دستگاه لپینگ و ملزومات دستگاه(روغن و خمیر لپینگ و..)

 تا به امروز افراد زیادی از ما سوال پرسیده اند که به صورت دقیق مهم ترین مواد مصرفی دستگاه لپینگ کدام اند؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که مدل ها و ساختار های مختلف دستگاه لپینگ با استفاده از مواد اولیه متنوعی فعالیت می کنند. هر کدام از این مواد اولیه ها به نحوی خاص روند استفاده از این دستگاه را تحت تاثیر خود قرار می دهند. به خاطر داشته باشید که خیلی از کاربران، این مواد را با نام هایی همچون ملزومات لپینگ هم شناسایی می کنند. برای اینکه شما بتوانید نیاز های این دستگاه را تامین کنید و به درستی آن را مورد استفاده قرار دهید، همواره باید به یک سری مواد اولیه خاص توجه داشته باشید. امروز ما قصد داریم تا در مورد مواد مصرفی دستگاه لپینگ با شما صحبت کنیم. پس اگر شما هم به دنبال استفاده از این محصولات هستید، با ما همراه شوید. 
 بررسی مواد مصرفی دستگاه لپینگ

دستگاه لپینگ چیست؟ 
قبل از هر چیز، بیایید تا به یک سوال مهم و کلیدی پاسخ دهیم: مهم ترین مواد مصرفی دستگاه لپینگ کدام اند؟ مدل ها و ساختار های مختلف این دستگاه می توانند در دسته بندی ها و مدل بندی های متنوعی در بازار عرضه شوند. دستگاه لپینگ یک ابزار ساده به حساب می آید که شما می توانید آن را برای براده برداری و پرداخت کاری مورد استفاده قرار دهید. این محصول در صنایع مختلف کاربرد های زیادی داشته و شما با خیال راحت می توانید آن را در موقعیت های مختلف هم مورد استفاده قرار دهید. 
در عملکرد های اصلی دستگاه لپینگ، از یک سنگ ساینده همراه با تختی زیاد استفاده می شود. این سنگ همراه با سرعت کم در حال گردش بوده و با یک فشار مشخص فعالیت های مورد نیاز را دنبال می نماید. به خاطر داشته باشید که مدل ها و ساختار های مختلف دستگاه لپینگ، زیر شاخه های گسترده ای را در خود جای داده اند. کاربران برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن، همواره باید بر اساس نیاز های کلی و جامع خود نسبت به خرید یک محصول خاص اقدام نمایند. استفاده از این دستگاه در برخی از موقعیت ها به مسئله ای مهم تبدیل شده است. 
مدل ها و ساختار های مختلف دستگاه لپینگ طول عمر زیادی داشته و شما می توانید با خیال راحت آن را مورد استفاده قرار دهید. شرکت های تولید کننده می توانند از قطعات و تجهیزاتی همچون صفحات کامپوزیت، جت لوب و jet lube استفاده نمایند. از جمله دیگر قطعات مهمی که در طراحی این وسیله به کار رفته است می توان به لامپ مونوکروماتیک و مدل های مختلف عدسی با نام عدسی لپینگ اشاره کرد. همه این محصولات در دسته بندی تجهیزات و ابزار های مصرفی لپینگ قرار گرفته و افراد با خیال راحت می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. 
انواع روغن مخصوص این دستگاه
حال که مباحث مقدماتی را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ مواد مصرفی دستگاه لپینگ برویم. همانطور که گفته شد، این دستگاه برای اینکه به درستی فعالیت داشته باشد همواره به یک سری مواد اولیه خاص نیاز خواهد داشت. هر کدام از این مواد اولیه و لوازم مصرفی به نحوی خاص روند فعالیت های کلی و جامع این دستگاه را تحت تاثیر خود قرار می دهند. روغن ها اولین محصولات مصرفی هستند که شما باید به آن توجه داشته باشید. روغن های مخصوص این دستگاه، نام های خاصی دارند. مثلا روغن لپینگ و روغن الماسه از جمله مهم ترین لوازم مصرفی این دستگاه به حساب می آیند. 
 
روغن لپینگ

شرکت های تولید کننده، روغن لپینگ را در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار می دهند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید آن را برای خنک کاری سطح سنگ لپینگ مورد استفاده قرار دهید. این محصول می تواند سطح قطعه و سطح سنگ را روان کند. به کار گیری این ابزار باعث بهتر شدن بازدهی نهایی می شود. روغن الماسه که با نام هایی همچون خمیر الماسه هم شناسایی می شود، به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید آن را برای افزایش سطح سایش سنگ مورد استفاده قرار دهید. جالب است بدانید که این روغن کاربردی هم طول عمر زیادی داشته و در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. 
انواع خمیر و پودر دستگاه لپینگ
دومین دسته بندی از انواع مواد مصرفی دستگاه لپینگ، مربوط به انواع خمیر و پودر می باشد. به خاطر داشته باشید که اکثر مواد مصرفی به کار رفته همراه با دستگاه لپینگ، به گونه ای طراحی شده اند تا سطح سایش این محصول را تحت تاثیر خود قرار دهند. پس، اگر شما هم به دنبال یک ماده کاربردی برای افزایش سطح سایش سنگ های این دستگاه هستید، می توانید از انواع خمیر و روغن استفاده کنید. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین و رایج ترین خمیر و پودر های به کار رفته در این دستگاه را مشاهده نمایید. 
•    پودر اکسید الومینیوم 
•    خمیر الماسه
•    پودر آلومینا
•    خمیر سرنگی
به خاطر داشته باشید که محصولات دیگری هم کنار انواع دستگاه لپینگ به عنوان مواد مصرفی مورد استفاده قرار می گیرند ولی موارد ذکر شده در این قسمت از جمله رایج ترین و متداول ترین محصولاتی به حساب می آیند که همراه با این دستگاه کاربردی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. پس، اگر شما هم به دنبال استفاده از انواع دستگاه لپینگ هستید، با خیال راحت می توانید مواد مذکور را بر اساس شرایط پروژه و نیاز های آن مورد استفاده قرار دهید. 

 سایر مواد مصرفی دستگاه لپینگ

یک سری از انواع مواد مصرفی دستگاه لپینگ، زیر شاخه خاصی نداشته و به عنوان یک محصول مستقل مورد استفاده قرار می گیرند. مواردی همچون صفحات کامپوزیت و لامپ مونوکروماتیک از جمله قطعاتی به حساب می آیند که در این زمینه کاربرد دارند. به خاطر داشته باشید که نمد پولیش هم می تواند در دستگاه های لپینگ کاربرد های زیادی داشته باشد. نمد پولیش که با نام هایی همچون نمد پرداخت کاری هم شناخته می شود، ابزاری فوق العاده به حساب می آید که برای پولیش مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این محصول یک جایگزین عالی برای سنباده نواری به حساب آمده و همین مسئله هم کارایی آن را افزایش داده است. 
                              


۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • دستگاه چندلاکنی نخ (لاگیر-موازی کن)

    دستگاه چندلاکنی نخ (لاگیر-موازی کن)

    -شرکت دانش بنیان آپافن تولید کننده دستگاههای وایندر [فاق ماشین(سفت پیچ یا برگردان)، شل پیچ، چندلاکنی و کلاف به بوبین] می باشد. -سیاست آپافن بالا رفتن سرعت و کیفیت ، و همچنین کاهش هزینه ها مخصوصاً نسبت به نمونه خارجی می باشد. -با خرید دستگاه های آپافن برگ برنده برای رقابت و بقا در بازار امروز در دستان شماست و هر انتظاری از یک دستگاه وایندر دارید برآورده می شود. -دارای طراحی اصولی و منحصر به فرد - تولید ایرانی کیفیت جهانی -دارای استاندارد و ضمانتنامه کتبی -فروش لیزینگی برای کسب اطلاعات بیشتر یا شماره های زیر تماس بگیرید. 03537263193-03537263321 داخلی 301 و 09901153321 کارشناس فروش:جاسمی سایت: Apafan.com - ایمیل: sales@apafan.com -اینستاگرام: Apafan.co

    ماشین‌آلات یزد
  • گیربکس روسی ،چینی

    گیربکس روسی ،چینی

    گیربکس صنعتی روسی چیست؟ گیربکس های صنعتی روسی دارای چند محور از گیربکس های پرقدرت با گشتاور بالا می باشند. این گیربکس ها با توجه به نوع ساخت و آرایش چرخدنده ها نیروی وارده شده از الکتروموتور را به بیشترین گشتاور خروجی تبدیل می کنند. در این مدل از جعبه دنده ها از دنده جناغی استفاده می شود که باعث می شود آلودگی صوتی کمتری تولید کند. همچنین درگیری چرخ دنده های آن به صورت اریب است که باعث میشود عمر چرخ دنده ها افزایش پیدا کند و فشار بیشتری را نیز تحمل کند. محل ورود این محصول به ایران از سمت جلفا است برای همین به آن گیربکس صنعتی جلفا هم میگویند. این جعبه دنده ها اگر کیفیت بالایی داشته باشند میتوانند به صورت دست دوم نیز وارد شده و مورد استفاده قرار بگیرند. گروه صنعتی امید ارائه دهنده انواع گیربکس pm250,pm350,pm400,pm500,pm650, انواع دنده و پوسته گیربکس ارسال به همه شهرها ۰۹۱۲۶۹۴۶۷۲۲ جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعات تماس در پایین اگهی مراجعه بفرمایید .

    ماشین‌آلات تهران
  • لاستیک دیافراگم چکش هیدرولیکی و پیکور

    لاستیک دیافراگم چکش هیدرولیکی و پیکور

    آریایدک فروشنده قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی و معدنی واردکننده قطعات چکشهای هیدرولیکی و پیکور فروش انواع لاستیک دیافراگم چکشهای هیدرولیکی و پیکور لاستیک دیافراگم همانطور که از نام آن مشخص هست از جنس و مواد لاستیکی تشکیل و تولید میشود،لاستیک دیافراگم یکی از قطعات حساس چکشهای هیدرولیکی میباشد که در صورتی که جنس با کیفیت استفاده نشود باعث میشود زودتر از حد معمول تعویض شود بطوری که بزودی زود دچار پارگی و ترکیدگی میشود،معمولا در این نوع لاستیکهای بی کیفیت ، از مواد بازیافتی و از نوع درجه سه استفاده میشود که این امر خود باعث بی کیفیت بودن و نداشتن دوام و طول عمر زیاد آن میشود مجموعه آریایدک با توجه به شناخت و تجربه ی خود در زمینه قطعات با کیفیت چکشهای هیدرولیکی و پیکور و ارائه انواع لاستیک دیافراگم با کیفیت در راستای مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان عزیز توانسته این امر را تسهیل و آسان نماید فروش انواع لاستیک دیافراگم چکش هیدرولیکی سوسان ، ام اس بی ، فورکاوا ، جنرال ، مکس پاور ، دی بی ، دمو ، اندیکو ، اطلس کوبکو و ......غیره انواع لاستیک دیافراگم اورجینال ، کره ای و چینی با مارک آتوکس و بوک وان کره با کیفیت عالی و قیمت مناسب موجود میباشد لاستیک دیافراگم MSB15G لاستیک دیافراگم MSB20G لاستیک دیافراگم MSB30G لاستیک دیافراگم MSB40G لاستیک دیافراگم MS600 لاستیک دیافراگم MS700 لاستیک دیافراگم MS35AT لاستیک دیافراگم فورکاوا F19 لاستیک دیافراگم فورکاوا F22 لاستیک دیافراگم فورکاوا F35 لاستیک دیافراگم فورکاوا F45 لاستیک دیافراگم سوسان SB121 لاستیک دیافراگم سوسان SB140 لاستیک دیافراگم سوسان SB151

    ماشین‌آلات تهران
  • هود صنعتی رستورانی در کرمان 09177002700

    هود صنعتی رستورانی در کرمان 09177002700

    انواع هود صنعتی کولاک فن در کرمان _هود صنعتی سقفی کولاک فن در کرمان _هود صنعتی استیل کولاک فن در کرمان _تولید هود صنعتی کولاک فن در کرمان_انواع هود صنعتی دیواری کولاک فن در کرمان هود صنعتی کولاک فن در کرمان یکی از تجهیزات ضروری جهت جمع اوری حرارت،بو، دود، چربی ناشی از بخارات موجود در اشپزخانه های صنعتی ، رستوران و هتل می باشد .. هود صنعتی مرکزی کولاک فن در کرمان، هود صنعتی گالوانیزه کولاک فن کرمان ، هود صنعتی الومینیوم کولاک فن جز تجهیزات پر کاربرد هراشپزخانه صنعتی جهت طراحی و راه اندازی در اشپزخانه های هتل ، رستوران و فست فودی به حساب می اید . ابعاد هود صنعتی به کمک فن سانتریفیوژ کولاک فن قابل اجرای می باشد . طراحی، ساخت و اجرا ...... ‌هدف ما فقط ساخت بهترین ها برای شماست. . ======================= برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره فنی از کارشناسان ما، با شماره‌های زیر در ارتباط باشید: ۰۹۱۲۴۵۹۸۲۸۴ ۰۹۱۲۶۸۵۱۱۹۲ ۰۹۱۲۱۸۶۵۶۷۱ ۰۹۱۷۷۰۰۲۷۰۰ https://t.me/koolakfansoori‏ koolakfan@gmail.com https://koolakfan.com ======================= #هواکش_صنعتی #فن_سانترفیوژ #اگزاست_فن #هواساز_هایژنیک #کانال_اسپیرال #هود_صنعتی #هودآشپزخانه #انواع_هودصنعتی #سیستم تهویه مطبوع #ارسال_به_سراسر_کشور #ارسالی #شرکت_کولاک_فن #هلدینگ_کولاک_فن #

    ماشین‌آلات تهران