راه حل رفع آلودگی ها صنعتی چیست؟

راه حل رفع آلودگی ها صنعتی چیست؟

 

غبارگیرهای صنعتی یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای پاکسازی و رفع گرد و غبار هوا هستند که امروزه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. آلودگی هوا مشکل شایعی است که در بیشتر شهرها شاهد آن هستیم که برای رفع این مشکل بهترین راهکار استفاده از غبارگیر صنعتی است. این تجهیزات در سایز و مدل‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. بکارگیری قطعات پیشرفته و باکیفیت در طراحی و ساخت غبارگیرهای صنعتی باعث شده تا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. با قدرت بالای این دستگاه شما محیطی سالم و عاری از آلودگی خواهید داشت. امکان نصب غبارگیر در محیط‌های مختلف از جمله مسکونی، اداری، تجاری و... وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه بهتر است تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید. 

 

غبارگیرهای صنعتی به عنوان یکی از بهترین تجهیزات دمنده و مکنده معرفی می‌شوند که به پاکسازی هوا کمک زیادی می‌کنند. برای تمیز و خالص کردن هوا از ذرات اضافی گرد و غبار شما نیاز به نصب غبارگیر دارید. این سیستم هوا را در خود جمع کرده و پس از پاکسازی مجدد آن را به محیط باز می‌گرداند. فیلترها جز مهمترین اجزای این دستگاه هستند که کار فیلتر سازی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. غبارگیرها از نظر ساختار و کارایی تفاوت زیادی باهم دارند. 

اجزای تشکیل دهنده این دستگاه به صورت کاملا پیشرفته کار خود را انجام می‌دهند. غبارگیر خود را با هر صنعتی منطبق کرده و قدرت مانور بالایی دارد. صنایع می‌توانند با متکی به این سیستم پیشرفته به راحتی کار خود را ادامه دهند. نصب دستگاه در محیط‌های آلوده می‌تواند شرایط بهتری را برای فعالیت کارکنان فراهم سازد. تنوع در ساخت غبارگیر زیاد بوده و توانسته تمام سلیقه‌ها را به خوبی پوشش دهد. 

دستگاه غبارگیر صنعتی از اجزای مختلفی تشکیل شده که هر کدام عملکرد مختص به خود را دارند. از اجرای مهم این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • کانال متصل شده به دستگاه اصلی 
  • فیلترهای مختلف برای جذب آلاینده‌ها و تصفیه هوا
  • نصب سیستم دمنده بین کانال و بدنه اصلی دستگاه برای ایجاد جریان هوا 
  • سیستم شستشو برای تمیز کردن فیلتر و خارج کردن آن 
 

علاوه بر این اجزای اصلی شما در این دستگاه شاهد اجزایی فرعی هم هستید که در زمان نصب مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیفیت اجزا می‌تواند عملکرد دستگاه تصفیه هوا را تحت تاثیر قرار دهد‌. برندهای معتبر همیشه با بهترین قطعات ساخته می‌شوند و متناسب با استانداردهای روز دنیا هستند. 

 

استفاده از غبارگیرها در صنایع اهمیت زیادی دارد و کاملا ضروری است. اگر دستگاه به درستی نصب نشود نمی‌تواند محیطی سالم را برای فعالیت ایجاد کند. نصب غبارگیر می‌تواند با کاهش آلودگی از کارکنان و سایر افراد جامعه به خوبی محافظت کند. برای افزایش کارایی و بهره‌وری دستگاه‌ها نیاز است که شما در محیط چنین فیلترهایی داشته باشید. غبارگیر به این دلیل اهمیت دارد که می‌تواند به توسعه تولید و ارائه محصولات با کیفیت کمک زیادی کند. 

محیط‌هایی که به چنین امکاناتی مجهز شده‌اند کاملا استاندارد هستند و شرایط قانونی برای تولید را دارند. دقتی محیط زندگی و کار شما آلوده باشد قطعا سلامتی شما به خطر خواهد افتاد پس توصیه می‌شود قبل از ورود به محیط چنین فیلترهایی را نصب کنید تا هوایی سالم و خالص و عاری از ریزگرد و آلودگی داشته باشید. سطح کاربری گسترده‌ای که غبارگیر دارد باعث شده تا شما بتوانید در هر محیطی آن را نصب کنید. 

 

غبارگیرها با عملکرد خاصی پا به عرصه صنعت گذاشته‌اند و توانسته‌اند با کارایی خوب خود رضایت مصرف‌کننده را جلب کنند. برای سلامت محیط و نیروی انسانی نصب این سیستم کاملا الزامی است. نصب فیلترهای با کیفیت روی این دستگاه باعث شده تا بازدهی خوبی داشته باشد. نحوه عملکرد غبارگیر به این صورت است که هوای آلوده را درون خود جمع کرده و پس از تصفیه آن را خارج می‌سازد. 

فیلترها نقش موثری در تصفیه هوا دارند و می‌توانند با جذب ریزگردها محیطی کاملا سالم را ایجاد کنند. این دستگاه یا به صورت مستقیم به سیستم مربوطه وصل می‌شود یا درون خطوط انتقال دهنده قرار می‌گیرد. قدرت مکش این دستگاه بالا بوده و می‌تواند تمام آلاینده‌ها را درون خود نگه دارد. کانال کشی در این سیستم کمک کرده تا ذرات ریز و سبک سریع‌تر خارج شوند و هوای سالم در اختیار شما قرار بگیرد. 


 
۱۵ مهر ۱۴۰۲
وستا شیمی


محصولات مشابه
  • پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن کاروگیت

    پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن کاروگیت

    مخازن این پکیج های تصفیه فاضلاب از تبدیل لوله های کاروگیت فاضلابی به مخازن افقی یا مخازن عمودی تولید می شود ضخامت ورق های ابتدایی و انتهایی مخزن تصفیه فاضلاب حداقل ۲ سانتی متر در نظر می گیرند و ورق های داخلی جدا کننده مخزن حداقل ۱.۵ سانتی متر است. لوله های کاروگیت مقاومت بالائی در برابر بار خارجی دارند این نوع مخازن پکیج های تصفیه فاضلاب بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای مشتری می توانند بصورت دفنی یا سطحی رو زمینی طراحی و ساخته شوند. کل پکیج تصفیه فاضلاب شامل واحدهای هوادهی،ته نشینی،تماس کلر و لجن مازاد از طریق نصب سه تیغه حداکننده پلی اتیلن داخل یک مخزن پلی اتیلن کاروگیت درست می شود. دسترسی به داخل هر کدام از واحدها هم از طریق یک دریچه ۵۰ یا ۶۰ سانتیمتری جداگانه فراهم می شود.

    آب و فاضلاب تهران
  • PH ,مترEC,مترTDS ,مترmV ,مترSalt,°Cمتر قلمی, مدل  7200ساخت کمپانی EZDOتایوان

    PH ,مترEC,مترTDS ,مترmV ,مترSalt,°Cمتر قلمی, مدل 7200ساخت کمپانی EZDOتایوان

    مولتی تستر کیفیت آب EZDO-7200 کنداکتیویتی، PH، ORP، TDS و شوری سنج ازدو از سری تجهیزات قلمی پرتابل برای اندازه گیری بسیاری از پارامترهای شیمیایی می باشد. کالیبراسیون این مولتی متر شیمیایی، به طور خودکار و به راحتی، توسط کاربر میتواند انجام شود. از جمله ویژگی های این مولتی متر میتوان به بدنه ضد آب و الکترود تعویض پذیر اشاره کرد.برای صرفه جویی در مصرف باتری، اگر به مدت 10 دقیقه مورد استفاده قرار نگیرد، خاموش می شود. همچنین برای پیشگیری از بوجود آمدن مشکلات احتمالی در حین اندازه گیری، دارای نمایشگر کاهش باتری است. این مولتی متر میتواند مقادیر ماکزیمم و مینیمم را به کاربر نشان دهد و یا برای سهولت در خواند اطلاعات، آن ها را ثابت نگه دارد. کاربرد آن در: آزمایشگاه‌های کشت میکروبی، بازسازی‌های ضدیخ‌ها، آکواریوم‌ها، بویلرها، صنایع مختلف شیمیایی،داروئی وغذایی، پتروشیمی کشاورزی، آبکاری فلزات، برج‌های خنک سازی، تصفیه آب و فاضلاب، پرورش ماهی‌ها، استخرهای شنا، درمان‌های آبی، آب‌های معدنی و … می باشد. مشخصات فنی: مولتی متر قلمی آب - محدوده اندازه گیری: اسید: -2~16PHبا دقت: 0.01pH کنداکتیویمترEC: 0~2000µS, 2.00~20.00msبا دقت: 1µS/0.01mS سختی سنجTDS : 0~1300ppm, 1.30~13.00ppt با دقت: 1ppm/0.01ppt ORPمتر(mv): -1000~1000mVبا دقت: 1mV شوری سنج salt: 0~1000PPM, 1.00~12.00PPT با دقت: 1ppm.0.01ppt درجه حرارت: 0~90Cبا دقت: 0.1C -دقت دستگاه: ±0.01pH+1dgt,+/-2mV+1dgt,+/-0.2C+1dgt, +/-2%FS(Cond,TDS, Salt) -قابلیت کالیبره اتوماتیک درسه نقطه برای PH وEC -امکان جبران اتوماتیک دما ATC - قرائت ماکزیمم و مینیمم و ثابت نگه داشتن دیتا -منبع تغذیه: 4 عدد باطری AAA -دارای پک کامل شامل:دستگاه، الکترودPH,EC، محلول کالیبره PH(4.7),EC(1413)، محلول نگهداری،بند دستی،منوال و جعبه حمل

    آب و فاضلاب تهران
  • بایوساید،آنتی باکتریال

    بایوساید،آنتی باکتریال

    بایوتریت500 و 535 بایوسایدهای غیر اکسیدکننده و بسیار موثر جهت حذف جلبک ، خزه و باکتری های هوازی و بی هوازی،باکتری SRB و... در آبهای صنعتی می باشند.این محصولات می‌تواند در سیستم‌های خنک‌کن مدار باز یا بسته، استخرها، خطوط انتقال آب، سیستم‌های آتش نشانی نیز مورد استفاده قرار گیرد. BioTreat525 بایوساید بسیار قوی جهت ضد عفونی و استریل نمودن ممبرانهای اسمزمعکوس،UF و بطور کلی تجهیزات پیش تصفیه،فیلترهای میکرونی و خطوط انتقال آب از میکرواگانیزمها، با سرعت عمل بالا. مصرف این بایوساید پس از انجام CIP بمنظور پیشگیری از رشد مجدد میکروارگانیزنها(باکتریها) و گرفتگی مجدد ممبرانها بر اثر بایوفولینگ توصیه می شود. یکی از عمده ترین مشکلات ممبرانها، گرفتگی در اثر ایجاد بایوفولینگ در زمان خاموشی سیستم می باشد. و اما راه حل این مشکل: اسنفاده بایوتریت525 در آب تصفیه داخل مخزن فلاشینگ(بمیزان 200 میلیگرم) جهت انجام همزمان فلاشینگ و استریل نمودن ممبرانها هنگام خاموش کردن دستگاه RO، تأثیر بسزایی در سلامت ممبرانها و عدم میکروبی شدن آنها در مواقع خاموشی سیستم دارد.(به این ترتیب مصرف بایوتریت525 بهمراه آب فلاشینگ باعث افزایش عمر ممبرانها و بهبود عملکرد آنها خواهد شد.) مزایا: عدم تأثیرات زیست محیطی. مقدار مصرف بسیار کم و تأثیر در حداقل زمان.(کاهش هزینه های بهره برداری) سازگاری با انواع ممبرانها برای اطلاع از میزان و روش مصرف بایوتریت525 با کارشناسان شرکت ژرفاب زیست تماس بگیرید. روش مصرف محصول حذف کننده قارچ و جلبک برج‌ خنک‌کننده:BioTreat500,535 مقدار دقیق مصرف با توجه به آنالیز آب جبرانی و آب گردشی تعیین می‌گردد.بسته به مقدار آلودگی میکروبی، مقدار لجن و جلبک ایجاد شده، دمای محیط(فصل)، شرایط سیستم و سایر عوامل مؤثر معمولاً سه روز تا 14 روز یکبار با غلظت ppm80-150 بصورت شوک باید تزریق شود. بدیهی است مقدار دقیق و بازه زمانی تزریق با تست‌های میکروبی تعیین خواهدشد. معمولاً در یک تا دو هفته اول حدود  400-500 میلیگرم، تزریق می‌شود و پس از این مدت مصرف به حدود ppm80-150 کاهش می‌یابد. بسته بندی محصول حذف کننده قارچ و جلبک برج‌ خنک‌کننده: گالن 20 لیتری و یا بشکه 220 لیتری از جنس پلی‌اتیلن (20 و 200 کیلوگرمی)

    آب و فاضلاب تهران
  • کلر زن محلولی ( پودری ) ساخت کمپانی EMEC ایتالیا

    کلر زن محلولی ( پودری ) ساخت کمپانی EMEC ایتالیا

    دو عدد مخزن500 لیتری کلرزنی درب کوچک و دارای صفحه نصب میکسر و پمپ به ابعاد 117 سانتیمتر (ارتفاع) و 78 متر قطر استراکچر فلزی مناسب ساخته شده از پروفیل 40در 40 و ارتفاع حداقل 50 سانتیمتر و طول و عرض هر صفحه حداقل 70 سانتی متر با پوشش اپوکسی همزن تکفاز با قدرت 0.18 کیلو وات و 1400 دور در دقیقه و گیربکس آرام کننده با سرعت حداکثر 175 دور در دقیقه شفت از جنس SS316L ضدخوردگی پروانه از جنس PVC با قطر حداقل 25 سانتیمتر و ضخامت 9 میلیمتر. https://t.me/exirtreatment http://exirtreatment.com

    آب و فاضلاب تهران