خطوط تولید خوراک آبزیان (غذای ماهی) ظرفیت 150kg تا 5Ton

با توجه به افزایش روز افزون مصرف ماهی در سبد کالای مردم پرورش دهندگان ماهی نیز با افزایش تولید روبرو هستند و برای پرورش ماهی نیاز به غذادهی و خوراک ماهی اکسترود شده روز به روز افزایش پیدا میکند . ایران از نظر تولید قزل آلای رنگین کمان در رتبه اول جهان قرار دارد اما میزان مصرف ماهی توسط ایرانیان بسیار کمتر از میانگین جهانی می باشد به صورتی که میانگین مصرف در جهان 24 کیلوگرم در سال ولی در ایران کمتر از 700 گرم می باشد. با توجه به این موضوع و لزوم افزایش تولید ماهی با ارائه دستگاه آلات کاملا استاندارد قادر به تولید خوراک دام با ظرفیت های مختلف و متغیر از 150 کیلوگرم در ساعت تا 5 تن در ساعت میتواند در این فیلد کاری چاره کار باشد . این خط تولید قادر به تولید خوراک ماهی و هر نوع غذای اکسترود شده اعم از شناور (Floating) و غرق شونده (Sinking)  با درصد پروتئین ها و چربی های گوناگون می باشد. این خط تولید بسیار سودآور بوده و برای فروش محصول آن با فرومالاسیون ارائه شده هیچ دغدغه ای نخواهید داشت. پروسه تولید آن به شرح ذیل می باشد:
مواد اولیه موجود اعم از پودر گوشت ، آرد گندم ، آرد سویا ، روغن سویا و... داخل میکسر کاملا مخلوط گشته و به داخل فیدراکسترودر و از آن به اکسترودر انتقال می یابد.
البته برای جواب دهی بهتر و افزایش کیفیت تولید توصیه میشود از دستگاه میکروپولورایزر پیش از میکسر برای مواد اولیه استفاده گردد سپس درون دستگاه اکسترودر با دما و فشار کافی پخت و اکسترود انجام گرفته و در سایزهای دلخواه به وسیله دستگاه کانوایر هوایی (Air convoyer) به داخل دستگاه خشک کن انتقال یافته و پس از خشک شدن در دستگاه خشک کن توسط کانوایر تسمه ای به دستگاه دراژه (Coating. Flavoring) منتقل گردیده و پس از آن توسط کانوایر تسمه ای به دستگاه سرد کن منتقل میگردد. بعد از این مرحله خوراک شما آماده بسته بندی می باشد. البته این پروسه تولید بسیار ساده بوده و برای ظرفیت های کمتر از یک تن می باشد. برای ظرفیت های بالاتر نیاز به دستگاه آلات بزرگتر و سیلو های مختلف می باشد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه آلات تماس گرفته شود.
 
""تمامی دستگاه آلات تمام استیل وفول اتوماتیک بوده ودارای موتور اینورتردار دلتا (ژاپن) می باشد وکار با آنها بسیار راحت است همچنین دارای یک سال گارانتی وهفت سال خدمات پس از فروش می باشد""
شماره تماس :  09390977167        
۲۰ تیر ۱۳۹۷


محصولات مشابه
  • خط تولید دیوار پوش پی وی سی

    خط تولید دیوار پوش پی وی سی

    خط تولید دیوار پوش پی وی سی 20 سانتی و خط تولید دیوارپوش 25 سانتی و خط تولید دیوارپوش پی وی سی 30 سانتیمتر صادراتی با دستگاه لمینیت آنلاین قیمت اکسترودر کونیکال 65 پی وی سی (اکسترودر دوماردون pvc) - جلو خطی پی وی سی با عرض موثر 30 سانتیمتر، کشنده و اره دیوارپوش pvc - دستگاه لمینت آنلاین و دستگاه هات استمپ آنلاین وخارج خط - میکسر سرد و گرم PVC در اندازه های 300/600 و 500/1000 - تامین و فروش انواع اکسترودرهای کونیکال نو و دست دوم چینی واردات قالب دیوارپوش و پنل پی وی سی دیوار پوش و تایل سقفی میکسر سرد و گرم چینی پی وی سی 300/600، 500/1000 برای اطلاعات بیشتر با قسمت فروش تماس حاصل فرمائید تلفن: 02122194521 09383720098 یعقوبی

    ماشین‌آلات البرز
  • اگزاست فن سانتریفیوژ پشت بامی

    اگزاست فن سانتریفیوژ پشت بامی

    اگزاست فن پشت بامی یا اگزاست فن سانتریفیوژ چیست؟ همانطور که میدانید مکش و تخلیه هوای آلوده، ذرات معلق هوا ، گرما و رطوبت زیادی ، اصلی ترین هدف از نصب اگزاست فن سانتریفیوژ یا هواکش سقفی مکنده می باشد. اگزاست فن مکنده از طریق مکیدن و تخلیه هوای نامطبوع محیطهای مختلف ، به کنترل و از بین بردن بوی نامطبوع و آلودگی های احتمالی کمک می کند. با توجه به ویروس کوید 19 و همگیر شدن بیماری ها اهمیت تهویه مطبوع دو چندان شده است یکی از مواردی که در کنار پروتکل های بهداشتی به آن اهمیت داده می شود تهویه مناسب هوا می باشد معمولا استفاده از اگزاست فن سانتریفیوژ یا هواکش صنعتی برای تخلیه و جابجایی هوا می تواند در تهویه هوا وجلوگیری از انتشار بیماری ها کمک نمایید. برای خرید اگزاست فن سانتریفوژ صنعتی یا یک هواکش خانگی می توانید به سایت آذین تهویه مراجعه نمایید یا با کارشناس فروش کارخانه تماس بگیرید. آدرس سایت : https://www.azintahvie.com/ شماره تماس : 09194201355

    ماشین‌آلات تهران
  • دستگاه های تولید ورق طرح شادولاین-09121007760

    دستگاه های تولید ورق طرح شادولاین-09121007760

    پارس رول فرم تولید کننده ی مدرن ترین ماشین الات تولید انواع ورق شیروانی ازجمله کرکره سینوسی ذوزنقه ـ طرح سفال ـ دامپا طولی ـ شادولاین ـ تایل طولی ـ تیزه و.... ورق های تولید شده با دستگاه های پارس رول فرم دارای بالاترین کیفیت و مقاومت میباشد.

    ماشین‌آلات قزوین
  • دستگاه کیسه پرکن انواع مواد پودری و گرانولی

    دستگاه کیسه پرکن انواع مواد پودری و گرانولی

    انواع دستگاههای بسته بندی و کیسه پرکن اتوماتیک . مخصوص هر نوع مواد پودری ، گرانولی و میکرونیزه. از جمله آرد ، خوراک دام طیور و آّبزیان ، قند و شکر ، انواع کود ، انواع مکمل ها و ویتامین ها، مواد شیمیایی و دارویی ، چای ، حبوبات و ... دقت 50± گرم بر هرکیسه ، با ظرفیتهای کیسه گیری متفاوت و انواع دستگاههای (پرکن جامبو بگ ) با دقت 1± کیلوگرم بر هر تن. بیش از 1700 دستگاه فعال در سراسر کشور. ظرفیت کیسه گیری :از 100 الی 2000 کیسه در ساعت . شاسی و بدنه : رنگ الکترواستاتیک کوره ای ضدخورندگی و خرابی ازجنس آهن باآلیاژ ST37 با مسیر عبور مواد استینلس استیل بنا به درخواست مشتری . دارای شمارنده تعدادکیسه ها ی پر شده وهمچنین قابلیت تنظیم وزن دلخواه برای پرکردن کیسه ها . با طراحی کاملاً ایمن جهت جلوگیری از آسیب دیدگی دست اپراتور . تجهیزات پنوماتیک شامل شیرهای کنترل و جک های (با برند فستو ) مجهز به سیستم PLC و نمایشگر تمام لمسی صنعتی ، با منوی فارسی ( جهت سهولت کارکرد با دستگاه ) به همراه کالیبراسیون نرم افزاری . دارای سیستم عیب یاب داخلی . دارای 14 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش .

    ماشین‌آلات تهران