فروش ویژه انواع تسمه های صنعتی

شرکت فیدار چرخش آداک به مدیریت لطیفی، از سال 90 با نام صنعتی رول ران به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های تسمه های خاص ضد سایش و ضد حرارتی در ایران می باشد.
در صنعت کاشی و سرامیک، پتروشیمی، صنایع غذایی و داروسازی با توجه به دستگاه های مختلف و شرایط خط تولید نیاز به تسمه های خاص و ساختنی ضد سایش و ضد حرارت میباشد، که در این نوع تسمه ها بسته به شرایط دستگاه پشت تسمه تایم ها یک لایه ضد سایش یا ضد حرارت آپارات میشود که این کار باعث طول عمر تسمه می شود.
شرکت فیدار چرخش آداک علاوه بر تولید تسمه های ساختنی تامین کننده انواع تسمه های تایم، تسمه های جوشی، تسمه های تخت، تسمه های شیاری و... می باشد.

تسمه های جوشی

تسمه های جوشی شامل تسمه جوشی ساده، نخ دار، گریپ دار، نخدار گریپ دار، پنج ضلعی، پنج ضلعی نخ دار، هفت ضلعی، و هفت ضلعی نخ دار می باشد. تسمه های جوشی هم بصورت دنده دار و هم بصورت ساده تولید می شود و بسته به نیاز دستگاه خط تولید صنایع استفاده می شود.
یک نوع از تسمه جوشی که در عموم به عنوان تسمه پلی کرد شناخته شده است، دارای سطح مقطع به شکل دایره است که کاربری عمده آن اغلب در سورتینگ و جداسازی محصولات در کارخانجات کاشی و سرامیک می باشد.

قیمت تسمه جوشی

قیمت انواع تسمه جوشی بر حسب سایز، برند و مشخصات فنی که دارد متغییر می باشد. شما میتوانید با تماس و مشاوره با کارشناسان فیدار چرخش آداک با توجه به صنعت شما بهترین و مناسب ترین تسمه جوشی را تهیه کنید.
 

تسمه های تخت

از قدیمی ترین انواع تسمه های انتقال حرکت و توان، تسمه های تخت می باشند. این تسمه ها در فرایند مونتاژ، نیاز به اعمال کشش زیادی داشته که منجر به اعمال بارهای بسیار قوی می گردد. همچنین به دلیل صاف بودن سطوح، امکان سرخوردن آن روی پولی‌های ساده وجود دارد.
مشکل اصلی تسمه های تخت، وابستگی آنها به کشش برای ایجاد اصطکاک با پولی به منظور حرکت آن در دستگاه می باشد.
در اغلب موارد کشش زیاد تسمه برای انتقال قدرت باعث کاهش عمر بلبرینگ ها می‌شود. همچنین تسمه های تخت باعث عدم انتقال صحیح قدرت در دستگاه صنعتی می باشد.
انواع تسمه های تخت

  • تسمه های پارچه ای چند لایه (Fabric Ply Belts)

  • تسمه های پارچه طنابی (Fabric Cord Belts)

  • تسمه های تخت الیاف مصنوعی (Synthetic Flat Belts)

 

قیمت تسمه های تخت

قیمت تسمه های تخت با توجه به جنس تسمه، سایز و برند متغیر می باشد. شما میتوانید با تماس و مشاوره با کارشناسان فیدار چرخش آداک با توجه به صنعت شما بهترین و مناسب ترین تسمه تخت را تهیه کنید.


تسمه تایم صنعتی

تسمه تایم صنعتی معمولا با یک کد، که تلفیقی از حروف انگلیسی و اعداد است نامگذاری میشود. در تسمه های تایم صنعتی گام دنده ها متفاوت هستند، تسمه تایم صنعتی از جنس لاستیکی یا پلی اورتان تولید می شود تا مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییر طول داشته باشد. حد فاصل وسط به وسط دو دنده تسمه تایمینگ به گام آن معروف است که طبق استاندارد های بسیار دقیقی طراحی میشود.
تسمه تایم صنعتی از نظر طولی اندازه های مشخصی دارند اما در عرض، این تسمه ها به صورت رولی یا به اصطلاح آستین تولید میشود که پس از تولید با ابزار و ماشین آلات مخصوص برش خورده وبه عرض دلخواه تبدیل میشوند.تسمه تایم صنعتی به صورت مسطح دارای مجموعه ای ازدندانه میباشد که باپولی تایم درگیر میشود بدین ترتیب با داشتن دندانه همان کار زنجبر و چرخ دنده را بدون نیاز به روانکاری انجام میدهد.

 

طول عمر تسمه تایمینگ

از آنجا که لاستیک و متریال بکار رفته در تسمه تایمینگ در اثر حرارت تولید شده به مرور زمان دچار استهلاک میشوند تسمه تایمینگ صنعتی بصورت دوره ای نیاز به تعویض پیدا می کند. البته برخی از تسمه تایمینگ های صنعتی مدرن از ترکیباتی که در مقابل حرارت بالا مقاومت دارند مانند نیتریل غنی شده تولید میشوند اما قیمت آنها بسیار بالا می باشد. طول عمر تسمه تایمینگ توسط تولید کنندگان آن بر حسب مدت زمان کاری و یا فاصله حرکتی تعیین میشود. عدم تعویض به موقع تسمه تایمینگ با توجه به نقش بسیار حساسی که در تنظیم و هماهنگی عملکرد قطعات دیگر موتور دارد میتواند سبب ضررهای بسیار سنگین، قفل و یا شکستن دیگر اجزای دستگاه گردد.

 

قیمت تسمه های تایمینگ

قیمت تسمه های تایمینگ با توجه به جنس تسمه، سایز و برند متغیر می باشد. شما میتوانید با تماس و مشاوره با کارشناسان فیدار چرخش آداک با توجه به صنعت شما بهترین و مناسب ترین تسمه تایم را تهیه کنید.


تسمه های شیاری

معمولاً تسمه‌های شیاری از جنس لاستیک یا پلیمر ساخته می شوند که البته نوع لاستیکی آن به دلیل انعطاف خوبی که دارد، در برابر کشش‌ها مقاومت بیشتری دارد و در صنایع مختلفی کاربرد دارد. در نوع لاستیکی از متریال پلی استر، نایلون و سیم استفاده می‌شود.تولید تسمه شیاری به دو صورت انجام می‌شود:

 

در روش اول:

مواد لاستیکی را در قالب‌های مخصوصی که دارای شیار هستند، می‌ریزند و پس از پخت به صورت یک تیکه از قالب جدا می‌کنند. این قالب‌ها که شیاردار هستند، باعث می‌شود یک سمت تسمه دارای شیار باشد و سمت دیگر سطح صاف داشته باشد.

در روش دوم :

مواد لاستیکی را در قالب‌های ساده می‌ریزند و پس از پخت، با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، بر روی تسمه شیارهای را ایجاد می‌کنند.می‌توان گفت تسمه شیاری، ترکیبی از دو تسمه فلت و وی شکل است.

شیارها به طور موازی در کنار هم قرار می‌گیرند و از نظر ساختاری می‌توان گفت این نوع تسمه شباهت زیادی به تسمه تایمینگ دارد. نصب تسمه‌های شیاری بسیار آسان است، کافیست آنها را دور پولی یا قرقره قرار داده تا باعث انتقال نیرو شوند.

 

انواع تسمه شیاری

  • تسمه شیاری EPJ

  • تسمه شیاری EPH

  • تسمه شیاری PH

  • تسمه شیاری PJ

  • تسمه شیاری PK

  • تسمه شیاری PM

  • تسمه شیاری  PL

ویژگی‌های تسمه‌ شیاری

آنچه باعث شده است تسمه شیاری کارآمد باشد، شیارهای داخل تسمه است. این شیارها شرایطی را فراهم می‌کنند تا تسمه برای فولی‌هایی که قطر کمتری دارند نیز قابل استفاده باشد. در واقع این شیار‌ها باعث می‌شوند با فولی درگیری ایجاد شود و تسمه بر روی سطح پولی دچار لغزش نشود.
از دیگر ویژگی‌هایی آن، سبک وزن بودن، ایجاد صدای کم، عدم نیاز به روغن کاری، ضد استاتیک، راندمان بالا، مقاوم در برابر گرد و غبار و ترک خوردگی است. همچنین در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم بوده و در برابر حرارت و لرزش نیز استحکام خوبی دارد.
همیشه برای تسمه‌هایی که انتقال نیرو را انجام می‌دهند، کیفیت تسمه در اولویت قرار دارد. یک تسمه باکیفیت نباید از نظر طول تغییری کند و همچنین در برابر حرارت باید مقاومت بالایی داشته باشد.سعی کنید تسمه را از جنس با کیفیت انتخاب کنید، چرا که اگر جنس نامرغوب داشته باشد، ممکن است با پاره شدن ناگهانی به دستگاه شما آسیب وارد کند.


قیمت تسمه های شیاری

قیمت تسمه های شیاری با توجه به جنس تسمه، تعداد شیار و برند متغیر می باشد. شما میتوانید با تماس و مشاوره با کارشناسان فیدار چرخش آداک با توجه به صنعت شما بهترین و مناسب ترین تسمه شیاری را تهیه کنید.



در بین بهترین برند تسمه شیاری، برندهای اپتی بلت OPTIBELT در آلمان، مگاداین MEGADYNE در ایتالیا و باندو BANDO در ژاپن نیز از باکیفیت‌ترین و بهترین تسمه‌ها به شمار می‌آیند که هر یک از آنها، انواع تسمه‌ها را تولید و صادر می‌کنند. شما باید با توجه به صنعتی که فعالیت می‌کند، بودجه و اولویت‌های خود، تسمه مورد نظر را خریداری کنید.
 


۲۷ دی ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • سختی سنج رنگ / سختی سنج مدادی / سختی سنج قلمی

    سختی سنج رنگ / سختی سنج مدادی / سختی سنج قلمی

    سختی سنج مدادی جهت تعیین سختی رنگ و انواع پوششها . ساخت شرکتهای اروپایی و چینی سختی سنج مدادی ساخت کمپانی TQC هلند. سختی سنج مدادی ساخت Shanghai Modern چین سختی سنج مدادی ساخت کمپانی Sheen انگلستان سختی سنج مدادی همراه با 16 عدد مداد. سختی سنج قلمی سختی سنج فنری سختی سنج رنگ سختی سنج پاندولی سختی سنج کونیگ سختی سنج پرسوز

    ابزار و یراق البرز
  • ترمومتر لیزری 880 درجه مدل TEM 880T

    ترمومتر لیزری 880 درجه مدل TEM 880T

    ترمومترلیزری, پیرومتر, دماسنج تفنگی, tem 880 t ساخت چین دماسنج های مادون قرمز تک لیز دمای محدوده اطراف نقطه لیزر را میخواند که با توجه به نسبت فاصله به نقطه هدف میتوان این محدوه هدف را تعیین کرد. اما برخی از دماسنج های مادون قرمز مانند TEM 880T برای سهولت پیدا کردن محدوده هدف، مجهز به دو لیزر هستند. که در آنها هدف نهایی، نقطه ای است بین دو لیزر مادون قرمز که بسته به اپتیک ترمومتر ( در این مدل 16:1)، قطر ناحیه اندازه گیری شده با دورتر شدن از هدف تغییر خواهد کرد. ترمومتر دو لیزری مدل tem880t ، دارای بازه دمایی -50 تا 880 درجه سانتی گراد با دقت قرائت 0.1 میباشد، که مورد استفاده در تهویه مطبوع HVAC، صنایع غذایی ( فرایند تولید خدمات و فروش آنها)، واحد های کنترل کیفیت ، کوره ها و صنایع و ... می باشد. دماسنج های بدون تماس برای اهداف و ماشین آلات متحرک ایده آل هستند زیرا اندازه گیری دما را می توان از فاصله دور انجام داد. علاوه بر این، دماسنج های لیزری در اهداف خطرناک یا غیر قابل دسترس استفاده می شوند. مشخصات فنی: - محدوده اندازه گیری دما: -50°C ~ 880°C - خطای اندازه گیری ≥100℃ ±2%,≤100℃ ±2℃ - نسبت فاصله به نقطه هدف 16:1 - ضریب بازتابش 0.1 ~ 1.0 - طول موج پاسخ گویی 500ms & 8-14μm - دقت قرائت 0.1°C or 0.1°F - واحد اندازه گیری °C/°F - دارای نور پس زمینه - نمایش ماکزیمم، مینیمم، میانگین، تفاضل داده ها - تنظیم آلارم بیشترین و کمترین مقدار دمایی - دارای پوینتر دو لیزره روی هدف، خاموشی خودکار، نمایانگر کمبود باطری تجهیزات کامل پک: دارای جعبه و کیف حمل ، یک عدد باطری 9V DC

    ابزار و یراق تهران
  • تست بلوک پله ای استاندارد

    تست بلوک پله ای استاندارد

    تست بلوک پله ای برای آزمایش و تست دستگاه های ضخامت سنج اولتراسونیک استفاده میشود این تست بلوک در اندازه های مختلف با متریال های مختلف از جنس قطعه مورد آزمایش مورد استفاده قرار میگیرد . STEP TEST BLOCKS Certified Step Wedges for Ultrasonic Thickness Testing. Calibration step wedges are available in Stainless Steel, Carbon Steel or Aluminium, with 4, 5 & 7 steps. ۴ STEP TEST BLOCK Dimensions: 80x20mm – Steps: 2.5/5/10/20mm ۵ STEP TEST BLOCK Dimensions: 100x20mm – Steps: ۲٫۵/۵/۷٫۵/۱۰/۲۰mm ۷ STEP TEST BLOCK Dimension 140x20mm – Steps: 1/1.5/2/4/6/8/10mm برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شرکت پترو فرهان گستر جنوب واردکننده برند‌های مطرح تجهیزات جوشکاری و بازرسی فنی و NDT از سراسر دنیا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با واحد فروش تماس حاصل فرمایید 02165565901 02144584671 02144584619 09034119385

    ابزار و یراق تهران
  • ضخامت سنج رنگ برند یوانسه مدل EC770X

    ضخامت سنج رنگ برند یوانسه مدل EC770X

    رنج اندازه گیری این دستگاه از صفر تا 5000 میکرون میباشد. قابلیت ذخیره اطلاعات و انتقال اطلاعات به کامپیوتر از طریق کابل USB از دیگر قابلیتهای این دستگاه میباشد. همچنین از قابلیتهای دیگر دستگاه میتوان به دقت بالای دستگاه در حد میکرون، چراغ صفحه نمایش جهت کار در شب و نور کم، امکان کالیبراسیون ساده جهت کارشناسی رنگ خودرو ، و کالیبراسیون دو نقطه ای جهت ضخامت سنجی صنعتی ، خاموش شدن اتوماتیک دستگاه پس از یک دقیقه عدم استفاده، امکان تغییر سرعت اندازه گیری سنسور دستگاه و قابلیت تشخیص اتوماتیک زیرپایه ( آهنی یا غیر آهنی) اشاره کرد. رنج اندازه گیری تا 5000 میکرون با دقت 1 میکرون سنسور سرخود آهنی و آلومینیومی (FN) نرم افزار حرفه ای حافظه داخلی CD نرم افزار مخصوص دارای دو حالت اندازه گیری تک و مداوم دارای امکان ذخیره اندازه گیری ها تا ۸۰ مقدار دارای امکان کالیبراسیون چند نقطه ای و تک نقطه ای کاربر میتواند مقادیر خاصر از حافظه پاک کند. تست پلیت کالیبراسیون به همراه فویل های مربوطه مناسب برای کارشناسان رنگ خودرو و صنایع مربوط به رنگ و پوشش دارای نمایشگر با کیفیت دارای امکان نمایش مینیمم، ماکزیمم و انحراف معیار اندازه ها خاموش شدن صفحه نمایش بصورت اتوماتیک در صورت عدم استفاده کابر میتواند مقادیر حد بالایی و حد پایینی را برای هشدار تنظیم نماید. دارای امکان اتصال به کامپیوتر جهت انتقال داده ها مصرف پایین باتری برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شرکت پترو فرهان گستر جنوب واردکننده برند‌های مطرح تجهیزات جوشکاری و بازرسی فنی و NDT از سراسر دنیا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با واحد فروش تماس حاصل فرمایید 02165565901 02144584671 02144584619 09133390223 09034119385

    ابزار و یراق تهران