انواع مدل های جاکفشی و جالباسی در سال 1401

جاکفشی همیشه جزو پرکاربردترین وسایل در منازل بوده است. اما اخیرا علاوه بر اینکه یک وسیله کاربردی هست جزوی از دکوراسیون فضا هم محسوب شده و هماهنگی آن با سایز اجزای منزل بسیار حائز اهمیت است. علی الخصوص برای عروس خانم‌هایی که به تازگی قصد شروع زندگی مشترک را دارند و به دنبال تکمیل جهیزیه هستند.
 

● جاکفشی مدرن ام‌دی‌اف

این جنس جاکفشی به جهت سبک بودن و قیمت مناسب و صد البته کیفیت قابل قبول جزو پرطرفدارترین مدلهای جاکفشی است چرا که تنوع در مدل‌های ام‌دی‌اف بالا بوده و روکش‌های ملامینه، های گلس و رنگ‌بندی مختلفی که دارد آن را به یک محصول پرفروش در بین مدل‌های جاکفشی مدرن تبدیل کرده‌است.

جاکفشی چوبی
● جاکفشی مدرن چوبی 

اگر به سبک دکوراسیون کلاسیک و اصیل علاقه‌مند هستید یا حتی قضای محیط زندگی شما نمودی از این سبک دارد قطعا خرید جاکفشی مدرن چوبی برایتان در اولویت قرار داشته و به دنبال مدل‌های متنوع آن هستید. جنس چوب به جهت بافت محکم و خوبی که دارد عمر و دوام زیادی داشته و یک جاکفشی همیشگی برای شما خواهد بود. برای دیدن مدل‌های متنوع جاکفشی چوبی به سایت خانه شما مراجعه کنید و در صورت انتخاب یک مدل برای خرید با مشاورین فروش ما در تماس باشید.

جاکفشی فلزی مدل تایتان
● جاکفشی مدرن فلزی 

اگر طرفدار سبک دکوراسیون اسپرت و فانتزی هستید بهترین گزینه‌ خرید جاکفشی مدرن فلزی است. چرا که فضای منزل هماهنگی خوبی خواهد داشت و قیمت نسبتا مناسب آن، این مدل را به محصولی پرفروش تبدیل کرده‌است. حتی ترجیح می‌دهید جاکفشی با هر ضربه و جابجایی سالم مانده و عمر طولانی داشته باشد این مدل بهترین گزینه روی میز است.

 

استفاده از  یک جالباسی ایستاده اداری و یا یک جالباسی کم جا برای منزل می تواند برای نظم دادن به لباس های دم دستی که نیاز داریم در سریعترین حالت دردسترس ما باشد یک ضرورت است.

انواع جالباسی

جالباسی، وسیله ای غیر قابل انکار در میان همه افرادی است که به نظم و مرتب بودن اهمیت می دهند؛ این وسیله پر کاربرد که گاهی به تنهایی و گاهی همراه با یک جاکفشی قابل عرضه است، در فروشگاه اینترنتی خانه شما موجود است. مثلا جالباسی میله ای با آن شکل خاص خود، حس نوستالژی هر کسی را بر می انگیزد و همه تقریبا دوست دارند یکی از آن را در منزل خود داشته باشند، چرا که ضمن بهبود زیبایی فضای منزل و یا شرکت، کاربرد زیادی در استفاده دارد.

جالباسی کمدی

کمد بیشتر برای طبقه بندی و مخفی کردن اجناس و یا وسیله ها کاربرد دارد، حالا تصور کنید یک فضای کلاسیک و ساده دارید که در گوشه ای از منزل، لباس ها بر روی آن تلنبار شده، اینجاست که یک جالباسی کمدی خودنمایی می کند، و می تواند با یک حرکت ساده فضای شلوغ را به فضایی منظم تبدیل کند.

جالباسی ریلی

بسیار کارامد و مفید در چیدمان لباس با تعداد زیاد و سهولت در انتخاب لباس میباشد که به راحتی تعداد زیادی از لباس را می توان به آن آویزان کرد.

جالباسی مدرن

اگر چیدمان منزل شما سبک مینیمال و جدید است بهتر است خرید جالباسی مدرن را به جای یک جالباسی ایستاده چوبی جایگزین نمایید.

جالباسی مدرن معمولا داری طراحی مینیمال و بروز است که میتواند جنس بدنه چوبی و یا فلز آبکاری داشته باشند.

جالباسی اداری

درست است اگر بگوییم استفاده از یک جالباسی اداری ضرورت بسیار بیشتری به نسبت یک منزل مسکونی دارد.

این دسته از رخت آویز ها برای محیط های اداری طراحی شده اند و استفاده از فلز و چوب در اکثر مدل ها متداول است.

جالباسی اداری

جالباسی تاشو

این مدل را می توان یکی از انواع جالباسی کمجا قلمداد کرد این دسته از کالا با قابلیتی که دارد می توان در زمانی که به آن نیازی نیست به راحتی در گوشه ای جمع شود و قرار گیرد بدون آنکه فضای زیادی را اشغال کند.


۰۵ مرداد ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • رنگ کاری مبل

    رنگ کاری مبل

    آیا به دنبال روشی برای تجدید رنگ و زیبایی چوب، کابینت و مبلمان خود هستید؟ خدمات رنگ کاری ما می‌توانند به شما کمک کنند. ما تخصص و تجربه لازم را در زمینه رنگ کاری چوب، کابینت و مبلمان داریم تا به شما کمک کنیم تا آنها را به شکلی جدید و زیبا تبدیل کنید. با استفاده از مواد با کیفیت و تکنیک‌های پیشرفته، ما به شما رنگ کاری دقیق و طبیعی را ارائه می‌دهیم. برخی از خدمات رنگ کاری ما عبارتند از: ترمیم و تقویت سطح چوب: اگر چوب کابینت یا مبلمان شما خراشیده یا آسیب دیده است، ما می‌توانیم آن را ترمیم کرده و سطح آن را تقویت کنیم. رنگ آمیزی: با توجه به سلیقه و سبک شما، ما می‌توانیم به شما رنگ‌های متنوعی را پیشنهاد دهیم و آنها را بر روی چوب، کابینت و مبلمان شما اعمال کنیم. این رنگ‌ها می‌توانند از جمله رنگ‌های طبیعی چوب، رنگ‌های مات یا براق، و رنگ‌های مدرن و جدید باشند. پوشش محافظ: برای حفظ زیبایی و دوام رنگ کاری، ما پوشش محافظ مقاوم را نیز ارائه می‌دهیم. این پوشش محافظ، علاوه بر حفظ رنگ، می‌تواند در برابر خراشیدگی و لکه‌های عادی محافظت کند. با ما تماس بگیرید تا در مورد نیازها و پروژه خاص شما بیشتر بدانیم و به شما خدمات رنگ کاری چوب، کابینت و مبلمان با کیفیت و قیمت مناسب ارائه دهیم. منتظر تماس شما هستیم!

    مبلمان خانگی تهران
  • میزوصندلی چوبی تاشو حیاطی و آشپزخانه

    میزوصندلی چوبی تاشو حیاطی و آشپزخانه

    ست میز و صندلی تاشو چوبی مناسب فضای باز و یک همراه خوب برای کمپینگ و طبیعت گردی شما است. قطعا بسیاری از مردم به سفر علاقه دارند؛ ولی چون در بسیاری از مقاصد طبیعی گردشگری وسایل رفاهی کافی وجود ندارد و از این هدف بازمی‌مانند. ست میز و صندلی تاشو چوبی مناسب همین دسته از افراد است. این ست را به صورت تاشو طراحی کرده‌اند تا بتوان زمان جمع کردن، حجم آن را بسیار کاهش داد. صندلی تاشو این محصول ساختاری مقاوم دارد و در موقعیت‌های مختلف قابل‌استفاده است. با ابعادی 32×36 سانتی متر توانایی تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد. صندلی تاشو ساختاری مستحکم و مقاوم دارد که می‌توان از آن در سفر، ماهیگیری و محیط‌های باز درون‌ شهری استفاده کرد. بدنه ست میز و صندلی تاشو چوبی از بهترین چوب روس موجود در بازار ساخته شده است. میز این محصول در سه سایز 2 نفره، 4 نفره و 6 نفره که مطابق به نیاز خود می‌توانید محصول را سفارش دهید. ابعاد میز 2 نفره با ابعاد 60×60 سانتی متر، میز 4 نفره با ابعاد 60×90 سانتی متر و 6 نفره با ابعاد 60×130 سانتی متر که متناسب با فضای خود میز ایده‌آل خود را انتخاب نمایید.

    مبلمان خانگی تهران
  • مبلمان برقی سینما خصوصی و اتاق بازی

    مبلمان برقی سینما خصوصی و اتاق بازی

    ## تولید کنندهی مبل برقی با پشتی و کفی قابل تنظیم به صورت تکی و دونفره مناسب سینمای خصوصی و Game room دارای شارژر وایرلس روی دسته مبل و سینی پذیرایی مخفی و همچنین درگاه USB و چراغ مطالعه تعبیه شده در استراکچر مبل بسیار لاکچری و کامفورت برای فضای باغ ویلا و ساختمان های لاکچری طراحی منحصر به فرد طبق نظر مشتری ارسال رزومه و کاتالوگ به سراسر کشور بازدید حضوری و مشاوره به تجربه ما اطمینان کنید ، امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم *****با تجربه و تازه نفس***** تلفن :02634812808 سلمانیها : 09121269027 میرزا محمدی :09121900867 www.sevenseating.ir www.sevenindgroup.com www.sevenseating.com www.sevenindgroup.ir [https://www.aparat.com/Sevenindgroup](https://www.aparat.com/Sevenindgroup) Instagram: [https://www.instagram.com/sevenindgroup](https://www.instagram.com/sevenindgroup) آدرس : استان البرز – جاده قدیم کرج قزوین-اقدسیه-کوی راز **با تجربه و تازه نفس**

    مبلمان خانگی البرز
  • صندلی و میز پلاستیکی پلیمری طاووسی 4نفره

    صندلی و میز پلاستیکی پلیمری طاووسی 4نفره

    صندلی پلاستیکی پلیمری طاووسی قطر نشیمن ۴۰سانتی متر قطر میز ۸۰ سانتی متر ارتفاع میز۷۰ سانتی متر ارتفاع صندلی ۹۰سانتی متر جنس: پلیمری دارای شیشه روی میز سبک و قابل حمل آسان رنگ: سفید ۴صندلی در یک کارتن و میزوشیشه در یک کارتن (مجموعا ۲کارتن) به تمام نقاط کشور ارسال می شود. مشخصات میز و صندلی پلیمری مدل طاووس ست میز و صندلی پلیمری مدل طاووس را می‌توانید در اندازه‌های ۲ نفره، ۳ نفره، ۴ نفره، ۵ نفره و ۶ نفره تهیه کنید. حتی می‌توانید با توجه به فضای خود به تعداد دلخواه، صندلی مدل طاووس را به همراه میز آن تهیه کنید و از راحتی و زیبایی آن لذت ببرید. نه تنها فضای باز این میز و صندلی برای داخل خانه و آشپزخانه شما نیز بهترین گزینه خواهد بود. این میز و صندلی از جنس پلیمر یا پلاستیک طراحی و ساخته شده است بنابراین بدیهی است که بسیار سبک و مقاوم باشد. همچنین به سبب جنس بدنه مقاوم آن، با خیال راحت می‌توانید آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید چرا که در برابر آفتاب مقاوم و کاملا ضد آب است پس اگر فضای شما فاقد سقف است بهترین انتخاب پیش رویتان می‌تواند میز و صندلی پلیمری مدل طاووس باشد. قطر نشیمن صندلی مدل طاووس ۴۰ سانتی‌متر و ارتفاع این صندلی ۹۰ سانتی‌متر می‌باشد. به علاوه میز مدل طاووس نیز دارای قطر ۸۰ و ارتفاع ۷۰ سانتی‌متر است که فضای کاملا مناسب و استانداری را جهت صرف وعده‌های غذایی یا میان وعده برای شما فراهم خواهد کرد. لازم به ذکر است که این میز به همراه شیشه‌ای که بر روی آن قرار می‌گیرد ارائه می‌شود که زیبایی این میز را دو چندان خواهد کرد. نیازی به گفتن نیست، چرا که حتما می‌دانید که قرارگیری شیشه بر روی میز، تمیز کردن آن را نیز بسیار راحت می‌کند. این میز و صندلی بصورت تک رنگ و با رنگ سفید عرضه می‌شود. رنگ سفید با هر نوع چیدمانی به راحتی هماهنگ شده و محیط را روشن و زیبا خواهد کرد. جنس پلیمری این میز و صندلی تمیز کردن آن را بسیار راحت و ساده کرده در نتیجه در صورت آلوده شدن آن با دستمال نمدار و اسپری پاک کننده آن را تمیز کنید.

    مبلمان خانگی تهران