ابین دوش حمام راهی برای استفاده بهینه از فضای کوچک حمام های کوچک

کابین دوش حمام راهی برای استفاده بهینه از فضای کوچک حمام های کوچک
۳۰شهریور, ۱۳۹۶/
کابین دوش حمام
کابین دوش حمام راهی برای استفاده بهینه از فضای کوچک حمام های کوچک اپارتمان های امروزی است .
حمام کوچک شاید یکی از آزاردهنده ترین مسائل در هر خانه باشد، می توانید با چند راهکار ساده از وضعیت فعلی بهترین استفاده را ببرید.
تعویض توالت فرنگی های قدیمی
توالت های قدیمی، معمولا بزرگ و غیر کاربردی هستند. با تعویض توالت قدیمی با نوع جدید آن هم می توانید فضای کمتری به آن اختصاص دهید و هم در مصرف آب صرفه جویی کنید.
 
رنگ آمیزی
در فضاهای کوچک، به جای بازی با الگو ها، با بافت ها کلنجار بروید. این کار نور فضا را نگرفته و به بزرگ شدن فضا کمک می کند. در حمام های بزرگ، می توان یک دیوار با رنگ تیره و متضاد با دیوارهای روشن دیگر داشت،
اما در حمام های کوچک باید روشنایی نور را با استفاده از  رنگ های روشن تامین کرد. یک ترفند بسیار مفید برای طراحی حمام های کوچک، پوشاندن دیوار پشت روشویی باآیینه ای سرتاسری است یا می توان از کاشی ها یا صفحه های براق که نور را در فضا انعکاس می دهند استفاده کرد.
 
 استفاده از دوش های کارآمد
کابین هایی با درهای کشویی و شیشه ای بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک هستند. می توانید از کابین های دوش زاویه دار که در کنج قرار می گیرند نیز استفاده کنید.
 
اتنخاب شیرآب های کوچک تر
جهت افزایش فضا، می توانید شیر های آب قدیمی را با مدل های کوچک تر تعویض کنید. این شیر ها علاوه بر اشغال فضای صرفه جویی در مصرف آب را هم به همراه دارند.
 
کوچک کردن وسایل غیر کاربردی
با نصب روشویی هایی با پایه های فرو رفته یا کنسولی،
می توانید به خلق فضا در حمام کوچک خود کمک کنید.
این روشویی ها با پایه های باریک و بلند خود می توانند باعث گسترش فضا شوند.
شما می توانید برای ایجاد فضای ذخیره سازی از روشویی هایی استفاده کنید
که که در زیر آنها قفسه یا کابینت تعبیه شده است.
 
کار با ارتفاعات مناسب
کابین روشویی را در ارتفاع مناسب نصب کنید تا از خم شدن های اضافی جلوگیری کنید.
به جای استفاده از آیینه ها و قفسه های بزرگ، شاید بهتر باشد از قفسه ها و تاقچه های تعبیه شده در داخل دیوار استفاده شود.
استفاده از کنج ها برای ذخیره سازی
در کنج ها قفسه تعبیه کنید. در حمام های کوچک بایدحتی الممکن از همه فضای موجود استفاده کرد؛
کنج ها به صورت بالفعل فضاهایی بی استفاده در حمام هستند که با طراحی منحصر به فرد می توان آن را به فضایی مفید تبدیل کرد.
 
حوله گرم کن در حمام
نصب یک حوله گرم کن باریک و بلند در نه تنها می تواند حوله های شما را گرم و خشک نگه دارد بلکه به گرمایش فضایی شما نیز کمک شایانی می کند.
 
قفسه بندی
در حمام کوچک خود بهتر است به جای استفاده از قفسه های زمینی که فضای زیادی را اشغال می کنند،
از کابینت های دیواری بلند استفاده کنید.
 
دیوار پوش حمام 
نصب کاشی های مستطیلی بزرگ به صورت افقی باعث عریض تر به نظر رسیدن فضا می شود.
جانمایی عمودی آنها، حس فضایی با سقف بلند را القا می کند.
 
۱۹ آذر ۱۳۹۶


محصولات مشابه
  • کاسه روشویی سنگی

    کاسه روشویی سنگی

    کاسه روشویی سنگی از جدیدترین و جذاب ترین تجهیزات قابل نصب در سرویس بهداشتی و حمام می باشد که به صورت توکار و روکار اجرا می گردند. این نوع روشویی سنگی لاکچری تنوع بسیار بالایی از نظر طرح و رنگ داشته و متناسب با دکوراسیون داخلی می توانید کاسه روشویی سفید و مشکی و سایر رنگ ها در طرح های مدرن و کلاسیک را خریداری کنید. تجربه خرید فوق العاده را برایتان به ارمغان می آورد. قیمت کاسه روشویی سنگی قیمت کاسه روشویی سنگی بر اساس نوع سنگ به کار رفته در آنها و طرح و مدل و اندازه و ابعاد روشویی تعیین می گردد. علاوه بر جنس سنگ، وزن آن و همچنین توکار یا روکار بودن کاسه نیز بر قیمت ها تاثیرگذار است. برای استعلام قیمت کاسه روشویی سنگی می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید. خرید کاسه روشویی سنگی تنوع بالا، قیمت مناسب و ارزان، کیفیت و ماندگاری تضمین شده را می توانید با خرید کاسه روشویی سنگی با ما تجربه کنید. در مجموعه باقرزاده انواع کاسه روشویی سفید، کاسه روشویی سنگی مشکی و سایر رنگ ها را با بهترین سنگ های مقاوم فراهم نموده و با قیمت مناسب به صورت عمده و جزئی به سراسر ایران ارسال می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید کاسه روشویی سنگی می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید. انواع کاسه روشویی سنگی اگر بدنبال سرویس بهداشتی و حمام شیک، لوکس و مدرن و جذاب هستید، شک نکنید که کاسه روشویی سنگی یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. با خرید کاسه روشویی سنگی می توانید بخشی از طبیعت را به منزل یا محیط کار وارد کنید و از آرامش آن بهره مند شوید. کاسه های روشویی سنگی از سنگ های بسیار مقاوم در برابر ضربه و نوسانات دمایی با تنوع بالا در طرح و رنگ تولید شده و اغلب آنها گرد یا مستطیلی هستند. انواع کاسه روشویی سنگی بسیار زیاد بوده کاسه روشویی روکار کاسه روشویی سنگی روکار یا کاسه روشویی رو سنگی از جذاب ترین مدل های مدرن می باشد که بدون پایه ارائه میشود. این روشویی ها جزو جدیدترین کاسه روشویی سنگی محسوب شده و انتخابی لاکچری و لوکس خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.. لطفا جهت مشاهده تصاویر، قیمت و سفارش به واتساپ مجموعه پیام ارسال کنید.

    تأسیسات البرز
  • قیمت شیرآلات اهرمی ارزان با 5 سال ضمانت

    قیمت شیرآلات اهرمی ارزان با 5 سال ضمانت

    فروش انواع شیرالات ارزان با کیفیت در رنگ های کروم، سفید، سفید طلایی، طلایی و مشکی طلایی و مدل های گوناگون استاندارد با 5 سال ضمانت تعویض برای مشاهده نمونه های گوناگون شیرآلات ارزان بر روی لینک زیر کلیک کنید: [شیرآلات استاندارد قیمت مناسب](https://kalasazeh.com/product_brand/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/)

    تأسیسات تهران
  • رنده تیغه ای سیپورکس

    رنده تیغه ای سیپورکس

    مشخصات رنده تیغه ای سیپورکس: پس از دیوار چینی با بلوک سبک AAC سیپورکس در صورت نیاز به وسیله رنده صاف وارداتی سیپورکس می توان سطح کار را هموارتر نمود. رنده تیغه ای مشتمل بر دسته، بدنه و تیغه آلومینیومی به صورت ارگونومیک ساخته شده است. از این رنده می توان در مراحل مختلف دیوارچینی استفاده نمود. از جمله در پایان کار و پس از انجام کامل بندکشی، چسب اضافی، ناترازی اجرای بلوک ها و ... جنس بدنه آلومینیومی و اتصالات رنده تیغه ای سبب کاهش استهلاک رنده و استفاده طولانی مدت از آن می گردد. روش کار با این رنده ارگونومیک تیغه ای بسیار ساده می باشد. در پایان کار رنده را در سطح دیوار به صورت دورانی حرکت می دهیم و در انتها با مقداری رطوبت به سطح دیوار گرد و غبار حاصله را از بین برده و دیوار آماده گچ کاری، سیمان کاری یا کاشی و سنگ کاری می شود. https://siporex.ir/product/siporex-flat-grater/

    تأسیسات تهران
  • کف شورهای مدرن

    کف شورهای مدرن

    انواع کفشور با توجه به کاربردهایی که دارند متناسب برای هر مکانی می باشد. مثلا از انواع کف شور خطی برای استخرها، آشپزخانه های صنعتی و بزرگ و حیاط ها استفاده می شود. کفشور نوعی وسیله است که در کف زمین و در مکان هایی که احتمال شستن آنها می رود قرار میگیرد و آب روی زمین را به داخل چاه ساختمان هدایت میکند. انواع کفشور ها بسیار متنوع هستند. امروزه انواع کفشور های متنوع و مختلفی در بازار موجودند، ولی اولین کفشورها از نوع پلاستیکی یا فلزی بودند که هنوز در بعضی منازل قدیمی به چشم می‌خورند و ظاهرا از جنس چدن هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و جدی شدن بحث دکوراسیون منزل، کف شورها به غیر از وظیفه اصلیشان وظیفه زیبایی محیط را هم به‌عهده دارند. بنابراین برای اینکه کفشور مناسبی برای منزل انتخاب کنیم باید بدانیم که کفشور چیست و چه انواعی دارد. یکی از انواع کفشورها که در بحث زیبایی دکوراسیون حرف اول را می زند، کفشور سرامیک خور می باشد. انواع کفشور را با توجه به صورت و شکل ظاهری دسته بندی می کنند که در هر دسته کلی طرح و نقش متفاوت برای همه سیلقه ها وجود دارد که عبارتند از: کفشور های مربعی کفشورهای خطی که هر کدام از این کفشورها خود به دو نوع ساده و سرامیک خور تقسیم میشوند. کفشور مربعی یکی از انواع کفشور ها کفشور مربعی است که در کف منازل و آشپزخانه ها کاربرد دارد. اغلب افراد از نوع ساده آن استفاده می‌کنند، اما انواع دیگری هم از این کفشور مثل سرامیکی، استیل، پلاستیکی و… نیز وجود دارند. کفشور استیل ضد خش و کفشور برنجی در میان انواع کفشور مربعی از قیمت بیشتر و مقاومت بالاتری برخوردار هستند. کفشورهای مربعی سرامیکی با توجه به نوع و مدل سرامیک ها از 10 سانت تا 20 سانت هم پیدا می‌شوند. کفشور خطی کفشورهای خطی با توجه به انواع کفشور های دیگر مدرن تر هستند و اول مدل فلزی آنها به بازار آمد، این مدل بیشتر در کنار استخرها، حیاط ها و در بعضی حمام های لوکس به کار برده می‌شوند. امروزه بعضی از این کفشورها به جای توری های مشبک روی آنها سرامیک نصب می شود و با محیط کف سالن یا حیاط و یا استخر کاملا هماهنگ می‌شوند و اصطلاحا به آن کفشور خطی مخفی می گویند. این کفشورها در میان انواع کفشور و در مقایسه با دیگر کفشور ها بسیار زیبا هستند، همچنین با مقایسه با نوع مربعی خود مقدار بیشتری از آب را به داخل چاه هدایت می کنند. انواع کفشور استیل کفشور استیل همانطور که گفته شد در میان انواع کف شور از گرانترین و مرغوب ترین آن می باشد که ماندگاری بیشتری نسبت به سایر کفشورها دارد. معمولا کفشورهای مربعی برای آشپزخانه و حمام را از استیل درست می کنند. کفشور استیل که همان کف شور فلزی می باشد دارای انواع مختلفی همچون چدنی و برنجی است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.. لطفا جهت مشاهده تصاویر، قیمت و سفارش به واتساپ مجموعه پیام ارسال کنید.

    تأسیسات البرز