دستگاه پرس حرارتی سابلیمیشن

دستگاه پرس 6 کاره و 8 کاره سابلیمیشن
یکی از مدل های دستگاه های غیر صنعتی مخصوص چاپ سابلیمیشن در ابعاد کوچک معروف به دستگاه های 6 کاره یا 8 کاره سابلیمیشن می باشند. دستگاه های چند کاره در برندها و مدل های متنوعی در بازار چاپ حرارتی عرضه و فروخته می شوند. معروف ترین و پرفروش ترین این مدل دستگاه های چند کاره برندی نیست جز برند Photousa که مطمعنا این نام به گوش شما خورده است که در سال های اخیر بدلیل کیفیت و استحکام بالای قطعات بسیار مورد توجه همکاران ما در حیطه چاپ سابلیمیشن بوده است. دستگاه های چند کاره دارای یک پرس تخت در ابعاد 20 در 30 سانتیمتر یا حداکثر 30 در 40 سانتیمتر می باشند که شما با استفاده از این پرس تخت می توانید بر روی سطوح صاف شامل انواع تیشرت,پدموس,پازل بازی, قاب موبایل 2D , تخته شاسی, آلومینیوم و ... چاپ انجام دهید. همچنین سر دیگر این پرس مخصوص چاپ بر روی لیوان شامل انواع لیوان 11oz در مدل های متنوع می باشد.همچنین دو سر دیگر از این دستگاه پرس مخصوص چاپ بر روی بشقاب های سابلیمیشن می باشد یک سر مخصوص چاپ بر روی وسط پیش دستی در اندازه 12 سانتیمتر و دیگری فقط بر روی وسط بشقاب در ابعاد 15 سانتیمتر می باشد. سر دیگر این دستگاه مخصوص چاپ بر روی کلاه های لبه دار حداکثر در اندازه یک کارت ویزیت می باشد. این مدل از دستگاه ها بیشتر مناسب برای کسانی است که برای اولین بار تصمیم به شروع کار چاپ حرارتی کرده اند و می خواهند فقط با یک دستگاه که جای زیادی نمی گیرد و تقریبا از نظر قیمت هم بصرفه است اقدام به چاپ بر روی انواع سطوح کنند.


دستگاه پرس تخت تک کاره

سری دیگر از دستگاه های مخصوص چاپ سابلیمیشن , دستگاه های پرس تخت یا پرس سطوح صاف هستند که مناسب چاپ بر روی سطوح مسطح شامل انواع تیشرت,پدموس,پازل, قاب موبایل و ....... هستند. این مدل از دستگاه های تک کاره در مدل ها و برندهای متنوعی در بازار چاپ عرضه می شوند و بسته به نیاز شما در ابعاد چاپ 20*30 , 30*40, 40*40, 40*60 و 60*80 در اندازه های غیر صنعتی و نیمه صنعتی موجود هستند.همچنین پرس های تخت برای سهولت در انجام کار چاپ به جز پرس های دستی در مدل های نیمه اتوماتیک , تمام اتوماتیک یا پنوماتیک عرضه می شوند که در زمان هایی که شما سفارش تیراژ بالا دارید کمک شایانی به شما خواهند کرد.

دستگاه تک کاره لیوان
سری دیگر از دستگاه های مخصوص چاپ سابلیمیشن , دستگاه های تک کاره مخصوص چاپ بر روی لیوان می باشند.این مدل از دستگاه های تک کاره همانند دیگر دستگاه ها در برند های متنوعی در بازار عرضه می شوند.یکی از این مدل دستگاه های پرس لیوان , دستگاه چاپ لیوان تک سر "لیوان زن تک سر" با یک عدد کلمپ لیوان مخصوص چاپ بر روی یک عدد لیوان و دستگاه چاپ لیوان 2 سر مخصوص چاپ بر روی دو عدد لیوان بصورت همزمان و مدل دیگر دستگاه چاپ لیوان 5 سر دارای 5 عدد کلمپ لیوان مخصوص چاپ بر روی 5 عدد لیوان بصورت همزمان می باشد.دستگاه چاپ لیوان 5 سر مخصوص کسانی می باشند که در سفارشات تیراژ بالا می خواهند در زمان کم تعداد زیادی لیوان چاپ کنند.دستگاه های 5 سر چاپ لیوان در مدل های تک برد الکتریکی و 5 برد الکتریکی بصورت مجزا در بازار عرضه می شوند.
دستگاه چاپ 3دی

مدل دیگر از دستگاه های چاپ , مخصوص چاپ به روش سابلیمیشن دستگاه های چاپ 3D هستند. بر خلاف نام این دستگاه ها, امکان چاپ 3 دی یا 3 بعدی وجود ندارد و این دستگاه فقط نقش یک پرس حرارتی چند کاره را دارد. با استفاده از این دستگاه امکان چاپ هم زمان بر روی 12 عدد لیوان ممکن است.همچنین امکان چاپ قاب موبایل, تیشرت, بشقاب نیز ممکن است. از معایب این دستگاه می توان به ظریف بودن بیش از اندازه و عدم خدمات پس از فروش رضایت بخش اشاره کرد. البته چاپ با استفاده از این دستگاه بسیار براق و درخشنده می شود و کیفیت چاپ فوق العاده بالایی دارد و بیشتر به کسانی پیشنهاد می شود که در کنار کار اصلی خود می خواهند کار چاپ هم انجام دهند. برای چاپ به روی سطوح مختلف نیاز به تهیه قطعاتی به نام وکیوم است که باید بصورت جداگانه تهیه شوند. البته مدل های جدیدی از این دستگاه بصورت اتوماتیک نیز در بازار عرضه شده اند.

 
۰۸ آذر ۱۳۹۶
گروه خدمات تخصصی چاپ و هدایای تبلیغاتی چهاپه


محصولات مشابه
  • خط تولید دیوار پوش پی وی سی

    خط تولید دیوار پوش پی وی سی

    خط تولید دیوار پوش پی وی سی 20 سانتی و خط تولید دیوارپوش 25 سانتی و خط تولید دیوارپوش پی وی سی 30 سانتیمتر صادراتی با دستگاه لمینیت آنلاین قیمت اکسترودر کونیکال 65 پی وی سی (اکسترودر دوماردون pvc) - جلو خطی پی وی سی با عرض موثر 30 سانتیمتر، کشنده و اره دیوارپوش pvc - دستگاه لمینت آنلاین و دستگاه هات استمپ آنلاین وخارج خط - میکسر سرد و گرم PVC در اندازه های 300/600 و 500/1000 - تامین و فروش انواع اکسترودرهای کونیکال نو و دست دوم چینی واردات قالب دیوارپوش و پنل پی وی سی دیوار پوش و تایل سقفی میکسر سرد و گرم چینی پی وی سی 300/600، 500/1000 برای اطلاعات بیشتر با قسمت فروش تماس حاصل فرمائید تلفن: 02122194521 09383720098 یعقوبی

    ماشین‌آلات البرز
  • فیدر ویبره الکترومغناطیسی (رزونانسی)

    فیدر ویبره الکترومغناطیسی (رزونانسی)

    شرکت اسپین در زمینه تولید تجهیزات ارتعاشی مغناطیسی به منظور انتقال ، جداسازی و توزین مواد پودری و گرانولی فعالیت می کند. تغذیه مواد فله¬ای (پودری و گرانولی) توسط فیدرهای اسپین بازده مطلوب و دقت بسیار بالایی داشته و در طیف وسیعی از کاربردهای مختلف از کاربردهای متداول تا چالش¬برانگیزترین کاربری¬ها مورد استفاده قرار گرفته¬اند. این فیدر ها معمولاً برای تغذیه کردن، مخلوط کردن، بچینگ و بسته بندی ، آسیاب کردن، پوست کنی، انجماد و خشک کردن مواد استفاده می شوند. این فیدرها با سهولت و کارایی بالا توانایی جابجایی مواد خواه گرم یا سرد، ریز یا درشت، خشک یا مرطوب، سبک یا سنگین را دارا هستند. مهمترین ویژگی¬های فیدرهای اسپین: • دقت بالا در انتقال مواد (به علت کنترل پیوسته تغذیه مواد با کنترلر کاملا الکترونیکی) • مصرف انرژی کم (در مقایسه با سایر روش¬های انتقال مواد) • بدون نیاز به تعمیر و نگهداری (به علت عدم وجود قطعات چرخشی یا لغزشی مکانیکی) • ضد گرد و غبار و ضد آب (به علت ساختار کاملا آب¬بند) • ایده آل برای تغذیهی پیوسته یا متناوب (به علت امکان قطع و وصل آنی فیدر) • عملکرد کم صدا صنایع مورد استفاده: مصالح ساختمانی مواد شیمیایی صنایع غذایی صنایع بسته بندی صنایع دارویی و... مشخصات محصول: توان 50 تا 500 وات ظرفیت 0/5 تا 5 تن بر ساعت الک ویبره - سرند الکترو مغناطیسی - کانوایر ویبره

    ماشین‌آلات اصفهان
  • دستگاه چندلاکنی نخ (لاگیر-موازی کن)

    دستگاه چندلاکنی نخ (لاگیر-موازی کن)

    -شرکت دانش بنیان آپافن تولید کننده دستگاههای وایندر [فاق ماشین(سفت پیچ یا برگردان)، شل پیچ، چندلاکنی و کلاف به بوبین] می باشد. -سیاست آپافن بالا رفتن سرعت و کیفیت ، و همچنین کاهش هزینه ها مخصوصاً نسبت به نمونه خارجی می باشد. -با خرید دستگاه های آپافن برگ برنده برای رقابت و بقا در بازار امروز در دستان شماست و هر انتظاری از یک دستگاه وایندر دارید برآورده می شود. -دارای طراحی اصولی و منحصر به فرد - تولید ایرانی کیفیت جهانی -دارای استاندارد و ضمانتنامه کتبی -فروش لیزینگی برای کسب اطلاعات بیشتر یا شماره های زیر تماس بگیرید. 03537263193-03537263321 داخلی 301 و 09901153321 کارشناس فروش:جاسمی سایت: Apafan.com - ایمیل: sales@apafan.com -اینستاگرام: Apafan.co

    ماشین‌آلات یزد
  • فلوتر شناور مغناطیسی

    فلوتر شناور مغناطیسی

    انواع شناور مغناطیسی افقی و عمودی مدل: AE-MF-31S رنج فشار کاری: حداکثر 15 بار رنج دما: -20 تا +80 درجه سانتیگراد جنس: استینلس استیل 316 اتصال: رزوه 1/2 G کاربرد: فلوتر شناور مغناطیسی در انواع عمودی و افقی با جنس های استیلنس استیل و پلی پرو پیلن جهت کنترل سطح مخازن آب ، گازوئیل و سایر مایعات استفاده میشود. فلوتر سویچ های شناوری در دو نوع normal open و normal close میباشد که یکی پر بودن و دیگری خالی بودن مخزن را سویچ میکند. آذر انرژی خاور میانه سازنده و تامین کننده انواع مختلف فلوتر سویچ و لول سویچ شناوری میباشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با این شرکت تماس بگیرید.

    ماشین‌آلات آذربایجان شرقی