مبل و کاناپه تختخوابشو مدل ایپک

مبل تختخواب شو مدل ایپک 
_کاربرد : 
مبل مهمان - تختخواب مهمان - مبلمان tv room - کاناپه گیمر 
_مدرن و چند کاربره : 
دارای 3 حالت - مبل - لمی و تخت 
_مبل سه نفره ( نشیمن فضای چهار نفر نشستن هم دارد ) 
تخت خواب دو نفره 
وزن 45 کیلوگرم 
فریم فلزی - جک ترک - شبکه بندی فلزی زیر کار 
تشک فوم سرد 
دور تشک لایکو 300 گرم مارک پافکو 
پارچه کاناپه تختخوابشو ایپک :
 اویاض - مسکو - جاسمین - ملیتا - مخمل - مازراتی
دوخت پارچه تختشو ایپک با نخ دو لایه و بخیه با نخ ترک 
کوسن های مبل الیاف ویژه 
امکان تمیز کردن لکه های مبل در کوتاه ترین زمان 
زمان آماده سازی فقط یک روز 
ارسال به سراسر کشور 

امکان خرید و ثبت سفارش به صورت آنلاین در فروشگاه مبل راحتی و یا به صورت حضوری در نمایشگاه یا کارگاه تولیدی
امکان ثبت سفارش در کارخانه یا تمامی شبکه های مجازی
امکان انتخاب رنگ پارچه مبلمان و کاناپه توسط مشتری 
اعطای نمایندگی فروش با شرایط ویژه 
فروش به صوری تکی و عمده 
آمادگی کامل جهت تولید تیراژ و صادرات به سایر کشور ها 
کار شرکتی - بسته بندی حرفه ای - محصولی برند و مارک 
استفاده از جدیدترین دستگاه های صنعتی
 و بهترین مواد اولیه در ساخت و تولید مبلمان تاشو و کمجا 
مزایای خرید مبل و کاناپه تخت خواب شو مدل ایپک : 
1- چند کاربره بودن کاناپه ایپک باعث کاهش در هزینه ها بوده و در مقایسه با تخت باکس و تشک هزینه کمتر و محصولی جدیدتر در اختیار دارید به همین دلیل تختشو مدل ایپک اولین انتخاب هتل ها,  سوئیت ها و مهمانسرا ها می باشد. 
2- فریم فلزی مبل تختخوابشو دو نفره ایپک از جنس فلز می باشد و همین امر سبب افزایش طول عمر این محصول نسبت به مبلمان چوبی می باشد. 
3- با بزرگتر شدن شهر ها شاهد کوچکتر شدن خانه ها و آپارتمانی شدن محل سکونت می باشیم و عملا فضایی جهت استفاده کاناپه و تختخواب همزمان نمی باشد که با خرید تختخوابشو از فضای اتاق ها بهترین استفاده رو برده ایم و بهترین گزینه جهت دکوراسیون و دیزاین خانه و باغ و ویلا می باشد.  
4- ظاهر مبل تختخوابشو ایپک به صورت اسپرت بوده و همین امر سبب شده تا از این کاناپه در خانه - آپارتمان - باغ - ویلا و سوئیت - ادارات و شرکت ها و سالن ها و حتی مطب و کلینیک و خوابگاه ها و اتاق های پرستاری و نگهبانی استفاده شود .
5 - وزن سبک تخت خواب شو ایپک سبب سهولت در جا ب جایی در خانه و یا محل کار و حمل و نقل می باشد .

جهت دریافت مشاوره و خرید و یا اخذ نمایندگی با ما در ارتباط باشید مشاوران ما در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شما می باشند. 

۰۵ مرداد ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • مبل کلاسیک قسطی%ویژه بازنشستگان اقساط 24 ماهه

    مبل کلاسیک قسطی%ویژه بازنشستگان اقساط 24 ماهه

    مبلمان و سرویس خواب در زندگی و خانه های امروزی یکی از وسیله های کاربردی و ضروری به حساب می آید و بسیاری از افراد برای تغییر دکوراسیون منزل خود و یا هنگام خرید جهیزیه به دنبال خرید این وسایل می روند اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال خرید مبل و سرویس خواب هستند احتمالا با فروشگاه هایی در بازار مبل و یا فروشگاه های اینترنتی مبل و دکوراسیون مواجه شده باشید که در کنار خرید نقدی امکان خرید قسطی مبل را به شما ارائه می دهند اگر قصد خرید مبل اقساطی را دارید پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و با شرایط ویژه کلکسیون مبل برند آشنا شوید یکی از مهم ترین خدمات شرکت کلکسیون مبل برند ارائه امکان فروش اقساطی برای تمام محصولات می باشد تا افرادی که قصد خرید از بخش های مختلف مانند:مبلمان راحتی،کلاسیک،استیل،سرویس خواب،تختخوابشو،میزغذاخوری میز جلو مبلی و عسلی و... را دارند بتوانند با خیالی آسوده خریدی مطلوب را تجربه کنند. آشنایی با مجموعه کلکسیون مبل برند کلکسیون مبل برند در 3 طبقه مجزا شامل انواع مبلمان راحتی،استیل،کلاسیک و سرویس خواب می باشد24 ماه بدون سود و کارمزد مبلغ پیش پرداخت توافقی 36 ماه خدمات پس از فروش بهره مندی از کارشناسان مجرب ارسال به تمام نقاط کشور ارتباط با ما: 09919393001 09919393002 mobleberand.com سایت ما:

    مبلمان خانگی البرز
  • مبل کلاسیک کاترین در کلکسیون مبل برند

    مبل کلاسیک کاترین در کلکسیون مبل برند

    مبل کلاسیک مبل است که در طراحی و ساخت آن از ویژگی های معماری و سبکهای هنری کلاسیک استفاده شده است. مبل کلاسیک دارای جزئیات طراحی مانند ستون ها ،آرک ها ،پرگوش ها و پایه های کلاسیک می باشد که از نظر زیبایی و برتری کلاسیک مشهور است. برخی از ویژگی های مهم مبل کلاسیک به شرح زیر است: • طراحی کلاسیک: شامل جزئیات معماری کلاسیک مانند ستون های کریستال ،آرک ها ،سربازو ها و پایه های کلاسیک می باشد. • دوام و استحکام بالا: با استفاده از مواد طبیعی بادوام مانند چوب توسو ،مرمر و غیره ساخته می شود. • کیفیت برتر: از بهترین مواد و تکنولوژی ساخت برای دستیابی به استحکام، دوام و زیبایی بالا استفاده می شود. • جزئیات منحصر به فرد: هر قطعه مبل منحصر به فرد و دست ساز ساخته می شود که ویژگی های منحصر به فرد این مبل را ایجاد می کند. • متناسب با فضاهای کلاسیک: این مبل معمولاً برای تزئین اتاق های با سبک معماری و دکوراسیون کلاسیک مناسب است. مبل کلاسیک در بازار مبلمان به عنوان یکی از انواع لوکس و پرکیفیت شناخته شده است که برای هر فضایی مناسب می باشد. این مبل زیبایی ،استحکام ،دوام و کلاسیک بودن را ترکیب کرده است.

    مبلمان خانگی البرز
  • مبلمان قسطی%ویژه کارمندان شهرداری اقساط 24 ماهه

    مبلمان قسطی%ویژه کارمندان شهرداری اقساط 24 ماهه

    مبلمان و سرویس خواب در زندگی و خانه های امروزی یکی از وسیله های کاربردی و ضروری به حساب می آید و بسیاری از افراد برای تغییر دکوراسیون منزل خود و یا هنگام خرید جهیزیه به دنبال خرید این وسایل می روند اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال خرید مبل و سرویس خواب هستند احتمالا با فروشگاه هایی در بازار مبل و یا فروشگاه های اینترنتی مبل و دکوراسیون مواجه شده باشید که در کنار خرید نقدی امکان خرید قسطی مبل را به شما ارائه می دهند. [مبل قسطی در اهواز](https://mobleberand.com/furniture-ghesti-ahvaz/) اگر قصد خرید مبل اقساطی را دارید پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و با شرایط ویژه کلکسیون مبل برند آشنا شوید یکی از مهم ترین خدمات شرکت کلکسیون مبل برند ارائه امکان فروش اقساطی برای تمام محصولات می باشد تا افرادی که قصد خرید از بخش های مختلف مانند:مبلمان راحتی،کلاسیک،استیل،سرویس خواب،تختخوابشو،میزغذاخوری میز جلو مبلی و عسلی و... را دارند بتوانند با خیالی آسوده خریدی مطلوب را تجربه کنند. آشنایی با مجموعه کلکسیون مبل برند کلکسیون مبل برند در 3 طبقه مجزا شامل انواع مبلمان راحتی،استیل،کلاسیک و سرویس خواب می باشد24 ماه بدون سود و کارمزد مبلغ پیش پرداخت توافقی 36 ماه خدمات پس از فروش بهره مندی از کارشناسان مجرب ارسال به تمام نقاط کشور ارتباط با ما: 09919393001 09919393002 mobleberand.com سایت ما:

    مبلمان خانگی البرز
  • مبلمان برقی سینما خصوصی و اتاق بازی

    مبلمان برقی سینما خصوصی و اتاق بازی

    ## تولید کنندهی مبل برقی با پشتی و کفی قابل تنظیم به صورت تکی و دونفره مناسب سینمای خصوصی و Game room دارای شارژر وایرلس روی دسته مبل و سینی پذیرایی مخفی و همچنین درگاه USB و چراغ مطالعه تعبیه شده در استراکچر مبل بسیار لاکچری و کامفورت برای فضای باغ ویلا و ساختمان های لاکچری طراحی منحصر به فرد طبق نظر مشتری ارسال رزومه و کاتالوگ به سراسر کشور بازدید حضوری و مشاوره به تجربه ما اطمینان کنید ، امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم *****با تجربه و تازه نفس***** تلفن :02634812808 سلمانیها : 09121269027 میرزا محمدی :09121900867 www.sevenseating.ir www.sevenindgroup.com www.sevenseating.com www.sevenindgroup.ir [https://www.aparat.com/Sevenindgroup](https://www.aparat.com/Sevenindgroup) Instagram: [https://www.instagram.com/sevenindgroup](https://www.instagram.com/sevenindgroup) آدرس : استان البرز – جاده قدیم کرج قزوین-اقدسیه-کوی راز **با تجربه و تازه نفس**

    مبلمان خانگی البرز