بازرگانی خرما زاهدی

خرما زاهدی اعلا در بهترین نوع با قیمت های بسیار مناسبی در این بازرگانی به فروش می رسد.

بد ترین زمان برای خوردن خرما:

جالب است بدانید که در برخی از شرایط باید دور مصرف خرما را خط بکشید.زیرا عوارض مصرف آن در این شرایط و اوقات بیشتر از فوایدش خواهد بود.
یکی از موارد منع مصرف خرما برای افرادی است که مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر هستند.با خوردن خرما دچار نفخ و دل درد شدید می شوند زیرا نمی توانند فروکتوز موجود در خرما را به راحتی هضم کنند.
خوردن بلافاصله خرما بعد از غذای اصلی هم به هیچ وجه توصیه نمی شود.
بیشتر خرما ها حاوی فیبر زیادی هستند و در گروه خوراکی های دیر هضم قرار می گیرند.
پس خوردن آنها بعد از غذای اصلی میتواند دستگاه گوارش را شدیدا به زحمت بیندازد.
به غیر از مواردی که گفته شد یا در مواردی که فرد به خوردن خرما حساسیت دارد زمان یا شرایط دیگر برای منع مصرف دیگری برای خرما وجود ندارد.

خوردن خرما در هوای سرد:


همانطور که می دانید خرما میوه ای است که دارای خواص فراوان است.
که دراینجا به مزایای خوردن خرما در هوای سرد می پردازیم.

1-تسکین درد آرتریت:
در فصل سرما افرادی که بیماری  آرتریت دارند، احساس درد بیشتری را در مفاصل خود تجربه می کنند. خرما به دلیل اینکه سرشار از منیزیم و خواص ضد التهابی است و برای تسکین این نوع از دردها عالی است.
2-حفظ گرمای بدن:
خرما انرژی لازم برای گرم نگه داشتن بدن را در هوای سرد تامین می کند.
3-افزایش دهنده انرژی:
خرما به دلیل اینکه حاوی کربوهیدرات های ساده است و بنابراین در مواقعی که بدن به انرژی نیاز دارد. همچون یک ماده سوختی عمل می کند.

شما می توانید برای  اطلاع از قیمت و خرید و فروش خرما  در سراسر کشور با کارشناسان ما در بازرگانی گونش در ارتباط باشید.
 


۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
بازرگانی خرمای گونش


محصولات مشابه
  • فروش واعطا نمایندگی انحصاری #کمپوت#جات خوشطعم

    فروش واعطا نمایندگی انحصاری #کمپوت#جات خوشطعم

    صنایع غذایی خوشطعم وشماها تولید کننده انواع #کمپوت# از قبیل #کمپوت گیلاس# #کمپوت گلابی#کمپوت سیب#کمپوت انجیر#کمپوت هلو#کمپوت البالو#با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین میوههای دستچین جهت تولید انواع#کمپوت# وهمچنین تولید کننده انواع رب و کنسرو در شهرهای فاقد نمایندگی خود نماینده انحصاری میپذیرد.#کمپوت گیلاس#کمپوت هلو# کمپوت البالو# کمپوت زردالو# کمپوت گلابی# کمپوت سیب# کمپوت انجیر# ما در پروسه تولید همواره در تلاش بودیم تا سلامت خانواده شما اولویت ما باشد وتولیدات این شرکت جهت اسایش خاطر واعتماد نظر شما در ظروف شیشه جهت روئیت بیشتر نیز انجام شده انواع کمپوت شیشه از قبیل کمپوت شیشه گیلاس کمپوت شیشه گلابی کمپوت شیشه هلو کمپوت شیشه سیب نشانگر کیفیت ما در امر تولید میباشد

    مواد غذایی خراسان رضوی
  • عرضه مستقیم میوه خشک فریز درایر

    عرضه مستقیم میوه خشک فریز درایر

    تکنولوژی تولید محصول این میوه خشک، آلمانی - آمریکایی است. ناسا از این شیوه برای ارسال مواد غذایی برای فضانوردان استفاده کرده است.در این شیوه در دمای -50 درجه میوه ها طی یک فرآیند 24 فریز میگردند. در این متد، میوه تا 98 درصد خشک میشود. اما حجم و بافت خود را کامل حفظ میکند. تمایز این میوه خشک در چه چیزیست؟ 1. میوه خشک های سنتی با استفاده از گرما و گذشت زمان به وجود می آیند. گرما باعث میشود ویتامین و پروتئین میوه از برود. اما در فرآیند به کار رفته در میوه خشک فریز درایر، از گرما و حرارت استفاده نمیشود و میوه خشک 97 درصد ارزش غذایی خود را حفظ میکند. 2. عدم استفاده از هیچ گونه طعم دهنده طعم، بو، رنگ کاملا واقعی 3. اگر دقت کنید در میوه خشک های سنتی، میوه پس از خشک شدن، مچاله ( چلسکیده ) میشود. این یعنی ظاهر میوه درجه 3 و میوه درجه 1 دقیقا به یک شکل میشود و دیگر امکان تشخیص کیفیت میوه وجود ندارد اما در میوه خشک فریز درایر، به واسطه حفظ کردن حجم، بافت، بو و رنگ میوه میتوانید کاملا مرغوب بودن و درجه یک بودن میوه را کاملا تشخیص دهید. 4. در فرآیند فریز درایر، میوه آب بیشتری از دست میدهد و به همین جهت خیلی سبک تر از میوه خشک سنتی میشود. یعنی، حجم بیشتر - وزن سبکتر

    مواد غذایی خراسان رضوی
  • استابلایزر ماست های صادراتی ایران

    استابلایزر ماست های صادراتی ایران

    استابلایزرهای ماست از یک مخلوط گیاهی اصل ساخته می‌شود که با داشتن خاصیت استحکام ساختن بافت ماست این روزها از آن به عنوان یک چاشنی فوق‌العاده یاد می‌کنند. استابلایزر به میزان قابل توجهی از آب‌اندازی ماست جلوگیری می‌کند، طوری که هیچ گونه آبی در تولید ماست‌های جدید مشاهده نمی‌کنید. این محصول فاقد مواد شیمیایی است و نه تنها در تولید ماست، بلکه در صنایع غذایی مختلف بسیار مفید واقع شده است. محصولات تولیدی شرکت بهسان پودر آریا ، حاصل علم و تجربه متخصصین گروه تحقیق و توسعه می باشد ، این شرکت قابلیت طراحی محصول جدید و یا هرگونه تغییرات در محصول فعلی به جهت افزایش رضایت مشتری را نیز دارا می باشد.

    مواد غذایی البرز
  • پک صبحانه

    پک صبحانه

    همه شما میدانید که صبحانه از مهمترین وعده غذایی هر شخص است ورزشکار هستید صبحانه بخورید دانش آ موز هستید صبحانه بخورید باردار هستید صبحانه بخورید میوه، شیر ، لقمه، پک چایی و نسکافه عدسی ، گوجه و خیار ، پنیر و گردو ، کره و مربا از مشاوران ما کمک بگیرید تا پک صبحانه دلخواهتان را داشته باشید www.mehmanbash.ir خ جی ، خ لا هور خدمات پذیرایی مهمان باش

    مواد غذایی اصفهان