تعمیرات مبل راحتی و استیل در دماوند

آیا تعمیر مبلمان به صرفه است؟ 
مبلها جزو پر استفاده ترین لوازم خانه محسوب میشوند بنابراین کاملا طبیعی است که زودتر از سایر لوازم دچار آسیب و فرسودگی شوند.
  بیشتر ما با قدیمی شدن مبلمان یا آسیب و پارگی آنها به فکر تعویض و خرید مبلمان جدید میوفتیم اما گاهی دلایلی وجود دارد که مانع خرید یک ست جدید میشود.
 برای مثال هزینه بالایی که خرید یک ست جدید برای ما به همراه دارد و یا تناسب مبل فعلی ما با فضای خانه، میتوانند دلایلی باشند که ما را از خرید منصرف کنند. 
راه حلی که در این شرایط میتواند به ما کمک کند تعمیر مبلمان قدیمی است. اما ابتدا باید دید آیا تعمیر مبل برای شما به صرفه تر است یا مبلمانتان آنقدر قدیمی و آسیب دیده است که بهتر است به فکر تعویض آن باشید. 
اگر رنگ بدنه و پارچه مبل، قدیمی یا دچار پارگی شده، اگر فوم و ابرهای دسته مبل دفورمه شده و یا اگر پایه و اسکلت آن دچار شکستگی و آسیب شده است بهترین و مقرون به صرفهترین راه پیش روی شما، بازسازی و تعمیر مبلمان فعلی است. 
کارگاههای بسیاری وجود دارند که مبلهای قدیمی را بازسازی میکنند و شکل جدیدی به آنها میدهند.
 خبر خوب این است که تعمیر مبلمان میتواند هزینهای به مراتب بسیار کمتر از خرید مبل جدید برای ما داشته باشد. پس لازم نیست بودجه زیادی برای خرید یک ست جدید اختصاص دهید تنها کافیست یک کارگاه تعمیر مبلمان خوب و منصف را برای این کار پیدا کنید تا به بهترین شکل و مطابق با سلیقه شما مبلمانتان را بازسازی و نو کند. 
تعمیرات رنگ پریدگی پایه مبل تعمیرات تخصصی انواع مبلمان در شرق تهران تعمیرات پارگی پارچه مبل تعمیرات تخصصی انواع مبلمان در شرق تهران امروز میخواهیم خدمتی جدید از مجموعه مبل راحتی را به شما معرفی کنیم. 
مجموعه بزرگ مبل راحتی در کنار فروش انواع مبلمان باغی و سایر تجهیزات فضای باز، در کارگاهی تخصصی و به کمک به روزترین تجهیزات صنعتی میتواند مبلهای قدیمی و آسیب دیده شما را به بهترین شکل و با کیفیتترین متریال و پارچه، ترمیم نماید. با بازسازی و تعمیر مبلمان خود میتوانید با حداقل هزینه شکل و هوایی تازه به خانه و دکوراسیون خود دهید و تا چندین سال دیگر نیز از مبلمان جدیدتان لذت ببرید. خدمات ارائه شده توسط کارگاه تعمیر مبلمان مبلراحتی شامل بازسازی و تعمیر انواع مبلمان استیل، مبل راحتی، مبل تختخوابشو و میز و صندلی ناهار خوری و غیره میباشد که با بهرهگیری از بهترین متریال و دستگاههای به روز صنعتی در تلاش است تا خدماتی بینظیر به شما عزیزان ارائه دهد.
 در هر مرحله از بازسازی مبل و لوازم چوبی خود میتوانید بصورت حضوری در محل کارگاه حاضر شوید و از نزدیک دقت و ظرافت را در کار متخصصان این مجموعه شاهد باشید. خدمات بازسازی و تعمیر مبلمان در کارگاه تخصصی مبل راحتی شامل موارد زیر است:
تعویض پارچه انواع مبل و صندلی
تعویض فوم مبل و صندلی
 تعویض ابر دسته مبلمان 
رویه کوبی مبل
 تعمیر اسکلت و چوب مبلمان
 رنگ آمیزی مبلمان
 تعمیر و بازسازی صندلی ناهارخوری
 تعمیر انواع مبلهای تختخواب شو
 تعمیر مبلمان 
هزینه تعمیر مبل، مبل تختخوابشو و ناهارخوری 
ما همواره در تلاشیم تا خدماتی با بالاترین کیفیت را با قیمتی منصفانه به شما ارائه دهیم 
چرا که باور داریم رضایت مشتریان، آینده کسب و کارمان را بیمه خواهد کرد.
۱۲ شهریور ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • تاب صندلی بافت | ننو نشسته

    تاب صندلی بافت | ننو نشسته

    تاب صندلی بافت مدل ننو نشسته فریم فلزی تماما دست بافت با نخ سرمه درجه یک ابعاد حدودی 60*80*120 امکان نصب بر روی پایه و یا به صورت آویز از سقف قدرت تحمل 135 کیلوگرم دارای رنگ بندی ساخت ایران تحویل فوری ارسال به سراسر کشور فروش به صورت تکی و عمده اعطای نمایندگی فروش انواع تاب خانگی و باغی امکان استفاده بر روی پایه و علمک و یا به صورت آویزی از سقف

    مبلمان خانگی تهران
  • رنگ کاری مبل

    رنگ کاری مبل

    آیا به دنبال روشی برای تجدید رنگ و زیبایی چوب، کابینت و مبلمان خود هستید؟ خدمات رنگ کاری ما می‌توانند به شما کمک کنند. ما تخصص و تجربه لازم را در زمینه رنگ کاری چوب، کابینت و مبلمان داریم تا به شما کمک کنیم تا آنها را به شکلی جدید و زیبا تبدیل کنید. با استفاده از مواد با کیفیت و تکنیک‌های پیشرفته، ما به شما رنگ کاری دقیق و طبیعی را ارائه می‌دهیم. برخی از خدمات رنگ کاری ما عبارتند از: ترمیم و تقویت سطح چوب: اگر چوب کابینت یا مبلمان شما خراشیده یا آسیب دیده است، ما می‌توانیم آن را ترمیم کرده و سطح آن را تقویت کنیم. رنگ آمیزی: با توجه به سلیقه و سبک شما، ما می‌توانیم به شما رنگ‌های متنوعی را پیشنهاد دهیم و آنها را بر روی چوب، کابینت و مبلمان شما اعمال کنیم. این رنگ‌ها می‌توانند از جمله رنگ‌های طبیعی چوب، رنگ‌های مات یا براق، و رنگ‌های مدرن و جدید باشند. پوشش محافظ: برای حفظ زیبایی و دوام رنگ کاری، ما پوشش محافظ مقاوم را نیز ارائه می‌دهیم. این پوشش محافظ، علاوه بر حفظ رنگ، می‌تواند در برابر خراشیدگی و لکه‌های عادی محافظت کند. با ما تماس بگیرید تا در مورد نیازها و پروژه خاص شما بیشتر بدانیم و به شما خدمات رنگ کاری چوب، کابینت و مبلمان با کیفیت و قیمت مناسب ارائه دهیم. منتظر تماس شما هستیم!

    مبلمان خانگی تهران
  • میزوصندلی چوبی تاشو حیاطی و آشپزخانه

    میزوصندلی چوبی تاشو حیاطی و آشپزخانه

    ست میز و صندلی تاشو چوبی مناسب فضای باز و یک همراه خوب برای کمپینگ و طبیعت گردی شما است. قطعا بسیاری از مردم به سفر علاقه دارند؛ ولی چون در بسیاری از مقاصد طبیعی گردشگری وسایل رفاهی کافی وجود ندارد و از این هدف بازمی‌مانند. ست میز و صندلی تاشو چوبی مناسب همین دسته از افراد است. این ست را به صورت تاشو طراحی کرده‌اند تا بتوان زمان جمع کردن، حجم آن را بسیار کاهش داد. صندلی تاشو این محصول ساختاری مقاوم دارد و در موقعیت‌های مختلف قابل‌استفاده است. با ابعادی 32×36 سانتی متر توانایی تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد. صندلی تاشو ساختاری مستحکم و مقاوم دارد که می‌توان از آن در سفر، ماهیگیری و محیط‌های باز درون‌ شهری استفاده کرد. بدنه ست میز و صندلی تاشو چوبی از بهترین چوب روس موجود در بازار ساخته شده است. میز این محصول در سه سایز 2 نفره، 4 نفره و 6 نفره که مطابق به نیاز خود می‌توانید محصول را سفارش دهید. ابعاد میز 2 نفره با ابعاد 60×60 سانتی متر، میز 4 نفره با ابعاد 60×90 سانتی متر و 6 نفره با ابعاد 60×130 سانتی متر که متناسب با فضای خود میز ایده‌آل خود را انتخاب نمایید.

    مبلمان خانگی تهران
  • جک تخت خواب کمجا تاشو

    جک تخت خواب کمجا تاشو

    بارزگانی فایکو110 (عین اللهی ) با سلام؛بازرگانی فایکو 110،اولین وبرترین تهیه وتوزیع کننده درشمالغرب کشور با فعالیت خود در ضمینه: -توزیع انواع تختخوابهای کمجای دیواری وباکس داروانواع ستکاهای فلزی ثابت وجکدارداخل تختخوابی -تهیه وارایه انواع جکهای گازی تختخوابی ؛صنعتی؛خودرویی وسفارشی مشتری با قیمت مناسب وکیفیت بالا. گروه صنعتی فایکو110باکادری مجرب اماده نصب تختخواب های دیواری با کیفیت بالاو با نازل ترین قیمت . ساعت تماس : روز های کاری از ساعت 9 الی 7 شب یکسره سایت فروشگاهی جهت خرید انلاین ***http://faico110.com/ Instagram.com/kamja.takhat http://jak-gazi.blogfa.com/ http://www.faico110.blogfa.com -کیفیت ودوام وقیمت مناسب را با ما تجربه کنید . آدرس: تبریز خیابان آزادی آخر کوی سجادیه جنوبی خیابان مهدیه پ11 (چهار راه ابوریحان ابادانی مسکن بالاتر از دانشگاه زاد خیابان مهدیه پ 11) از تولید به مصرف از کارخنه به خانه 04134770780 09146474591 09147861734

    مبلمان خانگی آذربایجان شرقی