راهنمای خرید اجاق گاز صنعتی

 اجاق گاز یکی از اصلی‌ترین اجزای آشپزخانه محسوب می‌شود که بدون استفاده از آن نمی‌توان مرحله آخر آشپزی، یعنی پخت و پز را عملی کرد. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با اجاق گاز صنعتی توضیحات کاملی را خدمت شما همراهان عزیز ارائه دهیم. معمولا از اجاق‌گازهای صنعتی در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی استفاده می‌شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای خرید اجاق گاز صنعتی باید به چند نکته بسیار مهم دقت کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اجاق گاز صنعتی که با نام اجاق گاز صنایع نیز شناخته می‌شود، دارای چندین مدل مختلف است که برای مثال می‌توان به اجاق گاز برقی، اجاق گاز ایستاده، اجاق گاز کوره‌ای، اجاق گاز استیل و اجاق گاز تمام پروفیلی اشاره کرد که البته مدل‌های دیگری در بازار وجود دارد؛ اما در این قسمت به معروف‌ترین و پرکاربردترین مدل‌های اجاق گاز صنایع اشاره شد. این محصولات به طور کلی 2، 4، 6 و 12 شعله هستند که مشتریان می‌توانند بر اساس نیاز خود اقدام به خرید مدل مناسبی کنند.
برای خرید اجاق گاز صنعتی با بهترین قیمت و کیفیت از فروشندگان معتبر کلیک کنید و لیستی از تامین‌کنندگان مورد اطمینان در این زمینه را به دست آورید.

انواع مدل‌های اجاق گاز صنعتی 

همان‌طور که در بخش قبل گفته شد، این محصولات دارای مدل‌های مختلفی هستند که مشتریان بر اساس نیاز خود اقدام به خرید آن‌ها می‌کنند. در این قسمت چند نمونه از مدل‌های اجاق گاز صنعتی اشاره می‌کنیم که از پرکاربردترین محصولات به‌حساب می‌آیند.
خرید اجاق گاز صنعتی

اجاق گاز رستورانی با فر:

به طور معمول از این محصول در رستوران‌ها، کترینگ ها، تالارها و هتل‌ها استفاده می‌شود. اگر قصد خرید اجاق گاز رستورانی را دارید، باید بدانید که به چه تعداد شعله نیاز دارید تا بتوانید یک انتخاب صحیح داشته باشید. این محصول با تعداد شعله و ابعاد مختلفی وجود دارد که مشتریان بر اساس نیاز و میزان فضای موجود اقدام به خرید می‌کنند.

اجاق گاز ترکیبی:

این اجاق گاز در میان صاحبان فست فودها و رستوران‌های ایتالیایی بسیار محبوب است، زیرا تمامی نیازها را به خوبی برطرف می‌کند. خرید اجاق گاز ترکیبی فردار می‌تواند در قالب یک دستگاه، بسیاری از نیازهای یک فست فودی را برطرف کند؛ زیرا این گاز علاوه بر شعله‌های مختلف، دارای گریل ذغالی و گریل تخت چدنی بوده و با در اختیار داشتن یک فر کف آجری، امکان پخت و پز انواع پیتزا و لازانیا را فراهم می‌کند.

اجاق گاز صنعتی خطی:

به طور کلی تهیه غذاها و آن‌هایی که آشپزخانه‌های نسبتا کوچک دارند، اقدام به خرید اجاق گاز صنعتی خطی می‌کنند، زیرا این محصول فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. این محصول همانند دیگر اجاق‌گازها که در بازار وجود دارد، در ابعاد مختلف و با تعداد شعله‌های مختلف به فروش می‌رسد، اما پرکاربردترین نوع از آن را می‌توان اجاق گاز صنعتی خطی 4 شعله در نظر گرفت.

اجاق گاز صنعتی 6 شعله پایه دار:

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رستوران‌ها، خرید اجاق گاز صنعتی 6 شعله پایه‌دار است، زیرا با در اختیار داشتن 6 شعله فشار قوی، می‌تواند نیاز انواع رستوران‌ها را برطرف کند. معمولا ابعاد این دستگاه ۹۰×۸۰×۱۴۰ بوده و جنس بدنه آن تمام استیل است.
در این بخش به چهار مدل از اجاق‌گازهای صنعتی اشاره شد، اگر شما همراهان عزیز قصد خرید و فروش اجاق گاز صنعتی را دارید، می‌توانید وارد سایت جویشگر شوید و انواع محصولات را مورد بررسی قرار دهید و سپس نسبت به نیاز خود ثبت سفارش کنید.


چه نوع اجاق گازی بخریم؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که خرید اجاق گاز صنعتی می‌تواند نیاز ما را برطرف کند یا خیر؟ در جواب به این سوال باید پارامترهای مختلفی را مدنظر قرار دهید. برای مثال هدف شما از خرید اجاق گاز صنعتی چیست؟ برای مثال اگر شما صاحب یک رستوران، هتل یا تالار هستید باید از اجاق گازی استفاده کنید که تعداد شعله‌های زیاد با فشار قوی داشته باشد تا بتواند نیاز شما را برطرف کند، پس اجاق گاز صنعتی رستورانی 6 شعله فشار قوی می‌تواند گزینه خوبی باشد.
اما اگر شما صاحب یک فست فودی هستید، گزینه‌های مهم‌تری برای شما وجود دارد که به عنوان مثال می‌توان به فر، گریل ذغالی و گریل صفحه چدنی اشاره کرد. پس حتما قبل از خرید نسبت به نیاز و فضا آشپزخانه خود اطمینان پیدا کنید تا بتوانید بر اساس شرایط و نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. در سایت جویشگر صفحه مخصوصی وجود دارد که برای خرید و فروش اجاق گاز صنعتی به وجود آمده که می‌توانید تمامی محصولات درج شده را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید کنید. البته از بررسی‌های لازم غافل نشوید و بر اساس آن‌ها انتخاب خود را انجام دهید.

بهترین مارک اجاق گاز صنعتی

مسلما می‌دانید که برندهای گوناگونی وجود دارند که شما می‌توانید خرید اجاق گاز صنعتی خود را از طریق آن‌ها انجام دهید. هر یک از این برندها برای محصولات خود ویژگی‌های گوناگونی را در نظر گرفته‌اند که شما می‌توانید به واسطه آن‌ها، مراحل پخت و پز را با کیفیت و راحتی بیشتر انجام دهید. از همین رو در ادامه بهترین مارک‌های اجاق گاز صنعتی را به شما معرفی می‌کنیم تا در زمان خرید بتوانید تصمیم درستی بگیرید.
اجاق گاز خطی صنعتی گارد استیل: این اجاق گاز، از پرکاربردترین لوازمی محسوب می‌شود که می‌توان از آن در محیط‌هایی چون آشپزخانه‌های صنعتی، کترینگ‌‎ها و رستوران‌ها استفاده کرد. شما می‌توانید با این اجاق، انواع خورشت، خوراک و ... را آماده کنید. علاوه بر این موارد، امکان پخت رست بیف، فست فودها و مواردی از این دست نیز وجود دارد. شما می‌توانید اجاق گاز خطی گارد استیل را در مدل‌های 2، 3، 4، 5 و 6 شعله تهیه کنید. این گاز کیفیت بالایی دارد و شیر گاز آن نیز قوی، پرفشار و استاندارد است؛ بنابراین پخت و پز بسیار راحت خود بود. اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6112: اسنوا دیگر برندی به حساب می‌آید که می‌توان آن را در زمان خرید اجاق گاز صنعتی انتخاب کرد. محصولات این برند ویژگی‌های گوناگونی دارند. برای مثال مدلی که به آن اشاره کردیم، یک گاز استیل است که در ساختار خود جوجه‌گردان دارد. این محصول می‌تواند از همین جهت برای پخت و پز در رستوران‌ها مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این موارد، می‌توان برندهای دیگری را نیز نام برد که از بهترین مارک‌های اجاق گاز هستند. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد تا با آن‌ها آشنا شوید.

اجاق گاز هارد استون
اجاق گاز سینجر
اجاق گاز بوش
اجاق گاز مهیار گاز
اجاق گاز مجیک

شما می‌توانید گاز مناسب با فعالیت خود را از میان برندهای نام برده شده و دیگر برندهایی که در بازار موجود هستند، انتخاب کنید و بر اساس آن‌ها به پخت و پز غذا بپردازید.
 

نحوه خرید اجاق گاز صنعتی

نکاتی که باید قبل از خرید اجاق گاز صنعتی بدانید

قبل از خرید و فروش اجاق گاز صنعتی باید موارد مختلفی را مورد بررسی قرار بدهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

1. میزان فضایی که در اختیار دارید: یکی از اصلی‌ترین مواردی که باید در نظر بگیرید، ابعاد اجاق گاز است. درواقع قبل از خرید اجاق گاز صنعتی باید میزان فضایی که در اختیار دارید را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و با مشکل در محل قرارگیری گاز مواجه نشوید.

2. نیاز خود را بدانید: هدف شما از خرید اجاق گاز صنعتی چیست؟ قبل از نهایی کردن خرید این سوال را از خود بپرسید تا دقیق از نیاز خود آگاه شوید. برای مثال، اجاق گاز صنعتی خطی به ‌هیچ ‌عنوان مناسب رستوران‌ها، هتل‌ها و تالارها نیست، بلکه برای محیط‌ها و کسب و کارهای کوچک‌تر است. در نتیجه اگر چنین اطلاعاتی را نداشته باشید، نمی‌توانید انتخاب درستی را انجام دهید.

3. چه مقدار بودجه در اختیار دارید: قبل از خرید اجاق گاز صنعتی، میزان بودجه را تعیین کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. یکی از راه‌های مناسب خرید با قیمت پایین، استفاده از اجاق گاز دسته دوم هست. البته قبل از خرید باید از سلامت محصول اطمینان پیدا کنید.

4. انتخاب برند: بهتر است از یک برند معروف و باکیفیت استفاده کنید، زیرا اجاق گاز صنعتی باید سالیان سال باقدرت کار‌ کند. برندهای معروف و با کیفیت، محصولات خود را با ضمانت و گارانتی به فروش می‌رسانند که همین موضوع می‌تواند خیال مشتریان خود را راحت کند.

در این قسمت به چند نکته کلیدی اشاره کردیم که برای خرید اجاق گاز صنعتی باید به آن‌ها توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نحوه خرید اجاق گاز صنعتی

روش‌های مختلفی برای خرید اجاق گاز صنعتی وجود دارد که برای مثال می‌توان به خرید آنلاین و خرید از بازار به صورت حضوری اشاره کرد. خرید به صورت آنلاین از ساده‌ترین روش‌ها به حساب می‌آید که در این روش شما می‌توانید، انواع محصولات را مورد بررسی قرار دهید و بهترین انتخاب را داشته باشید.
اگر قصد خرید و فروش اجاق گاز صنعتی را دارید، می‌توانید از سایت جویشگر استفاده کنید و انواع محصولاتی که وجود دارند را بررسی و سپس اقدام به خرید و فروش کنید. همچنین امکان درج آگهی برای فروش محصول نیز وجود دارد.


قیمت اجاق گاز صنعتی

قطعا قیمت اجاق گاز به موارد زیادی بستگی دارد که برای مثال می‌توان به تعداد شعله‌ها، برند و ... اشاره کرد. به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای خرید اجاق گاز صنعتی درج کرد‌. قیمت اجاق گاز صنعتی تک شعله می‌تواند از چند صدهزارتومانی شروع شود و به اجاق‌گازهای صنعتی ۶ شعله ترکیبی و ... برسد که قیمت آن‌ها به چند میلیون توما‌ن خواهد رسید. در نتیجه برای دریافت قیمت دقیق، بهتر است در مرحله اول محصول‌ مورد نیاز را پیدا کنید و سپس قیمت آن را مورد بررسی قرار دهید.

در این نوشته سعی کردیم، تمامی نکات لازم را قبل از خرید اجاق گاز صنعتی به شما بگوییم. امیدواریم تا به اینجا برای شما مفید بوده باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید، ما لیستی از فروشندگان معتبر در این زمینه را به شما معرفی کردیم. در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با این مقاله در قسمت دیدگاه ببینیم؟ به نظر شما به چه نکات دیگری قبل از تهیه اجاق گاز باید توجه کرد؟
 

۰۶ تیر ۱۴۰۰
جویشگر


محصولات مشابه
  • فروش میلگرد آلیاژی CK45 / ST52 / MO40 / ST37

    فروش میلگرد آلیاژی CK45 / ST52 / MO40 / ST37

    مجموعه فولاد هیلا تامین کننده انواع میلگردهای آلیاژی از کارخانجات معتبر از قبیل فولاد آلیاژی ایران (یزد)، مجتمع فولاد اسفراین و اصفهان در گرید های زیر خدمات بازرگانی و برشکاری خود را ارائه می دهد: میلگرد آلیاژی ST37 میلگرد آلیاژی ST52 میلگرد آلیاژی MO40 میلگرد آلیاژی CK45 میلگرد آلیاژی VCN میلگرد آلیاژی سمانته ✔ ارائه گواهینامه معتبر و برگه آنالیز شیمیایی ✔ تضمین اصالت و کیفیت کالا ✔ تضمین سلامت ظاهری و فنی کالا ✔ بررسی ابعاد سفارش قبل از ارسال ✔ ارسال به سراسر کشور برای استعلام قیمت و موجودی با ما تماس بگیرید. کارشناس فروش: حمیدرضا نوروزی فولاد هیلا

    آهن آلات و صنایع فلزی تهران
  • اتصالات فولادی جوشی

    اتصالات فولادی جوشی

    اتصالات جوشی کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد و در واحد پایپینگ یا لوله کشی عمده کاربرد این تجهیزات می باشد و اگر به واحد تاسیسات ساختمانهای بلند یا مجتمع های تجاری و یا کارخانجات سری بزنیم حجم عظیمی از اتصالات مانند زانو 90 درجه ، زانو 45 درجه ، سه راه ، سه راه تبدیلی ، تبدیل هم مرکز ، تبدیل غیر هم مرکز و . . . و لوله در سایزهای مختلف را مشاهده می کنیم لذا فروشگاه فولاد لاین بر آن شده است تا بتواند در این عرصه سهم کوچکی از فروش و تهیه و تدارک این اقلام را عهده دار باشد لذا با مراجعه به سایت fouladline می توانید هم استانداردهای مربوطه را دریافت نمایید و هم لیست قیمت اقلام مورد نیاز را دریافت نمایید . فروش اتصالات جوشی شامل انواع زانو 90 درجه ، 45 درجه ، سه راه ، سه راه تبدیلی ، تبدیل جوشی ، سر دنده ، کپ یا درپوش در انواع ایرانی و وارداتی چینی ، در سایز و ضخامتهای مختلف sch40 , sch80 , ..... جهت بررسی بیشتر و دریافت استانداردهای مورد نیاز جهت کنترل اقلام ذکر شده به سایت فروشگاه فولادلاین fouladline.com مراحه و کلیه استانداردهای مورد نیاز را بصورت رایکان دریافت نمایید و جهت دریافت لیست قیمت اتصالات جوشی به سایت فولادلاین مراجعه نمایید Elbow / Reducer (Reducer Elbow , Reducer Tee , Eccentric & Concentric Reducer , . . . ) / Tee / Union / Weld-O-Let / Thread-O-Let / Cross / Coupling / . . . In All Type & All Size & All Materials

    آهن آلات و صنایع فلزی تهران
  • فروش انواع ورق گالوانیزه ساده و رنگی

    فروش انواع ورق گالوانیزه ساده و رنگی

    فروش انواع ورق گالوانیزه ساده و رنگی در انواع طرح کرکره ، ذوزنقه ، دانپا (زیرپانلی) ، طرح سفال (پالرمو) ، جنوا ، شادولای ، سینوسی ، ورق مهرچین. قیمت: قیمت ورق گالوانیزه به کیفیت ورق تولیدی و ضخامت آن بستگی دارد. فروش ورق رول در فروش ورق روغنی فروش ورق سیاه فروش ورق گالوانیزه فروش ورق رنگی

    آهن آلات و صنایع فلزی تهران
  • خم کاری ورق ضخیم

    خم کاری ورق ضخیم

    شرکت تولیدی، صنعتی حنیف رام اراک نامی آشنا با سابقه ای 40 ساله در صنعت حمل و نقل کشور به عنوان سازنده انواع تریلر، تانکرذخیره و حمل سوخت، کمپرسی، بونکر سیمان، کفی، کمرشکن و همچنین سازنده انواع اسکلت فلزی، پایه چراغ و برج روشنایی، ساخت انواع اسکلت های فلزی، قطعه زنی، برش و خمکاری ورق تا ضخامت 25 میلی متر به طول 6000mm و عرض 1000mm، محور بندی طرح BPW آلمان با ظرفیت 9 الی 20 تن با ابعاد استاندارد و خارج استاندارد و سفارشی، طراحی و ساخت شاسی های خاص با ظرفیت و ابعاد درخواستی دستگاه پس بریک 1800تنی

    آهن آلات و صنایع فلزی مرکزی