متریال ساخت مخازن تحت فشار/ Pressure Vessel چیست؟

مخازن تحت فشار به انگلیسی pressure vessel

بعد از طراحی توسط گروه مهندسی، نقشه های طراحی شده و خروجی گرفته شده از نرم افزارهای مهندسی و اخذ تاییدیه نهایی توسط هیئت نظارت فنی کارخانجات ، اقدام به تهیه پلن موادMaterial requirements planning (MRP) میکنند تا بتوانند طبق پلن طراحی شده، مواد اولیه را جهت ساخت مخازن تحت فشار تهیه نمایند.

"متریال لازم جهت ساخت مخازن تحت فشار"

۱. ورق
در ساخت مخازن تحت فشار به دلیل تحمل دمای بالا حدود ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد و فشار کاری بالا ، استفاده از ورق با توجه به کارکرد مخازن ، در قسمتهای مختلف ورق با  آلیاژ های مختلف، با توجه به ساختار آن ها مورد استفاده قرار میدهند.
۱-۱:ورق ST37 کربن استیل
ورق کربن استیل یا اصطلاح بازاری ورق گرم
این ورق در بازار آن را ورق کربن استیل نیز می شناسند، درصد کربن پایین دارد و با انعطاف پذیری بالا معمولاً در قسمتهای بیرونی مخازن از آن استفاده می‌کنند و همین طور در قسمت‌های درب کنترل یا درب بازدید که تحت اثر فشار و دمای محیط کاری داخل مخازن قرار نمی گیرد استفاده میشود.
همینطور برای مصرف در صنعت ساختمان کاربرد فراوان دارد ، در صنایع ماشین سازی قالب سازی و اهداف صنعتی و غیر صنعتی بسیار پرکاربرد است.
کارخانجات فولاد مبارکه اصفهان ، فولاد اهواز و... تولید کننده این ورق میباشند. برای استعلام قیمت روزانه و خرید ورق کربن استیل / ورق ST37 با شرکت جهان تجهیز ابدال تماس بگیرید.

۱-۲: ورق آتشخوار A516 -70
ورق آتشخوار A516 گرید ۷۰ که در بازار تحت عنوان ورق آتشخوار فروخته میشود. در مخازن تحت فشار و دمای کاری بالا و همینطور مناطق صنعتی حساس استفاده می‌شود. در مخازن از این ورق برای تولید تیوب شیت استفاده میشود.
در تعریف ساده تیوب شیت؛ ورق A516 را طبق نقشه به صورت یک دایره با ضخامت ورق برای فرض مثال ۱۰ میلی متر برش می دهند. تیوب شیت که یکی در ابتدای مخزن قرار میگیرد و دیگری در انتهای مخزن لوله هایی روی این دو صفحه تیوب شیت سوار می شوند . روی ورق سوراخ هایی را طبق نقشه با مته ایجاد میکنند به دلیل آلیاژ خاص این ورق ها از مته های خاص برای سوراخ کاری استفاده می شود. این مته ها ، مته ی کبالت دار میباشد . نحوه سوراخ کاری از سایز مته کوچک متوسط و بزرگ در سه مرحله اجرا می گردد و عملیات سوراخکاری انجام می شود قطر لوله های مصرفی با قطر سوراخ روی تیوب شیت باید یکسان باشند که روی آنها توسط عملیات جوشکاری  قرار می گیرند، تا سیال داخل لوله ها فرایند مد نظر را به درستی اجرا کنند لذا با توجه به مطالب یاد شده استفاده از ورق آتشخوار در داخل مخزن لازم و ضروری است.

۱-۲. ورق آتشخوار 17MN4
این ورق جزو ورق های آلیاژی آتشخوار محسوب می شود، طبق نظریه مراکز استاندارد به جهت بررسی آنالیز مواد آلیاژی ورق در ساخت بویلرها یا مخازن صنعتی معمولاً از این ورق ها به جای ورق های A516 پیشنهاد می شود.
مراکزی مانند شرکت بازرسی مهندسی ناظر کاران وظیفه تایید و صدور مجوزهای لازم را دارند و ورق آتشخوار 17MN4 را پیشنهاد می‌دهند که به عنوان تیوب شیت در مخازن جایگزین ورق A516 گردد ، که این موضوع توسط تیم طراحی پیش بینی میشود و در پروسه خرید ورق حتی به جهت بررسی اصالت ورق خریداری شده، قطعه کوچکی از ورق را برش می دهند و به آزمایشگاه به جهت بررسی آنالیز ارسال میکنند تا از جنس ورق خریداری شده مطمئن شوند.
مراکزی همچون مرکز پژوهش متالورژی رازی این خدمات را ارائه می دهد تا با برگه آنالیز مواد سازنده بتوانند در نهایت تاییدیه مخزن تحت فشار خود را از مراجع ذیصلاح در بخش  صدور مجوز و نصب پلاک مخزن دریافت نمایند، لذا قبل از خرید ورق آتشخوار از ارائه برگه ی آنالیز از سمت فروشنده مطمئن شوید.
جهت استعلام  قیمت روزانه و خرید ورق آتشخوار 17MN4 با شرکت جهان تجهیز ابدال در ارتباط باشید.
۲ لوله

۲-۱: لوله آتشخوار A106B
لوله a106b بدون درز فولادی آتشخوار
یا اصطلاح بازاری لوله مخازن که بدون درز میباشد، که منظور از درز دار بودن یا بدون درزدار بودن در لوله این است که  تفاوت این دو در عملیات ساخت لوله می باشد که در لوله های مانیسمان یا بدون درز آن را به صورت یکپارچه و بدون هیچ اتصال جوشی ریخته گری میکنند که با آن ها لوله ی مانیسمان نیز می گویند.
از این لوله ها برای استفاده در تیوب شیت مخازن استفاده می شود که در تماس مستقیم با دمای بالا و فشار  کاری بالای مخزن قرار دارد که سیال عبوری از داخل لوله ها را نیز شامل می شود که سیال عبوری می تواند مایع گاز و بخار باشند که با توجه به نوع مخزن و نوع خروجی حتی می‌توانند این لوله ها از جنس استنلس استیل نیز باشند که تفاوت را باید طبق نظریه طراحی و کاربرد نهایی مورد نظر قرار داد.
برای استعلام قیمت روزانه و خرید لوله a106b  تماس بگیرید.
قابل ذکر است که اکثریت ای
ن لوله ها وارداتی از کشور چین میباشند

۲-۲: لوله آتشخوار ST35.8
لوله ST35.8 که جزو لوله های آتشخوار در بازار می باشند قابلیت تحمل بالای دما و فشار کاری را دارد که معمولاً برای سیالاتی که همراه گاز هایی با فشار کاری بالا هستند مورد استفاده قرار می گیرند.
در انتخاب لوله آتشخوار ؛ لوله a106b  و لوله ST35.8 بر اساس میزان انرژی و کارکرد مخزن بستگی دارد که چند کیلو کالری خروجی برای این مخزن تولید نماید.
برای استعلام قیمت و خرید لوله ST35.8 از لینک زیر استعلام نمایید.
در شرکت های اسید سازی که ابتدا گوگرد خریداری می کنند و آن را داخل مخزن می ریزند و توسط مخازن تحت فشار گوگرد را ذوب میکند و بعد از تصویه و خالص سازی خروجی این فرآیند به صورت اسید سولفوریک تولید می شود. البته قابل ذکر است که برای ذوب گوگرد از مخازن تحت فشار،  تحت عنوان ملتر ذوب گوگرد استفاده می کنند.
شرکت هایی مانند شرکت اسید سازان زنجان و... این فرآیند را انجام میدهند.
یک نمونه از کاربرد اسیدسولفوریک نیز  که بسیار جالب است؛  به کاربرد آن در صنایع تولیدی پیچ و مهره میتوان اشاره نمود که کارخانجات ابتدا میلگردهای فولادی را خریداری می کنند و وارد کارخانه می‌کند سپس میلگرد ها را داخل حوضچه هایی که پر از اسید سولفوریک می‌باشند قرار می‌دهند که این اسید سولفوریک سبب تحریک میلگرها می گردد و سپس توسط دستگاه های کشش، طول آنها را  میکشند و افزایش طول میدهند سپس مفتول ساخته شده را به صورت حلقه بسته بندی میکنند. کارخانجاتی مانند کشش مفتول ملایر این پروسه را انجام میدهند و در نهایت به کارخانجات تولید پیچ و مهره ارسال می نماید و در آن کارخانجات به کمک دستگاه های سی ان سی با توجه به ابعاد مدنظر مفتول هارا برش داده و به صورت شش گوش مورد نظر ساخته و تولید نهایی که پیچ و مهره میباشد را روانه ی بازار میکنند‌. در ساخت پیچ و مهره استلس استیل نیاز میلگرد های استنلس استیل بعنوان ماده اولیه استفاده میشود قابل ذکر است که این میلگرد ها با میلگرد های ساختمانی تفاوتی که دارند این است که میلگرد های ساختمانی آجدار میباشند ولی این میلگرد های به صورت لوله های توپر میباشند.
۳. شیرآلات

انواع شیرآلات در این مخازن تحت فشارنصب می گردند عبارتند از:

۳-۱: شیر اطمینان تک فنره
شیر اطمینان تک فنره یا دوفنره آب بندی شده با  تفلون یا PTFE
با توجه طراحی مخزن سایز مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد و روی مخزن نصب می گردد که همانند سوپاپ هایی که روی زودپز های خانگی قرار دارد عمل می کنند که مانع از انفجار مخازن تحت فشار میشوند.  زمانی که فشار و دمای کاری بالاتر از حد مد نظر باشد توسط شیرهای اطمینان فشار و حرارت آن را تخلیه می نمایند معمولاً سایز ۲ اینچ مورد استفاده قرار می گیرد و شرکت‌هایی مانند اشتعال اراک سازنده شیرهای اطمینان تک فنره و دوفنره می باشند.

۳-۲ شیر زیر موبری mobery
در مخازن شیر زیرموبری در سایز ۱ اینچ استفاده میشود با فشار کاری ۱۵۰psi, توسط شرکت های مانند اشتعال اراک ساخته میشود.

۳-۳شیر تخلیه Ball Valve
شیر تخلیه با متریال A216 که معمولاً در مخازن سایز ۲ اینچ مورد استفاده قرار می‌دهند که البته می توان با توجه به طراحی سایز های متفاوت نیز مورد استفاده قرار داد برند اشتعال اراک در بازار مورد طرفداران کارفرمایان مخازن میباشد.

۳-۴ لول کنترل level control
لول کنترل سطح آب تک و دوبل BXO
برند اشتعال اراک ساخت این لول کنترل هارا در مجموعه خود دارند.

۳-۵: گیج دما
گیج دما تا فشار ۱۶ بار را تحمل می‌کند و از برندهای بسیار معتبر در بازار برند pakkens ترکیه می باشد.

۳-۵:شیر سوزنی
شیر سوزنی کلاس ۸۰۰  سایز ۱/۲ اینچ که باتوجه به فشار و دمای کاری بالا مورد توجه قرار  میگیرد که حتما از شیرآلات با کلاس کاری ۸۰۰ استفاده گردد.

۳-۶: فلنج
انواع فلنج گردن دار کربن استیل با کلاس کاری pn۱۶ با سایز بندی ۳/۴ اینچ تا ۲اینچ در مسیر لوله کشی و ورودی و خروجی مورد استفاده قرار می گیرد .
۴:میلگرد CK45
میلگرد کربن استیل آلیاژ CK45 در مخازن معمولا با قطر ۱۲۵ میلیمتر پیشنهاد میگردد.

۵: قوطی 3*3
قوطی کربن استیل ۳۰*۳۰ میلیمتر معمولا در بازار شاخه های ۶ متری موجود می باشد و همینطور ۱۲ متری، بیشتر مورد استفاده است وزن شاخه ۶‌متری ۱۱.۳۲ کیلوگرم می باشد که برای محاسبه قیمت یک شاخه قوطی شما طبق وزنی که دارند و قیمت های اعلامی بر واحد سنجش فروش کیلوگرم می‌توانید  قیمت  ضربدر وزن کل شاخه بکنید تا قیمت یک شاخه  قوطی در بیاید.
۶: تیرآهن
تیرآهن ST37 معمولا تیرآهن ۱۴ استفاده میشود

۷: نبشی
نبشی ST37 در مخازن تحت فشار در قسمتهای بیرونی و داخلی مورد استفاده قرار می گیرد

۸:ناودانی : ناودانی ST37
9: پشم‌ سنگ / Mineral Wool
عایق پشم سنگ روی بدنه بیرونی مخزن نصب می گردد معمولاً از دانسیته ۱۰۰ با ضخامت ۸۰ تا ۱۰۰ میلیمتر به صورت عایق های پ
توی پشم سنگ مورد استفاده قرار می گیرد.
۱۰: ورق آلومینیوم
ورق آلومینیوم معمولاً بعد از نصب عایق پشم سنگ روی بدنه مخازن تحت فشار نصب میکنند. ورق آلومینیوم با ضخامت ۰.۸ میلیمتر استفاده و کاربرد فراوان دارد. 

۱۱: واشر کلینگریت نسوز / Klinger Gasket
از این واشر برای استفاده در آببندی اتصالات مخزن استفاده میشود که در مسیر لوله کشی مخزن مانند شیرآلات ، اتصالات مانند فلنج و... استفاده می شود.

۱۲: ورق آزبست نسوز کاغذی
از این واشر جهت آب بندی دریچه بازدید مخزن استفاده می‌شود که معمولاً سیال ورودی گاز می باشد.
در کارخانجات اسید سازی که مخازن تحت فشار آنها گاز خارج شده از ذوب گوگرد توسط دستگاه ملتر ایجاد گاز SO2 میکند که شدیداً برای محیط زیست آلایندگی دارد، لذا این واشرها می توانند گزینه مناسبی به جهت آب بندی دریچه بازدید باشند قابل ذکر است دریچه بازدید به جهت بررسی سلامت داخلی مخزن و نظافت لوله های تیوب شیت ها طراحی شده اند.
جهت خرید ورق آزبست نسوز کاغذی با ما تماس بگیرید.
۱۳: ملات شاموتی
ملات شاموتی یا اصطلاح بازاری سیمان نسوز است.
از این سیمان برای قسمتی استفاده می شود که زمانی که دریچه بازدید روی درب مخزن نصب است ،  معمولاً در قسمت دریچه بازدید توسط آجر کار با  آجر های نسوز استفاده میشود آجر های نسوز توسط سیمان نسوز یا ملات شاموتی به یکدیگر اتصال داده می شوند که در قسمت خود مخزن و دریچه بازدید است و دوباره ذکر می گردد که این بستگی به نوع طراحی اولیه و نوع کارکرد مخزن دارد یک لایه آجر نسوز به کمک ملات شاموتی کار می کنند تا دریچه بازدید حرارت و دما خارج نشود.
برای تهیه مخازن تحت فشار / pressure vessel در توان های مختلف تماس بگیرید تا بهترین تولید کنندگان را به شما معرفی نماییم و همینطور میتوانید برای خرید تمامی متریال اولیه مانند ورق آتشخوار ، ورق گرم، لوله آتشخوار، شیرآلات، ورق آلومینیوم، پشم سنگ/ mineral wool، آجر نسوز, ملات شاموتی, میلگرد, تیرآهن, نبشی, ناودانی, فلنج, اتصالات و شیرآلات با ما تماس بگیرید. منبع : جهان تجهیز ابدال
هدف شرکت جهان تجهیز ابدال تامین مواد اولیه تولیدکنندگان میباشد تا مصرف کنندگان نهایی، این محصولات را بدون واسطه و با قیمت مناسب تهیه نمایند و سبب گسترش صنعت کشورمان ایران باشیم.

"مهار تورم، رشد تولید"

شرکت جهان تجهیز ابدال ( با مسئولیت محدود)


۱۴ بهمن ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • فروش لوله مانیسمان استنلس استیل

    فروش لوله مانیسمان استنلس استیل

    ### لوله استنلس استیل مانیسمان ### ### در آلیاژ های 316 ، 304 ### ### در قطر لوله های 1/2 اینچ تا 36 اینچ ### در ضخامت های/ رده 10 ، 40 ، 80 ### طول شاخه ها 6 متری می باشد. برای استعلام قیمت و خرید با شرکت جهان تجهیز ابدال تماس بگیرید. ### لوله استیل مانیسمان چیست؟ لوله استیل مانیسمان یک نوع لوله استیلی با خصوصیات خاص مانیسمان (martensitic) است. مانیسمان یک انواع ساختار بلوری فلزات است و در اینجا به ویژه به معدنی به نام مارتنزیت اشاره دارد که در اثر حرارت‌دهی و سردکردن سریع از اوستنیت تشکیل می‌شود. ویژگی‌های لوله استیل مانیسمان عبارتند از: 1. مقاومت مکانیکی بالا: لوله‌های استیل مانیسمان دارای مقاومت مکانیکی بسیار بالا هستند که این ویژگی آنها را در برابر فشار و تنش‌های مکانیکی زیادی مقاوم می‌سازد. 2. مقاومت به حرارت و خوردگی: این نوع استیل مقاوم به حرارت و خوردگی است که این ویژگی آن را برای کاربردهایی که نیاز به مقاومت در برابر شرایط حرارتی و خوردگی دارند، مناسب می‌کند. 3. عملکرد خوب در دماهای پایین: لوله‌های استیل مانیسمان می‌توانند در دماهای پایین نیز به خوبی عمل کنند که این ویژگی آنها را در برابر یخ‌زدگی و شرایط سرد مناسب می‌سازد. 4. کاربردهای گسترده: استفاده از لوله‌های استیل مانیسمان در صنایع نظیر نفت و گاز، پتروشیمی، و صنایع ساختمانی برای لوله‌کشی و تجهیزات فشار قوی رایج است. معمولاً لوله‌های استیل مانیسمان از آلیاژهای خاصی تشکیل شده‌اند که ترکیبات مختلفی از اجزاء مانند کروم، نیکل، مولیبدن، و وانادیم را در خود جای داده‌اند. ### کاربرد لوله استیل در مخازن لوله‌های استیل در ساخت مخازن به عنوان قسمتی از سیستم‌های تغذیه، تخلیه، و نگهداری مواد مختلف استفاده می‌شوند. برخی از کاربردهای این لوله‌ها در مخازن عبارتند از: 1. لوله‌کشی مواد: لوله‌های استیل برای انتقال مایعات و گازها به و از مخازن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شامل انتقال نفت، گاز، آب، حلال‌ها و مواد شیمیایی مختلف است. 2. سیستم‌های تهویه و تهویه مصنوعی: لوله‌های استیل در سیستم‌های تهویه مخازن جهت انتقال هوا و گازهای آلوده و ایجاد جریان هوای سالم برای نگهداری محیط مناسب در مخازن استفاده می‌شوند. 3. سیستم‌های خنک کننده: در مخازنی که نیاز به خنک‌کننده دارند، لوله‌های استیل به عنوان بخشی از سیستم خنک‌کنندگی برای انتقال وسیع حرارت به کار می‌روند. 4. لوله‌کشی هیدرولیکی: در مخازن که نیاز به حرکت و انتقال سیالات هیدرولیکی دارند، لوله‌های استیل جهت انتقال فشار و سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرند. 5. سیستم‌های آتش‌نشانی: لوله‌های استیل در سیستم‌های آتش‌نشانی برای انتقال آب یا محلول‌های خنک‌کننده به منظور حفاظت در مواجهه با حریق استفاده می‌شوند. 6. لوله‌کشی گرمایشی و خنکایی: در مخازنی که نیاز به حفظ یا تنظیم دما دارند، لوله‌های استیل به عنوان بخشی از سیستم‌های گرمایشی و خنکایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله‌های استیل به دلیل مقاومت به فشار، حرارت، و خوردگی، در انتقال مواد و ایجاد سیستم‌های مختلف در مخازن به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ### انواع آلیاژ های لوله استیل لوله‌های استیل صنعتی از انواع آلیاژها ساخته می‌شوند، که هرکدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. برخی از انواع آلیاژهای استیل صنعتی عبارتند از: 1. آلیاژ استنلس استیل (Stainless Steel): این نوع آلیاژ شامل حداقل 10.5 درصد کروم است که باعث مقاومت در برابر خوردگی می‌شود. آلیاژهای استنلس استیل معمولاً شامل نیکل نیز هستند که خصوصیات مکانیکی و خوردگی را بهبود می‌بخشد. 2. آلیاژ آلومینیوم-استنلس استیل (Aluminum-Stainless Steel Alloy): این نوع آلیاژ دارای ویژگی‌های مانند مقاومت خوب در برابر خوردگی، مقاومت مکانیکی بالا و وزن سبک است. این آلیاژ برای مواردی که نیاز به خصوصیات استنلس استیل در کنار وزن سبک تر و مقاومت مکانیکی بالا استفاده می‌شود. 3. آلیاژ مولیبدن (Molybdenum Alloy): افزودن مولیبدن به استیل باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگی، خصوصاً در محیط‌های حاوی اسیدها و مواد شیمیایی، می‌شود. این آلیاژها در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز کاربرد دارند. 4. آلیاژ نیکل (Nickel Alloy): این آلیاژها اغلب در شرایط حرارت و فشار بالا، خوردگی، و محیط‌های شیمیایی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثالهایی از این آلیاژها شامل آلیاژهای Inconel و Hastelloy می‌شوند. 5. آلیاژ تیتانیوم (Titanium Alloy): این آلیاژها به دلیل وزن سبک، مقاومت در برابر خوردگی، و مقاومت مکانیکی بالا، در برخی از بخش‌های صنایع هوافضا و صنعت پتروشیمی به کار می‌روند. هر یک از این آلیاژها برای کاربردهای خاصی مناسب هستند و انتخاب آنها بستگی به محیط کار، خصوصیات مورد نیاز، و شرایط عملیاتی دارد. ### Manisman stainless steel pipe ### ### in alloys 316, 304 ### ### In pipe diameters from 1/2 inch to 36 inches ### in thicknesses/category 10, 40, 80 ### The length of the branches is 6 meters. To inquire about the price and purchase, contact Jahan Tehzih Abdal Company.

    آهن آلات و صنایع فلزی تهران
  • دستگاه های تولید ورق شیروانی-09121007760

    دستگاه های تولید ورق شیروانی-09121007760

    شرکت پارس رول فرم بزرگترین تولید کننده انواع ماشین آلات رول فرمینگ سینوسی,ذوزنقه,طرح سفال,شادولاین,دامپاطولی,عرشه فولادی,ساندویچ پانل سقفی,ساندویچ پانل دیواری,پروفیل های سقف کاذب کناف و انواع مقاطع پروفیل باز. طراحی و ساخت انواع رول فرمینگ با مقاطع خاص جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه فرمائید:www.parsrollform.com

    آهن آلات و صنایع فلزی قزوین
  • راه اندازی و مدیریت خطوط آنودایزینگ آلومینیوم

    راه اندازی و مدیریت خطوط آنودایزینگ آلومینیوم

    مشاوره و راه اندازی کلیه خطوط مربوط به پوشش دهی آلومینیوم و تیتانیوم در این مجموعه با تکیه بر روش های علمی و منابع معتبر بین المللی و با تکیه بر دانش روز دنیا انجام می پذیرد. لازم به ذکر هست توان مورد نیاز خط آنودایزینگ توسط مشتری اعلام می شود و این مجموعه بر حسب نیاز مشتری اقدام به طراحی خط می شود. امکان طراحی خطوط اقتصادی تا خطوط فول اتوماتیک بر حسب بودجه مشتری. انتقال دانش فرایندهای مختلف آنودایزینگ و خدمات پس از فروش مادام العمر به شرکت متقاضی. امکان مدیریت خط توسط کارشناسان ما. خدمات ارائه شده توسط این مجموعه عبارتند از: - مشاوره و راه اندازی خط آنودایزینگ نرمال و رنگی آلومینیوم. - مشاوره و راه اندازی خط هارد آندایزینگ آلومینیوم در توان های مختلف و روش های مختلف کنترل دما بر حسب نیاز خط. - مشاوره و اجرای خط آندایزینگ تیتانیوم و آلیاژهای آن. - مشاوره و اجرای خط آندایزینگ پروفیل آلومینیوم. - مشاوره و راه اندازی خط اکسیداسیون الکترولیتی پلاسمایی. - مشاوره و راه اندازی خط الکتروپولیش استیل.

    آهن آلات و صنایع فلزی تهران
  • گاردریل دو موج و سه موج گالوانیزه

    گاردریل دو موج و سه موج گالوانیزه

    تولید گاردریل استاندارد همراه با متعلقات شامل پایه - ضربه گیر - پیچ و مهره - سر سپری - شبرنگ و ... ساخت گاردریل 3 موج و کلیه متعلقات مربوطه ساخت گاردریل B مدل جدید و صادراتی همراه با پایه سیکما - سی پرلین و ناودانی و اسپیسر ایتالیایی و کتابی گالوانیزه - صادرت به کشورهای ترکمنستان - گرجستان - عراق - ارمنستان - افغانستان - عمان و ..... - ساخت گاردریل لوله ای پل مطابق درخواست و نقشه کارفرما کارخانه تولید گاردریل شرکت پیشگامان واقع در اصفهان شهرک صنعتی سه راهی مبارکه میباشد . نمونه کارها را در سایت ما ببینید: www.iranpmg.ir 09138333011

    آهن آلات و صنایع فلزی اصفهان