مشخصات تگ خوب فرکانس ۸ صدفی

در انتخاب یک تگ صدفی خوب معیارهای زیادی توسط

افراد متخصص ویا غیر متخصص عنوان میشود،وگاه دچار دو دلی میشویم که چه نوع تگی را برای فروشگاه خود امنتخاب کنیم.

هر تگ فروشگاهی اساسا تشکیل شده ازدوقسمت تگ که به هم اتصال پیدا میکند، و سوزن و قفل تگ و مدارداخلی ویا سیم پیچ آن .

در تگ های عمدتا  تگ صدفی خوب فرکانس ۸/۲ و تگ صدفی ۴/۷ دارای یک شکل ظاهری میباشد و مدارداخلی آن نیز کاملا به هم شبیه بوده و فقط اصطلاحا خازن آن که برای مشخص کردن تگ با فرکانسهای متفاوت تولید شده است متفاوت میباشد.

پس به این نتیجه میرسیم که یک تگ صدفی خوب از لحاظ ظاهر با فرکانس دیگر دارای یک شکل همسان میباشد،که مشخص شدن آن فقط تنها به وسیله گیت فروشگاهی هم فرکانس با او و یا دستگاه مشخص کننده فرکانس تگ قابل شناسایی میباشد.

 

و پارامتر مهم یکه برای تولید یک تگ صدفی خوب در نظر گرفته میشود،تا بهترین کیفیت رو داشته باشد. ABS و مدار داخلی آن است

که توضیح میدهیم،ABS  مهمترین بخش از تولید یک تگ صدفی خوب میباشد و باعث استحکام و مقامت تگ در برابر ضربه،گرما، و غیره میباشد ولی گاها دیده میشود بعضی از انواع تگ به خاطراینکه در قیمت تگ کاهش داشته باشند و فروش بیشتری داشته باشند دست به این اقدام میگذارد که مناسب نیست.

و گزینه بعدی مدار داخلی یک تگ صدف خوب میباشد که باعث میشود نتیجه مورد نظر ما را فراهم کند،و گاه دیده میشود به خاطر اینکه از قیمت تگ کاسته شود از دور سیم پیچ آن میکاهند. واین امر باعث میشود در زمان کارکرد با گیت فروشگاهی انتظاری که ما از گیت فروشگاهی داریم و به موقه آلارم بدهد،آلارم نمیدهد و باعث ضرر به ما در کوتاه مدت و یا در بلند مدت میشود.

اساسا چرا نیاز داریم یک تگ صدفی خوب استفاده کنیم؟

این سوالی ست شاید پیش بیاید به عنوان مثال از یک تگ صدفی غیر مرغوب استفاده میکنیم و از نتیجه آن راضی هستیم،چرا باید یک تگ صدفی خوب بخریم و امکان دارد هزینه آن مقداری بیشتر باشد، و هزینه بیشتری ما پرداخت کنیم.

جواب اینجاست که در طول ایام و سالها و مجاورات سیستم فروشگاهی امکان دارد به هر دلیلی به مرور زمان از کارایی آن کم شود و رضایت مندی قبلی ما را فراهم نیاورد،ما زمانیکه از یک تگ صدفی نا مرغوب استفاده کنیم و سیستم فروشگاهی مقداری از کارایی خود را از دست داده باشد.سیستم شما هیچ آلارمی ندارد، وامکان دارد دست رنج شما و سرمایه شما از بین برود و متضرر شوید،ولی زمانی که شما از یک تگ صدفی خوب استفاده میکنید و سیستم فروشگاهی شما از کارایی خود را از دست داده باشد وکیفیت تگ خوب باشد به اصطلاح نقاط ضعف گیت فروشگاهی شما رو میپوشاند و جلوگیری میکند از ضرر و زیان شما و متوجه میشوید که سیستم حفاظتی فروشگاه شما کیفیت خود را از دست داده به مرور سالها و نسبت به رفع مشکل ایجاد شده اقدام میکنید.

برای خرید یک تگ صدفی خوب میتوانید با ما در تماس باشید و سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی آفرید کالا ثبت کنید
 


۱۹ آذر ۱۳۹۸


محصولات مشابه
  • تولید کلاه تیشرت لباسکار

    تولید کلاه تیشرت لباسکار

    فروشگاه کتیبه . کلاه تبلیغاتی این کلاه دارای جنسی خوب (کتان)، دوختی عالی و رنگبندی متنوعی می باشد. از آنجایی که تمامی مواد بکار رفته در این کلاه تبلیغاتی درجه یک می باشد، در روزهای گرم تابستان و هنگام تعریق بوی بدی به خود نمی گیرد. لوگو مجموعه با بالاترین دقت و ظرافت بر روی تمامی کلاه های نقابدار مجموعه گلدوزی گردیده است. شما می توانید نمونه این محصول را در رنگبندی مختلف، متناسب با سلیقه و نیاز خود، سفارش دهید. اگر شما هم علاقه مند به سفارش این کلاه تبلیغاتی کتان هستید، با ما تماس بگیرید. تلفن ۰۹۳۸۵۰۰۵۸۲۱ لباس کارهای تبلیغاتی یک تاکتیک بازاریابی قدرتمند است که برای چندین سال بخشی از آمیخته بازاریابی سنتی بوده است و هنوز هم در جذب مخاطب برای تعامل یا سرمایه گذاری روی برند شما مرتبط و موثر است. از یونیفرم ‌های مارک دار و لباس کار گرفته تا لباس‌ های مارک رنگارنگ که لوگو شما را حمل می‌ کنند، لباس ‌های کار تبلیغاتی به اشکال مختلفی عرضه می ‌شوند که هر کدام هدف خاصی را در ارتباط با تبلیغ برند به مخاطب هدف انجام می‌ دهند. این یک راه مطمئن برای ایجاد هیجان در اطراف برند شما و دادن لبه ای از قابلیت اطمینان و اصالت است. تیشرت تبلیغاتی و کارگاهی سفارشی تیشرت جودون یقه دار سه دکمه تبلیغاتی و کارگاهی تولید شده در پنج رنگ قرمز، زرد کاتر پیلار، طوسی روشن، سبز اردکی و آبی فیروزه ای جهت مصرف تبلیغات و کارکنان تولید در سایزهای M-L-XL-2XL-3XL طبق سفارش مشتری لوگو سینه از نوع چاپ کاتری سفید انتخابی عالی برای ایجاد ظاهری زیبا، یکپارچه و اتحاد بین کارمندان تسلط بالای کارفرما بر روی کارکنان و شناخت راحت تمامی کارکنان به وسیله لباس فرم بدون آبرفت و رنگ پریدگی در گذر زمان خرید مستقیم از کارخانه تولیدی تعهد در کیفیت و رقابت در قیمت جهت سفارش عمده تیشرت با لوگو مورد نظر برای تبلیغات یا پرسنل مجموعه لطفا تعداد تیشرت، رنگ تیشرت و طرح مدنظر جهت چاپ روی تیشرت را برای ما ارسال کنید تا قیمت جهت تاییدیه اعلام شود. ضمنا قبل از ثبت سفارش عمده تیشرت میتوانیدیک نمونه تهیه کنید و از نزدیک کیفیت و قیمت را با سایر تولید کنندگان مقایسه کنید سپس سفارش دهید.

    پوشاک تهران
  • شمارشگر مشتریان فروشگاهی

    شمارشگر مشتریان فروشگاهی

    VC2000 یک سیستم الکترونیکی شمارنده مشتریان است که در بدو ورود به نمایشگاه و فروشگاه قابلیت شمارش آنها و ثبت رکورد تردد مشتریان را دارد. این سیستم قابلیت ثبت تردد در بازه های ساعت روز هفته ماه سال را دارد این سیستم میتواند اطلاعات بدست آمده از ورود مشتریان را بصورت یک فایل اکسل ذخیره کند و در زمان لازم آن را در اختیار مدیر فروشگاه و یا مدیر فروش و بازاریابی قرار دهد. سیستم VC2000 دارای نرم افزار جامعی است که قابلیت تجمیع چند فروشگاه را در یک پنل مدیریتی دارد و میتواند از مسیر یک اتاق مدیریت اطلاعات مربوط به تک تک فروشگاهها را استخراج نماید همچنین نرم افزار مدیریتی این سیستم قابلیت مانیتورینگ آنلاین و رصد هر فروشگاه را دارد این سیستم با بستر نت میتواند در یک زمان بطور واحد اطلاعات هر تعداد فروشگاه را ببیند برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت اصلی این محصول رجوع نمایید https://pishrans.com/footfall-or-people-counter اطلاعات مربوط به مشتریان ما در این لینک قابل ارایه است https://pishrans.com/photo-project کاتالوگ محصولات را اینجا ببینید https://pishrans.com/catalogue

    پوشاک تهران
  • پارچه شال و روسری

    پارچه شال و روسری

    انواع پارچه خام مناسب چاپ شال و روسری جنس: ترکیب زیبایی از نخ وطرح شاین از ابریشم مصنوعی عرض ۱۴۵ سانت طاقه ۲۰۰_ ۳۰۰ متری وزن ۱۲۵ گرم پودبین شده و فاقد الکتریسیته است این پارچه به دلیل کیفیت بالا و تکمیل عالی ،برای هر نوع چاپ ( پرس، کلندر،...) مناسب است . علاوه بر لطافت بالا و ظرافت بافت این پارچه، از ایستایی مطلوب برخوردار است. با شاین زیبای بکار رفته در طرح، این پارچه را می توان مناسب استایل رسمی و مجلسی دانست. این پارچه مناسب فصل بهار و تابستان می باشد . ... بالاترین کیفیت و مناسب تری قیمت در راستای حمایت از تولید کنندگان عزیز تمامی قیمت ها به قیمت کارخانه میباشد ارسال به تمام نقاط ایرانامکان پذیر است ارسال نمونه جهت تست ارائه خدمات طراحی و چاپ پارچه توسط تیم متخصص برای ارتباط با ما و مشاوره رایگان میتوانید با شماره های درج شده در بخش اطلاعات ، تماس بگیرید . « زیبایی و وقار را از کیوت اسکارف هدیه بگیرید»

    پوشاک تهران
  • تولید و پخش کاور کت شلوار-کاور مانتو-کاور لباس شب

    تولید و پخش کاور کت شلوار-کاور مانتو-کاور لباس شب

    تولید انواع: کاور , کاور مانتو , کاور پالتو , کاور لباس , کاور مانتو مجلسی , کاور ماکسی , کاور ماکسی , کاور لباس زنانه , کاور لباس مجلسی تولید کاور های لباس در مدل های مختلف و رنگبندی مختلف با قابلیت چاپ لوگو اختصاصی روی کاورها

    پوشاک تهران