چسب کاشت میلگرد کپسولی

یکی از انواع شکل‌های بسته‌بندی انواع چسب و خمیر کاشت میلگرد، بولت و آرماتور در بتن چسب کاشت میلگرد کپسولی است. چسب‌های کاشت میلگرد کپسولی از نوع چسب‌های دو جزئی هستند که دارای رزین پلیمری و هاردنر در داخل شیشه‌های شفاف قرار دارد. این چسب‌ها برای اتصال میلگرد یا بولت در بتن ترک خورده یا بدون ترک با بارهای زیاد مناسب هستند.
چسب کاشت میلگرد کپسولی نسبت به مدل‌های دیگر مانند چسب کاشت میلگرد کارتریجی یا چسب کاشت میلگرد خمیری، زمان گیرش سریع‌تر، ظرفیت بار با مقاومت بالاتر و استفاده آسان‌تر دارند. در ادامه به بررسی دو نونه از برند‌های برتر این محصول یعنی: چسب کاشت میلگرد کپسولی RSB فیشر و چسب کپسولی کاشت میلگرد کالم KALM VPK- SF می‌پردازیم.

چسب کاشت میلگرد کپسولی RSB فیشر

چسب کاشت میلگرد کپسولی RSB فیشر، یک جز از سیستم Superbond-System FSB fischer برای اتصال در شرایط بارهای زیاد در بتن ترک خورده و بدون ترک است. با تاییدیه فنی اروپا گزینه اول برای بتن ترک خورده شامل بارهای لرزه‌ای در رده عملکرد C۱ و طبقه‌بندی در کلاس مقاومت در برابر آتش R۱۲۰ ایمنی بیشتری را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال سازه‌های فلزی سنگین، حائل‌ها و قفسه‌های بلند با کپسول‌های رزین محکم می‌شوند. اتصالات با راد فیشر مدل RG M و انکر فیشر مدل RG MI بسیار محکم و ایمن می‌شوند. فیشر یک کپسول استاندارد و یک کپسول کوتاه ارائه می‌دهد. در حضور بارهای بزرگتر، می‌توان دو کپسول کوتاه را در سوراخ قرار داد. زمان کوتاه سخت‌شدن به این معنی است که پیشرفت سریع کار هنوز امکان‌پذیر است.

مشخصات فنی چسب کاشت میلگرد کپسولی

نوع روش کاشت: شیمیایی
تایید شده برای: بتن ترک دار و ترک نخورده C۲۰/۲۵ تا C۵۰/۶۰
گواهی های استاندارد: ETA \SEISMIC \ Fire Reresistance R۱۲۰
جنس مصالح پایه: بتن/سنگ‌های طبیعی متراکم
ضمانت: سلامت فیزیکی و اصل بودن کالا را دارد

مزایا چسب کاشت میلگرد کپسولی

قدرت چسبندگی بالا در شرایط اعمال بار زیاد در بتن‌های ترک دار و بدون ترک
این محصول در دو اندازه‌ی استاندارد و کوتاه ارائه می‌شود
در حضور بارهای بزرگتر، می‌توان دو کپسول کوتاه را در سوراخ قرار داد
دارای تاییدیه فنی اروپا، زلزله و مقاومت در برابر آتش بوده که ایمنی بالای محصول را تضمین می‌کند
زمان گیرش سریع و به تبع آن استفاده آسان
ظرفیت بار با مقاومت بالا
بسیار کارآمد
استفاده آسان برای تثبیت بار و سربار
بدون تنش در بتن در مقایسه با پیچ و مهره های مکانیکی

کاربرد چسب کاشت میلگرد کپسولی

چسب کاشت میلگرد کپسولی همانند سایر انواع چسب و خمیر کاشت میلگرد برای انواع کاربردهای ساختمانی مانند کاشت بولت و میلگرد، پر کردن شکاف‌ها، ساخت ستون، نصب صفحات فلزی، اجرای تیرها و دیوارهای برشی و اتصال بتن جدید به قدیم مناسب است، همچنین از دیگر موارد استفاده آن می‌توان به: سازه‌های بسیار سنگین / ساخت سیلوها / قفسه‌های بلند / موانع صدا / اتصال برای لایه‌های بتن اشاره کرد

نحوه استفاده از چسب کاشت میلگرد کپسولی

ابتدا با مته مناسب سوراخی در بتن حفاری کنید
داخل سوراخ را با هواپیما یا برس تمیز کنید تا گرد و غبار و روغن را بردارید.
چسب کپسولی را با توجه به قطر سوراخ محل کاشت انتخاب و داخل سوراخ قرار دهید (به طوری که دو سوم سوراخ را پر کند)
میلگرد یا بولت مورد نظر را به سوراخ وارد کنید و با چکش ضربه بزنید تا کپسول شکسته شود و محتویات آن خارج شود.
میلگرد یا بولت را با حرکت دورانی تمیز کنید تا چسب به خوبی با آن مخلوط شود.
مدت زمان لازم برای گیرش چسب را رعایت کنید

تفاوت‌های چسب کاشت میلگرد کپسولی با سایر انواع چسب‌ها

چسب کاشت میلگرد کپسولی با دیگر مدل‌های چسب کاشت میلگرد از جمله خمیر کاشت میلگرد ۳ جزئی و ۲ جزیی و کارتریجی تفاوت‌هایی دارد. برخی از این تفاوت‌ها عبارتند از:

چسب کاشت میلگرد کپسولی در قالب کپسول‌های پلاستیکی قرار دارد که با ضربه شکسته می‌شوند و محتویات آن خارج می‌شود. این چسب نیاز به تزریق ندارد و برای سوراخ‌های عمودی مناسب است.
خمیر کاشت میلگرد حجمی بر پایه اپوکسی در قالب سطل‌های بزرگ عرضه می‌شود و باید با استفاده از پمپ تزریق شود. این چسب برای سوراخ‌های افقی مناسب است.
چسب کاشت میلگرد کارتریجی در قالب بسته‌های پلاستیکی قرار دارد که با استفاده از دستگاه‌گان تزریق شوند. این چسب برای سوراخ‌های خمیده و نامنظم مناسب است.


۱۴ مرداد ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • چسب بلیستر (وکیوم) رستاک

    چسب بلیستر (وکیوم) رستاک

    چسب بلیستر (Blister) یک نوع چسب پایه آب است که در بسته بندی بلیستر یا وکیوم فرمینگ استفاده می شود و می تواند طلق PVC یا PET را بر روی مقوا بچسبانید و در بسته بندی محصولاتی مثل داروها، قطعات الکترونیکی مثل باطری و لوازم بهداشتی مثل مسواک به کار می رود. ابتدا مقوا با طرح چاپ شده، توسط چسب بلیستر آغشته می شود و یک سطح شفاف را روی مقوا ایجاد کرده و سپس خشک می شود. سپس این چسب در دمای بالای 100 درجه قرار می گیرد و با فشار دستگاه، طلق را به مقوا چسبانده و محصول را بسته بندی می کند. شرکت رستاک رزین اسپادان تولید کننده چسب پایه آب بلیستر (چسب وکیوم)

    چسب اصفهان
  • نوار چسب چاپدار 5 سانتی تعداد پایین

    نوار چسب چاپدار 5 سانتی تعداد پایین

    شرکت آذر چسب سهند با تولید چسبهای چاپدار در عرض های مختلف توانسته است رضایت و نیاز مشتریان را رفع نمایید ما می توانیم در حداقل تعداد ممکن برای شما مشتریان عزیز چاپ روی نوار چسب را انجام دهیم. حداقل تعداد قابل چاپ نوار چسب 60 حلقه می باشد. همچنین این شرکت با استفاده از دستگاههای پیشرفته توانسته است نوار چسب ساده برای بسته بندی کارتن را در ضخامتهای مختلف برای مصارف گوناگون تولید نماید. جهت مشاهده محصولات می توانید به سایت azarchasb.ir مراجعه کنید و یا با شماره 09142322448 و یا 04133432531 در تماس باشید.

    چسب آذربایجان شرقی
  • (FISCHER) چسب فیشر FIS EM Plus 390 S

    (FISCHER) چسب فیشر FIS EM Plus 390 S

    چسب تزریق از برند مطرح آلمانی فیشر به کد فنی FIS EM Plus با کیفیت بالا برای ظرفیت باربری بالا در بتن ترک خورده و بدون ترک خورده C20/25 و C50/60 و همچنین برای بتن C12/15 و برای سنگ های طبیعی متراکم مناسب و برای کاربردهای لرزه ای در رده های عملکرد C1 و C2 می باشد. مناسب برای فشرده سازی اتصالات برشی برای لایه های بتونی، قفسه های بلند و سازه های فولادی سنگین در داخل و خارج است. از کاربرد های ابن انکر شیمیایی می توان به : سازه های بسیار سنگین – ساخت سیلو ها – قفسه های بلند – موانع صدا – اتصال برای لایه های بتن – انکراژ سوراخکاری های کرگیری شده – اتصالات در سوراخ های اشباع از آب و سازه های لرزه ای اشاره نمود. مزایای انکر شیمیایی FIS-EM با راد تمام رزوه – قدرت چسبندگی بالا و انقباض حداقلی چسب باعث اعمال بالاترین نیرو در بتن های ترک دار و بدون ترک می شود که تا سایز M30 را نیز پشتیبانی می کند . – عمق کاشت متنوع باعث ایده آل ترین باروری می گردد بنابرین در زمان و میزان مصرف صرفه جویی می شود – انکر شیمیایی FIS-EM دارای تاییده جهت استفاده از سوراخکاری با مته کرگیری (مت نمونه بردار) و همچنین سوراخکاری پر از آب می باشد که باعث انعطاف بیشتر در اجرای پروژه می باشد – انکر شیمیایی FIS-EM دارای تاییدیه زلزله با شاخصه C1 و C2 می باشد . مزایای انکر شیمیایی FIS-EM با آرماتور – دارای تاییده ETA-Dibt برای بتن ترک خورده و غیر ترک خورده – دارای تاییدیه ICC-ES آمریکا برای بتن ترک خورده، غیر ترک خورده و دسته لرزه ای A-F– دارای تاییدیه کاشن تا سایز آرماتور M40 – توزیع نیرو و تضمین برای استفاده با فواصل کوچک از هم و لبه کار – نیاز به تمیز کردن کمتر سوراخ مته با توجه به رزین های اپوکسی با کیفیت بالا – عمق کاشت متغیر کاربرد های متنوع در انواع ساختار ساختمان را ممکن می سازد – طیف وسیعی از انتخاب طول کشات برای ایجاد اندازه متغیر اتصالات – مناسب برای تاسیسات زیر آب – مناسب برای سوراخ های نمونه برداری شده و تضمین بالاترین انعطاف پذیری در سایت – زمان گیرایش بالا برای اتصالات ساده خصوصا برای عمق کاشت بالا – انقباض بسیار کم از ملات – تایید شده برای درجه حرارت از ۴۰- تا ۷۲ C برنامه ی کاربردی : اتصالات ترانسفورماتور پس از نصب لایه ها برای لایه های بتونیلنگر اندام لبه کاربرد لرزه ای انحراف در حفاری های الماس یا حفاری های حفاری آب سازه های فولادی سنگین تاسیسات سیلو قفسه ای بلند موانع صدا تسمه موقت یا قابل جابجایی

    چسب اصفهان
  • چسب پهن نواری عرض 50 سانتی متر

    چسب پهن نواری عرض 50 سانتی متر

    چسب نواری یا نوار چسب یکی از انواع بسیار از چسب‌های فشاری حساس پوشش داده شده‌است که در انواع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این چسب‌ها از پوشش دهی مواد خاص چسبنده بر روی نوارهایی از جنس پلاستیک، کاغذ، فیلم، فویل‌های فلزی و پارچه حاصل می‌شود. این چسب‌ها بدون نیاز به حرارت و با کمی فشار بر روی محل مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیفیت نوار چسب کریستال تولیدی به چه مواردی بستگی دارد؟ کیفیت نوار چسب تولیدی به عوامل متعددی بستگی دارد. و این عوامل در نهایت با کیفیت و قیمت تمام شده چسب نواری تولید شده ارتباط مستقیم دارد. فیلم پلاستیک نوار چسب می تواند در ضخامت های گوناگون تولید شود. همچنین مایع چسب می تواند ترکیبات و ضخامت های متفاوت داشته باشد. به این ترتیب با تغییر فاکتور های فوق انواع بسیار متفاوتی از نوار چسب ها تولید می شود که در صنایع مختلفی ( از چاپ شبرنگ و لوازم تحریر تا صنایع ساختمانی، خودرو، الکتریسیته و بسته بندی ) استفاده می شود. دو عامل مهم در کیفیت نوار چسب پهن عبارتند از: 1- کیفیت و ضخامت سلفون استفاده شده در این نوع نوار چسب هر چه سلفون استفاده شده از کیفیت بالاتر و ضخامت بیشتری برخوردار باشد، کیفیت نوار چسب نیز بیشتر می شود. 2 کیفیت و نوع رزین و ضخامت چسب استفاده شده در نوار چسب نوع چسب استفاده شده و کیفیت آن و همچنین ضخامت چسب استفاده شده ، با کیفیت و قدرت چسبندگی نوار چسب ارتباط مستقیم دارد. آوین پلاست چسب پهن نواری KCK را در کارتن 72 عددی(12 بسته 6 عددی) در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد. لطفا از سایت ما www. avinplast.com دیدن فرمایید.

    چسب تهران