تجهیزات کافی شاپ

راه اندازی کافی شاپ می تواند یک سرگرمی و سرمایه گذاری هیجان انگیز باشد. فرض کنید شما مسئول گام های اولیه ی راه اندازی کافی شاپ هستید که شامل پیدا کردن یک مکان بزرگ، تامین بودجه و قدم مهم بعدی خرید تجهیزات کافی شاپ می باشد.
تجهیزات کافی شاپ بالاترین بازده را در سرمایه گذاری شما دارد. انتخاب درست تجهیزات کافی شاپ به شما کمک می کند تا نوشیدنی هایی خوشمزه با بالاترین کیفیت آماده کنید که باعث رضایت مشتریان و بازگشت دوباره آن ها به کافی شاپ شما می شود.
تجهیزات کافی شاپ
 
دستگاه اسپرسو
پس از اطمینان از کیفیت دانه های قهوه دستگاه اسپرسو مهم ترین قسمت سرمایه گذاری شما در تجهیزات کافی شاپ می باشد. عموم مردم برای یک قهوه ساده سیاه به کافی شاپ مراجعه نمی کنند. آن ها معمولا لاته ، کاپوچینو و یا موکا می خواهند. این نوشیدنی ها که پایه ی آن ها اسپرسو می باشد تعیین کننده ی درآمد شما هستند و همه ی آن ها به یک دستگاه اسپرسو با کیفیت نیازمندند.
ما به شما خرید جدیدترین و بهترین مدل دستگاه اسپرسو را که توانایی پرداخت هزینه ها، یادگیری عملکرد و نحوه تعمیرات و نگه داری آن را دارید توصیه می کنیم. شرکت ستاره قهوه بارایستا نماینده انحصاری دستگاه قهوه Sanmarco در ایران می باشد.
 
 
آسیاب قهوه
دستگاه اسپرسو شما بدون قهوه ی آسیاب شده خیلی با کیفیت نخواهد بود. زمانی که شما قهوه را آسیاب می کنید فضای خالی برای روغن و ذرات محلول که به قهوه نهایی شما طعمی متمایز می دهد افزایش می یابد. برای اینکه یک قهوه یکنواخت عالی درست کنید باید دانه های قهوه هم یکنواخت باشند. آسیاب قهوه ذرات قهوه را به طرز فوق العاده ای ریز می کنند که مخصوص دستگاه اسپرسو است. حداقل باید دو دستگاه  آسیاب قهوه بخرید. یکی برای دانه های معمولی اسپرسو و یکی برای دانه های بدون کافئین و مطمئن باشید که روی درجه آسیاب اسپرسو تنظیم شده است.
با یک دستگاه  آسیاب قهوه، طرفداران اسپرسو و لاته، تجارت شما را رونق خواهند بخشید اما بهتر است جایی هم برای طرفداران قهوه سیاه ساده بگذارید.
برای اینکه روی نوشیدنی هایی که با اسپرسو درست می شوند تمرکز کنید یک دستگاه برای دم کردن قهوه بخرید. پیشنهاد ما به شما دستگاه قهوه Sanmarco می باشد که با داشتن 6 برنامه برای دم کردن قهوه ( 2 برنامه بیشتر از سایر دستگاه های قهوه) از سایر برندها متمایز شده است.
 
 
مخلوط کن
ما به شما یک دستگاه مخلوط کن با کیفیت بالا به همراه کاور برای نوشیدنی های خنک که با اسپرسو درست می شوند پیشنهاد می کنیم. این پوشش به طور قابل ملاحظه ای صدا را کاهش می دهد. دستگاه های مخلوط کن ویتامیکس در مدل های مختلف کاوردار ( T&Go , Quiet one ) و بدون کاور 1008 و 10198 به همراه پارچ های رنگی موجود می باشند.
 
 
دستگاه آبمیوه گیری
دستگاه آبمیوه گیری، دستگاه آب پرتقال گیری، دستگاه آب انار گیری همگی از تجهیزات کافی شاپ هستند که اگر قصد سرو آبمیوه های طبیعی و تازه را دارید آبمیوه گیری ویتامین بار و آبمیوه گیری Vema را به شما پیشنهاد می دهیم.
 
 
یخچال فریزر
شما به یک یخچال صنعتی زیر کانتری یک در یا دو در نیاز دارید. که باید زیر دستگاه اسپرسو شما قرار گیرد. همچنین به یک یخچال که مورد تایید NSF باشد برای نگهداری شیرهای اضافی احتیاج دارید.
 
دستگاه سختی گیر آب
98% از یک فنجان قهوه را آب تشکیل می دهد، پس کیفیت آب بسیار مهم است. اگر آب مورد استفاده شما مواد معدنی زیادی داشته باشد در کمتر از یک سال دستگاه اسپرسو شما خراب می شود. کیفیت آب مصرفی خود را تست کنید و در صورت لزوم یک دستگاه سختی گیر آب خریداری کنید. دستگاه سختی گیر Sanmarco مدل Lv8 موجود می باشد.
 
 
ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی یکی از ضروری ترین تجهیزات کافی شاپ شما می باشد. فرقی نمی کند که یک ماشین ظرفشویی اتومات به روز باشد و یا یک ماشین ظرفشویی قدیمی Josh با یک سینک سه محفظه. اگرچه لیوان های کاغذی گزینه مناسب تری برای سرویس های بیرون بر هستند اما لذت یک کافه لاته برای افراد در یک لیوان قهوه ی واقعی ست. هم چنین شما باید بقیه تجهیزات کافی شاپ خود را نیز در طول روز بشویید. ماشین های ظرفشویی زیرکانتری مناسب ترین گزینه برای کافی شاپ شما هستند. که برای شستن لیوان ها و کاپ های قهوه و سایر ظروف کافی شاپ مورد استفاده قرار می گیرند.
 
یخساز
یخساز در کنار بقیه لوازم ضروری کافی شاپ از اهمیت خاصی برخوردار است. یخسازهای 50 کیلویی زیرکانتری مناسب کافی شاپ های کوچک می باشند، که از معروف ترین برندهای یخساز می توان Electrolux  و  Zanussi را نام برد.
 
 
  • معرفی تجهیزات کافی شاپ و لوازم کافی شاپ
  • آموزش عملکرد تجهیزات کافی شاپ و نحوه کار با تجهیزات کافی شاپ
  • آموزش نحوه نگهداری تجهیزات کافی شاپ و لوازم کافی شاپ
  • آموزش سرویس های دوره ای تجهیزات کافی شاپ
  • مشاوره جهت انتخاب بهترین مکان جهت راه اندازی کافی شاپ
  • مشاوره های لازم جهت راه اندازی کافی شاپ و انتخاب تجهیزات کافی شاپ
  • طراحی کافی شاپ بر اساس بروزترین متدهای دنیا
  • ارایه نقشه های تاسیسات قبل از راه اندازی کافی شاپ
  • مشاوره مدیریت کافی شاپ
  • مشاوره طراحی منو کافی شاپ و معرفی انواع قهوه ها
  • مشاوره قیمت گذاری روی منو کافی شاپ بر اساس هزینه ها و سود
  • مشاوره جهت دکوراسیون داخلی کافی شاپ
  • مشاوره جهت خرید مواد اولیه کافی شاپ
 جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22694999-021 تماس حاصل نمایید.
                                                                   
تجهیزات کافی شاپ تجهیزات کافی شاپ تجهیزات کافی شاپ
تجهیزات کافی شاپ تجهیزات کافی شاپ تجهیزات کافی شاپ
 
 
مطالب مرتبط :
رازهای مدیریت یک کافی شاپ راه اندازی یک پیتزا فروشی موفق راه اندازی فست فود افزایش مشتری رستوران
رازهای مدیریت یک کافی شاپ راه اندازی یک پیتزا فروشی موفق راه اندازی فست فود افزایش مشتری رستوران
 
 
 
۰۶ دی ۱۳۹۵


محصولات مشابه
  • اون توستر نیاک مدل nk501 فروش طلایی  4300000 تومان

    اون توستر نیاک مدل nk501 فروش طلایی 4300000 تومان

    اون توستر سه ولوم مخفی_رنگ مشکی _دارای فن و کانوکشن_جوجه گردان _لامپ داخلی _سی ماه گارانتی اصلی نیاک [اون توستر نیاک

    لوازم برقی تهران
  • جارو برقی سطلی آب و خاک مدل mc6000نیاک قیمت 4650000 تومان

    جارو برقی سطلی آب و خاک مدل mc6000نیاک قیمت 4650000 تومان

    2000وات_ قابلیت جمع کردن آب_ دارای سیم جمع کن_ سی ماه ضمانت نامه اصلی _زیر قیمت بازار و شرکت _در چهار رنگ سفید و مشکی سفید و مشکی زرد و نوک مدادی فقط توجه مخزن دوار از محصول به‌علت فشار بیش ازحد روی موتور حذف شد از طرف کارخانه توجه شود مخزن دوار حذف شد توسط

    لوازم برقی تهران
  • ماشین لباسشویی بست مدل 7237

    ماشین لباسشویی بست مدل 7237

    مخزن درب از بالا سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم جهت بازشدن در به سمت چپ

    لوازم برقی تهران
  • ماشین اصلاح مک استایلر مدل 8819

    ماشین اصلاح مک استایلر مدل 8819

    ماشین اصلاح مک استایلر MC-8819 دارای طراحی ارگونومیک دارای 3 سری :سه تیغ.موزن گوش و بینی.سری اصلاح بدن مدت شارژ کامل:2 ساعت مدت استفاده پس از شارژ:1 ساعت باتری لیتیوم با چرخه حیات بالا تیغه سرامیک قابل جابجایی دارای شانه درجه بندی شده دارای کیف نگه دارنده به همراه برس تمیز کننده دارای پایه نگه دارنده دارای شارژر

    لوازم برقی تهران