایت کنید

جایگزینی مناسب کانال های بتنی و سفالی

حفاظت از سازه های ساخته شده در تونل ها از نشت آب به داخل آنها

پیشگیری از آلودگی خاک و آب های زیرزمینی در استخراج فلزات مس، طلا و روی از طریق محلول های شیمیایی (آبشویی)

استانداردها:

مورد تایید وزارت جهاد کشاورزی

مورد تایید وزارت نیرو

تایید شده توسط شرکت بازرسی بین المللی SGS

مطابق با استانداردهای DIN، ASTM و GM13 است

ژئوممبران هایی که دوام دارند!

مدتی زیادی است که ژئوممبران ها وجود داشته اند و در دنیا کاربرد های زیادی از قبیل مصالح ساختمانی نوآورانه پیدا کرده است. آرین خاک ایرانیان با آگاهی از میزان کارآمدی این ورق های ژئوممبران‌ در صورت تولید صحیح، شروع به تولید بهترین ورق ژئوممبران از مواد با کیفیت برتر کرد.


۲۳ آذر ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • استخر ذخیره آب کشاورزی با ورق پلیمری

    استخر ذخیره آب کشاورزی با ورق پلیمری

    اجرای ورق های پلیمری یا همان ژئوممبران با بیشترین عرض 7.5 متری در خاور میانه دارای گواینامه بین المللی کیفیت Gm با ضمانت 10 ساله کارخانه تولید کننده با اکیپ نصب مجرب در سطح کشور ( استخر پلیمری ژئوممبران کشاورزی ) آرین خاک ایرانیان برترین تولید کننده ورق ژئوممبران در ایران برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تلفن همراه: 09120204952 واتس‌آپ: 09120204952 تلفن محل کار: 02188009861-02188009862 وب سایت: https://ariankhak.com/ https://geokhanjani.com/

    خدمات کشاورزی تهران
  • نماینده فروش لوله و پروفیل سپنتا

    نماینده فروش لوله و پروفیل سپنتا

    انواع لوله و پروفیل جها ساخت گلخانه با بهترین کیفیت و کمترین قیمت مستقیم از کارخانه سپنتا

    خدمات کشاورزی تهران
  • فروش و نصب ورقهای ژئوممبران

    فروش و نصب ورقهای ژئوممبران

    ژئوممبران ورقی است از جنس پلی اتیلن که با خاصیت نفوذ ناپذیری بسیار بالا بر روی کلیه سطوح قابل نصب می باشد مزایای این ورق: قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید فاقد هر گونه مواد پلاستیسایزر و موادی که سبب خشکی و ترک خوردگی می شوند هستند. مقاوم در مقابل عوامل محیطی و بیولوژیکی از جمله رویش نی، علف هرز، جانوران جونده، باکتری ها، جلبک ها و غیره کاربردهای این ورق: احداث استخر های پرورش ماهی استخرهای ذخیره اب کشاورزی استخر و برکه های مصنوعی بام سبز عایق و اب بندی سوله ها. تونل ها. مخازن و نیز مورد استفاده به عنوان لایه آب بند در زیر سازه های بتنی و فلزی اعم از مخازن نفت، گازوئیل و غیره... برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تلفن همراه: 09120204952 واتس‌آپ: 09120204952 تلفن محل کار: 02188009861-02188009862 وب سایت: https://ariankhak.com/ https://geokhanjani.com/

    خدمات کشاورزی تهران
  • احداث انواع گلخانه و فروش تمامی قطعات و تجهیزات گلخانه

    احداث انواع گلخانه و فروش تمامی قطعات و تجهیزات گلخانه

    نمنماینده فروش پلاستیک های گلخانه . نماینده فروش لوله های گالوانیزه

    خدمات کشاورزی تهران