خطرات جبران ناپذیر استفاده از شیشه پاک کن های شیمیایی در منازل

در مطالعات بسیاری در نقاط مختلف جهان محققان دریافته اند که قرار گرفتن در معرض مواد شوینده شیمیایی معمولی که به صورت فراوان در منازل مصرف می شود و در دسترس کودکان نیز هست باعث افزایش مشکلات تنفسی و دیگر عفونت ها در آنها می شود.

استفاده از این محصولات شیمیایی خانگی می تواند منجر به افزایش احتمال ابتلا به عفونت های تنفسی و خس خس سینه در طول سال های اولیه زندگی و التهاب راه های تنفسی در دوران مدرسه شود. خانه ای که در آن از مواد شیمیایی برای نظافت استفاده می شود، افزایش خطر مسمومیت در کودکان را به همراه دارد. از خطرناکترین سم ها برای کودکان درخانه می توان به محصولات تمیز کننده اشاره کرد که در برخی موارد راه های هوایی را متورم می کنند درنتیجه باعث تنگی نفس شدید میشوند. محلول شیشه پاک کن  که مقادیر کم آن برای انسان و حشرات سمی هستند و در صورت خورده شدن باعث کوری و یا مرگ می شود. همانطور که می دانید در ترکیب اکثر این محلول ها الکل استفاده شده است. وقتی الکل توسط کودک نوشیده میشود میتوانند باعث تشنج ، رفتن به کما و حتی مرگ شوند.

برای جلوگیری از هر گونه خطرات این محصولات شیمیایی بهتر است آنها را با این پاک کننده طبیعی جایگزین کنید.  پاک کننده های طبیعی بدون الکل که با تکنولوژی روز و کاملا گیاهی تولید شده اند حتی در صورت خورده شدن هم آسیبی به بدن وارد نمی کنند. این محصولات از مواد بیولوژیک و با تکنولوژی نانو تهیه شده که کاملاً از محصولات شیمیایی مشابه دیگر به خاطر کیفیت منحصر بفرد آنها متمایز بوده و با یک بار مصرف، آنرا با کالای دیگر عوض نخواهید نمود. سطوح تمیز شده با آن به خاطر داشتن خواص آنتی استاتیک بسیار دیرتر از محصولات مشابه گردوخاک را جذب میکند. همچنین برخی دیگر از خواص این محصول عبارتند از:

عدم سمیّت

برخلاف محصولات مشابه که دارای قدرت اسیدی یا قلیائی هستند و موجب صدمه زدن به سطوح در اثر مرور زمان می شوند، این محصول به هیچ وجه اسیدی یا قلیائی نبوده و نه تنها به سطح زیانی نمی رساند بلکه در صورت آلوده شدن دست شما نیازی به شستشوی آن نیست.

حفاظت از محیط زیست

از آنجائی که در ساخت این محصول از الکل استفاده نشده است سطح تمیز شده با این محصول از تخریب های ناشی از استفاده از الکل مصون خواهد بود و بعلاوه محیط زیست نیز از آلوده شدن حفظ میگردد و سطح مورد نظر نیز زودتر از محصولات حاوی الکل خشک می شود .

استفاده از مواد اولیه کاملاً طبیعی

این محصول با استفاده از عصاره های گیاهی و طبیعی به روش نانو تکنولوژی تهیه شده است در نتیجه حتی خوردن آن نیز آسیبی به بدن وارد نمی کند.

محصول ایرانی

این محصول با تکیه 100درصد بر دانش ایرانی و ترکیبی از مواد کاملا گیاهی و فناوری نانو تولید شده است.


۲۸ اسفند ۱۳۹۹


محصولات مشابه
  • اتوماسیون مخازن شامپو

    اتوماسیون مخازن شامپو

    اتوماسیون واژه ای است که سبب اتوماتیک شدن یک فرایند یا یک عملیات تولیدی میشود در اتوماسیون مخازن شامپو قادر هستیم تا بارگیری مخازن آب برای تولید شامپو و مواد بهداشتی را باسرعت مناسب و تعداد نیروهای حداقلی و عدم دخالت انسان انجام دهیم یکی از مشکلات صنعت شامپو سازی تنظیم میزان غلظت یکسان تولید در ادوار مختلف است این عمل میتواند بطور مستقیم و غیر مستقیم روی مشتریان یک محصول اثر بگذارد بنابر این شرکتهای بهداشتی که محصولات آنها در سطح جامع پخش هستند تمایل دارند تا از طریق حصول یک روش دقیق و اتوماتیک فرایند تولید خود را با اتوماسیون مکانیزه کرده تا حداقل کاهش درجه کیفی را در محصولات تجربه کنند پیشران صنعت ویرا برای اولین بار محصولی را ارایه نموده است که این محصول قابلیت بارگیری تا 8 مخزن آب را یکی پس از دیگری دارد این سیستم میتواند برتامه بارگیری هر مخزن را جداگانه صورت داده و در اتمام بارگیری عملیات اختمام بارگیری را تعیین نماید حتی این سیستم میتواند تخمین بزند که مدت زمان بارگیری مخزن چقدر است برای اطلاعات بیشتر به وبسایت سر بزنید https://pishrans.com/automation-for-shampoo

    بهداشتی و آرایشی تهران
  • کرم ضد لک و جوش

    کرم ضد لک و جوش

    کرم ضد لک و جوش با تاثیر بالا و کیفیتی فوق العاده ارسال به تهران و شهرستانها 09194260919 مشاوره رایگان

    بهداشتی و آرایشی تهران
  • کاشت مو ، کاشت ابرو ، کلیه خدمات زیبایی

    کاشت مو ، کاشت ابرو ، کلیه خدمات زیبایی

    **کلینیک تخصصی کاشت مو کاشت ابرو بلفاروپلاستی و کلیه خدمات زیبایی** ⭕توجه            ⭕توجه اقساط (مناسب با بودجه شما) و شرایط پرداخت عالی در ⭕مجموعه کلینیک های  کاشت ایران مو⭕ کاشت مو و کاشت ابرو با جدیدترین متد روز دنیا دریک جلسه بدون درد با ضمانت نامه کتبی⭕ توسط پزشک متخصص با اتاق عمل Vip⭕ پشتیبانی یک ساله و مشاوره رایگان⭕ اقامت رایگان برای شهرستانیها ⭕ جهت مشاوره رایگان عدد 1را به شماره زیر پیامک کنید 09362945000⭕ کاشت مو یک روش جراحی زیبایی است که به منظور رفع مشکلات ریزش مو و کاهش طاسی مو انجام میشود در این روش موهای سالم و قوی از مناطق دیگری بدن شما گرفته شده و در منطقه ی طاسی کاشت میشود . این روش علاوه بر بهبود ظاهر فرد ، باعث افزایش اعتماد به نفس و خود باوری شما نیز میشود روش های نویین کاشت مو شامل روش FUT و FIT و SUTپلاس هست که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند

    بهداشتی و آرایشی تهران
  • کاشت مو طبیعی در یک جلسه

    کاشت مو طبیعی در یک جلسه

    **با کاشت مو و کاشت ابرو بهترین تغییر را در چهره خود ایجاد کنید** کلینیک کاشت ایران مو با ارائه خدمات VIP و با امکان پرداخت به صورت اقساطی این امکان را برای شما فراهم میکند با شرایط مناسب و کیفیت عالی این خدمات را به بهترین شکل انجام دهید جهت مشاوره رایگان عدد 1را به شماره زیر پیامک کنید کاشت مو یک روش جراحی زیبایی است که به منظور رفع مشکلات ریزش مو و کاهش طاسی مو انجام میشود در این روش موهای سالم و قوی از مناطق دیگری بدن شما گرفته شده و در منطقه ی طاسی کاشت میشود . این روش علاوه بر بهبود ظاهر فرد ، باعث افزایش اعتماد به نفس و خود باوری شما نیز میشود روش های نویین کاشت مو شامل روش FUT و FIT و SUTپلاس هست که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. **بررسی اجمالی خدمات** خبر خوب برای کسانی که از ریزش موهای خود رنج می برند و هرراهی که امتحان می کنند به نتیجه ای دست پیدا نمی کنند این است که می توانند با عمل کاشت مو بخش زیادی از ریزش موهای خود را جبران کنند. در این روش درمانی پزشک یک ناحیه را به عنوان ناحیه اهدا کننده انتخاب می کند و با استفاده از تکنیک های مخصوص گرافت های مورد نیاز خود را جدا و در محلی که طاسی اتفاق افتاده است قرار می دهد.

    بهداشتی و آرایشی تهران