آشنایی با انواع یونیت هیتر، قیمت خرید و نحوه کار

آشنایی با یونیت هیتر آبگرم و بخار :
دستگاه یونیت هیتر ( Unit heater )  یک وسیله گرمایشی قوی  و عالی می باشد که برای گرم کردن سریع و کم هزینه در سوله های بزرگ و سالن های مختلف قابل استفاده است.این دستکاه مجهز به کویل حرارتی از نوع بخار  یا آب گرم و یک فن دمنده اکسیال برای جریان هوا و انتقال دمای گرم به محیط در حجم و ابعاد مختلف می باشد. در سایر زبان ها این تجهیزات گرمایشی با عناوین دیگری از قبیل یونیت هوای گرم صنعتی، فن کویل، بخاری واحد دیواری، بخاری آب گرم فن دار و ... شناخته می شوند.
خروجی حرارت یونیت هیتر گروه صنعتی آذین تهویه از 45هزار بی تی یو تا 450هزار بی تی یو متغییر می باشد. یونیت هیتر به لحاظ منبع گرمایشی در دو نوع یونیت هیتر آب گرم و یونیت هیتر بخار توسط مهندسین ما طراحی و تولید می گردد.
 یونیت هیتر آبگرم شرکت آذین تهویه معمولاً برای LTHW (هیتر آب گرم با دمای پایین یا آب گرم با دمای متوسط ​​- MTHW - تا دمای 150 درجه سانتیگراد) عرضه می شوند و یک بخاری صنعتی هوای اجباری برای گرمایش فضا های بزرگ  با راندمان بالا هستند که مجهز به یک فن محوری قدرتمند می باشند.
دسته بندی انواع مختلف یونیت هیتر: این دستگاه را می توان از نقطه نظر های مختلفی دسته بندی کرد که در زیر به چند مورد اشاره می شود.
انواع یونیت هیتر به لحاظ موقعیت نصب:
یونیت هیترها می توانند هوا را به صورت افقی (دیواری) یا عمودی (سقفی) برای گرمایش فضا در مکان مورد نظر تخلیه کنند. یونیت هیتر بعنوان یک بخاری صنعتی فن دار با کویل حاوی آب گرم دارای یک فن محوری قدرتمند است و برای بسیاری از کاربردهای سیستم های گرمایش دمای پایین تجاری و صنعتی مناسب است.
پس یونیت هیتر ها بر همین اساس به دو دسته تقسیم می شوند
1-یونیت هیتر دیواری
2-یونیت هیتر سقفی
دسته بندی بر اساس سیال گرم کننده کویل:
1-یونیت هیتر آبگرم
2-یونیت هیتر بخار

کاربرد یونیت هیتر چیست؟
مجموعه مهندسی آذین تهویه مدل های گسترده ای از سیستم های گرمایشی اعم از انواع یونیت هیتر، کوره هوای گرم صنعتی و فن کویل را تولید و به بازارعرضه می کند. یونیت هیتر یک راه حل ایده آل و مقرون به صرفه برای گرمایش انبارها، کارگاه های صنعتی-تجاری بزرگ، کارخانه ها، سالن های ورزشی، اتاق های رختکن و بسیاری از کاربردهای دیگر ارائه می دهد.
نحوه عملکرد یونیت هیتر:
آب گرم یا بخار دیگ موتورخانه از طریق شبکه پایپینگ به کویل گرمایش (رادیاتور) دستگاه منتقل می شود وبه جریان می افتد، در قسمت پشت هیتر یک فن محوری قدرتمند هوا را از روی کویل رادیاتور هدایت می کند (به همین دلیل است که این تجهیزات گاهی اوقات به عنوان یونیت گرمایش هوای اجباری نامیده می شوند)، هوا از روی مبدل های حرارتی عبور می کند. مبدل حرارتی گرما را از آب گرم یا بخار که تغذیه کننده یونیت هیتر است جذب می کند و نتیجتا دمای هوای خروجی را افزایش می دهد. آب خنک از مبدل حرارتی درون یونیت هیتر صنعتی خارج می شود و برای گرم شدن مجدد به دیگ بخار پمپ می شود و فرآیند دوباره شروع می شود.
اجزای یونیت هیتر به شرح ذیر می باشد :
یونیت هیتر بخار و ابگرم از قسمتهای مختلفی تشکیل شده اند که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.
1-بدنه هیترکه از ورق گالوانیزه گرم با ضخامت یک یا دو میلیمتر تهیه می شود و بعد از برشکاری لیزر و خمکاری با دستگاه های اتومات از طریق اتصالات جوش و پیچ و مهره مونتاژ می شود. در انتها نیز کل بدنه و دمپرها با رنگ الکترواستاتیک پودری پوشانده می شود.
2- هواکش اکسیال و الکترو موتور یونیت هیتر : فن دمنده هوا از نوع پروانه محوری یا همان هواکش آکسیال با تیغه های فلزی که قابلیت گردش 1500و 950 دور در دقیقه را دارد. فن هوارسان یونیت هیتر بصورت 5 یا 7 پره می باشد که بر اساس سایز دستگاه انتخاب می شود و با توجه به محل کاربری می توان ظرفیت هوادهی را انتخاب نمود. فن های مورد استفاده در یونیت هیتر بخار از نوع دایرکت درایو می باشند. نصب  و تعویض این نوع پروانه ها بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق چند پیچ به راحتی آن را باز نمایید. فن های مورد استفاده در یونیت هیتر آذین تهویه قابلیت اتصال به دیمر و اینورتر کنترل دور را دارند. همچنین شما می توانید از فن های سه فاز یا تک فاز استفاده نمایید.
3-یکی از قسمتهای مهم در انواع تجهیزات گرمایشی کویل گرمایی یا رادیاتور یونیت هیتر می باشد. جنس مورد استفاده برای ساخت کویل از لوله های مسی، لوله مانیسمان یا استیل می باشد. هر کدام از این نوع کویل ها با توجه به نوع سیال گرم و فشار کاری انتخاب می شوند. معمولا برای یونیت هیتر آبگرم از لوله مسی 8/5 و 8/3 اینچ با تراکم فین 10 استفاده میشود و برای یونیت هیتر بخار به علت فشار بالا از لوله های فولادی بدون درز یا مانسمان رده 40 با فین اسپیرال استفاده می شود.
تراکم فین و جنس فین ها تاثیر مستقیم در راندمان یونیت هیتر خواهد داشت و باید حداقل تراکم 8 و حداکثر تراکم14 فین در اینچ بر روی کویل انجام شود.
4-قسمت خروجی هوای گرم در یونیت هیر که به دمپر خروجی نیز معروف است. این قسمت در جلوی دستگاه و در زاویه دید کاربر می باشد. دمپرهای یونیت هیتر اتومات هستند و در زمان روشن شدن فن هواکش  باز می شوند و در زمان خاموش بودن فن بسته می باشند. این مسئله کمک می کند که در زمان خاموشی دستگاه فین های کویل کثیف نشوند. در ضمن دمپر خروجی هیتر باعث هدایت هوا به منطقه مورد نظر می شود. جنس دمپرها نیز از ورق فولادی یا آلومینیم با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد.
5-اتصالات و کلکتور ها از نوع لوله های بدون درز آهنی و سردنده که برای ورود خروج سیال گرم به درون کویل حرارتی تعبیه می شوند و در سایزهای 1 تا 2 اینج می باشند.
6-لوازم جانبی دستگاه شامل ساپورت دیواری، قلاب سقفی، دیمرو ... که جزو آپشن های دستگاه بوده و بصورت سفارشی قابل تهیه می باشد.
یونیت هیتر ها در سه محدوده دمایی و ظرفیتی تولید می گردد:
یونیت هیتر پلی پروپیلن ( یونیت هیترEPP):
یونیت هیتر پلی پروپیلن LEO  دارای مزایای بیشماری از قبیل مقاومت در برابر ضربه چندگانه، نسبت استحکام به وزن فوق العاده بالا، مقاومت عالی در برابر آب و مواد شیمیایی، و مهمتر از همه قابلیت 100 درصدی بازیافت مواد EPP 100  می باشد.
یونیت هیتر سری LEO در هشت پیکربندی مختلف با سه اندازه بدنه مختلف، با طیف وسیعی از ظرفیت گرمایشی از 0.7 کیلووات تا 121 کیلووات بسته به دماهای جریان و برگشت و دمای هوای ورودی موجود هستند. گاهی اوقات از این یونیت هیترها به عنوان  یونیت هیتر LPHW یاد می شود.این نوع از یونیت هیترها تا حد زیادی بهترین قابلیت کنترل را در بین تمام هیترهای ما دارند و مجهز به کنترل‌های اصلی تا کنترل‌کننده T-Box با قابلیت کنترل 31 واحد می باشد که کاملاً با BMS  موجود در سیستم های HVAC بزرگتر سازگار است.
مزایای یونیت هیتر در کاربری های گرمایش صنعتی و تجاری:
  • قابلیت اطمینان بالا، زیرا تنها قسمت متحرک مجموعه فن محوری قدرتمند و موتور است و اگر موتور از کار بیفتد، تعویض آن بسیار ساده است.
  • گرمای خروجی فاقد آلودگی و بدون بو، و بدون هیچ گونه محصول جانبی حاصل از احتراق
  • راندمان بالا: پره های آلومینیومی خروجی حرارت بالا را از این محدوده وسیع تضمین می کند
  • اجزاء سبک و فشرده برای نصب ساده و آسان
  • قابلیت تولید یونیت هیتر در در ابعاد و اندازه های مختلف متناسب با نیازهای گرمایش فضای شما. هنگامی که به درستی انتخاب می شود، لازم نیست در مورد اندازه کوچک یا بیش از حد بزرگ یونیت خود نگران باشید
  • سرعت فن در همه مدل ها قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد با فن محوری قدرتمند ما جریان هوای عالی داشته باشید.
  • دوام بالا: از آنجایی که تمام محفظه های یونیت هیتر ما از نظر مقاومت در برابر خوردگی اپوکسی شده و با رنگ خاکستری پردازش شده است.
  • حالت تابستانی - فن ها می توانند به گردش هوا در دوره تابستان کمک کنند
  • یونیت هیتر چند مرحله ایی را می توان به طور استراتژیک برای منطقه بندی مناطق منحصر به فرد در ساختمان قرار داد و حداکثر کنترل و کارایی گرمایش را به شما می دهد.
  • نیازی به لوله کشی تحت فشار بالا نیست.
جزئیات فنی یونیت هیتر آب گرم:
در مرحله اول باید بگوییم که  محدوده یونیت هیتر تجاری آبگرم دارای محدوده خروجی از 7.3 کیلو وات تا 66.8 کیلو وات بسته به دمای دبی و برگشت آب و همچنین دمای هوای ورودی به این بخاری های فضای آب به هوا می باشد. آنها یک مبدل حرارتی آب دارند که گاهی اوقات به آن کویل گرمایشی گفته می شود که از لوله مسی با پره های آلومینیومی( فین) ساخته شده است. حداکثر دمای کاری برای این محدوده از هیترهای واحد تجاری 95 درجه سانتیگراد با حداکثر فشار کاری 16 بار در سیستم گرمایش مرطوب است.
یونیت هیتر صنعتی VEX:
این دسته از یونیت های تامین گرمایش برای کاربری های صنعتی ایده آل می باشد که محدوده خروجی حرارت  بین 9 کیلو وات تا 115کیلو وات است که باز هم بسته به دبی آب و دمای برگشت و همچنین دمای هوای ورودی به این بخاری های فضای صنعتی تغذیه شده با آب دارد.
یونیت هیتر عمودی (سقفی) FHVEX:
این نوع از یونیت هیترها نیز برای گرمایش فضاهای بزرگ با ظرفیت دمایی بالا مورد استفاده قرار می گیرد.
دو گزینه برای پرتاپ هوای گرم و تخلیه گرما به محیط توسط یونیت هیتر سقفی وجود دارد: رو به پایین (سقف نصب شده) یا افقی که تمام نیازهای احتمالی گرمایش فضا را برآورده می کنند. تخلیه رو به پایین با نصب عمودی یونیت از سقف برای مناطق پیچیده ای که موانع ممکن است مانع جریان هوا از یک واحد افقی شوند، مناسب است. با این حال، واحدهای تخلیه افقی، با دمپرهای هوای قابل تنظیم، در جایی ایده آل هستند که گرمایش جهت دار (به عنوان مثال در طول خطوط تولید) مورد نیاز است. این یونیت هیترها ساختار جمع و جور دارند و به راحتی در هرمکانی قابل نصب هستند. اگر قصد دارید از یونیت هیتر سقفی بصورت آویزان استفاده کنید، می توان آنها را به یکی از دو دیفیوزر شکاف مجهز کرد که هوای گرم را از طریق یک مجموعه سر توزیع هوای چهار طرفه از بخاری خارج می کند
 یونیت هیتر صنعتی برای گرمایش انبارها، مراکز توزیع، نمایشگاه‌ها، رختکن، سالن‌های ورزشی و گاراژ خودرو طراحی شده است و با سیستم‌های گرمایش جدید، سیستم‌های گرمایش پمپ‌های حرارتی یا سایر گرمایش مرطوب سنتی سازگار هستند. کلاس حفاظتی موتور یونیت هیتر  IP54و عایق حرارتی کلاس F می باشد.
هوای گرم یونیت هیتر با چرخش 100% استفاده می شود، به این صورت که هوای ناحیه ای که گرم می شود به طور مداوم روی کویل یونیت کشیده می شود و به داخل منطقه خارج پرتاب می شود. ما توانایی نصب بکس میکسر بر روی یونیت هیتر را داریم که باعث می شود هوای تازه به هیتر اضافه شود و در نتیجه مخلوطی از هوای تازه و چرخشی وارد گرمایش فضا شود.
مزایای نصب باکس میکسر هوا بر روی یونیت هیتر:
هنگامی که از جعبه میکسر همراه با یک دمپر موتوری یا دستی استفاده می شود، جریان هوا از طریق یونیت هیتر می تواند روی 100٪ هوای چرخشی تا 100٪ هوای تازه یا هر جایی بین این مقادیر تنظیم شود. جعبه میکسر معمولاً از طریق یک گریل به هوای تازه خارجی متصل می شود که می تواند به دیوار نصب شود که رایج ترین روش راه اندازی  یونیت است. همچنین می توانید گریل را در سقف یا حتی زیر یونیت نصب کنید. توجه به این نکته ضروری است که هنگام استفاده از هوای تازه در خارج از ساختمان، این یونیت ها باید یا دارای سیستم کنترل دارای سیستم ضد یخ زدگی باشند و یا آب سیستم گرمایشی با ضد یخ دوز شده باشد تا از یخ زدگی آب در داخل ساختمان جلوگیری شود.
نصب فیلتر بر روی یونیت هیتر:
در محیط های آلوده بر روی یونیت هیتر فیلتر نصب می گردد تا از ورود ذرات گرد و غبار و هوای آلوده به محیط مورد نظر جلوگیری نمود.
قیمت یونیت هیتر :
پارامترهای موثر در قیمت یونیت هیتر آب گرم یا بخار شامل چند مورد زیز می شود.
نوع یونیت هیتر ( دیواری یا سقفی)
نوع کویل ( مسی یا مانیسمان)
ابعاد و اندازه
ظرفیت یونیت هیتر
ضخامت بدنه و برند فن هوارسان
میزان گارانتی و خدمات پس از فروش

 
۱۱ بهمن ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • کاسه روشویی سنگی

    کاسه روشویی سنگی

    کاسه روشویی سنگی از جدیدترین و جذاب ترین تجهیزات قابل نصب در سرویس بهداشتی و حمام می باشد که به صورت توکار و روکار اجرا می گردند. این نوع روشویی سنگی لاکچری تنوع بسیار بالایی از نظر طرح و رنگ داشته و متناسب با دکوراسیون داخلی می توانید کاسه روشویی سفید و مشکی و سایر رنگ ها در طرح های مدرن و کلاسیک را خریداری کنید. تجربه خرید فوق العاده را برایتان به ارمغان می آورد. قیمت کاسه روشویی سنگی قیمت کاسه روشویی سنگی بر اساس نوع سنگ به کار رفته در آنها و طرح و مدل و اندازه و ابعاد روشویی تعیین می گردد. علاوه بر جنس سنگ، وزن آن و همچنین توکار یا روکار بودن کاسه نیز بر قیمت ها تاثیرگذار است. برای استعلام قیمت کاسه روشویی سنگی می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید. خرید کاسه روشویی سنگی تنوع بالا، قیمت مناسب و ارزان، کیفیت و ماندگاری تضمین شده را می توانید با خرید کاسه روشویی سنگی با ما تجربه کنید. در مجموعه باقرزاده انواع کاسه روشویی سفید، کاسه روشویی سنگی مشکی و سایر رنگ ها را با بهترین سنگ های مقاوم فراهم نموده و با قیمت مناسب به صورت عمده و جزئی به سراسر ایران ارسال می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید کاسه روشویی سنگی می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید. انواع کاسه روشویی سنگی اگر بدنبال سرویس بهداشتی و حمام شیک، لوکس و مدرن و جذاب هستید، شک نکنید که کاسه روشویی سنگی یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. با خرید کاسه روشویی سنگی می توانید بخشی از طبیعت را به منزل یا محیط کار وارد کنید و از آرامش آن بهره مند شوید. کاسه های روشویی سنگی از سنگ های بسیار مقاوم در برابر ضربه و نوسانات دمایی با تنوع بالا در طرح و رنگ تولید شده و اغلب آنها گرد یا مستطیلی هستند. انواع کاسه روشویی سنگی بسیار زیاد بوده کاسه روشویی روکار کاسه روشویی سنگی روکار یا کاسه روشویی رو سنگی از جذاب ترین مدل های مدرن می باشد که بدون پایه ارائه میشود. این روشویی ها جزو جدیدترین کاسه روشویی سنگی محسوب شده و انتخابی لاکچری و لوکس خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.. لطفا جهت مشاهده تصاویر، قیمت و سفارش به واتساپ مجموعه پیام ارسال کنید.

    تأسیسات البرز
  • رنده تیغه ای سیپورکس

    رنده تیغه ای سیپورکس

    مشخصات رنده تیغه ای سیپورکس: پس از دیوار چینی با بلوک سبک AAC سیپورکس در صورت نیاز به وسیله رنده صاف وارداتی سیپورکس می توان سطح کار را هموارتر نمود. رنده تیغه ای مشتمل بر دسته، بدنه و تیغه آلومینیومی به صورت ارگونومیک ساخته شده است. از این رنده می توان در مراحل مختلف دیوارچینی استفاده نمود. از جمله در پایان کار و پس از انجام کامل بندکشی، چسب اضافی، ناترازی اجرای بلوک ها و ... جنس بدنه آلومینیومی و اتصالات رنده تیغه ای سبب کاهش استهلاک رنده و استفاده طولانی مدت از آن می گردد. روش کار با این رنده ارگونومیک تیغه ای بسیار ساده می باشد. در پایان کار رنده را در سطح دیوار به صورت دورانی حرکت می دهیم و در انتها با مقداری رطوبت به سطح دیوار گرد و غبار حاصله را از بین برده و دیوار آماده گچ کاری، سیمان کاری یا کاشی و سنگ کاری می شود. https://siporex.ir/product/siporex-flat-grater/

    تأسیسات تهران
  • لوله پلی اتیلن

    لوله پلی اتیلن

    روتنگران بزرگترین تولید کننده دستگاههای جوش پلی اتیلن -لوله واتصالات پلی اتیلن -لوله کاروگیت واسپیرال دستگاه جوش لوله های پلی اتیلن آبرسانی دستگاه هیدرولیک زاویه زن پلی اتیلن سایز 315-90 دستگاه هیدرولیک جوش پلی اتیلن سایز1200-710 دستگاه هیدرولیک جوش پلی اتیلن سایز630-315 دستگاه هیدرولیک جوش پلی اتیلن سایز500-250 دستگاه هیدرولیک جوش پلی اتیلن سایز400-200 دستگاه هیدرولیک جوش پلی اتیلن سایز315-90 دستگاه هیدرولیک جوش پلی اتیلن سایز 250-90 دستگاه هیدرولیک جوش پلی اتیلن سایز 200-63 دستگاه نیمه هیدرولیک گازی 250 دستگاه نیمه هیدرولیک برقی 250 لوله های پلی اتیلن تک جداره گاز و آبیاری تحت فشار تا قطر 450 میلی متر انواع لوله های دوجداره ، آبیاری و زهکشی ، انتقال آب و انتقال فاضلاب و آبگیر دریا تا 2400 میلی متر تولید کننده انواع سپتیک دوجداره پلی اتیلن تا حجم 50 متر مکعب تولید کننده مخازن دوجداره پلی اتیلن تا حجم 50 متر مکعب انواع منهول های دوجداره پلی اتیلن پل های دوجداره پلی اتیلنی از 500 تا 2400 باتوجه به اینکه لوله های پلی اتیلن در شاخه های 6و12متری تولید می شوند وهزینه نصب اتصالات پیچی واورنگی بالا می باشد.دستگاه های جوش پلی اتیلن بمنظور سرعت در کار وبالابری کیفیت نصب لوله واتصالات طراحی وساخته شده است .دستگاهای جوش پلی اتیلن براساس استاندارد DVS2201و ISO12176-1تولید می شوند .دستگاه های جوش پلی اتیلن بعد ازاینکه مراحل تولید راگذرانده موردتست ، آزمایش وکالیبره قرارمی گرند وجهت ارسال به پروژه های عمرانی مورد بهربرداری قرار می گیرند . دستگاه های جوش پلی اتیلن درسه دسته تولید می شوند . 1-دستگاه جوش بات فیوژن (جوش لب به لب) 2-جوش الکتروفیوژن 3-اکسترودرها لوله پلی اتیلن روتنگران روند روبه رشد مواد پلاستیکی منجمله پلی اتیلن باعث شده که لوله های پلی اتیلن جایگاه مناسبی درپروژه های عمرانی داشته باشند.باتوجه به پیشرفتهای این صنعت امکان تولید دراقطاروفشارهای کاری مختلف فراهم شده است .لوله پلی اتیلن این امکان را به پیمانکاران وکارفرمایان داده که پروژه های خود را عملی تر ، کم هزینه تر ، سریع تر ومطمئن تر اجرا نمایند . در کشور ایران با توجه به داشتن شرایط جوی وموقعیت های اقلیمی کاربردپلی اتیلن دراجرای پروژه های آبیاری تحت فشار-انتقال آب انتقال فاضلاب (شبکه خانگی وصنعتی ) شبکه گاز حائز اهمیت می باشد لوله پلی اتیلن براساس استاندارد DIN8076,8078تولید می شوند موارد کاربرد لوله های پلی اتیلن 1- انتقال فاضلاب شهری –صنعتی 2- انتقال گاز رسانی 3- انتقال شبکه آبرسانی 4- انتقال هوا 5- انتقال مایعات نفتی وصنعتی 6- انتقال آب های زه کشی ازعمده ترین ویژگیهای لوله های پلی اتیلن عبارتند از ......... پایین بودن وزن: کم حجم وپایین بودن وزن لوله های پلی اتیلن نسبت به لوله مشابه امکان سهولت در حمل و بارگیری – سهولت در نصب – و سهولت در جا به جایی را فراهم نموده است. مقاومت در برابر اسیدها وبازها: لوله های پلی اتیلن نسبت به لوله های آهنی و فلزی دارای مقاومت بالاتری بوده و دربرابر یکسری از اسیدها و بازها ازخود مقاومت نشان می دهند. مقاومت دربرابر ضربه: لوله های پلی اتیلن به دلیل داشتن استحکام بالا در برابر فشارهای نیوتنی وبارهای داخلی مقاومت بالایی را دارند. تلفن تماس :32705542-32701094-026 موبایل :09121249231 جهت دیدن لیست قیمت های بروز دستگاه های جوش پلی اتیلن و انواع لوله های پلی اتیلنی به سایت www.rotengaran.ir مراجعه کنید.

    تأسیسات تهران
  • قیمت شیرآلات اهرمی ارزان با 5 سال ضمانت

    قیمت شیرآلات اهرمی ارزان با 5 سال ضمانت

    فروش انواع شیرالات ارزان با کیفیت در رنگ های کروم، سفید، سفید طلایی، طلایی و مشکی طلایی و مدل های گوناگون استاندارد با 5 سال ضمانت تعویض برای مشاهده نمونه های گوناگون شیرآلات ارزان بر روی لینک زیر کلیک کنید: [شیرآلات استاندارد قیمت مناسب](https://kalasazeh.com/product_brand/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/)

    تأسیسات تهران