قیمت انواع دستگاه گسکت بر

در صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی، دقت و کیفیت در برش و ساخت گسکت‌ها امریکا از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از تجهیزات کلیدی در این صنایع، دستگاه گسکت بر (Gasket Cutter) برند ALLPAX می‌باشد که برای برش دقیق گسکت‌های فلزی و غیرفلزی طراحی شده است.

### دستگاه M3 ROTARY-STYLE GASKET CUTTER
شماره قطعه: AX7000

این دستگاه برای برش دقیق گسکت‌های فلزی و غیرفلزی با موادی مانند کرک، فیبر و لاستیک با ضخامت تا ¼ اینچ طراحی شده است. قابلیت برش گسکت‌ها با عرض رویه از ¼ تا 7 اینچ و با قطر داخلی از 2 تا 22 اینچ و خارجی از 22 تا 62 اینچ را دارا می‌باشد. این دستگاه دارای چارچوب فلزی با طول 7 اینچ و اجزای فولادی دقیق است که قابلیت نصب بر روی میز کار را داراست. ویژگی‌های دیگر این دستگاه شامل استفاده از تیغه‌های برش دائمی از جنس فولاد ابزار و دستکردی که با دست توسط دستگاه عمل می‌شود است. این محصول با کیفیت ساختار برای تضمین دقت بالا در برش‌های صنعتی ساخته شده است و محصولی از آمریکا می‌باشد.

### دستگاه SM4 ROTARY-STYLE GASKET CUTTER
شماره قطعه: AX7001

این دستگاه به عنوان یک گزینه پر قدرت برای برش دقیق گسکت‌های فلزی و غیرفلزی با موادی مانند فولاد نرم، مس، روی و مس طراحی شده است. این دستگاه همچنین مواد غیرفلزی مانند فیبر سخت، لاستیک و تفلون را نیز می‌تواند ببرد. قابلیت برش گسکت‌ها با عرض رویه از ½ تا 8 ¾ اینچ و با قطر داخلی از 3 تا 28 اینچ و خارجی از 28 تا 80 اینچ را دارا می‌باشد. این دستگاه نیز دارای چارچوب فلزی با طول 8 ¾ اینچ و اجزای فولادی دقیق است که به سادگی بر روی هر نوع میز کار نصب می‌شود.

هر دو دستگاه از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته تولید شده‌اند تا نیازهای صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی را برآورده سازند. این دستگاه‌ها به‌طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و از دقت و کیفیت بالایی برخوردارند که برای تولیدات صنعتی حیاتی است.

### دستگاه برش گسکت موتوری M3 با سبک چرخان
شماره قطعه AX7200،

این دستگاه برش گسکت موتوری M3 با سبک چرخان، با شماره قطعه AX7200، یک ابزار کاملاً مناسب برای تولید دسته‌های متعددی از گسکت‌های با اندازه یکسان به صورت سریع و کارآمد است. طراحی اصلی این دستگاه برای مواد غیرفلزی گسکت مانند کرک، فیبر و لاستیک با ضخامت تا ¼ اینچ است. قادر به برش گسکت با عرض رویه از ¼ تا 7 اینچ و با قطر داخلی از 2 تا 62 اینچ می‌باشد. این دستگاه با امکان نصب بر روی هر نوع میز کار با استفاده از پیچ‌های 3/8 اینچ تعبیه شده است.

### ویژگی‌ها:
- چارچوب فلزی سنگین با حلقه باز شده به طول 7 اینچ
- اجزای فولادی دقیق برای دقت بالا در برش‌های صنعتی
- تیغه‌های برش از جنس فولاد ابزار با دوام و مقاوم
- موتور 1/6 اسب بخار با گیربکس؛ 120 ولت جریان متناوب
- ساخته شده در ایالات متحده آمریکا

این دستگاه برش گسکت موتوری M3 با سبک چرخان، با کیفیت ساخت بالا و استفاده از تکنولوژی پیشرفته، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تولید صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی است.


## مقاله: دستگاه گسکت بر برند ALLPAX امریکا - رقابتی‌ترین گزینه برای صنایع پالایشگاه و پتروشیمی ایران

شرکت آرمه، نمایندگی انحصاری برند ALLPAX آمریکا در ایران، با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات بی‌نظیر، به عنوان یکی از پیشگامان در تأمین تجهیزات صنعتی برای صنایع پالایشگاه و پتروشیمی شناخته می‌شود. در این مقاله، به بررسی مزایای رقابتی و منحصر به فرد این شرکت و محصولات برند ALLPAX خواهیم پرداخت.

### مزایای رقابتی شرکت آرمه و محصولات برند ALLPAX:

1. **قیمت مناسب و رقابتی:** با توجه به نمایندگی مستقیم و انحصاری برند ALLPAX در ایران، شرکت آرمه قادر به ارائه محصولات با قیمت بسیار مناسب و رقابتی است. این امر به صنایع پالایشگاه و پتروشیمی ایران امکان می‌دهد تا با هزینه‌های کمتر به تجهیزات با کیفیت بالا دست یابند.

2. **گارانتی طولانی مدت:** تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت آرمه، همراه با یک سال گارانتی کامل عرضه می‌شوند. این گارانتی به مشتریان اعتماد بیشتری در خرید و استفاده از محصولات می‌دهد.

3. **خدمات پس از فروش بی‌نظیر:** شرکت آرمه با بیش از ۵ سال سابقه فعالیت در تأمین تجهیزات صنعتی، تضمین می‌کند که پس از خرید، مشتریان به مدت ۱۵ سال از خدمات پس از فروش با کیفیت و قابل اعتماد بهره‌مند خواهند شد. این شامل تعمیرات، نگهداری و تأمین قطعات یدکی می‌شود.

4. **تعمیرات با گارانتی:** شرکت آرمه خدمات تعمیراتی انواع محصولات برند ALLPAX را با گارانتی ارائه می‌دهد. این امر به مشتریان اطمینان می‌دهد که محصولاتشان در صورت نیاز به تعمیرات، توسط تیم متخصص و با استفاده از قطعات اصلی، با کیفیت بالا تعمیر می‌شوند.

با توجه به مزایای فوق، شرکت آرمه به عنوان نماینده برند ALLPAX آمریکا، بهترین گزینه برای تأمین تجهیزات صنعتی با کیفیت برای صنایع پالایشگاه و پتروشیمی ایران می‌باشد.


۱۸ فروردین ۱۴۰۳


محصولات مشابه
  • دستگاه سختی سنج پرتابل AFFRI - مهندسی مهر

    دستگاه سختی سنج پرتابل AFFRI - مهندسی مهر

    شرکت مهندسی مهر (مقیاس همیشه ردیاب) با بیش از 25 سال تجربه در زمینه دستگاه‌های آزمون مواد و سختی‌سنجی بوده که مفتخر است به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش شرکت Affri ایتالیا در ایران و خاورمیانه آماده خدمت رسانی به همکاران و صنعتگران عزیز در سرتاسر ایران است. شرکت Affri ایتالیا یکی از با سابقه‌ترین و مشهورترین شرکت‌های جهان در حوزه ساخت دستگاه‌های سختی‌سنج پرتابل (فلزات ، لاستیک و پلاستیک) و آزمون مواد در سه سطح کیفی کارگاهی ، آزمایشگاهی و آزمایشگاه مرجع کالیبراسیون بوده که با بیش از 20 سال سابقه حضور مستقیم و متمادی در ایران و مدل‌های متنوع محصول در خدمت صنعتگران عزیز است. انواع دستگاه سختی سنج پرتابل به شرح ذیل است : 1-دستگاه‌ سختی سنج پرتابل راکول 2-دستگاه‌ سختی سنج پرتابل پرتاب ساچمه (لیب , HLD , LEEB) 3-دستگاه‌ سختی سنج پرتابل التراسونیک (UCI) 4-دستگاه‌ سختی سنج پرتابل لاستیک و پلاستیک شور دیجیتال (Shore A – B – C – D – D0 – 0 – 00 – E – M – 000 – 000S) 5-دستگاه‌ سختی سنج پرتابل لاستیک و پلاستیک شور آنالوگ (Shore A – B – C – D – D0 – 0 – 00 – E – M – 000 – 000S) برخی از مشتریان شرکت مهندسی مهر: آزمایشگاه رازی مپنا شوفاژ کار فولاد امیرکبیر نیکا کمپرسور ایران‌خودرو سایپا سازه گستر نفت بهران تراکتورسازی تبریز و... جهت مشاوره رایگان و بازدید حضوری از نمایشگاه دائم شرکت مهندسی مهر با ما در تماس باشید. تلفن : ۳-۴۴۷۸۲۱۷۱-۰۲۱ داخلی 212 همراه: (در پایین آگهی) شرکت مهندسی مهر: info@mehr-eng.com دپارتمان فروش: sales@mehr-eng.com آزمایشگاه: laboratory@mehr-eng.com دپارتمان خدمات پس از فروش: salessupport@mehr-eng.com دپارتمان بازرگانی خارجی: commercial@mehr-eng.com

    ابزار و یراق تهران
  • شمش خم کن دستی

    شمش خم کن دستی

    نماینده رسمی فروش شمش خم کن های متال فرم ابزاری کاربردی برای خمکاری شینه و شمش مسی در صنایع تابلو سازی قابلیت خم کاری شینه و شمش های مسی از 10 تا 90 درجه فک قابل تنظیم برای خمکاری شینه های با ضخامت 5 میلیمتر و بالاتر ضخامت شمش (شینه) قابل استفاده : حداقل 1 میلیمتر - حداکثر 10 میلیمتر قابلیت حمل به محل اجرای پروژه به دلیل وزن و حجم کم #شمش_خم_کن #شینه_خمکن #خمکن_دستی #خمکن_هیدرولیک

    ابزار و یراق تهران
  • پخش جک گازی 1000نیوتن اصل ترکیه

    پخش جک گازی 1000نیوتن اصل ترکیه

    دنیای جک گازی (عین اللهی ) با سلام وقت بخیر -پیشرو در صنعت وتجارت انواع جکهای گازی -با بیش از 15سال سابقه درخشان -نماینده برترین شرکت تولید کننده جکهای گازی ترکیه با مارک انحصاری هولک لیفت (Hulk lift) -تهیه وتوزیع انواع جکهای گازی ساخت ترکیه در تمامی موارد شامل: جک وانتی برای تمام اتاق های ماشین های سبک وسنگین -خودرویی:انواع خوروهای سواری ایرانی وکره ای وچینی وسایر... -خودروهای سنگین:اتوبوس وانواع تریلرهاو... -صنعتی:انواع دستگاه های صنعتی در تمام سایز وو نیوتن ها -کشاورزی:انواع کمباین وتراکتور و.... -راهسازی:انواع لودر وغلطک و.... -پزشکی:انواع تجهیزات پزشکی شامل تخت اتاق عمل وبرانکارد ودستگاه های فیزوتراپی ... -انواع جکهای ضامندار(سوزنی )برای صندلی های ارایشگاهی وصندلی های اداری و... -وانواع جک گازی مورد نیاز صنایع ومشتریان با سفارش ساخت طبق اندازه ونیوتن وطبق نقشه فنی درخواستی مشتری. -عرضه کلیه قطعات داخلی واتصالات (قرقری های فلزی و پلاستیکی-وسری تسمه ای وپیستون و...) جکهای گازی مصارف صنعتی - کشاورزی - راهسازی - پزشکی و خانگی -قیمت مناسب وبهترین کیفیت را با ما تجربه کنید. ساعت کاری : روز های کاری از ساعت 9.5 الی 7 شب یکسره -مشتری همان نعمتی است که خداوند به ما عطا فرموده وما قدردان مشتریانمان میباشیم. ادرس فروشگاه : تبریز راه آهن کوره باشی پاساژ اسبقی طبقه همکف پ 31 تهران : امکان ارسال تهران از انبار همان روز با هماهنگی قبلی سایت فروشگاهی جهت خرید انلاین ***http://faico110.com/*** instagram.com/jak.gazi (وبلاگ اموزشی )http://jak-gazi.blogfa.com/ 04135518268 09146474591 09147861734

    ابزار و یراق آذربایجان شرقی
  • فروش انواع فرز الماس

    فروش انواع فرز الماس

    فرز الماس فرزکارباید تا مین کننده بورس فرز الماس اینچ میلیمتر اعشاری علی باباابزار تلفن:66710350

    ابزار و یراق تهران