شکل و ظاهرمناسب برای بسته پذیرایی جشن

 شکل  و ظاهر مناسب برای بسته پذیرایی جشن
بسته پذیرایی جشن در جشن ها، همایش ها، جلسات و انواع دورهمی ها استفاده می شود. در پست های دیگر در مورد بسته پذیرایی جشن صحبت کردیم و در آن بسته پذیرایی جشن، موارد استفاده، فواید استفاده از بسته پذیرایی جشن و محتوای بسته پذیرایی جشن را معرفی کردیم که برای مطالعه آن می توانید به لینک بسته پذیرایی جشن رجوع کنید. در این پست می خواهیم انواع بسته بندی پک پذیرایی جشن را بررسی کنیم تا شما در انتخاب نوع بسته بندی پک پذیرایی جشن ایده داشته باشید. بسته پذیرایی جشن با توجه به نظر و بودجه میزبان تهیه می شود. سایت ها و شرکت های پذیرایی زیادی هستند که این امکان را برایتان فراهم می کنند. اما کدام نوع از این بسته های پذیرایی جشن مناسب هستند؟ بسته پذیرایی جشن بنا بر این که چه کاربردی دارد و در چه مراسمی استفاده می شود، محتوای متفاوتی دارد که بر روی بسته بندی آن نیز تأثیرگذار است.
انواع  بسته بندی پک پذیرایی جشن:
    1- سلفونی: این بسته ها ارزان و پرکاربرد هستند. محتوای داخل آن مشخص است. استحکام زیادی ندارند. در همایش ها و جشن های پرجمعیت و شلوغ کاربرد بیشتری دارند ولی برای جشن ها و مراسم رسمی مناسب و شیک نیستند. 
بسته سلفونی
    2- جعبه مقوایی: جدا از این که آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کنند، شیک تر هستند. می توانید تبلیغ و یا پیغام مدنظر خود را بر روی این جعبه ها چاپ کنید. این جعبه ها برای جلسات اداری بسیار مناسب هستند. قابلیت چیده شدن روی هم را دارند و جای کمتری اشغال می کنند. در دو نوع ساده و طلق دار ارائه می شوند. در صورتی که دوست داشته باشید محتویات داخل جعبه مشخص باشد، می توانید از نوع طلق دار آن استفاده کنید.
 
 
 
 
 
    3- ساک های دستی: این نوع بسته بندی پک پذیرایی جشن برای مواردی مناسب است که میهمان بخواهد لوازم و غذایی که شما تهیه کرده اید را با خود ببرد. به خصوص در همایش ها. این ساک ها شیک، منظم و پرکاربرد هستند ولی ممکن است کمی گران تر از موارد قبل باشد. نمونه هایی از این مدل را در تصویر می بینید.
 
 
    4- جعبه پارتیشن بندی شده: این جعبه ها معمولاً از جنس چوب و یا مقوای ضخیم هستند و فضای داخلی آن به چند بخش تقسیم شده است. اگر قصد دارید پذیرایی جشن و همایش و هر نوع گردهمایی دیگری که برگزار می کنید، شیک و بدون نقص باشد، این جعبه پارتیشن بندی شده را به شما پیشنهاد می کنیم. مخصوصاً اگر قصد دارید از غذای آماده استفاده کنید. مانند انواع ساندویچ و فینگرفود و... این جعبه به هیچ وجه برای همایش های شلوغ پیشنهاد نمی شود چون گران تمام می شود. جنس و ابعاد و تعداد خانه­های این جعبه را می توانید برحسب نیاز خود تعیین کنید. اکثر این جعبه ها سفارشی تهیه می شوند و به طور آماده تنوع زیادی در بازار ندارند. تصاویر زیر نمونه هایی از این  بسته بندی هستند.
 
 
      
 
 
 
    5- کیسه های زیپ دار: در صورتی که قصد دارید از خوراکی های ریز مانند آجیل، چند نوع شکلات و... استفاده کنید، می توانید آنها را در کیسه های زیپ دار گذاشته و داخل پک قرار دهید. استفاده از کیسه زیپ دار برای کل وسایل پذیرایی در جشن پیشنهاد نمی شود هر چند توسط برخی از سایت­های ارائه بسته پذیرایی جشن پیشنهاد می کنند اما برای بسته پذیرایی جشن گزینه مناسب و شیکی نیست و اختلاف قیمت زیادی با سایر موارد ندارد. پس شما می توانید با همان هزینه گزینه مناسبتری را انتخاب کنید. 
    6- جعبه پذیرایی کودک: این جعبه برای بسته پذیرایی جشن کودکان بسیار مناسب است. کودکان از جعبه هایی که مختص آنان طراحی شود، استقبال می کنند و در اشتیاق زیادی از خود نشان می دهند که بخش بزرگی از هدف برگزاری جشن برای کودکان همین اشتیاق و شادی آنان است. این جعبه پذیرایی کودک برای جشن تولد، جشن مهدکودک مانند جشن عید نوروز، جشن یلدا و... ، جشن مدارس مانند جشن الفبا، جشن تکلیف و... مناسب است. این نوع بسته ها نیز در بازار به سختی پیدا می شود و در بیشتر مواقع باید آن را به شرکت های جعبه سازی سفارش دهید.
 
در صورتی که در بازار جعبه پذیرایی کودک را پیدا نکردید، می توانید از جعبه مقوایی ساده استفاده کنید ولی آن را به طرز وسوسه برانگیزی دوستداشتنی کنید! مانند تصویر زیر:
 
نکات انتخاب بسته بندی پک پذیرایی جشن
انتخاب نوع بسته پذیرایی جشن بسیار مهم است.  نوع، شکل و ظاهر بسته پذیرایی شما در واقع همان ظرفی است که در مهمانی ها برای سرو کردن غذا استفاده می شود و باید با همان دقت و وسواس انتخاب شود. در انتخاب نوع بسته پذیرایی جشن این نکته را در نظر بگیرید:
    • به جای این که برای بسته بندی هزینه زیاد اختصاص دهید، به کیفیت و تنوع محتویات آن دقت داشته باشید. محتوا و ظاهر بسته پذیرایی جشن باید متناسب باشند. در غیر این صورت حس بدی در میهمانان به وجود می آورد که به جای تأثیر مثبت، تأثیر منفی خواهد داشت و مصداق همان ضرب­المثل ایرانی خواهد بود که می­گوید: «آفتابه لگن هفت دست و شام و ناهار هیچ چی!» 
    • نکته بعدی این که سعی کنید نوع بسته را طوری انتخاب کنید که تمام محتویاتی که در نظر گرفتید، داخل بسته جا شوند و میهمان مجبور نباشد برای نگه داشتن وسایلی که شما تدارک دیده اید به زحمت بیفتد.
    • در انتخاب نوع بسته پذیرایی جشن حتماً محیط زیست را در نظر بگیرید و از بسته هایی استفاده کنید که قابل بازیافت یا تجزیه شدنی باشند.
    • در لوکس بودن جعبه پذیرایی افراط نکنید و به خاطر داشته باشید که این بسته ها بعد از خالی شدن دور انداخته می شوند پس فقط جعبه و نوع بسته بندی مناسب را انتخاب کنید. 
نکاتی که درباره ظاهر بسته بندی پک پذیرایی می­دانستیم را با شما در میان گذاشتیم. از همراهی شما سپاسگزاریم. پست­های بعدی ما را دنبال کنید. 

۲۴ دی ۱۳۹۸
نوبجی


محصولات مشابه
  • پک پذیرایی مدارس

    پک پذیرایی مدارس

    خدمات پذیرایی مهمان باش ارایه دهنده پک های بهداشتی و سلامت محور مخصوص دانش آموزان برای مناسبتهای مختلف هست پک میان وعده میتواند شامل میوه ، نوشیدنی ، تنقلات باشد پک صبحانه مهمان باش شامل شیر ، لقمه، بسته خرما و یا یک میوه باشد انتخاب با شماست خدمات پذیرایی مهمان باش 09135454260 ٌwww.mehmanbash .ir

    مجالس و تشریفات اصفهان
  • پذیرایی ترحیم ( خدمات پذیرایی مهمان باش )

    پذیرایی ترحیم ( خدمات پذیرایی مهمان باش )

    ✔ سفارش و مشاوره فقط با شماره 09135454260 -------------------------------------------------------------------------- خدمات پذیرایی مهمان باش اولین پیمانکار و پایه گذار پذیرایی و تشریفات در آرامستان ( باغ رضوان) شهر اصفهان میباشد که با تجربه پذیرایی مراسمات ترحیم بسیار با تمام جزییات و برنا مه های این مراسمات آشناست و با ارایه متنوع ترین پک های پذیرایی ( پاکت زیپ کیپ دار، جعبه های مقوایی بهداشتی) و اینکه انتخاب اقلام با سلیقه و طبق بودجه شما مشتری عزیز انجام و به مکان شما ارسال میشه همکاران مهمان باش شما را در برگزاری راحت و بی دغدغه مراسمات ترحیم از صفر تا صد یاری می کنند خدمات دیگر گرفتن سفارش سینی حلوا و خرما تازه و مرغوب به سفارش شماست رزرو تالار و رستوران در اطراف آ رامستان و یا ارسال غذای گرم مرغوب به منزل شما فروش اقلام ( شمع، لیوان کاغذی، پک چای و نسکافه، بشقاب و همه ملزومات برای پذیرایی مراسم شما فروش نوشیدنی بطری سرد سکنجبین تخم شربتی و آبمیوه طبیعی برای مراسم شما گل آرایی میز تزیین مزار و دور سنگ و کتیبه مزار ، تاج گل و گل رومیزی و روی مزار برای مراسم شما ------------------------------------------------------------------------------------------------------------> فقط با یک تماس در کنارتان هستیم اجازه بدین کمی از دغدغه های شما را در این شرایط سخت بکاهیم با مهمان باش میزبان هم می تواند مهمان باشد 09135454260 اصفهان، خ جی www.mehmanbash.ir ------------------------------------------------------------------------------------------------------------> اول مقایسه کنید بعد اقدام به سفارش نمایید. مشاوران ما راهنمای شما در انتخاب سرویس مورد نظرتان هستند. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------> پشتوانه و افتخار ما بیش از 2000 سفارش رضایت مندانه به همشهریان محترم است. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------> \" میزبان هم می تواند مهمان باشد \" دوست شما ---> خدمات پذیرایی مهمان باش

    مجالس و تشریفات اصفهان
  • سینی حلوا و خرما

    سینی حلوا و خرما

    ✔ سفارش و مشاوره فقط با شماره 09135454260 -------------------------------------------------------------------------- انواع سینی حلوا و خرمای تازه در دو سایز سینی بزرگ و سینی کوچک، شامل ( حلوای رولتی ، میکادو ، تارت ، حلواخرمای مخلوط، خرمای مجلسی با مغز گردو و خرمای حلوا پیچ با مغز گردو) می باشد. سفارشات بصورت روزانه ، تازه و بهداشتی تهیه و بسته بندی می گردد. ------------------------------------------------------------------------------------ شما می توانید حلوا خرما را بصورت سینی و یا تکنفره سفارش دهید. ثبت سفارش از 24 ساعت قبل از مراسم ------------------------------------------------------------------------------------ خدمات پذیرایی مهمان باش ارائه دهنده انواع پک های پذیرایی تکنفره در بسته بندی های شیک و متنوع ، آماده پذیرایی از مجالس و مهمانی های شما همشهریان گرامی می باشد. ------------------------------------------------------------------------------------ سفارش فقط با شماره : 09135454260 اصفهان - میدان احمد آباد - خیابان جی - خیابان لاهور

    مجالس و تشریفات اصفهان
  • کرایه تن پوش های عروسکی فانتزی تبلیغاتی و نمایشگاهی با عروسک گردان های آقا و خانم در جشن ها بمدیریت خانم بهره مند

    کرایه تن پوش های عروسکی فانتزی تبلیغاتی و نمایشگاهی با عروسک گردان های آقا و خانم در جشن ها بمدیریت خانم بهره مند

    طراحی سه بعدی ساخت و تولید تن پوش های عروسکی فانتزی تبلیغاتی و نمایشگاهی بهره مند ایران تبریز اولین تولید کننده تن پوش عروسکی و فانتزی تبلیغاتی و نمایشگاهی بمدیریت خانم بهره مند عروسکساز حرفه ای صدا و سیما زیر نظر وزارت ارشاد اسلامی خانم بهره‌مند 09143093759جهت استفاده در جشن های تولد و افتتاحیه ها و پاساژ و مجتمع های تجاری و تفریحی و نمایشگاهی و فروشگاهها و رستوران و مراکز تفریحی و ورزشی

    مجالس و تشریفات آذربایجان شرقی