طراحی سایت در قزوین

شرکت طراحی وب سایت در قزوین  “آوینا”

طراحی وب سایت در قزوین – راهبرد ما هدایت کاربر و مشتری به وب سایت شما و سپس تبدیل او به خریدار محصولات و خدمات شماست.


خدمات ما

طراحی وب سایت

طراحی سایت در قزوین فرصتی است برای پیشرفت کسب و کار شما، ساخت یک وب سایت تلفیقی از علم و نوآوری و تجربه و خلاقیت است، هنری است که با مطالعه مباحث روز تکنولوژی وب و تجربه بدست می آید. طراحی و پیاده سازی سایت با سرعت و دقت بالا همراه با در نظر گرفتن جدیدترین روش های بازاریابی آنلاین تخصصی فرصتی عالی برای کسانی که می خواهند یک سایت مدرن و سودآور برای کار خود ایجاد کنند.
  • طراحی وب سایت با رعایت استاندارد های جهانی
  • طراحی سایت دو زبانه
  • عنوان نویسی مدرن
  • سرعت عالی
  • طراحی خلاقانه با رعایت علم روانشناسی رنگ ها
  • کاملا واکنشگر برای دستگاه های موبایل و تبلت
  • امنیت بالا

بهینه سازی وب سایت SEO

امروزه بسیاری از مردم برای پیدا کردن خدمات و محصولات مورد نظرشان از اینترنت استفاده می کنند. طراحی وب‌سایت برای اعتبار و معرفی خدمات و محصولات مفید است و برای معرفی وب سایت به مشتریان راه های مختلفی وجود دارد، اما موثرترین روش بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است.
برای اینکه افراد خدمات و یا محصول مورد نظرشان را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و دیگر موتور های جستجو پیدا می کنند. ما وب سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه می کنیم تا محصولات و خدمات شما در صفحه اول نتایج جستجو نمایش داده شود. این امر باعث می شود که مشتری خیلی زود شما را پیدا کند.

طراحی تبلیغاتی

طراحی حرفه ای با ۱۰ سال تجربه و رعایت اصول روانشناسی رنگ های
  • بنر تبلیغاتی
  • کاتالوگ تبلیغاتی و رزومه
  • روتوش تصاویر و ترمیم عکس های شخصی
  • کاور بسته بندی
  • کارت ویزیت
  • تبلیغات اینستاگرام
  • و غیره


کلیپ تبلیغاتی

کلیپ تبلیغاتی یکی از موثرترین راه های تبلیغاتی به شمار می آید که علاوه بر تاثیر مطلوبی که بر بیننده می گذارد باعث ثبت برند و کسب و کار شما در ذهن بیننده می گردد.
همچنین تاثیر کلیپ تبلیغاتی بر SEO سایت بسیار بالا بوده و باعث کسب رتبه عالی از گوگل می شود.
  • معرفی خدمات و محصولات
  • معرفی برند و کسب و کار
  • و غیره



آموزش

یکی از خصوصیات شخصی من “ایوب پاکذات” این است که عاشق آموزش دادن هستم. وقتی علمی را که بعد از سال ها مطالعه، تجربه، و آزمون و خطا به کسی آموزش می دهم، شاید بتوانم بگویم که زیباترین لحظه های زندگی خودم را سپری می کنم.
سبک آموزش دادن من خاص و کاربردی است، سخت ترین مطالب را به زبانی ساده و قابل فهم تبدیل می کنم و با صبر و صمیمیت سعی می کنم با مثال های متعدد موضوع مورد نظر را برای دانشجو روشن کنم.
بخاطر تجربه گرایی مطالبی را به شما آموزش می دهم که در هیچ کلاس و کتابی پیدا نمی شوند. هر چند آموزش خصوصی وقت زیادی از من می گیرد و از نظر مالی سود چشم گیری برایم ندارد، ولی باز هم پیشنهاد می کنم تا در یک زمان به یک نفر آموزش دهم تا بتوانم به بهترین نوع ممکن زمان را مدیریت و مطالب را آموزش دهم.
  • آموزش طراحی وب سایت در قزوین (بدون نیاز به کد نویسی)
  • آموزش بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو
  • آموزش حرفه ای فتوشاپ


چرا باید برای کسب و کار خود یک وب سایت طراحی کنید؟

مواظب باشید از رقیبان کاری خود عقب نمانید.
اجازه دهید مشتریان به سمت شما بیایند تا کسب و کارتان رونق بیشتر و بهتری پیدا کند.
یک وب سایت حرفه ای می تواند کسب و کارتان متحول کند.

در باره – مدیر وب سایت
من در دزفول به دنیا آمدم، از همان دوران نوجوانی به کامپیوتر علاقه مند بودم، برای همین رشته کامپیوتر را برای تحصیل انتخاب کردم. در سال ۱۳۸۳ به کار تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار مشغول شدم، سال ۱۳۸۴ برای ادامه تحصیل در رشته نرم افزار سیستم راهی تهران شدم.
در سال ۱۳۸۷ با خانواده به قزوین نقل مکان کردم. در شرکت های مختلفی در زمینه با تعمیرات سیستم، طراحی و راه اندازی وب‌سایت، تبلیغات اینترنتی و مدیریت وب‌سایت و بهینه سازی سایت مشغول به کار بوده ام.
اسفندماه ۱۳۹۶ از شرکتی که در آن به مدیریت وب سایت مشغول به کار بودم بیرون آمدم و این وب سایت را در تاریخ  ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ راه اندازی کردم.
هرچند این وب سایت تازه تاسیس شده ولی ۱۱ سال تجربه و تخصص موجب شد تا خیلی زود رتبه ای بسیار عالی از موتور های جستجو دریافت کنم.
خوشبختانه در همین مدت کوتاه توانستم چند پروژه طراحی و راه اندازی وب سایت را انجام داده و خوشنودی و رضایت مشتری را برانگیزم.
مطمئنا رضایت مشتری بهترین دستاوردی است که می توانم داشته باشم.

پشتیبانی – تعهد هر شرکت خوب

به نظر من “ایوب پاکذات” یکی از مهم ترین ویژگی های یک سایت خوب یا هر کسب و کاری که خدماتی ارائه می کند پشتیبانی خدمات فروخته شده است.
بارها برایم پیش آمده که محصول و خدماتی را خریداری کردم ولی وقتی برای مطرح کردن سوالی با آن مجموعه تماس گرفتم با سردی با من برخورد شده! با اینکه پشتیبانی و خدمات پس از فروش یکی از وظایف مهم یک کسب و کار خوب است، بعضی از کسب و کارها در این موضوع کوتاهی می کنند و این کوتاهی بیشترین ضربه را در بلند مدت به آنها وارد می کند. به قول معروف وقتی پول را می گیرند دیگر تو را نمی شناسند!
همیشه از اینکه بتوانم با پاسخی مشکلی را حل کنم حس بسیار خوبی وجودم را می گیرد. علاوه بر این پشتیبانی و پاسخ به سوالات شما وظیفه و قولی است که به شما داده می شود و من پایبند به آن خواهم بود.

برای مشاهده وب سایت من روی لینک زیر کلیک کنید

طراحی سایت قزوین
۰۹ تیر ۱۳۹۷


محصولات مشابه
  • فروش-تعمیر و تعویض برد انواع هارددیسک در محل شما

    فروش-تعمیر و تعویض برد انواع هارددیسک در محل شما

    اطلاعات شخصی و شغلی شما قابل سوء استفاده میباشد - دقت کنید خصوصا اتلیه های فیلمبردازی و عکاسی -- ارگانهای نظامی و امنیتی -- وزارتخانه ها شرکتهای تجاری -- موسسات مالی -- بانکها و غیره فریب تبلیغات دروغین افراد ناشی و بی مسئولیت را نخورید زیرا خسارات جبران ناپذیری در پی دارد بازیابی اطلاعات و تعمیر انواع هارد دیسک و حافظه ها - فلش های سوخته (((( توسط کارشناس بازنشسته دولت )))) در سراسر کشور - در محل شما و در حضور خودتان هارد کلینیک تهران با بیش از 15 سال قدمت و تجربه تعمیر و راه اندازی بردهای سوخته خرید هارد خراب و سوخته (( مراجعه - تشخیص و مشاوره رایگان )) ارایه انواع بردهای نایاب و کمیاب هارد جهت ریکاوری تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل در خدمت شماییم 09123594202 09121136043 021-88812670-71 خ طالقانی - نبش ولیعصر مجتمع نور ط همکف اول پ 6055 مهندس حسینی

    وب تهران
  • طراحی فروشگاه اینترنتی

    طراحی فروشگاه اینترنتی

    طراحی انواع فروشگاه اینترنتی ساده و پیشرفته با امکانات متنوع مدیریتی و ارتباطی، با طرح اختصاصی برای شما در سطح ایران و جهان. پشتیبانی مثال زدنی و قابل استعلام از مشتریان وفادار ما و بررسی نمونه کارهای ما. با تمرکز بر سئوی محلی و ملّی(جلب نظر موتورهای جستجو)، طراحی نام و برند رُند و لوگوی خاطره ساز با گرافیک متمایز و بازدهی و سودآوری محسوس. توسط کارشناس ارشد گرافیک و متخصص برندینگ کمال محمدی مجد-مدیر گرافیک شاپ

    وب تهران
  • طراحی سایت در اندیشه

    طراحی سایت در اندیشه

    طراحی سایت اندیشه آنلاین برای آشنایی با قدیمی ترین شرکت باید به سابقه فعالیت و تعداد نمونه کارهای آن توجه کنید. بعد از انتخاب شرکت طراحی سایت شما حتما باید از تمام هزینه‌های قابل پرداخت مطلع شوید. اگر جزییات بیشتری از سایت خود را به شرکت بدهید، آنگاه درک درستی از سایت شما دارند، درنتیجه هزینه پرداختی شما به واقعیت نزدیک‌تر است. به این نکته توجه کنید که ممکن است موارد درخواستی شما برای هر قسمت از سایت هزینه را افزایش یا کاهش دهد . قبل از تصمیم به انتخاب شرکت طراحی سایت هدف خود را از راه اندازی سایت مشخص کنید تا بتوانید بسته به معیار هایی که دارید، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. مجموعه اندیشه آنلاین با سابقه طولانی‌مدت در زمینه طراحی سایت، طراحی سایت وردپرس، سئو و بهینه‌سازی آن می‌تواند کمک بسزایی در این زمینه به شما و کسب‌و‌کارتان ارائه دهد.

    وب تهران
  • آموزش طراحی سایت و سئو

    آموزش طراحی سایت و سئو

    اندیشه آنلاین آماده ارایه خدمات آموزشی در زمینه طراحی سایت و سؤ بصورت حضوری و آنلاین می باشد با ما در صحفحات اول گوگل باشید قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر شما باید هدف خود را از راه اندازی سایت برای ورود به دنیای تجارت مشخص کنید و برای انجام درست کار و برآورد درست هزینه جزئیات بیشتری را مشخص کنید و بر اساس معیارهای خود بهترین شرکت رو انتخاب کنید و درخواست های سایت خود را در شروع کار به شرکت بدهید تا کار شما با کیفیت انجام شود. شرکت طراحی سایت اندیشه آنلاین با ابزاری بسیار قوی و تکنولوژی های روز دنیا کاملا سفارشی بر اساس نیاز و سلیقه کارفرما(لوگو، رنگ سازمانی، بازار هدف، رقبا و …)سایتی منحصر به فرد و خاص برای مشتریان محترم طراحی و پیاده سازی می نماید. طراحی سایت حرفه ای اندیشه آنلاین

    وب تهران