مشخصات تگ خوب فرکانس ۸ صدفی

در انتخاب یک تگ صدفی خوب معیارهای زیادی توسط

افراد متخصص ویا غیر متخصص عنوان میشود،وگاه دچار دو دلی میشویم که چه نوع تگی را برای فروشگاه خود امنتخاب کنیم.

هر تگ فروشگاهی اساسا تشکیل شده ازدوقسمت تگ که به هم اتصال پیدا میکند، و سوزن و قفل تگ و مدارداخلی ویا سیم پیچ آن .

در تگ های عمدتا  تگ صدفی خوب فرکانس ۸/۲ و تگ صدفی ۴/۷ دارای یک شکل ظاهری میباشد و مدارداخلی آن نیز کاملا به هم شبیه بوده و فقط اصطلاحا خازن آن که برای مشخص کردن تگ با فرکانسهای متفاوت تولید شده است متفاوت میباشد.

پس به این نتیجه میرسیم که یک تگ صدفی خوب از لحاظ ظاهر با فرکانس دیگر دارای یک شکل همسان میباشد،که مشخص شدن آن فقط تنها به وسیله گیت فروشگاهی هم فرکانس با او و یا دستگاه مشخص کننده فرکانس تگ قابل شناسایی میباشد.

 

و پارامتر مهم یکه برای تولید یک تگ صدفی خوب در نظر گرفته میشود،تا بهترین کیفیت رو داشته باشد. ABS و مدار داخلی آن است

که توضیح میدهیم،ABS  مهمترین بخش از تولید یک تگ صدفی خوب میباشد و باعث استحکام و مقامت تگ در برابر ضربه،گرما، و غیره میباشد ولی گاها دیده میشود بعضی از انواع تگ به خاطراینکه در قیمت تگ کاهش داشته باشند و فروش بیشتری داشته باشند دست به این اقدام میگذارد که مناسب نیست.

و گزینه بعدی مدار داخلی یک تگ صدف خوب میباشد که باعث میشود نتیجه مورد نظر ما را فراهم کند،و گاه دیده میشود به خاطر اینکه از قیمت تگ کاسته شود از دور سیم پیچ آن میکاهند. واین امر باعث میشود در زمان کارکرد با گیت فروشگاهی انتظاری که ما از گیت فروشگاهی داریم و به موقه آلارم بدهد،آلارم نمیدهد و باعث ضرر به ما در کوتاه مدت و یا در بلند مدت میشود.

اساسا چرا نیاز داریم یک تگ صدفی خوب استفاده کنیم؟

این سوالی ست شاید پیش بیاید به عنوان مثال از یک تگ صدفی غیر مرغوب استفاده میکنیم و از نتیجه آن راضی هستیم،چرا باید یک تگ صدفی خوب بخریم و امکان دارد هزینه آن مقداری بیشتر باشد، و هزینه بیشتری ما پرداخت کنیم.

جواب اینجاست که در طول ایام و سالها و مجاورات سیستم فروشگاهی امکان دارد به هر دلیلی به مرور زمان از کارایی آن کم شود و رضایت مندی قبلی ما را فراهم نیاورد،ما زمانیکه از یک تگ صدفی نا مرغوب استفاده کنیم و سیستم فروشگاهی مقداری از کارایی خود را از دست داده باشد.سیستم شما هیچ آلارمی ندارد، وامکان دارد دست رنج شما و سرمایه شما از بین برود و متضرر شوید،ولی زمانی که شما از یک تگ صدفی خوب استفاده میکنید و سیستم فروشگاهی شما از کارایی خود را از دست داده باشد وکیفیت تگ خوب باشد به اصطلاح نقاط ضعف گیت فروشگاهی شما رو میپوشاند و جلوگیری میکند از ضرر و زیان شما و متوجه میشوید که سیستم حفاظتی فروشگاه شما کیفیت خود را از دست داده به مرور سالها و نسبت به رفع مشکل ایجاد شده اقدام میکنید.

برای خرید یک تگ صدفی خوب میتوانید با ما در تماس باشید و سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی آفرید کالا ثبت کنید
 


۱۹ آذر ۱۳۹۸


محصولات مشابه
  • فروش عمده مانتو و شلوار اداری فیونا

    فروش عمده مانتو و شلوار اداری فیونا

    پارچه فیونا یکی از انواع پارچه های وارداتی از کشور چین است که بنا به پارامترها و ویژگی هایی که دارد مورد استقبال افراد با سلیقه های مختلف برای دوخت لباس فرم رسمی قرار گرفته است. این پارچه در دسته پارچه های کشی قرار دارد. عرض پارچه فیونا معمولا حدود ۱۵۰ سانتی متر است که هر طاقه آن چیزی حدود ۵۰ الی ۶۰ یارد است. مانتو سرای ایران پوش تولیدی پوشاک زنانه انواع مانتو زنانه اسپرت... مجلسی...اداری...رسمی...‌دانشجویی انواع شلوار زنانه پارچه ای...لی ❌❌❌فروش فقط عمده ای ❌❌❌ شرایط ویژه فروش اعتباری جهت همکاران گرامی جهت مشاهده نمونه های بیشتر تماس بگیرید آدرس: اصفهان میدان امام بازار بزرگ سرای مخلص ❌❌❌ فقط عمده فروشی ❌❌❌ جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما در تماس باشید .

    پوشاک اصفهان
  • مانتو لی کاغذی

    مانتو لی کاغذی

    لی کاغذی است که شبیه به کتان های نازک و لایت است. پارچه لی یکی از نیاز های حوزه پوشاک و پارچه زنانه است که معمولا در تولید مانتو، تونیک و جلیقه های دخترانه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در ایران لی کاغذی را کمتر تولیدکننده ای می بافد و تقریبا هر ساله مجبور به واردات تیراژ بالایی از این پارچه می شویم. مانتو سرای ایران پوش تولیدی پوشاک زنانه انواع مانتو زنانه اسپرت... مجلسی...اداری...رسمی...‌دانشجویی انواع شلوار زنانه پارچه ای...لی ❌❌❌فروش فقط عمده ای ❌❌❌ شرایط ویژه فروش اعتباری جهت همکاران گرامی جهت مشاهده نمونه های بیشتر تماس بگیرید آدرس: اصفهان میدان امام بازار بزرگ سرای مخلص ❌❌❌ فقط عمده فروشی ❌❌❌ جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما در تماس باشید .

    پوشاک اصفهان
  • تولیدی مانتو اداری و رسمی شیک

    تولیدی مانتو اداری و رسمی شیک

    مانتو سرای ایران پوش تولیدی پوشاک زنانه انواع مانتو زنانه اسپرت... مجلسی...اداری...رسمی...‌دانشجویی انواع شلوار زنانه پارچه ای...لی ❌❌❌فروش فقط عمده ای ❌❌❌ شرایط ویژه فروش اعتباری جهت همکاران گرامی جهت مشاهده نمونه های بیشتر تماس بگیرید آدرس: اصفهان میدان امام بازار بزرگ سرای مخلص ❌❌❌ فقط عمده فروشی ❌❌❌ مانتو و شلوار فرم، یک مانتوی رسمی محسوب می‌شود که امروزه انواع متفاوتی از آن در بازار پوشاک عرضه می‌شود. فرم اداری را معمولا خانم‌هایی که شاغل هستند می‌پوشند. حتی بسیاری از افرادی که مانتو فرم مشخصی ندارند نیز تمایل دارند از لباس رسمی اداری برای محل کار استفاده کنند. استفاده از این سبک مانتو باعث می‌شود که خانم‌های ایرانی در محل کارشان بسیار شیک‌تر دیده شوند. با کیفیت ترین دوخت و زیباترین طراحی را با ما تجربه کنید . جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید به اطلاعات تماس در پایین آگهی مراجعه بفرمایید .

    پوشاک اصفهان
  • مانتو اسپرت نخی رنگ بندی متنوع و شاد

    مانتو اسپرت نخی رنگ بندی متنوع و شاد

    بدون شک مانتو اصلی‌ترین پوشش بانوان در ایران محسوب می‌شود. داشتن ظاهری زیبا و شیک برای تمامی بانوان حائز اهمیت است، به همین دلیل دقت و وسواس برای انتخاب سبک و مدل پوشش نیز مهم و زمان‌بر خواهد بود. خوشبختانه در سال‌های اخیر صنعت مد و فشن دارای تنوع بی‌نظیری شده است و مطمئنا انتخاب را برای بانوان سهل و آسان می‌کند. مانتو سرای ایران پوش تولیدی پوشاک زنانه انواع مانتو زنانه اسپرت... مجلسی...اداری...رسمی...‌دانشجویی انواع شلوار زنانه پارچه ای...لی ❌❌❌فروش فقط عمده ای ❌❌❌ شرایط ویژه فروش اعتباری جهت همکاران گرامی جهت مشاهده نمونه های بیشتر تماس بگیرید آدرس: اصفهان میدان امام بازار بزرگ سرای مخلص ❌❌❌ فقط عمده فروشی ❌❌❌ جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما در تماس باشید .

    پوشاک اصفهان