کیسه های پلی پروپیلن

کیسه­ های پلی­ پروپیلن یا به اختصار P.P. ضمن استحکام بالا، دارای وزن بسیار کمی می­ باشند. به همین علت این نوع کیسه­ ها اقتصادی­ ترین و کم­ هزینه­ ترین نوع بسته­ بندی برای بسیاری از محصولات (اعم از گچ و سیمان، مواد غذایی، خوراک دام و طیور و ...) هستند. کیسه­ های پلی­ پروپیلن نیاز بسته­ بندی بسیاری از صنایع را در بالاترین استانداردهای بسته­ بندی روز دنیا تأمین می­ نمایند. کیسه­ های پلی­ پروپیلن بسته به سفارش مشتری، نوع و وزن محصولات مورد بارگیری در ابعاد و همچنین با ضخامت نخ مختلف تولید شده و جهت بسته­ بندی محصولات غذایی، کشاورزی، شیمیایی، کود، پتروشیمی، سیمان، پلیکرها و ... مورد استفاده قرار می­ گیرند.
 
 
طیف گسترده­ ای از انواع کیسه­ های P.P. بر اساس نیاز و خواسته­ های مشتریان به شرح زیر موجود است:

  • کیسه­ های ساده و معمولی پلی­ پروپیلن
  • کیسه­ های پلی­ پروپیلن لمینت­ دار: برای مقاومت بالای کیسه و همچنین مقاوم­ سازی محتویات در برابر رطوبت و همچنین ممانعت از ریزش و نشتی محتویات کیسه.
  • کیسه­ های پلی­ پروپیلن با لایه نایلون داخلی: این نوع کیسه­ ها با توجه به لایه نایلونی اضافه شده در داخل کیسه، ضمن محافظت محتویات از عوامل بیرونی همچون رطوبت، موجب افزایش استحکام کیسه و ممانعت از ریزش احتمالی محتویات از داخل کیسه می­ شود.
  • کیس­ه های بی­ رنگ و شفاف (شیشه­ ای): محتویات داخل این نوع کیسه­ ها قابل مشاهده بوده و در بسته­ بندی محصولات فله و نیز در بسته­ بندی بسیاری از سایر محصولات دارای کاربرد می­ باشد.
  • کیسه های کامپوزیت (کاغذی): در این کیسه ها لایه ای از کاغذ به کیسه چسبانده میشود که این موجب افزایش استحکام کیسه و همچنین آب بندی شدن آن جهت جلوگیری از خروج محتویات دانه ریز از درون کیسه می شود.

۰۷ بهمن ۱۳۹۶


محصولات مشابه
  • تولید و صادرات نایلکس شفاف و رنگی در سایزهای مختلف

    تولید و صادرات نایلکس شفاف و رنگی در سایزهای مختلف

    گرین آذین تولید و فروش انواع نایلکس ساده و دسته دار در سایز های مختلف بسته بندی با نیاز مشتری جهت صادرات به کشور های ترکیه، عراق، گرجستان، آذربایجان و ... امکان تولید نایلکس دسته دار در ابعاد و کیفیت مختلف به سفارش شما امکان تولید نایلکس در رنگ های متفاوت امکان تولید بصورت نایلونی عمده نایلون و نایلکس صادراتی با قیمت رقابتی تولید نایلکس و نایلون ارسال به کشورهای همسایه ایران قبول تمام کارهای گمرکی و تحویل به مشتری خارجی برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با همکاران گرین آذین در ارتباط باشید.

    لاستیک و پلاستیک تهران
  • فروش SBS 3566

    فروش SBS 3566

    شرکت شبانکو تامین کننده و واردکننده مواد اولیه شیمیایی و پلیمری در زمینه شیمی ساختمان و بتن و صنعت لاستیک و پلاستیک از جمله SBS 3566 می باشد. جهت اطلاع از قیمت و موجودی بار با کارشناسان ما در ارتباط باشید: تلفن:2186053927(98)+ 2188218056(98)+ 2188218279(98)+ تلفن همراه:9120370991(98)+ وب سایت:www.shabanco.com اینستاگرام:shabanco@

    لاستیک و پلاستیک تهران
  • سفره مجلسی آویس

    سفره مجلسی آویس

    سفره های صدفی آویس تولید شده از بهترین مواد و در رنگ بندی های زیبا دارای نشان استاندارد سازمان استاندارد ایران و گواهی ایزو جهانی برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ی تمامی محصولات و همچنین ثبت سفارشات خود میتوانید به وبسایت ما به آدرس http://www.avisaplast.ir مراجعه فرمایید و یا با شماره های مندرج دربخش اطلاعات تماس حاصل فرمایید تولیدکننده تمامی محصولات سلولزی /تولید انواع دستمال های کاغذی و انواع محصولات پلیمری و ظرفهای یکبار مصرف از جمله انواع ظروف کاغذی ، سفره های یکبار مصرف ، کیسه های زباله و و فریزر با بالاترین کیفیت و قیمت معقول

    لاستیک و پلاستیک تهران
  • تولید کننده  لفاف کیسه نان - چاپ  لفاف کیسه نان - فروش لفاف کیسه نان

    تولید کننده لفاف کیسه نان - چاپ لفاف کیسه نان - فروش لفاف کیسه نان

    تولید کننده لفاف کیسه نان - چاپ لفاف کیسه نان - فروش لفاف کیسه نان تولید کننده لفاف کیسه نان این محصول پرکاربرد را از مواد بهداشتی پلی اتیلن طراحی و تولید می ‌کند، تا در هنگام ارتباط مستقیم با آنان هیچگونه آسیبی به بافت آن وارد نکند. همچنین لفاف کیسه نان به گونه ای طراحی می شود که در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار و هر نوع آلودگی مقاومت می کند. کیسه نان موجب شده تا تمامی اطلاعات لازم به ترکیبات اولیه کارخانجات تولید کننده تاریخ تولید و انقضا و موارد دیگر بر روی این لفاف ها با شفافیت و وضوح مناسب درج گردد. فروش لفاف کیسه نان توسط شرکت پاکان بسپار با قیمت مناسب صورت می گیرد. جهت ارتباط با این شرکت از شماره درج شده در آگهی کمک بگیرید. دفتر مرکزی: تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان احمد قصیر، خیابان احمدیان (پانزدهم) ، پلاک ۱۷ تلفن: ۵۸۷۲۴ – 021 ، پشتیبانی و فروش: داخلی 443 ، خدمات مشتریان: داخلی 410 ایمیل: info@pakanbaspar.com شماره موبایل: 09936868341 اینستاگرام ما: https://www.instagram.com/pakanbaspar/

    لاستیک و پلاستیک تهران