پرکاربردترین چسب صنایع ساختمانی چیست؟

پرکاربردترین چسب صنایع ساختمانی چیست؟

 

چسب پرسلان نوعی چسب کاشی و سرامیک پرسلان می باشد که برای چسباندن سطوحی مانند انواع کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرد . چسب پرسلان به عنوان محصولی آماده مصرف تولید و عرضه می شود که بر پایه سیمان ساخته شده است . تولید این چسب با افزودنی های شیمیایی دیگری توام شده و در داخل و خارج ساختمان برای چسباندن و اتصال سطوح کاربرد وسیعی ایجاد کرده است . از آنجایی که تولید و عرضه این چسب به منظور تسهیل و ایجاد استقامت بیشتر برای سطوح طراحی گردیده لذا به عنوان یک محصول کاربردی در ساختمان سازی شناخته شده است  . چسب پرسلان انتخابی مناسب برای چسباندن کاشی و سرامیک پرسلان می باشد و استفاده از آن تضمین می کند که محلی که این چسب در آنجا مورد استفاده قرار گرفته دارای مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت خواهد بود . برای این که نتیجه گیری مناسب تری در استفاده از چسب پرسلان حاصل شود لازم است که دقت شود کاشی ها به نحو درستی در سر جای خود نصب شده باشند تا کارایی چسب به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند .

در بسیاری موارد استفاده از چسب هایی که به طور معمول در چسباندن کاشی ها به کار می روند استقامت زیادی داشته و پس از مدتی ممکن است دچار شکستی شوند از این رو بهتر است از محصولی بادوام تر و مرغوب تر برای حصول نتیجه ای مناسب استفاده شود .

ویژگی های مناسب این نوع  چسب 

این دسته از چسب ها به دلیل داشتن قدرت بالا در چسبندگی و همین طور مقاومت در برابر رطوبت یک گزینه ایده آل تلقی می گردد . این چسب همچنین دارای مقاومت در برابر تغییرات دمایی است که ممکن است در سطوح مورد نظر به هر دلیل رخ داده باشد .

در سبک امروزی مدرن نیاز به استفاده از محصولاتی که سرعت کار را بالا می برند احساس می شود از این رو چسب پرسلان محصولی است که در ساخت و ساز سبب بالا رفتن و تسریع در سرعت انجام کار می شود . استفاده از این چسب بسیار ساده است و لازم است در حین استفاده از آن نکاتی رعایت شود تا ماندگاری چسب به میزان زیادی افزایش پیدا کند . به این ترتیب این چسب برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک هایی که دارای ابعاد بزرگی هستند نیز کاربرد فراوانی دارد. همچنین کاشی و سرامیک هایی که قرار است در فضای باز ساختمان چسبانده شوند با استفاده از این چسب دارای مقاومت و نصب بهتری هستند .

از این چسب می توان برای چسباندن سطوح پارکینگ ها و استخرهای شنا نیز استفاده کرد . در هر مکانی که نیاز باشد از قدرت چسبندگی بالا در اتصال کاشی و سرامیک ها استفاده شود چسب پرسلان می تواند یک گزینه بسیار ایده آل باشد . برای این که بعد از چسباندن کاشی و سرامیک نتیجه خوبی حاصل شود لازم است ناهمواری های احتمالی که روی سطوح وجود دارند قبل از استفاده از چسب هموار شوند و از تراز بودن سطح مورد نظر اطمینان حاصل گردد .
 

کاربرد های این نوع چسب 
 

از چسب پرسلان برای چسباندن کاشی و سرامیک در سطوحی که عمودی هستند و در مکان هایی که احتمال وجود لرزش پیش بینی می شود می توان استفاده کرد. در ضمن این محصول خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی دارد و برای چسباندن سنگ هایی با وزن بالا نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

قبل از این که ازاین  چسب  در هر سطحی استفاده شود ابتدا باید از تمیزی سطح مورد نظر اطمینان حاصل کرد و سطوح را از هر نوع آلودگی و گرد و غبار پاک کرد. در ضمن وجود لکه و چربی سبب می شود استحکام در چسباندن کم شود . در ضمن باید توجه داشت که سطح موجود تحت جریان آب نباشد تا بهترین کاربرد از این محصول مشاهده گردد .

در مورد چسباندن سطوحی نظیر دیوارها با چسب پرسلان باید دقت کرد که این کار در چند مرحله انجام شود و فاصله زمانی برای چسباندن رعایت گردد . این عمل موجب می شود که سنگینی سطوح و همین طور عدم جذب آب ایجاد لغزش در سرامیک و کاشی نکند و کاربرد محصول بهینه تر شود .

اگر این محصول مطابق با اصول استاندارد تولید شده باشد دارای کارایی بهتری خواهد بود و نتیجه گیری از کاربرد آن نیز به میزان زیادی افزایش پیدا خواهد کرد . بهتر است از محصول باکیفیت که دارای  شرایط مناسب در تولید می باشد برای چسباندن سطوح مورد نظر استفاده شود .


 


۰۵ مهر ۱۴۰۲
وستا شیمی


محصولات مشابه
  • صندلی دانش آموزی ودانشجویی ،نیمکت

    صندلی دانش آموزی ودانشجویی ،نیمکت

    شرکت صنعت آذربایجان(صنایع فلزی مالکی)تولیدکننده انبوه مصنوعات فلزی شامل انواع صندلی دانش آموزی و دانشجویی، نیمکت ، صندلی آزمایشگاهی(تابوره) وچهارپایه ،میزنقشه کشی ،میزکامپیوترفایبرگلاس وسایرمصنوعات فلزی کلیه محصولات خودرا بابهترین کیفیت ونازلترین قیمت به فروش می رسان.

    لوازم مصرفی آذربایجان شرقی
  • کمد رختکن دو درب روی هم فلزی

    کمد رختکن دو درب روی هم فلزی

    از کمد رختکن دو درب روی هم فلزی برای نگهداری لباس در کارخانه ها ، ادارات دولتی و بیمارستانها استفاده می شود . مشخصه کمد رختکن دو درب روی هم فلزی استفاده از ورق روغنی با ورق 5 دهم ، 7 دهم و نه دهم استفاده از لولای نواری برای اتصال درب به بدنه کمد دستگیره پلاستیکی توکار قفل سوئیچی جهت قفل کردن کمد رنگ پودری الکترو استاتیک چرمی ( رنگ اصلی رنگ بژ ) دارای لوله آویز برای قرار دادن لباس دارای حفره هایی جهت تهویه هوا دارای دو عدد جاکفشی موارد سفارشی کمد رختکن تولید با ورق روغنی با ضخامت یک میلی متر به بالا تولید با ورق گالوانیزه استفاده از رنگ های استاتیک به غیر از رنگ بژ به صورت تک رنگ و دو رنگ استفاده از رنگ مایع کوره ای ایجاد پایه تنظیم جهت شستشو زیر کمد رختکن استفاده از قفل گلنگدنی به جای قفل سوئیچی ، همچنین به جای قفل سوئیچی ساده از قفل سوئیچی کامپیوتر ی می توان استفاده نمود دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش دارای بسته بندی با روکش سلفون و مقوا و کاملا تسمه کشی شده جهت ارسال به تما م نقاط کشور جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    لوازم مصرفی تهران
  • کمد و فایل دوار چهارطبقه و پنج طبقه

    کمد و فایل دوار چهارطبقه و پنج طبقه

    فایل 5 طبقه دوار این فایل‌ها دارای طبقات مدور (گردان) می‌باشد که حجم بایگانی را در فضایی که اشغال می‌نماید (87*87*197) تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. گنجایش فایل جهت بایگانی زونکن آویز با عطف 2.5 سانت 275 جلد که هر طبقه گنجایش 55 جلد را دارا می‌باشد. گنجایش فایل جهت بایگانی زونکن با عطف 4.5 سانت 225 جلد که هر طبقه گنجایش 45 جلد را دارا می‌باشد. گنجایش فایل جهت بایگانی زونکن با عطف 7.5 سانت 150 جلد که هر طبقه گنجایش 30 جلد را دارا می‌باشد. ابعاد فایل (87*87*197) دارای 5 طبقه که رنگ فایل‌ها الکترو استاتیک پودری چرمی می‌باشد. تلفن: 77732824-021 –77732825-021 تهران خیابان حافظ پاساژ ایرانیان طبقه 2- آدرس وب سایت: https://www.bstandis.com/فکس: 02189776331 بازدید کننده گرامی جهت دریافت کاتالوگ و خدمات ما 0912733884 را به 10008590 پیامک کنید(اعداد به لاتین وارد شود) همراه:09125350224-09127338848 – 09122343478

    لوازم مصرفی تهران
  • کمد رختکن چهار درب فلزی

    کمد رختکن چهار درب فلزی

    ز کمد رختکن چهار درب فلزی برای نگهداری لباس در کارخانه ها ، ادارات دولتی و بیمارستانها استفاده می شود . مشخصه کمد رختکن چهار درب فلزی استفاده از ورق روغنی با ورق 5 دهم ، 7 دهم و نه دهم استفاده از لولای نواری برای اتصال درب به بدنه کمد دستگیره پلاستیکی توکار قفل سوئیچی جهت قفل کردن کمد رنگ پودری الکترو استاتیک چرمی ( رنگ اصلی رنگ بژ ) دارای لوله آویز برای قرار دادن لباس دارای حفره هایی جهت تهویه هوا موارد سفارشی کمد رختکن قرار دادن جاکفشی جهت جلوگیری از ادغام لباس ها با کفش تولید با ورق روغنی با ضخامت یک میلی متر به بالا تولید با ورق گالوانیزه استفاده از رنگ های استاتیک به غیر از رنگ بژ به صورت تک رنگ و دو رنگ استفاده از رنگ مایع کوره ای ایجاد پایه تنظیم جهت شستشو زیر کمد رختکن استفاده از قفل گلنگدنی به جای قفل سوئیچی ، همچنین به جای قفل سوئیچی ساده از قفل سوئیچی کامپیوتر ی می توان استفاده نمود دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش دارای بسته بندی با روکش سلفون و مقوا و کاملا تسمه کشی شده جهت ارسال به تما م نقاط کشور جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    لوازم مصرفی تهران