درب های کشویی | کاربردها و مزایای استفاده از این درب‌ها چیست

 درب های کشویی به عنوان درب‌هایی خاص

درب های کشویی اخیرا در مکان‌های زیادی استفاده می‌شوند و از دفاتر اداری گرفته تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای، طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. این درب‌ها در مکان‌های مختلفی کاربرد دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بخش‌های مختلف خانه اشاره کرد. جنس این درب‌های می‌تواند شیشه‌ای، چوبی، فلزی و آکاردئونی باشد که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خود را دارند. همچنین قیمت تمام شده برای هر کدام از این نوع درب‌ها نیز با یکدیگر متفاوت بوده و محل مناسب استفاده از هر کدام نیز مختص به خود می‌باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نکات بیشتری را درباره درب های کشویی بیان کنیم.
 
درب کشویی
 

انواع درب های کشویی

درب های کشویی انواع مختلفی دارند که بر حسب نوع خود در کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه مطلب انواع درب های کشویی را به شما معرفی می‌کنیم.
درب کشویی شیشه‌ای
درب‌های کشویی شیشه‌ای یکی از رایج‌ترین درب‌های مورد استفاده در بین دیگر درب‌ها هستند که معمولا در مکان‌های عمومی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. اکثر درب‌های شیشه‌ای از موادی ساخته می‌شوند که مقاومت آن‌ها را بسیار افزایش داده و شفاف‌تر نیز می‌شوند. این درب‌ها زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که خانه بزرگ باشد و قصد جداسازی بخشی از آن را داشته باشید. در این صورت می‌توانید از این درب‌ها استفاده کرده و فضا را جدا کنید. درب های کشویی به صورت شفاف، نیمه مات و مات طراحی و ساخته می‌شوند. انتخاب نوع شیشه آن بستگی به کاربری فضاهای تفکیک شده و نیاز شما دارد.
 

درب آکاردئونی و تاشو

درب‌های آکاردئونی و تاشو از نظر زیبایی حرف اول را در بین دیگر درب های کشویی می‌زنند. اگر فضای زیادی برای نصب درب‌های معمولی در اختیار ندارید و حتی درب‌های پنهان شونده داخل دیوار نیز به کارتان نمی‌آیند، این درب‌ها می‌توانند مشکل شما را حل کنند، زیرا در زمانی که به آن‌ها نیاز دارید، آن‌ها را باز کرده و در زمانی که نیازی به آن‌ها ندارید، می‌توانید آن‌ها را بسته و جمع کنید که فضای زیادی را نگیرند.
 

درب تک کشویی پنهان شونده

با پیشرفت علم، درب های کشویی نیز نوع جدید از خود را وارد بازار کرده‌اند که درب تک کشویی پنهان شونده نام دارند. این درب‌ها، یک نوآوری در این حوزه محسوب می‌شوند که در ساختمان‌ها نوساز استفاده از آن‌ها بیشتر از قبل شده است. البته در خانه‌های قدیمی نیز می‌توان با کمی تغییر از آن‌ها استفاده کرد که زیبایی خاص خود را به خانه می‌دهد.
هیچ حد و اندازه‌ای برای این درب‌ها وجود ندارد و شما می‌توانید آن را در مکان‌های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار دهید. این درب‌ها بسیار ساده، کارآمد و مقاوم هستند و اجازه اجرا در هر معماری و ساختمانی را به مهندسان می‌دهند. اما تنها عیب این درب قیمت بالای آن است که می‌تواند برخی از افراد را از استفاده در درب تک کشویی پنهان شونده منصرف کند.
 
درب کشویی

درب کشویی دوتایی

این درب‌ها مناسب استفاده در فضاهای بزرگ هستند و اگر خانه شما به اندازه کافی بزرگ است، استفاده از این درب پیشنهاد می‌شود. این درب‌ها فضای بسیار کمتری را نسبت به درب‌های دو لنگه اشغال می‌کنند و جابه جایی آن‌ها نیز بسیار آسان‌تر است. اگر نگران تاریک شدن فضا در صورت استفاده از این درب‌های هستید، در این صورت می‌توانید از نوع مشبک و یا شیشه‌ای این درب‌ها استفاده کنید که نور از آن‌ها بگذرد و به فضای مورد نظر بتابد.
 

درب کشویی برقی

درب های کشویی همانطور که از نامشان پیداست، به صورت خودکار باز و بسته می‌شوند و اغلب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که رفت آمد بسیار زیاد است، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این درب‌ها دارای حسگر هستند و زمانی که گرما را شناسایی می‌کنند، درب را باز کرده و به طور خودکار آن را می‌بندند.
 

سخن پایانی

در این مطلب با شما کاربران گرامی همراه بودیم و اطلاعاتی را درباره درب های کشویی در اختیارتان قرار دادیم. اگر قصد خرید این نوع درب‌ها را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با یک مشاوره درباره انجام این کار صحبت کنید تا راهنمایی‌های لازم را در این باره دریافت نمایید. توجه کنید که برای جدا کردن اتاق‌ها بهتر است از درب‌های کشویی استفاده نکنید و استفاده از پارتیشن را در دستور کار قرار دهید.

۲۵ بهمن ۱۳۹۹
جویشگر


محصولات مشابه
  • باربیکیو گازی زغالی

    باربیکیو گازی زغالی

    باربیکیو گازی وزغالی با پلوپز وبدون پلوپز در ابعاد وسایز های مختلف. وسرخ کن دار با بهترین پوشش رنگ کوره چریک وبا بهترین شعله. چدنی. شش ضلعی قابل استفاده در تراس وبالکن. وباغ وویلا در مدل های کابینت دار با نمای چوب ترموود. ضداب وافتاب. وبدنه بابهترین پوشش رنگ الکترو استاتیک قابل شست وشو ودارای شلف استیل در قسمت بالای باربیکیو برای گریل کردن ودارای صفحه کار یا تاشو در کنار خود دارا هستن با بهترین کیفیت وارسال فوری به سراسر کشور به قیمت تولید. در مبلمان رنجبر پذیرای شما مشتریان عزیز هستیم

    کابینت و دکوراسیون داخلی البرز
  • نانو سنگ کابینت

    نانو سنگ کابینت

    محلول ضد لک سنگ آشپزخانه، کابینت و میز ناهارخوری ، بر پایه مواد نانو بوده و موجب عدم جذب کامل انواع مواد به سطح سنگ میشود. همچنین بواسطه تقویت شدن این محصول، خواص ضدلک شدن سطح از انواع مواد منجمله چای، نسکافه، قهوه، آب جوش میشود آبلیمو و ماست شامل این محصول میشود و ضدلک میکند! این محصول توسط تیم متخصص اجرا میشود. روش استفاده از محصول: حتما قبل اجرا، سطح کار تمیز، عاری از هرگونه کثیفی ، گردغبار ، چربی ، رطوبت و ... باشد. مواد را قبل مصرف تکان دهید با پد یا دستمال پنبه روی سنگ بکشید. بصورت یک دست و منظم اینکار را روی تمام سطح تکرار کنید. سپس با دستمال پولیش دهید. سپس دست دوم و سوم را بعد جذب کامل احرای اول تکرار کنید بعد از اتمام کار، سطح بمدت حداقل 3 روز استفاده نشود. سپس میتوانید با خیال راحت از سنگ استفاده کنید. عمر مفید مواد 1 تا 3 سال بستگی به مقدار استفاده شما می باشد.

    کابینت و دکوراسیون داخلی تهران
  • طراحی و اجرای مرکز خرید پالامد

    طراحی و اجرای مرکز خرید پالامد واقع در منطقه چیتگر تهران توسط تیم معماری شاین انجام شده است. برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و دیگر پروژه ها و دیدن عکس ها و ویدیوهای همه پروژه ها از سایت معماری شاین و پیج مهندس یوسف محمدپور مراحعه بفرمایید.

    کابینت و دکوراسیون داخلی تهران
  • شومینه معلق هیزمی ،شومینه معلق گازی

    شومینه معلق هیزمی ،شومینه معلق گازی

    خرید از تولیدی بدون واسطه ارسال به سراسر کشور مجموعه صنعتی بلوفایر BLUE FIRE تولید کننده مصنوعات فلزی محصولات عبارتند از : شومینه گازی،شومینه معلق،شومینه هیزمی،شومینه برقی، شومینه اتانولی،شومینه ایستاده آتشدان گازی ، آتشدان هیزمی کباب پز گازی ،کباب پز ذغالی،کباب پز بدون دود و ..... برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه شود www.bbq-bluefire.com 09197171244 09143113408 منتظر تماس شما هستیم

    کابینت و دکوراسیون داخلی تهران