بهترین روش ضدعفونی گلخانه های هیدروپونیک

بهترین روش ضدعفونی گلخانه های هیدروپونیک

تا به حال اسم گلخونه عمودی یا هیدروپونیک به گوشتون خورده؟ تاحالا کشت طبقاتی دیدید؟نکته جالب در مورد گلخونه های هیدروپونیک، اینه که به جای خاک، در مخلوطی از آب و مواد مغذی رشد می کنند. امروزه، با توجه به مشکلات فرسایش خاک، کمبود آب و در جهت حفظ بیشتر انرژی پایدار، کشاورزان بیشتر محصولات خود را در این گلخونه ها پرورش می دهند.

محصولات زراعی سیستم گلخانه های هیدروپونیک

و اما مزایای گلخونه هیدروپونیک نسبت به گلخونه سنتی:

گلخانه‌های هیدروپونیک در مقایسه با روش‌های سنتی کشت مبتنی بر خاک مزایای متعددی دارند. در اینجا برخی از مزایای کلیدی ذکر شده است:

  • بهره وری آب
  • تحویل بهینه مواد مغذی
  • رشد سریعتر و بازدهی بیشتر
  • بهره وری فضا
  • کاهش فشار آفات و بیماری
  • رشد در تمام طول سال
  • به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی
  • حفظ کیفیت ثابت
  • سطوح pH و EC بهینه شده
  • کاهش وجین و کار
  • مدیریت آفات کنترل‌شده
  • تحقیق و نوآوری

اقلام ضروری سیستم گلخانه های هیدروپونیک

 

این سیستم های گلخونه هم نیاز به ضدعفونی دارند که بتونن عملکرد و بازده کشت رو بهبود ببخشن. شرکت آرال شیمی، دو محصول خوب به این منظور ارائه میده:

 اولی محصول ایمن و موثر اگروسیب ه. این محصول یک قارچکش قویه که میتونه عملیات ضدعفونی بستر بذر رو به طور موثری انجام بده. دومی، محصول پراکسیدین کشاورزیه. این محصول هم خاصیت اکسیژن دهی بالا و تقویتی برای بذر و بستر بذر ارائه می ده.

ادامه این مقاله رو از وبسایت آرال شیمی دنبال کنید.


۲۹ شهریور ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • فروش پودر میکرونیزه گوگرد

    فروش پودر میکرونیزه گوگرد

    احتراما معروض می باشم گروه تولیدی تجاری و بازرگانی عرشیا سیاستهای خود را بر اصول تولید زیاد و همچنین صادرات و منطبق بر سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران و بر اساس صادرات کالاهای وابسته به نفت و گاز و پتروشیمی می باشد . این شرکت مفتخر است با تواناییهای بالای خود در بخش تولید پودر گوگرد با پیشرفته ترین دستگاهای تولید پودر میکرونیزه و با کیفیت بسار بالا در گریدهای صنعتی و کشاورزی و همچنین صادرات این محصول به صورت (گوگرد کلوخه و گوگرد گرانوله و همچنین گوگرد پودری) با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه اشاره نمود لازم به ذکر می باشد همچنین تولید حجم بالا جهت صادرات ما را در زمینه قیمت تمام شده کالا نسبت به تولید کنندگان محترم متمایز نموده و نکاتی همچون تواناییهای بالای جابه جایی در بخش ناوگان حمل و نقل اختصاصی و بارگیری در محوطه اختصاصی بندرعباس اشاره کرد که باعث ممتاز بودن این شرکت در زمینه تولید و صادرات این کالا در ظرفیتهای کم و زیاد به صورت حمل کانتینری و فله جهت صادرات از بندر عباس شده . برآن شده ایم تا با به خدمت گرفتن این تواناییهای تولیدی و بازرگانی در بخش فروش داخلی به صورت عمده به عمده فروشان و مصرف کنندگان محترم اعم از کشاورزان و همچنین صنعتگران و بهره گیری از تجار و صادر کنندگان این کالا همچنان سربلند باشیم. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

    سم و کود تهران
  • عرضه قارچ کش ارگانیک سفیدک پودری

    عرضه قارچ کش ارگانیک سفیدک پودری

    آفت [سفیدک پودری](https://www.aralshimi.com/powdery-mildew) یکی از شایع ترین بیماری های گیاهی است که به راحتی قابل تشخیص است. این آفت تقریباً همه انواع گیاهان شامل: غلات و علف ها، سبزیجات، گیاهان زینتی، علف های هرز، درختچه ها، درختان میوه، درختان سایه برگ و درختان جنگلی را تحت تأثیر قرار می دهد. ◊ معرفی قارچ کش سفیدک پودری: محلول های قارچ کش سفیدک پودری یا آفت کش سفیدک پودری برای درمان سفیدک پودری بسته به نوع گیاه، متفاوت بوده و به دو صورت شیمیایی و ارگانیک وجود دارند. محلول اگروسیب سطح بالا نه تنها باعث از بین رفتن انواع قارچ در آفت سفیدک پودری می شود، بلکه با رهاسازی اکسیژن اضافی موجب تنفس بیشتر گیاه و شادابی و تقویت آن می گردد. از این محلول می توان برای درمان سفیدک پودری حتی در شرایط حاد بیماری و در زمین های بزرگ، با اطمینان استفاده کرد.

    سم و کود گلستان
  • هورمون رنگ آوری محصولات مرکبات و سایر میوه ها

    هورمون رنگ آوری محصولات مرکبات و سایر میوه ها

    ✔️ به منطور به تاخیر انداختن پیری ، به حداقل رساندن پوسیدگی ، بهبود کیفیت ظاهری ، قابلیت عرضه به بازار و.... تیمار های مختلفی پس از برداشت و قبل از انبار داری بر روی میوه های مرکبات انجام میشود ....... هورمون اتفن این قابلیت ها را دارا میباشد. ✔️سبز زدایی مرکبات از جمله تیمارهایی هست که برای بهبود رنگ میوه های مرکبات انجام میشود.......... با اتفن کیفیت رنگ میوه ها را بالا ببرید ✔️این عملیات برای میوه هایی که بخش خوراکی (گوشتی) آنها رسیده ولی پوستشان همچنان سبز مانده ضرورت دارد ....... اتفن هورمون زود رس کردن انواع میوه ها از جمله مرکبات ✔️معمولی ترین شیوه برای انجام سبززدایی از پوست میوه های مرکبات استفاده از اتیلن مایع (اتفن ) میباشد. ........ اتفن هورمون سبززدایی رنگ پوست مرکبات ✔️ در این روش میوه را در محلول اتفن که با غلظت پایین در آب حل شده به مدت چند دقیقه غوطه ور کرده بعد خارج میکنند....... با اتفن میوه ها را زودتر روانه بازار کنید ✔️ استفاده ازین مایع در غلظتهای کم فقط پوست میوه را تحت تاثیر قرار داده و آسیبی به درون بر میوه نخواهد زد.

    سم و کود تهران