درب کرکره ای آلومینیوم یا فولادی را انتخاب کنیم؟

درب کرکره ای فولادی یا آلومینیوم: کدام گزینه بهتر است؟

در حوزه امنیت و زیبایی محیط شهری، استفاده از درب کرکره ای برقی در منازل مسکونی، آپارتمان ها، مغازه ها، فروشگاه ها، بانک ها و بسیاری دیگر از فضاهای عمومی و تجاری بسیار رایج است. این درب ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت، امنیت و زیبایی بیشتری به محیط اطراف اضافه می کنند. اما در انتخاب بین درب کرکره ای فولادی یا آلومینیوم برای خرید و نصب، باید به مزایا و معایب هر یک توجه کنیم. در این مقاله، با مقایسه این دو نوع درب کرکره ای، بهترین گزینه را برای نیازهای خود انتخاب خواهید کرد

 

تفاوت درب کرکره ای فولادی و آلومینیوم

در انتخاب درب کرکره ای مناسب، تفاوت های مهمی بین درب های فولادی و آلومینیوم وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. بررسی این تفاوت ها، ما را در انتخاب گزینه بهتر و مناسب تر برای خود یاری می دهد.

استحکام و مقاومت:

یکی از مهمترین تفاوت ها بین درب کرکره ای فولادی یا آلومینیومی، استحکام و مقاومت آنهاست. درب های فولادی با استفاده از فلز فولاد با استحکام بالا ساخته می شوند و در مقابل ضربه ها و فشارهای بیرونی مقاومت بیشتری نسبت به درب های آلومینیومی دارند. این امر باعث می شود که درب های فولادی در مواقعی که نیاز به امنیت بیشتری استفاده می شود، مورد ترجیح قرار گیرند.

زیبایی و طراحی:

درب های کرکره ای فولادی یا آلومینیوم هر دو در طراحی های متنوعی در بازار موجود هستند. با این حال، درب های آلومینیومی به دلیل وزن سبک و امکان ایجاد تیغه های دوجداره، می توانند به طرح ها و طراحی های مدرن تر و زیباتری دست یابند. این درب ها قابلیت ایجاد چندین رنگ و پوشش مختلف را دارند و به راحتی می توانند با سبک و دکوراسیون محیط اطراف تطبیق یابند.

در مقابل، درب های فولادی به دلیل استفاده از فلز فولادی با قابلیت ایجاد طراحی های متنوع و متفاوت نسبت به آلومینیوم محدودیت هایی دارند. هرچند که با استفاده از رنگ آمیزی و پوشش های مختلف، درب های فولادی می توانند به زیبایی بیشتری دست یابند.

در مقابل، درب های آلومینیومی به دلیل استفاده از آلیاژ آلومینیوم و تکنولوژی پیشرفته، هزینه بیشتری نسبت به درب های فولادی دارند. اما با در نظر گرفتن مزایایی مانند وزن سبک، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، و طراحی های زیبا، درب های آلومینیومی هزینه خود را به خوبی جبران می کنند.

 

جهت استعلام قیمت و هزینه ی تیغه های درب کرکره ای فولادی یا آلومینیوم
استعلام تیغه فولادی
استعلام تیغه آلومینیوم

 

 


۱۷ آبان ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • دستگاه حضور و غیاب فراافزار مدل FARA Ac_220

    دستگاه حضور و غیاب فراافزار مدل FARA Ac_220

    تعریف 10 اثر انگشت برای هر شخص، 1.دارای سنسور اثر انگشت انحصاری، که با بالاترین کیفیت، اثر انگشت هر فرد را در کمتر از 3 ثانیه اسکن کرده و تشخیص می دهد. (ضد تقلب) 2. نرم‌افزار انحصاری کاملا رایگان تحت وب فارسی، بسیار کامل و ساده و بدون هیچگونه محدودیت در وارد کردن ، تعداد شیفت, تعداد پرسنل, گروه کاری و انواع گزارشات را در قالب اکسل و تحت وب ارائه میدهد. 3. راه‌اندازی، آموزش کاملا رایگان ; ، اراِئه ویدیوهای آموزشی و پشتیبانی بصورت تلفنی و اینترنتی انجام می شود. 4. ارائه شبکه فروش و خدمات گسترده در سراسر کشور صورت می پذیرد.

    لوازم مصرفی البرز
  • صندلی دانش آموزی ودانشجویی ،نیمکت

    صندلی دانش آموزی ودانشجویی ،نیمکت

    شرکت صنعت آذربایجان(صنایع فلزی مالکی)تولیدکننده انبوه مصنوعات فلزی شامل انواع صندلی دانش آموزی و دانشجویی، نیمکت ، صندلی آزمایشگاهی(تابوره) وچهارپایه ،میزنقشه کشی ،میزکامپیوترفایبرگلاس وسایرمصنوعات فلزی کلیه محصولات خودرا بابهترین کیفیت ونازلترین قیمت به فروش می رسان.

    لوازم مصرفی آذربایجان شرقی
  • دستگاه حضور و غیاب فراافزار مدل FARA AF_490

    دستگاه حضور و غیاب فراافزار مدل FARA AF_490

    دستگاه Fara Af490w برای تمامی مشاغل اداری ومشاغل سخت که ممکن است به دلیل سختی کار اثر کم رنگ شده باشد و باشگاه ها با تعداد پرسنل نامحدود مناسب است. امکانات ثبت در این دستگاه به شکل ثبت به صورت تشخیص چهره اثرانگشت کارت مغناطیسی(rfid) بدون تماس مستقیم و عدد رمز میباشد. این دستگاه دارای ظرفیت ثبت 5000کاربر و1000چهره و5000اثرانگشت و5000کارت و5000عدد رمز و 300000ظرفیت ثبت تردد در حافظه می باشد. دارای صفحه نمایش 2.8اینچی تمام رنگی در کلیه صفحات است. قابلیت اتصال آسان شبکه های بی سیم به دستگاه TCP/IPو USB را دارا می باشد.استفاده از فایل های MP3جهت بهترین کیفیت در صداهای پخش شده توسط دستگاه و تکنولوژی تشخیص انواع اثر انگشتهای تقلبی از دیگر امکانات این دستگاه می باشد. زبان این دستگاه فارسی و انگلیسی می باشد.و همچنین دارای منو با سخنگوی فارسی است. ضمنا نرم افزار پایه این دستگاه تحت وب بوده با کاربری آسان و به صورت کاملا رایگان عرضه می گردد.

    لوازم مصرفی البرز
  • دستگاه حضور و غیاب فراافزار مدل FARA AF_390

    دستگاه حضور و غیاب فراافزار مدل FARA AF_390

    دستگاه Fara Af390w برای تمامی مشاغل اداری و مشاغل سخت که ممکن است به دلیل سختی کار، اثر کم رنگ شده باشد و باشگاه‌ها با تعداد پرسنل نامحدود مناسب است. امکانات ثبت در این دستگاه به صورت تشخیص چهره، اثرانگشت و کارت مغناطیسی Standard For RFID Optional For MIFARE ; بدون تماس مستقیم و عدد رمز است. این دستگاه دارای ظرفیت ثبت 5000 کاربر، 1000 چهره، 5000 اثرانگشت، 5000 کارت، 5000 عدد رمز و 300000 ظرفیت ثبت تردد در حافظه است. دارای صفحه نمایش 2.8 اینچی تمام رنگی در کلیه صفحات است. قابلیت اتصال آسان شبکه‌های بی‌سیم به دستگاه IP / WIFI شبکه و USB را داراست. استفاده از فایل‌های MP3، جهت بهترین کیفیت در صداهای پخش شده توسط دستگاه و تکنولوژی تشخیص انواع اثر انگشت‌های تقلبی از دیگر امکانات این دستگاه است. زبان این دستگاه فارسی و انگلیسی است و همچنین دارای منو با سخنگوی فارسی است. ضمنا نرم افزار پایه این دستگاه تحت وب بوده، با کاربری آسان و به صورت کاملا رایگان عرضه می‌گردد.

    لوازم مصرفی البرز